Miksi jotkut miehet ajattelevat, että parikymppinen on automaattisesti kauniimpi kuin nelikymppinen?
Kommentit (143)
Kyllä mun sanoo mua päivittäin kauniiksi.
T. N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä sanoa, että itse olen aivan eri mieltä. Parikymppinen näyttää omiin silmiin vielä aivan lapselta. Iho on toki sileä kuin vauvan pylly, mutta luonteikkuus ja kaikki se, mikä yksilöstä tekee juuri hänet, loistaa poissaolollaan. Parikymppisenä on vielä kuin tyhjä taulu, johon elämä vasta hahmottelee jälkiään. Tyhjyys ei ole viehättävää.
Olen nelikymppinen nainen ja kun omia kuvia katselen (olen nätti), parhaimmalta näytin hieman reilu kolmekymppisenä, kun lapsenpyöreys oli kasvoista poistunut, mutta aika ei ollut vielä jättänyt jälkiään.
Etkö osaa lukea kysymystä. Kysymys oli siitä miksi miesten ei naisten mielestä 20v on kauniimpi kuin 40v. Vastaus: Koska on parhaassa lisääntymisiässä.
Hauskaa kun aina näissä naisen ulkonäköä koskevissa keskusteluissa naisen lisääntymisikä on ykkösprioriteetti, mutta ihan kaikkialla muualla huudetaan, miten lapset ovat naisen oma projekti ja miten yksikään mies ei to-del-la-kaan halua lapsia, ei missään tapauksessa eikä ikinä.
Halut menee edelleen biologian mukaan vaikka niitä lapsia ei edes olisi tarkoitus saada.
Eihän siihen ajattelua tarvita. Ihan riittää kun katsoo niin asia on omin silmin todettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä sanoa, että itse olen aivan eri mieltä. Parikymppinen näyttää omiin silmiin vielä aivan lapselta. Iho on toki sileä kuin vauvan pylly, mutta luonteikkuus ja kaikki se, mikä yksilöstä tekee juuri hänet, loistaa poissaolollaan. Parikymppisenä on vielä kuin tyhjä taulu, johon elämä vasta hahmottelee jälkiään. Tyhjyys ei ole viehättävää.
Olen nelikymppinen nainen ja kun omia kuvia katselen (olen nätti), parhaimmalta näytin hieman reilu kolmekymppisenä, kun lapsenpyöreys oli kasvoista poistunut, mutta aika ei ollut vielä jättänyt jälkiään.
Etkö osaa lukea kysymystä. Kysymys oli siitä miksi miesten ei naisten mielestä 20v on kauniimpi kuin 40v. Vastaus: Koska on parhaassa lisääntymisiässä.
Hauskaa kun aina näissä naisen ulkonäköä koskevissa keskusteluissa naisen lisääntymisikä on ykkösprioriteetti, mutta ihan kaikkialla muualla huudetaan, miten lapset ovat naisen oma projekti ja miten yksikään mies ei to-del-la-kaan halua lapsia, ei missään tapauksessa eikä ikinä.
Halut menee edelleen biologian mukaan vaikka niitä lapsia ei edes olisi tarkoitus saada.
Kertoo paljon siitä, minkä verran miehet ovat kehittyneet vuosituhansien saatossa. Eivät yhtään.
Paikat on kiinteitä ja tiukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon siitä, minkä verran miehet ovat kehittyneet vuosituhansien saatossa. Eivät yhtään.
Ja vahojen naisten kitinä ja ulina senkun kiihtyy. Se on vaan voi, voi.
Kaikki ihmiset näyttää paremmilta nuorina joten en ymmärrä miksi tämä yleistetään naisiin. Näytä mulle 45v mies joka näyttää paremmalta kuin 28v mies.! Ja ei, en ole koskaan kiihottunut mistään George Clooneista :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hommattu lapsia joten sitä rumaa roikkuvaa ihoa ei ole vatsan seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset näyttää paremmilta nuorina joten en ymmärrä miksi tämä yleistetään naisiin. Näytä mulle 45v mies joka näyttää paremmalta kuin 28v mies.! Ja ei, en ole koskaan kiihottunut mistään George Clooneista :D
Monikin 45-vuotias mies näyttää paremmalta kuin 20-vuotias muodottomaksi palloksi lihonut tietokonejonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hommattu lapsia joten sitä rumaa roikkuvaa ihoa ei ole vatsan seudulla.
Parikymppinen voi olla todella lihava ja varustettu raskausarvilla ilman raskautta. Olen nähnyt venymäarpia jopa käsivarsissa ja ihan nuorilla ihmisillä. Kiinteys on ollut näistä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ruma ihminen ei näytä kauniilta edes parikymppisenä. Kaunis voi näyttää kauniilta vielä nelikymppisenäkin. Siitä tässä on kyse.
Ei se noin mene ap.
Nuoret naiset eivät ole,synnyttäneet, joilloin heillä piukat paikat.
Ovat muutenkin kiinteitä, innokkaita uusiin asioihin ja saamaan virikkeittå, kokoneilta miehiltä.
Myös rahalla ja muilla oheisjutuilla on suuri vaikutus siihen, miksi nuoret naiset vain harvoin torjuvat, vanhemmatkin miesseuralaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ruma ihminen ei näytä kauniilta edes parikymppisenä. Kaunis voi näyttää kauniilta vielä nelikymppisenäkin. Siitä tässä on kyse.
No taatusti ei ole tuosta kyse.
Nuori liha on nuorta.
Ei sitkeää ja moneen kertaan pureskeltua
M.59
Koska näin nyt vain on 99 prosentin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikin 45-vuotias mies näyttää paremmalta kuin 20-vuotias muodottomaksi palloksi lihonut tietokonejonne.
Niin mutta jos 25v mies on hyvässä kunnossa on paremman näkäinen kuin 45v mies, ainakin nuoren naisten silmin. Naisenhan miesmaku muuten muuttuu ikääntyessä. esim 45v nainen voi pitää 45v miestä komeimpana. Mutta esim 23v nainen pitää oman ikäisiään tai pari vuotta vanhempia komeimpina. Tutkittu juttu.
Siksi koska kaksikymppinen on aina kauniimpi kuin nelikymppinen... se vain on totuus... ei ole poikkeuksia...
Vierailija kirjoitti:
No voit vaikka listata kaikki missikisoissa pärjänneet yli nelikymppiset naiset tähän alle:
Typerä kommentti. Eiväthän he saa edes osallistua, koska joku ikärasisti on niin päättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska kaksikymppinen on aina kauniimpi kuin nelikymppinen... se vain on totuus... ei ole poikkeuksia...
"miehillä on erilainen naismaku" :D :D
Ikää nyt 45, eikä uurrettakaan kasvoissa, luomu olen.
Ehkä olen sitten poikkeus, tavoite on olla Suomen nuorekkain viisikymppinen vuonna 2028.
Niin ja koko elämäni olen ollut kokoa S.