Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet ajattelevat, että parikymppinen on automaattisesti kauniimpi kuin nelikymppinen?

Vierailija
18.01.2023 |

Nuoruus ei ole mikään tae kauneudesta.

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiseen kylvetään oma perimä. Nelikymppiseen se on turhaa. Jos ollaan muuten vaan kavereita, niin se on eri asia. Suvun jatkaminen on geeneistä tuleva ykkösprioriteetti. 

Vierailija
122/143 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppiseen kylvetään oma perimä. Nelikymppiseen se on turhaa. Jos ollaan muuten vaan kavereita, niin se on eri asia. Suvun jatkaminen on geeneistä tuleva ykkösprioriteetti. 

Suomessa nainen saa lapsen ekan kerran n. 30-vuotiaana. 20-vuotiaat ei kyllä halua lapsi tehä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viehättävämpi kuin suurin osa puolta nuoremmista. N44. 90-60-90, hoikka.

Vierailija
124/143 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi kenkä 36, kun nykyajan nuoret maata myöten kasvaneet. Ja kenkä kuin miehillä.

Vierailija
125/143 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

biologia määrittää nämä asiat. miehen aivot on ohjelmoitu etsimään lisääntymiskumppania. mies etsii leveälanteista synnyttäjää, joka ikänsä puolesta vielä jaksaa hoitaa jälkikasvua. naisen lisääntyminen +40v. alkaa olla harvinaista, kun taas mies voi lisääntyä koko ikänsä. myös maan vetovoima vaikuttaa asiaan.

Vierailija
126/143 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on.  Rumakin kaksikymppinen nainen on kauniimpi kuin "kaunis" nelikymppinen.  Puhdasta biologiaa.

Vierailija
127/143 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihmiset nykyäään tuppaa lihomaan,  ei siitä pääse mihinkään.

Jos ei muuten,niin se alkaa 30v jälkeen, tai viimestään kun perhettä perustetaan.

Vierailija
128/143 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen rupsahtaa vissiin nelikymppisenä. Itse olen lähellä 40 vuotta, mutta mua luullaan vielä alle 25-vuotiaaksi :D

Vierailija
129/143 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siitä tietää kuinka paljon tulee treffi kutsuja.

Vierailija
130/143 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi niin

Vierailija
131/143 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska valtosa nelikymppisistä näyttää vanhoilta ja ovat lihavia. Tämä on aivan looginen syy, mutta eihän se kelpaa kun ei ole unelmahöttöä.

Vierailija
132/143 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta se ajattelusi on luontaantyöntävää. Sen viehättävyyden arviointi ei kuulu katsos sinulle ja toi että teet sen itse muiden puolesta, kertoo jo ihan tarpeeksi.

Vierailija
133/143 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja munkin mielestä nuorempi on yleensä kauniimpi. Ikä vaikuttaa ulkonäköön. On kauniita vanhojakin ihmisiä. Yleensä ihmiset vain katkeroituu vanhetessa mikä näkyy myös ulkonäössä.

ja täällä se katkeruus näkyy

Vierailija
134/143 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miten vaan, kyllä jotkut nelikymppiset ovat vielä hemmetin kauniita.

Vierailija
135/143 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uppis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se suurimmaksi osaksi on näin...

Aivan. Jos nelikymppinen luulee olevansa kauniimpi kuin vastaavan rakenteinen parikymppinen, hän on harhainen narsisti ja itseään täynnä. On täysin idioottimaista kuvitella, että miehiä kiinnostaa vain se ikä, koska se ei ole se pääasia. Se on se tuoreus, raikkaus, ehkä kokemattomuuskin, ei pelkkä pinta. No, sikäli sillä pinnalla on merkitystä, että parikymppisen iho on pehmoinen, elastinen, ei sellainen auringon/solariumin pilaama kurttuinen tapetti..Näillä nelikymppisillä, jotka pitävät itseään kauniina kuin parikymppiset, on usein silikonit,  täytteitä siellä täällä, kiristetty naamaa, muutettu nenää jne. joita se parikymppinen ei tarvitse kuin vasta nelikymppisenä. Sori, arpikudos ei ole seksikästä, sen puute on.. Toki se on myös makuasia, mutta täytyy olla suunnilleen se nelikymppinen nainen, jos kimmoisan pehmeän ihon sijaan koskettaa mieluummin arpista satulanahkaa.. Pahoittelen, elämä ei ole reilua, ei vanhoille naisille eikä miehille. Kuten jo toisaalla totesinkin, mies etsii pääsääntöisesti naista, nainen jotain haavekuvaa, joka on muodostunut saippuaoopperoiden yliannostuksesta. Ts. mies tyytyy lähes mihin tahansa, naisella on tiukat kriteerit, ja tämä on helppoa todistaa muutamalla sanalla:  Miksi ns. "morbidly obese", suomeksi "sairaalloisen lihava" nainen koetaan hottiksena, mutta vastaavasti lihava mies on pelkkä ylensyönyt sika, joka oksettaa paitsi naisia, myös muita miehiä? Se johtuu siitä, ettei sukupuolten tasa-arvoa ole olemassa, koska ihmisillä on henkilökohtaiset preferenssit, jotka ohjaavat ajatteluamme voimakkaammin, kuin keinotekoiset aatteet..

Wow...jaksoit oksentaa mini artikkelin verran:)

Mikä tässä aloituksessa satutti sinua?

Tuohan oli paras postaus koko langassa ja totta. Tais sulle mennä tunteisiin. Alapeukuttakaa itkuraivareissa lol.

Vierailija
136/143 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 45v nainen ja huomannut ainakin 45-50v tuttavamiesten muuttuneen jo ukkomaisiksi: harmaantuvat, kaljuuntuvat, lihovat, kangistuvat, liika kaljottelu näkyy naamassa. Siitä on tullut mieleen että lyhyt se on ihmisen nuoruus ja kauneus.

Miksi naisten velvollisuus olisi olla ikinuoria?

Vierailija
137/143 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset näyttää paremmilta nuorina joten en ymmärrä miksi tämä yleistetään naisiin. Näytä mulle 45v mies joka näyttää paremmalta kuin 28v mies.! Ja ei, en ole koskaan kiihottunut mistään George Clooneista :D

Monikin 45-vuotias mies näyttää paremmalta kuin 20-vuotias muodottomaksi palloksi lihonut tietokonejonne.

Niin mutta jos 25v mies on hyvässä kunnossa on paremman näkäinen kuin 45v mies, ainakin nuoren naisten silmin. Naisenhan miesmaku muuten muuttuu ikääntyessä. esim 45v nainen voi pitää 45v miestä komeimpana. Mutta esim 23v nainen pitää oman ikäisiään tai pari vuotta vanhempia komeimpina. Tutkittu juttu.

Totta, naiset kautta linjan pitävät muutaman vuoden itseään vamhempia miehiä komeimpina. Miehet taas pitävät kauneimpina naisina n. 23 vuotiaita riippumatta siitä kuinka vanhoja itse ovat.

Vierailija
138/143 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi vain jotkut. Kyllähän pässimpikin tajuaa ja näkee että jotkut naiset vaan on kauniita. Tietenkin he eivät välttämättä niiden ikää tiedä, minuakin on useimmiten luultu 5-10 vuotta nuoremmaksi kuin mitä olen.

Vierailija
139/143 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 45v nainen ja huomannut ainakin 45-50v tuttavamiesten muuttuneen jo ukkomaisiksi: harmaantuvat, kaljuuntuvat, lihovat, kangistuvat, liika kaljottelu näkyy naamassa. Siitä on tullut mieleen että lyhyt se on ihmisen nuoruus ja kauneus.

Miksi naisten velvollisuus olisi olla ikinuoria?

Onneksi kaikki naiset ei karsasta kaljuja. Itse olen saanut paljon enemmän pillua kaljuna kuin hiukset päässä.

Vierailija
140/143 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset näyttää paremmilta nuorina joten en ymmärrä miksi tämä yleistetään naisiin. Näytä mulle 45v mies joka näyttää paremmalta kuin 28v mies.! Ja ei, en ole koskaan kiihottunut mistään George Clooneista :D

Monikin 45-vuotias mies näyttää paremmalta kuin 20-vuotias muodottomaksi palloksi lihonut tietokonejonne.

Niin mutta jos 25v mies on hyvässä kunnossa on paremman näkäinen kuin 45v mies, ainakin nuoren naisten silmin. Naisenhan miesmaku muuten muuttuu ikääntyessä. esim 45v nainen voi pitää 45v miestä komeimpana. Mutta esim 23v nainen pitää oman ikäisiään tai pari vuotta vanhempia komeimpina. Tutkittu juttu.

Totta, naiset kautta linjan pitävät muutaman vuoden itseään vamhempia miehiä komeimpina. Miehet taas pitävät kauneimpina naisina n. 23 vuotiaita riippumatta siitä kuinka vanhoja itse ovat.

Eikö täällä ole jo monta kertaa sanottu, että naiset pitävät myös komeimpina parikymppisiä miehiä? Ja parikymppisetkin vain siinä tapauksessa, että hiusraja on täydellinen.