Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö ankkahuuliset tajua itse, miten huvittavilta näyttävät

Vierailija
15.01.2023 |

Miten ihminen tulee niin sokeaksi siitä mikä on normaalia ja mikä irvokasta, en ymmärrä. Jokainen kumihuuli olisi paremman näköinen luonnollisilla huulilla, miten voi kuvitella edes että melkein väörinpäin pullistunut ylähuuli joka näyttää kota räjähtävältä nakilta, kaunistaisi ketään.
Ymmärrättekö te tätä outoa ilmiötä?

Kommentit (299)

Vierailija
241/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanisesti tuijottavatja kuvaavat itseään ja "virheitään" tämmöiset ihmiset.

Ei ihmisen kuulu itseään töllöttää 24/7 kaiket päivät, vaan katsella muita ja lähinnä ympäristöä, että pysyy hengissä. Nämä katselee vain itseään ja toisia pumpattuja misuja somesta. Ei ihme että ovat neuroottisia ja ihmiskuva täysin vääristynyt.

Vierailija
242/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankkahuulet ovat kuin kutsu miehen elimelle...

No jos haluaisi tunkea itsensä johonkin tulehtuneen apinapyllyn näköiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä käveli vastaan nuoripari. Tyttelillä oli oikein kunnon fyllingit joka puolella jota neiti korosti tiukalla lateksimekolla. Naamapuolella oli roiskeläppiä muistuttavat ripsihärpäkkeet ja ne HUULET ! voi hyvä sylvesteri sentään. 🤪

Vaikutti se poikaystävä silminnähden häpeävän taluttamaansa ilmestystä.

Vierailija
244/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typhoone kirjoitti:

Näin nelikymppisenä miehenä on sanottava, että en kyllä ymmärrä lainkaan ankkahuulien viehätystä tai tätä nykypäivän villitystä, jossa yritetään näyttää kaikin puolin mahdollisimman "muoviselta".  Samaa mieltä tuntuvat muut ikäiseni miehet ainakin enimmäkseen olevan.

Ilmeisesti kyseessä on enemmänkin nuorison juttu, jota sitten epätoivoiset vanhemmat naiset yrittivät matkia nuoruuden kaipuussaan. Yhtä vastenmielisen näköistä tämä on toki parikymppisilläkin.

Kyllä nainen on kauneimmillaan luonnollisessa tilassaan, vaikka silloin tällöin pieni meikkaaminen onkin toki piristävää ;)

Ei ne aina tietenkään sitä perinteistä kauneutta tavoittelekaan.  Häikkä on siinä ettei halua olla itsensä näköinen. 

Vierailija
245/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateeliset vinkuu, kun miehet eivät haaveile teidän suuhunne työntymisestä.

Wtf?

No sen takiahan ne niitä turbo-ankkahuulia ottaa. Kysä on munan imemisfantasiasta.

Vierailija
246/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän moni esim. 178-senttinen ja 39kg painava neitikään tajua ettei ole lihava vaan sairaalloisen laiha, ja oksentaa syömänsä ruuat.

Ei vaan silmät ja/tai aivot toimi joillain.

Olen nähnyt tuota käsittämätöntä täyteaineiden käyttöä melko läheltäkin kun hyvin viehättävä naishenkilö on tehnyt itsestään turpaanottaneen näköisen ilman järjellistä syytä.

Vierailija
247/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä näkee kirjoitti:

Kesällä käveli vastaan nuoripari. Tyttelillä oli oikein kunnon fyllingit joka puolella jota neiti korosti tiukalla lateksimekolla. Naamapuolella oli roiskeläppiä muistuttavat ripsihärpäkkeet ja ne HUULET ! voi hyvä sylvesteri sentään. 🤪

No kai tuommosta normaali mies häppee.

Vierailija
248/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

musta täytetyt huulet on kauniimmat, kuin perinteiset, ohuet suomihuulet. Toki rajansa kaikella ja onhan niitä monilla aika övereitäkin. Hauska ilmiö on myös että ne, jotka niitä eniten ääneen kauhistelevat, ovat niitä samoja ihmisiä jotka ei edes nää sitten tositilanteessa eroa luomujen ja maltilla täytettyjen välillä |D

Mitkä wetun suomihuulet?

Mulla on ylä ja alahuuli yhtä paksut ja vielä kaunis amorinkaari ylähuulessa.

Minulla on erittäin kauniit omat huulet. Ja niistä näkee että luomut ja siks ne onkin kauniit.

Mulla on ikää 46 ja huulet oli nuorena vielä pikkuisen pulleammat.

Olen luomu ja luomuna huulien kuuluukin iän myötä hivenen ohentua.

Arvaa vaan miltä näyttää nelikymppiset ohuthuulet jotka täyttää nyt huuliaan? Aivan kauheilta!

Kasvot muuten valahtaneet, iho ohenee ja otsa ja silmänurkat täynnä kurttuja mutta sitten huulet törröttää kahtena päällekkäisenä maksamakkarana! Entistä vanhempi vaikutelma.

Ei piikit, täytteet ja niistä tuleva arpikudos kuin vanhenna ihmistä. Kaikella hintansa.

Joidenkin on näköjään vaikea ymmärtää että on erilaisia huulia. Tiedän vaan yhden jolla on "viivahuulet". Monella on ihan luonnolliset nätit huulet joissa on paksuutta myös. Itsellänikin on.

Näiden ankka-huulien takia epäillään nyt että sinäkin olet ottanut täytteet 😀

Mun teini-ikäiselle tytöllekin on tullut vieras ihminen möläyttämään täytteistä.

Ihan aina on kyllä sellaiset huulet omannut, mitään ei ole niille tehnyt.

Vierailija
249/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käy sääliksi jotenkin.

Kuin huutomerkkejä jotka huutaa "A P U A, KELPAANKO, OONKO RUMA, KATSOKAA, OONKO KAUNIS". Epävarmoja ja epätoivoisia ihmisiä, kovankin persoonan alla.

Jos kumihuuli on kovis, tietää että se ihminen pirstoutuisi tuhannen palasiksi vain yhdellä lauseella.

Vierailija
250/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Espanjassa ja ei täällä kylläkään näy katukuvassa turbohuulisia. Perstäytteetkin hävinneet. Naiset ovat luonnollisen näköisiä. Taidetaan Suomessa olla muodista jäljessä?

Vierailija
251/299 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta räjähtävä nakki :DD

Ehkäpä paras kuvaus noista ankkahuulista tähän mennessä!

252/299 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

musta täytetyt huulet on kauniimmat, kuin perinteiset, ohuet suomihuulet. Toki rajansa kaikella ja onhan niitä monilla aika övereitäkin. Hauska ilmiö on myös että ne, jotka niitä eniten ääneen kauhistelevat, ovat niitä samoja ihmisiä jotka ei edes nää sitten tositilanteessa eroa luomujen ja maltilla täytettyjen välillä |D

Mitkä wetun suomihuulet?

Mulla on ylä ja alahuuli yhtä paksut ja vielä kaunis amorinkaari ylähuulessa.

Minulla on erittäin kauniit omat huulet. Ja niistä näkee että luomut ja siks ne onkin kauniit.

Mulla on ikää 46 ja huulet oli nuorena vielä pikkuisen pulleammat.

Olen luomu ja luomuna huulien kuuluukin iän myötä hivenen ohentua.

Arvaa vaan miltä näyttää nelikymppiset ohuthuulet jotka täyttää nyt huuliaan? Aivan kauheilta!

Kasvot muuten valahtaneet, iho ohenee ja otsa ja silmänurkat täynnä kurttuja mutta sitten huulet törröttää kahtena päällekkäisenä maksamakkarana! Entistä vanhempi vaikutelma.

Ei piikit, täytteet ja niistä tuleva arpikudos kuin vanhenna ihmistä. Kaikella hintansa.

Joidenkin on näköjään vaikea ymmärtää että on erilaisia huulia. Tiedän vaan yhden jolla on "viivahuulet". Monella on ihan luonnolliset nätit huulet joissa on paksuutta myös. Itsellänikin on.

Näiden ankka-huulien takia epäillään nyt että sinäkin olet ottanut täytteet 😀

On siinä eroa, onko  täytetyt ankkahuulet vai omat. Itsellä molemmat, sekä ala että ylähuuli yhtä paksut, eikä yhtään ankkamaiset

253/299 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan päivittäin himokkaita viestejä miehiltä nyt kun on huuliin satsattu. Myös perheellisiltä... Tietäisitte vaan, mitä ne teidänkin miehet kertoo haluavansa huulillani tehdä.

Eikö se kerro sinulle mitään? Olet profiloitunut helpoksi tapaukseksi, joka haluaa näyttää miltä ne huulet näyttävät sen makkaran ympärillä. Jos joku pudottaa hunajapurkin kadulle, totta kai siihen ilmestyy kärpäsiä, sama asia. Onko sinusta kukaties voimaannuttavaa esittää helppoa tapausta, joka herättää miesten päässä vain yhden ajatuksen: Tuota vois vetäistä ajankuluksi. Eräs teinityttö totesi kerran minulle, ettei hänellä ole koskaan ollut vaikeuksia löytää miesseuraa. Voi tätä ihmettä suurta, ei voi ihmismieli käsittää tätä mystiikkaa: Jos tarjoaa seksiä, se kyllä kelpaa miehille?  Kuka olisi arvannut? Pää räjähtää tällaisen ihmeen äärellä?? Miehet ottavat pllua, jos sitä saavat? Haloo, etusivu uusiksi!!

254/299 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea sitä näkee kirjoitti:

No kai tuommosta normaali mies häppee.

Eipä missään sanottu, että mies oli normaali. Kävin pitkään kuntosalilla, jossa kävi myös suomen eturivin nais-bodareita. Siellä bodasi myös muuan gladioaattoreistakin tuttu neito. Hän oli ilmeisesti tehnyt erääseen mieheen melkoisen vaikutuksen, koska mies tuli salilla vonkaamaan, että "tässä sulle kuule hyvä mies, on rikas ja komea, hyvä ja hellä, pitkä ja kaunis, kestää mitä vaan ja panee niinku duracell pupu. Etkö vois lähtee mun kaa, etkö vois, voisit kuitenki, et parempaa löydä, et mistään". Neito tähän, että ei kiinnosta, sori, mutta sama lässytys jatkui vielä pitkään, ennen kuin neito katosi takavasemmalle. Ts. mielisairas narsisti kuvitteli olevansa jumalan lahja naisille, ja tällaisia ovat usein ne, jotka edellyttää naisiltaan tekemällä tehtyä "näyttävyyttä" luonnollisuuden sijaan. Tyypejä kuten parasiittihotelli jne. sarjoissa, heppuja jotka masturboivat oman kuvansa äärellä..

Vierailija
255/299 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ei näe... kaikki ei vaan halua sanoa havaintoaan päin naamaa.

Vierailija
256/299 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän nuo täyttöhuulet ole enää muotiakaan muualla päin maailmassa, kuten ei hiusjatkeet, ripsijatkeet, silikonit......

Vierailija
257/299 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katiskamorsian Sofia Belörfillä on ollut kamalimmat ja huonoiten laitetut fillerihuulet mitä olen koskaan kellään vastaan tulleella nähnyt!

Tämönen kunnon nahkaTRUMPETTI tehty suun paikalle, löytyi googlettamalla saman tien kuvakin! Aattelin että jos se töräyttää sieltä huulten välistä vielä kunnon pierun kun yrittää soittaa sillä porilaisten marssia kävelyn tahdissa  :D  https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…

Sillä oli vielä normaalin näköiset huulet Miss Helsingin aikoihin, muistaakseni.

Ei kai noita enää saa takaisin normaali ihmisen huuliksi jos on täytellyt niitä yli 10 vuotta putkeen, eikö?

Vierailija
258/299 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huulitäytteet on yleistyneet valtavasti viime aikoina taviksilla. Ne on aika helppo erottaa aidoista täyteläisistä huulista.

Ei niitä nakkimakkaroita ja paviaanin pukamapyllyn näköisiä feikkihuulia enää näe kuin briteillä ja suomalaisilla.

Vierailija
259/299 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiset tv-sarjat ja nykyelokuvat ovat vielä parempi esimerkki, miten naiset ovat muovisen näköisiä. Jotain vanhoja leffoja voi vielä katsoa, mutta uusista on mennyt maku. Leffojen taso on ikäänkuin laskenut, muuttunut keinotekoiseksi.

Vierailija
260/299 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katiskamorsian Sofia Belörfillä on ollut kamalimmat ja huonoiten laitetut fillerihuulet mitä olen koskaan kellään vastaan tulleella nähnyt!

Tämönen kunnon nahkaTRUMPETTI tehty suun paikalle, löytyi googlettamalla saman tien kuvakin! Aattelin että jos se töräyttää sieltä huulten välistä vielä kunnon pierun kun yrittää soittaa sillä porilaisten marssia kävelyn tahdissa  :D  https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…

Sillä oli vielä normaalin näköiset huulet Miss Helsingin aikoihin, muistaakseni.

Ei kai noita enää saa takaisin normaali ihmisen huuliksi jos on täytellyt niitä yli 10 vuotta putkeen, eikö?

Koiraakin hävetti kulkea tuon kanssa.