Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka päästä yli ihmisestä joka kosketti syvältä?

Vierailija
16.01.2023 |

Olen ihastunut ns. väärään ihmiseen todella lujaa. Tapailimme vain hetken aikaa, mutten muista milloin olisin tuntenut samanlaisia tunteita ketään toista kohtaan. Hänen kanssa oli hyvä olla.

Tapailun loppumisen jälkeen olen yrittänyt pitää itseni kiireellisenä, mutta silti mietin ja pyörittelen ajatusta, mitä jos? Olen kaiken lisäksi todella herkkä niin aisteille kuin tunteille. Kuinka päästä yli?

Kommentit (187)

Vierailija
1/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päädyitte eroon?

Ja tiedän tunteen, käyn läpi ihan samaa ja olo on sietämätön. Olen kirjoittanut itselleni listan asioista, mitkä häiritsivät suhteessa, ja palaan aina siihen, kun alkaa olla sietämätön ikävä.

Vierailija
2/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä väärään ihmiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa, lievittää vähintäänkin. Miksi ette voi olla yhdessä? Varattuja? Ihmissuhteet ovat hankalia. Itse yritän lohduttautua ajatukseen, jos näin olisi tarkoitettu, löytäisi se keinon vastoinkäymisistä huolimatta..

Vierailija
4/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tarttisin keinon. Löysin sielunkumppanini enkä voi unohtaa häntä.

Vierailija
5/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat varattuja. Itse tosin nyt eroamassa. Kerroin kumppanilleni tästä ja tajusimme yhdessä, ettei löydetä toisistamme enää onnea. Parempi jatkaa ystävänä vielä kun ihastuin näin paljon toiseen.

Ja tiedän sanomatta sen itsekin, että oli moraalisesti väärin tapailla edes.

-Ap

Vierailija
6/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toinen halua erota?

Vierailija
7/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö toinen halua erota?

En tiedä siitä, tuskin. Tein itse aloitteen tapailun lopettamiseen.

-Ap

Vierailija
8/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme molemmat varattuja. Itse tosin nyt eroamassa. Kerroin kumppanilleni tästä ja tajusimme yhdessä, ettei löydetä toisistamme enää onnea. Parempi jatkaa ystävänä vielä kun ihastuin näin paljon toiseen.

-Ap

Tottakai mutta elämä nyt ei aina mene niinkuin ajattelisi. Itsellä kävi tuo aivan sama n. 5 vuotta sitten, tuntui ettei millään pääse yli ja surin häntä pari vuotta..

Lohduttako jos kerron että nyt mulla on aivan ihana uusi rakkaus elämässä, paljon parempi kuin edellinen..

Vierailija
9/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kokenut. Yleensä pääsen yli kun on noin kolme kuukautta mennyt ja elämään tullut uusia tuulia. Eli aika auttaa. Nyt ikävöin erästä, jonka kanssa lyhyt parin kuukauden tapailu päättyi viime keväänä. Minulle on tässä välissä ehtinyt tapahtua suuriakin elämänmuutoksia mutta tuo ihminen ei vain poistu mielestä. Tekisi ihan hirveästi mieli ottaa yhteyttä, mutta en ota koska hän ei vastannut viimeiseen viestiini. En halua häiritä. Enkä halua toista kertaa tulla ghostatuksi. Ehkä sekin, että asiat jäivät kesken vaikuttaa siihen etten pääse yli.

Aika auttaa kyllä yleensä!

Vierailija
10/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Tottakai mutta elämä nyt ei aina mene niinkuin ajattelisi. Itsellä kävi tuo aivan sama n. 5 vuotta sitten, tuntui ettei millään pääse yli ja surin häntä pari vuotta..

Lohduttako jos kerron että nyt mulla on aivan ihana uusi rakkaus elämässä, paljon parempi kuin edellinen..

Paitsi se toinen olisi ollut parempi, mutta et saanut sitä.

Vierailija
11/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko unohtaa? Eikö voi kantaa mukanaan sitä hyvää kokemusta, jonka sai kokea ja valaa siitä uskoa, että niitä hyviä kokemuksia tulee vielä myöhemminkin, joko hänen tai jonkun toisen kanssa. 

Vierailija
12/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät varmasti onnen vielä. Joko tuon ihastuksen kanssa aikanaan tai tapaat toisen, tuplasti ihanemman.

Vierailija
13/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko unohtaa? Eikö voi kantaa mukanaan sitä hyvää kokemusta, jonka sai kokea ja valaa siitä uskoa, että niitä hyviä kokemuksia tulee vielä myöhemminkin, joko hänen tai jonkun toisen kanssa. 

Tämä!!

Vierailija
14/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on vaikea unohtaa. Varsinkin jos on tuntenut samoin. Mielestäni on hyvä, että lopetitte tapailun, hän sinuun ottaa yhteyttä jos jäit mieleen.

Vierailija
15/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen hän on?

Vierailija
16/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama. Todella lyhyt juttu, mutta en meinaa millään päästä yli. Yritän pitää itseni kiireisenä mutta ikävä ei vaan unohdu.

Vierailija
17/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Itsellä aika sama tilanne, sillä erotuksella että toinen osapuoli lopetti jutun. Satunnaisesti kuitenkin soittelee edelleen. Yritän unohtaa, mutta en kertakaikkiaan onnistu.

Vierailija
18/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tismalleen samallailla käynyt itselleni aikoinaan!!

Vierailija
19/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen hän on?

Hän on kuin koti, jota ei ole osannut kaivata.

Vierailija
20/187 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi päädyitte eroon?

Ja tiedän tunteen, käyn läpi ihan samaa ja olo on sietämätön. Olen kirjoittanut itselleni listan asioista, mitkä häiritsivät suhteessa, ja palaan aina siihen, kun alkaa olla sietämätön ikävä.

Minä taas puran asiaa kirjoittamalla. Päiväkirjaa, kavereille, terapeutille ja p*skoja runoja. Niin, ja tänne. Lisäksi hukuttauduin töihin, urheiluun, erilaisiin projekteihin ja viikonloppuisin tuoppiin. Mikään ei auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän