Kiire! Pakaste/valmisruoka, jota kehtaa tarjota talkooväelle
Pari henkilöä on tulossa tänään auttamaan meitä pihatöissä. Tähän ei varauduttu etukäteen, joten nyt täytyy pikana keksiä mitä ruokaa tarjoan. En itse ehdi viettää paljon aikaa keittiössä, joten toivottavasti saadaan vaikka pakasteista helpotusta. Nyt ideoita! Uskon että miehet syö aika paljon, eivätkä ole nirsoja.
Kommentit (21)
Tuleeko teille useinkin ihmiset ilman erillistä ilmoitusta hoitamaan pihaa?
https://www.atria.fi/tuotteet/valmisruoka/laatikot/atria-kermainen-kana…
Tuli heti mieleen tuo, olen nyt 2x ostanut sitä sen jälkeen, kun bongasin sen kaupan hyllyltä etsiessäni töihin evästä (saan tuosta itse evään 2 päivälle), on oikeasti tosi maukasta ja myöskin kermaista kuten nimi sanoo. Kylkeen salaatti jossa vaikka tom/paprika/mauste-tai tuorekurkkua+mozzarella/fetaa ja ruisleipää niin eivätköhän ole tyytyväisiä.
On taas niin keksimällä keksitty kuin olla ja voi 0/5
Lasagne jotain valmisruokahyllystä. Tai ihan vaan hernekeittoa ja sen kanssa tuoretta leipää..
Tuokoot omat nakkinsa. Ja oluensa.
Lihapiirakka ja creampie jälkkäriksi.
Pizzat, Suomessa valmistetut, musta paketti. Olikohan Apetit? On meat lovers, hawaii, opera special. Vähän heität lisää tavaraa päälle (tonnikalaa, palvikinkkua, juustoa) ja uuniin. Nää on ainuita pakastepizzoja joita viitsii edes ostaa.
Pakastealtaasta löytyy.
Grillimuonaa tietenkin pihagrilliin ja kaikki grillaavat itse kyrsänsä. Tavallista makkaraa, kasvismakkaraa, lihapiirakoita sinapilla, ketsupilla ja kurkkusalaatilla. Kotikaljaa ja koppa kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille useinkin ihmiset ilman erillistä ilmoitusta hoitamaan pihaa?
No ovat siis ihan sukulaisiamme ja tehtävästä työstä on sovittu alustavasti, mutta soittivat aamulla että hoidetaanko jo tänään. Täällä maalla ihmiset auttaa toisiaan puolin ja toisin, ajatella.
Pakastepizzoja ja jotain valmissalaattia kastikkeella, esim. kaalisalaatti tms. Juomaksi mehua ja maitoa.
Olisi ap ihan kohteliasta kommentoida saamiaan vinkkejä..
Hankkisin valmispitsoja ja kylkeen tekisin ison kulhollisen kreikkalaista salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ap ihan kohteliasta kommentoida saamiaan vinkkejä..
On tähän mennessä niin paskoja vinkkejä ettei anna aihetta kommentoida.
Pakastepizzoja, valmissalaattia, paketillinen pikkupulloja vissyä ja samanlainen limsaa. Ei maksa kohtuuttomasti, ja on nopeaa valmistaa, ei tartte kytätä vieressä. Grilli+makkaratkin on ihan jees, jos se grilli on valmiiksi putsattu talven jäljiltä.
Vierailija kirjoitti:
Pizzat, Suomessa valmistetut, musta paketti. Olikohan Apetit? On meat lovers, hawaii, opera special. Vähän heität lisää tavaraa päälle (tonnikalaa, palvikinkkua, juustoa) ja uuniin. Nää on ainuita pakastepizzoja joita viitsii edes ostaa.
Pakastealtaasta löytyy.
Tämä ainoat hyvät pakastepizzat
Tilaa pizzoja.