Miten kotiin saa ihanan tuoksun?
Miten saada ihana tuoksu kotiin? Olen huomannut, että matkoilta tullessani kotona haisee ummehtuneelta ja pahalta, ja se häiritsee minua ja kotiin tuleviani vieraitani suuresti. Olen yrittänyt siivota ja pitää huoneet puhtaana, mutta haju ei lähde. Onko jollain keinoa saada kotiin raikas ja ihana tuoksu ilman, että se on liian voimakas tai teennäinen? Kiitos jo etukäteen kaikille neuvoista!
Kommentit (410)
Vierailija kirjoitti:
Likaiset matot, keittiön alakaapit, suihkun lattiakaivo.
Ja noilla saa kotiin ihanan tuoksun?
Vierailija kirjoitti:
wabbingilla
Mitä se on?
Lähtiessä otsonaattori muutamaksi tunniksi päälle.
Ei minulla ole aikaa kuunnella jonkun valittelua kotona haisevasta hajusta, etsi itse ratkaisu tai vaihda asun...
Onpa töykeä teksti! Miksi olet täällä, jos ei ole aikaa?
Pese lattiakaivo kerran viikossa. Tuuleta päivittäin asunto.
Vierailija kirjoitti:
Kodissasi taitaa olla puutteellinen ilmanvaihto
Muista putsata kylpyhuonen lattiakaivo, Hiukset pois myös suihkun alla olevasta ritilästä ,nostat sen ylös ja katso mitä sietä löytyy?Onko sinulla pesukonen? Miloin putsasit sen nukka sihdin? Entä onko sinulla feikki liesituletin,joka sisältä menee keskusilmaston putki? Miloin sen putsasit tai saman kylpyhuonen. Asuntojen ilaston litty ikunoiden takoventiilit, miloin ne sietä ikkunan karmin yläpuoleta sekasit ja putsasit. Sisäilman oikean kieron tiedät : A 4 arkki on pysyttävä siinä liesituletimen aukossa kuin sama kylpyhuone siellä katossa missä ilmastointi aukko. Iha oikea tietoa löydät netistä.Laita hakuun selaimesi vaikka keittiön ilmastointi aukon putsaus tai wc tilan.
Vierailija kirjoitti:
jos se on vuokrakämppä, niin siellä muhii edellisen asukkaan kissan ja koirankuset jalkalistojen alla. haju ei lopu koskaan.
Meille tulle alakeraan kissan kusen hajut kylpyhuonen ilmastoinin kautta,kun samaa linjaa asutaan.Siloin kun henkilö ei muista kissan hiekka astian hiekoja vaihtaa ja astiaa pestä.Se on satunaista ja siloin myös rappu käytävässä. Kesäsin hirvetä kuun parvekelle tulle ihan kakan hajut. Oletetavasti säilytää roska pussit parvekella.Mutta kesät kuumaa kun lasitukset hällä kiinni 24h/ 12 kk.Joten hajut ei aina tule oma koti vaan juri sieltä keskusilmaston kautta kotiin.Kun itse on pois loma ja ei tulettamssa esim. omaa asuntoa ja ei ymmärrä ne hajuttulee ihan muualta.
Kasvatuksessa vika. Parempi onni ensi kerralla.
Oletko pessyt peitot ja petarit ja tuulettanut patjat?
Laita ekaksi oma ruokavalio kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on todella raikas tuoksu kotona
Siivoan sen viikottain
Pesen pyykit ja tuuletan
Vaihdan lakanat
Vieraani aina kehuvat kotini tuoksua
Käytän tuoksukynttilöitä
En omista lemmikkejä
En tupakoi
Tuuletan, tuuletan, tuuletan
Olohuoneessani on huonetuoksu
Taloni on aina putipuhdas
Siksi minulla ei ole hajuongelmaa
Toisin kuin sinun likaisessa rottia vilisevässä
läävässä
Onko se niin vaikeaa ymmärtää?
Ihan hyviä ja kivoja vinkkejä, mutta neljä viimeistä riviä pilasi kaiken ja paljasti sinut ylimieliseksi kus*pääksi. Joten hukkaan meni raapustuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Likaiset matot, keittiön alakaapit, suihkun lattiakaivo.
Ja noilla saa kotiin ihanan tuoksun?
😀👍
Kasvata yrttiä. Kukat tuoksuu ihanalta.
Vierailija kirjoitti:
Kasvata yrttiä. Kukat tuoksuu ihanalta.
Ei hajuja voi tuoksulla peittää.
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
Meillä auttoi huonetuoksut myös