Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?

Vierailija
20.01.2023 |

Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.

Kommentit (1017)

Vierailija
21/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy, jonka tosin joutuu ihan valmistamaan itse. Sitä kun ei saa purkissa kaupassa.

Vierailija
22/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

L300 päivävoide

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa se 54-vaiheinen korealainen metodi! Suomalaiset tuotteet ihan täyttä roskaa!

Mikäs se sellainen korealainen ihonhoitorutiini on? Ja mitä korealaiset sanoo eläinkokeista

Vierailija
24/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.

Oon nähnyt tuon kollageenijauheen tehon kun instagramissa oli jotain ennen ja jälkeen kuvia. Kannattaa mennä katsomaan. Mummeleista tuli n. 35-40v näköisiä

Vierailija
25/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin mahdollisimman paljon kosteutusta. Yhdistelmä hoitovesi + seerumi ja/tai voide + öljy on hyvä. 

Kesällä ainakin c-vitamiiniseerumi. 

Vierailija
26/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymy, jonka tosin joutuu ihan valmistamaan itse. Sitä kun ei saa purkissa kaupassa.

Onko pakko aina näsäviisastelemalla pilata jokainen ketju! Kerrankin kun on hyvä ketju av:lla niin joku vtunniellyt aloittaa trollailun ja kohta koko ketjun ilmapiiri on ihan pilalla. PS. se sun hymy ei nuorenna, mutta naururyppyjä saat ainakin.

Vierailija
27/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miselläärivedestä. Ai että mikä pelastus. En ole enää moneen vuoteen pessyt naamaani vedellä ja kaiken maailman puhdistusaineilla. Riittää ruikkaus ko. vettä pumpulilappuun niin lähtee meikit ja kaikki parilla pyyhkäisyllä. Onko sitä aina ollut olemassa? Itse keksin vasta jokunen vuosi sitten.

Vierailija
28/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole kasvoille, mutta vartalovoidelempparini on LV:n prebioottivoide. Se on tarpeeksi kosteuttavaa myös kuivaihoisen tarpeisiin talvella, mutta imeytyy nopeasti eikä jätä iholle rasvaista tuntua. Se vaikuttaa myös rauhoittavan keratosis pilarista eli madaltaa näppyjä ja vähentää punoitusta.

Vierailija
29/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.

Kiitos vinkistä. Kävin lukemassa arvosteluita, ja tilasin itsekin heti :)

Vierailija
30/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvovesi, seerumi ja kasvovoide + joitakin erikoistuotteita.

Vierailija
31/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa se 54-vaiheinen korealainen metodi! Suomalaiset tuotteet ihan täyttä roskaa!

Mikäs se sellainen korealainen ihonhoitorutiini on? Ja mitä korealaiset sanoo eläinkokeista

Koreassa eläinkokeet on kielletty jo 2018 lähtien. En jaksa selittää miten vaiheet menee kun korealainen ihonhoitorutiini löytyy ihan googlettamalla vaikka tuolta: https://tuoksut.com/ihonhoito

Vierailija
32/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemuksia tosta paljon kehutusta suolasaippuasta?

Vierailija
33/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seerumia kasvoille aamuin illoin. Siitä en luopuisi mistään hinnasta.

Mulle seerumi on aika kuivattavaa, mutta mulla on tosin kyllä aika outo iho.

Seerumeita on tuhansia erilaisia, erilaisilla vaikutusaineilla, vaikutustehoilla, on öljypohjaisia ja vesipohjaisia (jotain tältä väliltä), on kuorivaa, on kosteuttavaa, on puhdistavaa, on anti-age, on kirkastavaa, jne.,  niin miten voit sanoa, että _seerumi_ (mikä niistä kaikista?) on kuivattavaa?

Vierailija
34/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa korealaista luonnonkosmetiikkaa. 

Muutenkaan kosmetiikan eläinkokeet eivät ole itselleni ongelma, koska hyviä luonnonkosmetiikkamerkkejä on nykyään niin paljon. Mitään muuta en tarvitsekaan, vaikka olen aika vaativa kosmetiikan suhteen.

Vierailija
35/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factorin halvat meikkivoiteet, Panstick ja Miracle Touch. Lotrasin aihemmin kalliiden aineiden kanssa, ja huomasin että eivät ole yhtään parempia, tai päinvastoin huonompia.

Vierailija
36/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pissikset olkaakin sitten käyttämättä niitä eläinkokeilla tehtyjä tuotteita! Teidän syy ettei eläinkokeet lopu koskaan kun aina olette tunkemassa meikkejä naamaan miettimättä yhtään niiden seurauksia. Eläimet kärsii vain siksi että te saatte teidän kasvoistanne kauniimmat. hävetkää!

Miksi teidän jeesustelijoiden on pakko tunkea itsenne jokaiseen ketjuun. Mikäli teitä ei kiinnosta kosmettiikka saati kauneudenhoito voisitte ihan suosiolla pysyä kaukana näistä ketjuista! Ugh olen puhunut

Ok boomer  😂😂🤣

Vierailija
37/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botoxia 4x vuodessa t. N20

Liian usein.

Vierailija
38/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää pelkästään tuo kollageenijauhe jolla iho pysyy koko ajan kosteutettuna.

Vierailija
39/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolasta. Siitä ainoasta tuotteesta joka kuorii ihohuokosia ja saa finnit häipymään pois.

Vierailija
40/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koreassa eläinkokeet on kielletty jo 2018 lähtien. En jaksa selittää miten vaiheet menee kun korealainen ihonhoitorutiini löytyy ihan googlettamalla vaikka tuolta: https://tuoksut.com/ihonhoito

Korealaiseen ihonhoitorutiiniin ei vaadita korealaisia tuotteita vaan voi toteuttaa vaikka suomalaisillakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän