Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö ankkahuuliset tajua itse, miten huvittavilta näyttävät

Vierailija
15.01.2023 |

Miten ihminen tulee niin sokeaksi siitä mikä on normaalia ja mikä irvokasta, en ymmärrä. Jokainen kumihuuli olisi paremman näköinen luonnollisilla huulilla, miten voi kuvitella edes että melkein väörinpäin pullistunut ylähuuli joka näyttää kota räjähtävältä nakilta, kaunistaisi ketään.
Ymmärrättekö te tätä outoa ilmiötä?

Kommentit (299)

Vierailija
201/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä on vielä sekin puoli, ettei hyarulonihapon pistäminen ihon alle ja kudoksiin on sen verran uusi asia, ettei ole olemassa mitään tietoa siitä, miten nämä aineet reagoivat vuosien viiveellä ihmisen kehossa. Tuo aine, mitä kosmetologit niin mainostavat "sinä samana aineena mitä ihmisen kehossa muutenkin on", on itse asiassa synteettisesti tehtyä hyarulonihappoa, eikä todellakaan pelkästään sitä itseään mm. säilyvyyden takia. Nyt on jo viitteitä siitä, että nämä aineet eivät todellakaan poistu elimistöstä niin nopeasti kuin on kuviteltu, vaan voivat vaeltaa kasvoissa, kovettua ja kapseloitua. Tämän ne yleensä tekevätkin, mikäli aineita laitetaan vain koko ajan lisää tai niitä laitetaan kerralla liikaa.

Tämä huultentäyttövillitys ei ole pelkästään mikään ulkonäköasia, ja siksikin tästä on voitava puhua.

Minunkin mielestäni on eittämättä surullista, että nuoret tytöt elävät näin valtavien paineiden keskellä ja kaikki haluavat näyttää samalta. Saatan kuulostaa nyt jonkun mielestä ilkeältä, mutta on typerää yrittää vaientaa kritiikkiä näin monessa mielessä arveluttavasta aiheesta kuittaamalla sen saman tien kiusaamiseksi. Asioista on voitava puhua, ja miksei sitä voisi tehdä anonyymisti netissä? On eri asia yksilöidä jonkun tietyn ihmisen huulia ja taivastella niitä porukalla, mutta nyt puhutaan laajemmasta ilmiöstä.

Juuri näin.

Kuka tietää vaikka nämä aineet kulkeutuisi verenkierron mukana sydämeen tai muihin elimiin ja aiheuttavat kuolemia, syöpää, ties mitä.

Sekin niin outoa logiikkaa, että osa kumihuulistakin on rokotevastaisia, sillä perusteella ettei niitä muka ole tutkittu ja testattu tarpeeksi (kyllä on) , tai että ovat "myrkkyä" . Naamaan kyllä sitten piikitetään surutta oikeaa myrkkyä, ei haittaa yhtään kuka pistää ja mitä laitetaan, kunhan huulet paisuu ja otsa ei liiku.

Käsittämätöntä.

Otsa ei liiku eikä mikään muukaan alue kasvoissa -> Helena Lindgren, 65! Luulisi, että tuossa iässä jo luovuttaisi piikitysten suhteen.

Vierailija
202/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan niin NOLOT!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
203/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole viivahuulet itsellä. Ei tarvitse täytteitä

Viivahuuliset, opetelkaa meikkaamaan se ylähuuli paksummaksi

Vierailija
204/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua kiinnostaa noin paljon muiden huulet yms.? Mitäpä jos heitä ei vain kiinnosta mitä sinä tai muut on mieltä asiasta?

Vierailija
205/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi alkaa luonnollisuus olla taas muotia. Mun mielestä idioottimaista pumpata huulet, tissit ja peppu täyteen silikonia vain näyttääkseen joltain m u l a t t i kimiltä

Vierailija
206/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi mä muistan miten täällä haukuttiin Minttua, kun ei ollut huulia. Nyt kun on täytettä taitaa kelvata. Vai eikö? Koskaan ei ole taida olla hyvä. Ja Mintulla ei ole överit. Eli kyllä kait niitä kauniistikin voidaan laittaa? Marinillakin kauniit.

Älä puhu minun kuulteni Marinista ja ihanasta Mintusta samana päivänäkään!

No ei nuo kumpikaan mitään ihania ole. Leuhkoja ämmiä molemmat.

Vierailija
207/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi mä muistan miten täällä haukuttiin Minttua, kun ei ollut huulia. Nyt kun on täytettä taitaa kelvata. Vai eikö? Koskaan ei ole taida olla hyvä. Ja Mintulla ei ole överit. Eli kyllä kait niitä kauniistikin voidaan laittaa? Marinillakin kauniit.

Älä puhu minun kuulteni Marinista ja ihanasta Mintusta samana päivänäkään!

No ei nuo kumpikaan mitään ihania ole. Leuhkoja ämmiä molemmat.

Niin... kun urea nousee päähän.

Rikkaat naikkoset näyttävät saavan luonnollisemman lopputuloksen. Olisihan se hauskaa jos Marinin huuliin lipsahtaisi joskus vähän tarkoitettua enemmän tavaraa. :D

Vierailija
208/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan päivittäin himokkaita viestejä miehiltä nyt kun on huuliin satsattu. Myös perheellisiltä... Tietäisitte vaan, mitä ne teidänkin miehet kertoo haluavansa huulillani tehdä.

Miestenkö takia laitoit täytteet, oikeasti? Pitävät sua helppona eikä kunnioita sua. Kukaan niistä ei ottais sua parisuhteeseen. En nää mitään kehuttavaa tossa. Itsearvostus nolla.

Vierailija
209/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateeliset vinkuu, kun miehet eivät haaveile teidän suuhunne työntymisestä.

Mä tykkään enemmin, että työntyy johonkin muualle, sillä haluan itse sen nautinnon.

Taidat olla sellainen minä minä-ihminen. Miehen tunteista viis. Mies kuitenkin tuo leivän pöytään ja Pradan laukut. Vähän nöyryyttä, please.

Voiko tyhmempää kommenttia kirjoittaa, huh huh. Eli täytteet pitäisi laittaa huuliin, koska mies haluaa? Sekö ei oo itsekästä yhtään vai? Se että nainen ansaitsee myös nautinnon on sun mielestä itsekästä? Kaikki vaan miehelle naisesta viis? Toivottavasti on provo.

Vierailija
210/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara ja Suvi 🙈

Surullista.

Miksi juuri kauniit Ihmiset lankeavat niihin hirvityksiin. Onko heillä niin kova pelko kauneutensa katoamisesta, että pilaavat siksi kasvonsa ja vartalonsa.

Vierailija
211/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

musta täytetyt huulet on kauniimmat, kuin perinteiset, ohuet suomihuulet. Toki rajansa kaikella ja onhan niitä monilla aika övereitäkin. Hauska ilmiö on myös että ne, jotka niitä eniten ääneen kauhistelevat, ovat niitä samoja ihmisiä jotka ei edes nää sitten tositilanteessa eroa luomujen ja maltilla täytettyjen välillä |D

Mitkä wetun suomihuulet?

Mulla on ylä ja alahuuli yhtä paksut ja vielä kaunis amorinkaari ylähuulessa.

Minulla on erittäin kauniit omat huulet. Ja niistä näkee että luomut ja siks ne onkin kauniit.

Mulla on ikää 46 ja huulet oli nuorena vielä pikkuisen pulleammat.

Olen luomu ja luomuna huulien kuuluukin iän myötä hivenen ohentua.

Arvaa vaan miltä näyttää nelikymppiset ohuthuulet jotka täyttää nyt huuliaan? Aivan kauheilta!

Kasvot muuten valahtaneet, iho ohenee ja otsa ja silmänurkat täynnä kurttuja mutta sitten huulet törröttää kahtena päällekkäisenä maksamakkarana! Entistä vanhempi vaikutelma.

Ei piikit, täytteet ja niistä tuleva arpikudos kuin vanhenna ihmistä. Kaikella hintansa.

Joidenkin on näköjään vaikea ymmärtää että on erilaisia huulia. Tiedän vaan yhden jolla on "viivahuulet". Monella on ihan luonnolliset nätit huulet joissa on paksuutta myös. Itsellänikin on.

Vierailija
212/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

musta täytetyt huulet on kauniimmat, kuin perinteiset, ohuet suomihuulet. Toki rajansa kaikella ja onhan niitä monilla aika övereitäkin. Hauska ilmiö on myös että ne, jotka niitä eniten ääneen kauhistelevat, ovat niitä samoja ihmisiä jotka ei edes nää sitten tositilanteessa eroa luomujen ja maltilla täytettyjen välillä |D

Mitkä wetun suomihuulet?

Mulla on ylä ja alahuuli yhtä paksut ja vielä kaunis amorinkaari ylähuulessa.

Minulla on erittäin kauniit omat huulet. Ja niistä näkee että luomut ja siks ne onkin kauniit.

Mulla on ikää 46 ja huulet oli nuorena vielä pikkuisen pulleammat.

Olen luomu ja luomuna huulien kuuluukin iän myötä hivenen ohentua.

Arvaa vaan miltä näyttää nelikymppiset ohuthuulet jotka täyttää nyt huuliaan? Aivan kauheilta!

Kasvot muuten valahtaneet, iho ohenee ja otsa ja silmänurkat täynnä kurttuja mutta sitten huulet törröttää kahtena päällekkäisenä maksamakkarana! Entistä vanhempi vaikutelma.

Ei piikit, täytteet ja niistä tuleva arpikudos kuin vanhenna ihmistä. Kaikella hintansa.

Joidenkin on näköjään vaikea ymmärtää että on erilaisia huulia. Tiedän vaan yhden jolla on "viivahuulet". Monella on ihan luonnolliset nätit huulet joissa on paksuutta myös. Itsellänikin on.

Onko viivahuulella nyös hukkaviiva :D

Vierailija
213/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Rumer Willisillä ei ollut huulia. Nyt on. Ja paremmalta näyttää.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/56f5da92-5d70-4fdd-a4be-ef8eeb…

Äitinsä on kyllä huomattavasti paremman näköinen ja huulet lienevät aidot.

No ei todella ole. Demi on käynyt läpi vaikka mitä. Kai te nyt senkin näette. Täytteethän näkyy aina. Eikö?

No näkyy näkyy. Sähän siinä viestissä trollasit ja väitit demiä luomuksi, että pääset sanomaan "ähäkutti", ette erota täytteitä. Mutta ku sori nyt vaan, oli huono trolli ja demin muovisuuden näkee kilometrin päähän, kuten varsin hyvin tiedätkin.

En ollut sama. Sori siitä. Ja Demi on kyllä paljon muovisempi kuin tyttärensä ( molemmat) vaikka heitäkin operoitu.

Niin, en tajua mikä sen kommentoijan pointti edes on, joka laittaa ketjuun hollywoodjulkkisten muovinaamoja ja sitten kehuu niitä luomun näköisiksi.. Sokea reetakin näkee eron aidon ja feikin ulkonäön välillä.

Pointti se, että kehutaan kauniiksi monia joilla on täytteet ja muut härpäkkeet. Mutta sitten sanotaan, että kaikki täytteet on hirveitä. Onko vai ei?

No onko vai ei?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/eb8f2354-cebe-447c-ac36-c77175…

seurapiirikaunotar 😱

Olikohan hänkin toki nuorena kaunis.

Vierailija
214/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on luonnostaan kamalat ankkahuulet. Kuulin siitä jo alakoulussa. Nykyäänkin saan rumia katseita. Kiva tietää, että olen edelleen vastenmielinen, ruma ja hävettävä. Kiitos aikuiset naiset.

Etkä ole. Kyllä sen erottaa, kenellä on täytettä ja kenellä luonnollinen ulkonäkö. Eivät luonnolliset pulleat huulet ole sen näköiset, kuin noilla pistetyillä.

Kyllä on. Mulle on siitä jopa sanottu.

Ihanko totta. Oletko kuullut kohteliaisuuksista. 🤦🏻

Ai kuten nämä täällä kerrotut? 😆 Miettikääpä nyt käytöstänne ihan hetki.

Miettiikö makkarahuulet koskaan käytöstään. Tätä voisi joskus kysyä.

Mitä he ovat sulle sanoneet tai tehneet? Olleet olemassa?

Joillakin tosiaan on hyvin pulleat huulet. Sellaiset jotka näyttävät täytetyiltä.

Mutta heillä ei kuitenkaan vuosien saatossa huulet kasva pitkiksi ankkahuuliksi niinkuin näillä toistuvasti huuliaan täyttävillä.

Vierailija
215/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää homerkuonot on kyllä huvittavan näköisiä. Miltähän näiden tyyppien kumppaneista tuntuu pussailla, tuntuuko ne kumihuulet mukavilta ja eikö pelota että ne poksahtaa?

Vierailija
216/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan päivittäin himokkaita viestejä miehiltä nyt kun on huuliin satsattu. Myös perheellisiltä... Tietäisitte vaan, mitä ne teidänkin miehet kertoo haluavansa huulillani tehdä.

Kyllä mä ainakin tiedän, mun mies haluaisi kokeilla mitä tapahtuu kun niihin huuliin tökkää nuppineulalla. Tapahtuuko sama efekti kuin ilmapallolle. Poksahtaa ja sitten jäljellä on epämääräinen ruttuinen kasa nahan tapaista riekaletta. Ja me ollaan molemmat ihan tosissamme tätä tuumittu.

Vierailija
217/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on täytettä, mutta hyvin vähän. Kukaan ei siis sitä huomaa. Mulla ei ollut aiemmin ylähuulta ollenkaan, nyt on alahuuleen sopiva ja voi käyttää huulipunaakin. Eli luonnollinen on ihan mahdollista.

Joillain menee yli ja tulee ankkahuulet.

Tässä luonnollisia https://www.mabel.fi/huulten-taytto/

Tässä näkee, miten vääristynyt ihmiskuva tulee heille, jotka katselee näitä instabeibejä jatkuvasti. Tässä oli sun mielestä luonnollisia täytteitä. Voi jessus sentään.

Jep, noi ei ole luonnollista nähneetkään ja tunnistaa ankaksi sokeakin. Jokainen huulipari oli kauniimpi luonnollisena. En ymmärrä miksi kaikkien pitäisi näyttää seksinukelta. Miksi ihmiset ei arvista omia persoonallisia etnisiä piirteitään? Yleensä siihen omaan naamaan sopii parhaiten ne omat luontaiset huuletkin.

Vierailija
218/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
219/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara ja Suvi 🙈

Surullista.

Miksi juuri kauniit Ihmiset lankeavat niihin hirvityksiin. Onko heillä niin kova pelko kauneutensa katoamisesta, että pilaavat siksi kasvonsa ja vartalonsa.

Kilpailu on kovaa, 2 kaunista naista ja se naarurin paksuhuuli vie sen komeimman rikkaan miehen, näin se menee.

Vierailija
220/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoiset naiset haluavat matkia la ku naisia