Mikä auttaa puolison kuorsausongelmaan?
Mieheni kuorsaa ja se häiritsee minun nukkumista. Suhteemme alussa se ei ollut ongelma, mutta nyt se on vain pahentunut ajan saatossa. Olemme asuneet yhdessä nyt noin puoli vuotta. Olemme jo kokeilleet erilaisia ratkaisuja, kuten korkeampaa tyynyä, mutta se ei auttanut. Uniapneatestaus tehtiin, mutta se ei osoittanut mitään. Onko teillä jotain vinkkejä ja kokemuksia? Help!! Kiitos
Kommentit (1356)
Liiku enemmän ja käytä vähemmän alkoholia
Olen huomannut ihan saman asian!
Vierailija kirjoitti:
Kuorsauskiskot ovat toimineet meillä loistavasti! Hankimme sellaiset miehellemme pienen alkuhätiköinnin jälkeen, mutta nyt unenlaatu on parantunut huomattavasti ja kuorsaus on loppunut kokonaan. Kiskot olivat aluksi hieman hankalia, mutta sain ne helposti muokattua itselleni sopiviksi. Näistä kiskoista siis kyse https://tinyurl.com/vfxxh8kz ja mielestäni hinta-laatusuhde on hyvä. Suosittelen kokeilemaan kiskoja jos kärsit kuorsauksesta tai uniapneasta. Käyttökokemusta on nyt pari vuotta ja molempien unenlaatu on parantunut huomattavasti. Aamulla olo tuntuu myös molemmilla paljon pirteämmältä :) Kiskoja kannattaa kokeilla.
Meilläkin kuorsauskiskot on ainoa mistä on apua
Tehkää ns. kankaanniemen unilääkitys illalla, niin kuorsaus ei haittaa.
Onko opettajilla muka oikeus käskeä ottamaan pipo pois tunnilla? Eihän laki kiellä pitämästä pipoa sisätiloissa?
strap-on jolla koulutat miestäsi
mitä tässä siis nyt on ideana?
Voisitko vastata kysymyksiin? AP
Vierailija kirjoitti:
Ei juma näiden ääniyliherkkien kanssa. Kuorsaus on ihan normaali asia ja monet ihmiset kuorsaavat. Mikä siinä häiritsee niin paljon? Vaihdatko myös huonetta aina kun joku puhuu puhelimessa tai laittaa radion päälle? Älä ole niin herkkä! T. Kuorsaava M40 jolla parikymmentä vuotta nuorempi, tyytyväinen ja tottelevainen nainen
Meinaatko, että herkkyyden voi valita.
Olet aivan hakoteillä. Se on fyysinen ominaisuus, jolle ei voi mitään.
Siis erilliset makuuhuoneet, jos haluaa säilyttää terveytensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon käyttänyt sellaisia metsurin kuulosuojaimia nukkuessani mieheni kanssa ja se on auttanut ainakin mua nukahtamaan. Kannattaa kokeilla siis oikeita kuulosuojaimia eikä mitään korvatulppia koska ainakaan mulla niistä ei ole apua yhtään.
Minkälaisia kuulosuojaimia suosittelet? Mitä itse käytät ja onko ne toimineet hyvin kuorsauksen vaimentamiseen?
Olen eri vastaaja, mutta nämä tulpat syvälle korvaan.
https://www.motonet.fi/fi/tuote/7014293/3M-1100-korvatulpat-50-paria
Ei ole terveellistä käyttää jatkuvasti korvatulppia, sanoi lääkäri. Eivät ole myöskään mukavat pitää.
Ystävät hyvät rauhoittukaaa ja lopettakaa minun alapeukuttaminen
Huono provo. Kunhan haluat suututtaa lukijat.
Mutta oli ihan pakko tämäkin ketju avata ja kommentoida? :)
Eihän toi nyt yllätä.