Mikä auttaa puolison kuorsausongelmaan?
Mieheni kuorsaa ja se häiritsee minun nukkumista. Suhteemme alussa se ei ollut ongelma, mutta nyt se on vain pahentunut ajan saatossa. Olemme asuneet yhdessä nyt noin puoli vuotta. Olemme jo kokeilleet erilaisia ratkaisuja, kuten korkeampaa tyynyä, mutta se ei auttanut. Uniapneatestaus tehtiin, mutta se ei osoittanut mitään. Onko teillä jotain vinkkejä ja kokemuksia? Help!! Kiitos
Kommentit (1356)
Pinta on vain pintaa... Et voi koskaan täysin tietää mitä sen kaiken pintakiillon alla muhii.
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.
Mistä näitä salaliittoteoreetikkoja oikein kumpuaa?
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Korvatkaa aloituksen 1 sana pierulla (nauru varoitus)
Onko miehellä ylipainoa, ihan lievääkin. Edesmennyt mieheni kuorsasi ajoittain. Hänen painonsa välillä vaihteli +-5kg. Kun paino nousi pari kiloa, kuorsaus lisääntyi ja voimistui. Kun paino tippui pari kiloa, kuorsaus helpotti. Hänen kohdalla muutamalla kilolla oli merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon käyttänyt sellaisia metsurin kuulosuojaimia nukkuessani mieheni kanssa ja se on auttanut ainakin mua nukahtamaan. Kannattaa kokeilla siis oikeita kuulosuojaimia eikä mitään korvatulppia koska ainakaan mulla niistä ei ole apua yhtään.
Pystyykö näiden kanssa nukkumaan eri asennoissa, vai täytyykö sitten alkaa nukkua selällään?
Itse en saa nukuttua edes korvatulpat korvissa, ja vaikea uskoa, että pystyisin nukkumaan kuulosuojaimet päässä. Omituista, että kovin usein lähtökohta on, että itse kuorsaamiselle ei yritetä tehdä mitään, mutta kumppanin ja mahdollisesti lastenkin täytyy vain sopeutua miehen kuorsaamiseen.
Tässäpä yksi syy olla muuttamatta yhteen.
Miehen kuorsaamiseen? Naisetkin kuorsaavat. Ei tehdä tästä nyt sukupuoliasiaa.
Minusta olisi ihan hauska kokemus.
No kuorsaukseen auttaa parhaiten erilliset huoneet. En pysty nukkumaan vaimoni vieressä kun hän heti herättää minut kun alan hieman purisemaan. Mutta hän kuitenkin itse saa kuorsata.... ei ole reilua
Vierailija kirjoitti:
No kuorsaukseen auttaa parhaiten erilliset huoneet. En pysty nukkumaan vaimoni vieressä kun hän heti herättää minut kun alan hieman purisemaan. Mutta hän kuitenkin itse saa kuorsata.... ei ole reilua
Kuorsauskiskoista paras apu
Laita tyyny äänenvaimentimeksi korvien juuriin. Tai sitten hanki kuulosuojaimet?
Joillakin on asiat huonommin. Älä valita.
No tota...