Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?

Vierailija
20.01.2023 |

Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.

Kommentit (1017)

Vierailija
41/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etanavoide

Vierailija
42/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L300 päivävoide

Ostin tämän tuotteen pari kuukautta sitten mutta en kokenut mitään erityisen kaunistelevaa efektiä. Ehkä se ei vaan sitten toiminut muiden käyttämieni ihonhoitotuotteiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea valita yhtä, kun kaikki ihonhoidon vaiheet on tärkeitä. Mutta jos on ihan pakko, niin sanon kasvovesi.

Vierailija
44/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.

Itse olen käyttänyt pari viikkoa ja huomaan, että ainakin iho on kirkastunut ihan selkeästi. Myös kahvihuoneen työkaverit ihmetteli kauniimpaa ihoani :D

Vierailija
45/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% kasvisruokavaliosta. Koska olet mitä syöt! Miten luulette saavanne kauniin ihon kun juotte joka viikko vähintään satasella kaljaa ja sipsejä päälle?!? Minä sijoitan rahani ihonhoitoon!

Vierailija
46/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Max Factorin halvat meikkivoiteet, Panstick ja Miracle Touch. Lotrasin aihemmin kalliiden aineiden kanssa, ja huomasin että eivät ole yhtään parempia, tai päinvastoin huonompia.

Eikös nuo max facotrorit sun muut ole valmistettu kiinassa? minä en ainakaan uskaltaisi käyttää

Vierailija
47/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nyt käyttänyt muita puhdistusaineita kuin öljyä jo pitkän aikaan sillä geelit sun muut vaahdot ei yllä millään samalle tasolle kuin mihin öljy yltää.

Vierailija
48/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellään kokemuksia tosta paljon kehutusta suolasaippuasta?

Ei kannata käyttää kasvojen iholla saippuaa, koska se lopulta alkaa kuivattamaan (vaikka aluksi helpottaisi mm. iho-oireita) ja lisäämään ihon omaa talintuotantoa. On vissiin olemassa joitakin kasvoille tarkoitettuja saippuoita, joiden ph on lähellä ihon omaa (7), mutta mistä näitä löytää, on toinen juttu, kun kaikki firmat eivät mainitse ph-arvoa pakkauksissaan. 

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008998052.html

https://miiajohansson.com/2021/08/kasvojen-pesu-palasaippualla-hyva-vai…

Toki monet kasvosaippuoita myyvät firmat väittävät, että juuri heidän saippua sopii kasvojen pesuun (totta kai, myyntiä täytyy saada), mutta kaikista parhain pesuun on puhdistusmaito tai puhdistusöljy. Nämä ovat hellävaraisia, eivätkä "riko" ihon suojavaippaa. 

Vierailija
49/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäisesti käytän kollageenijauhetta säännöllisesti ja jo noin 2 vuotta. Tulokset alkoivat näkyä minulla 3-4 kuukauden kuluttua aloittamisesta. Ennen ihoni oli pintakuiva ja kiristelevä, mutta nyt se on koko ajan kosteutettu. Suihkun jälkeen en tarvitse rasvaa iholleni niin paljoa kuin ennen. Jo näkyvissä olevat juonteet ovat tasoittuneet ja uusia ei ole tullut.

Ulkoisesti käytän Erisan puhdistusgeeliä, Konjac-sientä, Juice Beauty Green Apple -kuorintaa, Oriflame NovAge mikrokuorintaa, korealaista kosmetiikkaa kangasnaamiot, (aloe vera ja oliiviöljy ovat toimineet minulla parhaiten), Darphin Aromatic Purifying Balm tai Kiehls Clearly Corrective Brightening & Smoothing Moisture Treatment ihon tarpeen mukaan, erilaisia seerumeita päivävoiteen alla (suosikkini on Vichy Idelalia), Forever Aloe Propolista ja Aloe Firstiä päivävoiteena (muutan suhdetta ja paksuutta vuodenajan mukaan), Guerlain Meteorites ja Kiehls Precision Lifting & Pore-Tightening Concentrate meikkipohjan pohjustuksessa, Revlon Youth Fix juonteisiin, Dior Forever meikkivoiteena, By Terry valokynänä ja Guerlain Meteorites ja By Terry Hyaluronic Hydra Powder puutereina.

Vierailija
50/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bioeffectin tuotteet ihonhoidossa, Redken all soft hiuksille ja punainen Bephanten huulirasvana.

Vierailija
51/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäisesti käytän kollageenijauhetta säännöllisesti ja jo noin 2 vuotta. Tulokset alkoivat näkyä minulla 3-4 kuukauden kuluttua aloittamisesta. Ennen ihoni oli pintakuiva ja kiristelevä, mutta nyt se on koko ajan kosteutettu. Suihkun jälkeen en tarvitse rasvaa iholleni niin paljoa kuin ennen. Jo näkyvissä olevat juonteet ovat tasoittuneet ja uusia ei ole tullut.

Ulkoisesti käytän Erisan puhdistusgeeliä, Konjac-sientä, Juice Beauty Green Apple -kuorintaa, Oriflame NovAge mikrokuorintaa, korealaista kosmetiikkaa kangasnaamiot, (aloe vera ja oliiviöljy ovat toimineet minulla parhaiten), Darphin Aromatic Purifying Balm tai Kiehls Clearly Corrective Brightening & Smoothing Moisture Treatment ihon tarpeen mukaan, erilaisia seerumeita päivävoiteen alla (suosikkini on Vichy Idelalia), Forever Aloe Propolista ja Aloe Firstiä päivävoiteena (muutan suhdetta ja paksuutta vuodenajan mukaan), Guerlain Meteorites ja Kiehls Precision Lifting & Pore-Tightening Concentrate meikkipohjan pohjustuksessa, Revlon Youth Fix juonteisiin, Dior Forever meikkivoiteena, By Terry valokynänä ja Guerlain Meteorites ja By Terry Hyaluronic Hydra Powder puutereina.

Huh huh olipa pitkä teksti saisko 5s tiktokkina?

Vierailija
52/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Max Factorin halvat meikkivoiteet, Panstick ja Miracle Touch. Lotrasin aihemmin kalliiden aineiden kanssa, ja huomasin että eivät ole yhtään parempia, tai päinvastoin huonompia.

Eikös nuo max facotrorit sun muut ole valmistettu kiinassa? minä en ainakaan uskaltaisi käyttää

Yhdysvalloissa, Briteissä, Irlannissa ja Saksassa valmistettuja ovat ainakin minun nykyiset Max Factor -meikit.

Vierailija
53/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa se 54-vaiheinen korealainen metodi! Suomalaiset tuotteet ihan täyttä roskaa!

Mikäs se sellainen korealainen ihonhoitorutiini on? Ja mitä korealaiset sanoo eläinkokeista

Koreassa eläinkokeet on kielletty jo 2018 lähtien. En jaksa selittää miten vaiheet menee kun korealainen ihonhoitorutiini löytyy ihan googlettamalla vaikka tuolta: https://tuoksut.com/ihonhoito

mitä ne korealaiset muka tietää ihonhoidosta. kyllä me suomalaiset ollaan viisampiä, se om jämpti.

Vierailija
54/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misshan seerumi ja retinoli

Vierailija
55/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissikset olkaakin sitten käyttämättä niitä eläinkokeilla tehtyjä tuotteita! Teidän syy ettei eläinkokeet lopu koskaan kun aina olette tunkemassa meikkejä naamaan miettimättä yhtään niiden seurauksia. Eläimet kärsii vain siksi että te saatte teidän kasvoistanne kauniimmat. hävetkää!

Mistä kolosta sinäkin näihin keskusteluihin aina ylös nouset. Ilman mitään häpeää ;Dd

Vierailija
56/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pissikset olkaakin sitten käyttämättä niitä eläinkokeilla tehtyjä tuotteita! Teidän syy ettei eläinkokeet lopu koskaan kun aina olette tunkemassa meikkejä naamaan miettimättä yhtään niiden seurauksia. Eläimet kärsii vain siksi että te saatte teidän kasvoistanne kauniimmat. hävetkää!

Mistä kolosta sinäkin näihin keskusteluihin aina ylös nouset. Ilman mitään häpeää ;Dd

Kiitos palstahullut kun viihdytätte meitä :D

Vierailija
57/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hyvistä vinkeistä!

Vierailija
58/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinoli, tai retinoidi mitä nimitystä käytättekään. Samoin aurinkorasvasta suuri apu sfps +50.

Vierailija
59/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.

Täällä myös toinen joka innostui googlailemaan tuotetta tämän kommentin jälkeen ja voin sanoa että tilaukseen meni mullakin :)

Vierailija
60/1017 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos avoimesta vastauksesta, mutta oletko koskaan tullut miettineeksi, mitä ihollesi kerrosta ja mitä ne ihollesi yhteisvaikutuksesta pidemmällä aika välillä tekevät?

Noin esimerkkinä hajusteet, jotka tuotteissa vaativat pysyäkseen muuttumattomina lisää raaka-aineita, kuten säilöntäaineita, joita muutoin tuotteeseen ei tarvitsisi lisätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä