Naiset hukkuvat matcheihin - miehet eivät saa ketään
Nettideittailu on kääntynyt nopeasti sellaiseksi, että se on helppoa lähinnä naisille. Nainen kuin nainen saa monta matchia per päivä, ehkä jopa kymmeniä, ja ongelmaksi jää lähinnä se että kenelle näistä komistuksista sitten juttelee.
Miehillä tarina on päinvastainen. Miehen tehtävä on saada edes yksikin nainen kiinnostumaan ja tehdä kaikkensa että hän ei hyppää seuraavaan ukkoon - mikä on vaikeaa, kun suurin osa käyttäjistä on miehiä ja jokainen heistä lupailee Kuun taivaalta. Naisten profiilitekstit ovatkin usein vaatimuksia, tyyliin "haluan ison miehen", "jos et omista autoa swaippaa vasemmalle" siinä missä miesten profiilitekstit ovat tarjouksia "hei! olen rehti työssäkäyvä mies", "minulla on oma talo ja auto" jne. Miesten profiileissa ei ole vaatimuksia naisen ulkonäön tai muunkaan suhteen, mutta nainen saa vaatia isoa miestä.
Kaikesta tästä huolimatta, minä kuitenkin löysin hiljattain naisen deittiappista. Vaihdettiin ihan rehellisesti kokemuksia siitä. Hän sanoi että oli ensimmäistä päivää siellä kun löysi minut. Myönsin, että minulla oli swaippausta takana jo 10 kuukautta. Hän kertoi, että sai hirveästi matcheja vaikka oli vain yhden päivän siellä. Puhuin tästä miespuoliselle kaverilleni ja hän kertoi samaa tarinaa: hänen naisensa oli ollut 15 minuuttia deittipalvelussa kun he tapasivat, mies oli ollut siellä 3 vuotta.
Tästä ei puhuta, eikä siitä saa puhua, mutta se on totta. Netti on tehnyt deittailusta epätasa-arvoista.
Väitän, että miesten pariutuminen tulee vaikeutumaan vuosittain ja kohta meillä on puolet kansan miehistä peräkammarin poikina, kun he eivät yksinkertaisesti saa deittiappista enää ketään.
Kommentit (652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein tinder profiilin, ja sain viikossa yli 7000 tykkäystä. Aikamoinen homma lähteä perkaamaan noita tykkäyksiä.
N46
Sanos muuta. Mä sain 18403 :D En jaksanut edes aloittaa vaan poistin koko roskan.
N21
Naisen (trollin) logiikkaa
Mitäs vänisijöille jäi tänään tästä kokopäiväuurastuksesta käteen? Montako naista tapasitte tai sovitte tapaavanne? Veikkaan nollaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs vänisijöille jäi tänään tästä kokopäiväuurastuksesta käteen? Montako naista tapasitte tai sovitte tapaavanne? Veikkaan nollaa.
sain 2725157825 tykkäystä mutta en jaksa perata. 0 mätsiä
Vierailija kirjoitti:
Olin vähän aikaa yhdessä deittipalvelussa, ja sain n. viikon aikana parikymmentä viestiä miehiltä. Viestit lähinnä tyyliä: "No hei", "Alatko mun kaa" "Millaisesta seksistä pidät", Oletko seksuaalisesti aktiivinen".
Eivät siis herättäneet minkäänlaista mielenkiintoa.
Kunnes: Yksi mies lähetti minulle itsestään avoimen, suorasanaisen ja rehellisen kirjoituksen. Oli sellainen pienoisnovelli, ja se kolahti. Ja olemme olleet pari kuukautta yhteyksissä, netin välityksellä ja olemme jopa tapailleet muutaman kerran, ja ystävyytemme tuntuu vain syvenevän.
Siis miehet, kirjoittakaa itsestänne jotain muutakin kuin "Moi" ja se ilmoitus seksintarpeestanne, voisi vaikka tärpätä.
Voin kertoa ettei sitä miestä kiinnosta ystävyytesi tippaakaan. Samaa se haluaa kuin ekassa seksiä vonkaavatkin mutta ilmeisesti alemman tason mies niin on pakko panostaa ja olla kärsivällinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vähän aikaa yhdessä deittipalvelussa, ja sain n. viikon aikana parikymmentä viestiä miehiltä. Viestit lähinnä tyyliä: "No hei", "Alatko mun kaa" "Millaisesta seksistä pidät", Oletko seksuaalisesti aktiivinen".
Eivät siis herättäneet minkäänlaista mielenkiintoa.
Kunnes: Yksi mies lähetti minulle itsestään avoimen, suorasanaisen ja rehellisen kirjoituksen. Oli sellainen pienoisnovelli, ja se kolahti. Ja olemme olleet pari kuukautta yhteyksissä, netin välityksellä ja olemme jopa tapailleet muutaman kerran, ja ystävyytemme tuntuu vain syvenevän.
Siis miehet, kirjoittakaa itsestänne jotain muutakin kuin "Moi" ja se ilmoitus seksintarpeestanne, voisi vaikka tärpätä.
Voin kertoa ettei sitä miestä kiinnosta ystävyytesi tippaakaan. Samaa se haluaa kuin ekassa seksiä vonkaavatkin mutta ilmeisesti alemman tason mies niin on pakko panostaa ja olla kärs
Ei ihme, ettei sinulla ole kumppania. Minä tiedän olevani myös mieheni paras ystävä.
Eri
En hukkunut. Matcheja oli alle kymmenen ja vain kahden miehen kanssa sain keskusteluyhteyden. Toinen mies ghostasi ja toisen kanssa kävin treffeillä, joiden jälkeen hän totesi, ettei ole kipinää. Ei enää ikinä Tinderiä mulle.
N42
Mikä pakko siellä tinderissä on olla, jos kerran sieltä ei saa kuin mielipahaa? Minusta se kertoo jotenkin epävakaasta luonteesta, jos ei huolehdi itsestään ja mielenterveydestään. Hakkaa vaan päätään seinään ja ihmettelee kun sattuu päähän.
Itse poistuin facebookistakin, koska huomasin sen aiheuttavan minulle ahdistusta. Mihinkään tinderiin en voi ajatellakaan meneväni, koska kaikilta kuulee siitä pelkkää huonoa. Hyvää olen kuullut vain heiltä, jotka saa seuraa ilmankin tinderiä. Heille se on lähinnä hauskanpitoa, muun sosiaalisem elämän ohessa. Ja sitten jotkut pällit vielä IHMETTELEE, että tuollaiset ihmiset ovat suosittuja myös tinderissä.
Ei ulina auta asioihin, ota vastuu omasta hyvinvoinnistasi. Vähän sama kuin jotkut valittaa vauvapalstan tai ulilaudan aiheuttavan ahdistusta, mutta kuitenkin ovat siellä nenä kiinni ruudussa joka päivä.
Ruutu kiinni ja ulos. Hommaa vaikka museokortti.
Tykkäyksiä kyllä tulee, mutta miehet jakelevat niitä vähän kaikille. Sitten kun pitäisi keskustella ja hui kauhistus lähteä treffeille jonnekin julkiselle paikalle selvin päin, niin vaikeaksi menee. Syykin on kyllä selvinnyt. Monella ne kuvat ovat vanhoja & käsiteltyjä ja sosiaalisissa taidoissa olisi parannettavaa. Ihan kauheaa ajanhukkaa koko sovellus. Todella vaikea löytää asiallisesti käyttäytyviä ihmisiä. En kaipaa mitään "oot kuuma/kaunis" jne hömppää. Perusasiat selville ja treffeille sovitusti & aikataulussa, mut tää oli vissiin ihan liikaa vaadittu. N40
Käytin tinderiä hetken, mutta suurin osa naisista oli ylipainoisia,lyhyitä,yksinhuoltajia,työttömiä,kotiäitejä ym wt rumia. Harrastuksena "urheilu" ja silti vtunmoinen läski. Mietin,että mistä näitä rumia naisia pottunokkineen,kynittyine kananprse hiuksineen ja vinoine suineen oikein sikiää.??
Miten on mahdollista, että jopa virossa on nätimpiä naisia? Kehopositiivisuus tosiaankin. Ihra ei siitä kauniimmaksi muutu vaikka miksi kutsutaan. Mitä ihmettä Mies tekee jollain 150 senttisellä talipallolla ?
Vierailija kirjoitti:
Käytin tinderiä hetken, mutta suurin osa naisista oli ylipainoisia,lyhyitä,yksinhuoltajia,työttömiä,kotiäitejä ym wt rumia. Harrastuksena "urheilu" ja silti vtunmoinen läski. Mietin,että mistä näitä rumia naisia pottunokkineen,kynittyine kananprse hiuksineen ja vinoine suineen oikein sikiää.??
Miten on mahdollista, että jopa virossa on nätimpiä naisia? Kehopositiivisuus tosiaankin. Ihra ei siitä kauniimmaksi muutu vaikka miksi kutsutaan. Mitä ihmettä Mies tekee jollain 150 senttisellä talipallolla ?
Kyllähän suomessakin on nättejä naisia. Suomessa vaan tinderiin tuntuu menevän kaikki kauheat tyypit, sitähän naisetkin sanoo. Kai ne hyvännäköiset saa helposti seuraa ilmankin tinderiä. En sitten tiedä miksei muka Virossa saa?
Vai onko ne Virolaiset profiilit maksullisia naisia? Niitähän siellä on todella paljon, joten itseään kannattaa mainostaa. Sama pätee moneen muuhun maahan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisinpa nähdä tämän kirjoittaneen miehen. Suomessa on nimittäin aika vähän komeita miehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko siellä tinderissä on olla, jos kerran sieltä ei saa kuin mielipahaa? Minusta se kertoo jotenkin epävakaasta luonteesta, jos ei huolehdi itsestään ja mielenterveydestään. Hakkaa vaan päätään seinään ja ihmettelee kun sattuu päähän.
Itse poistuin facebookistakin, koska huomasin sen aiheuttavan minulle ahdistusta. Mihinkään tinderiin en voi ajatellakaan meneväni, koska kaikilta kuulee siitä pelkkää huonoa. Hyvää olen kuullut vain heiltä, jotka saa seuraa ilmankin tinderiä. Heille se on lähinnä hauskanpitoa, muun sosiaalisem elämän ohessa. Ja sitten jotkut pällit vielä IHMETTELEE, että tuollaiset ihmiset ovat suosittuja myös tinderissä.
Ei ulina auta asioihin, ota vastuu omasta hyvinvoinnistasi. Vähän sama kuin jotkut valittaa vauvapalstan tai ulilaudan aiheuttavan ahdistusta, mutta kuitenkin ovat siellä nenä kiinni ruudussa joka päivä.
Ruutu kiinni ja ulos. Hommaa vaikka museokortti.
Muuten hyvä, mutta kahta en hommaa..
Museokorttia ,enkä lihavaa akkaa.
Johonkin se raja on vedettävä. 😀
Mitä höpiset ap, kyllä hyville miehille aina on naisia tarjolla, pääsee jopa valkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Veikkasit väärin.
2 olisi ollut oikein.päivällä kävin lounastreffeillä yhden naisen kanssa ja nähdään toisen kerran lauantaina ja 21:00 menen käymään vakkari fwb typyä moikkaamaan. Pitää aina varmistaa ettei jää ns. tyhjän päälle.näin on aina toimittu. Mulla oli melkein puolivuotta ollut uus muija ennen kuin jätin exän. Hullu saa olla, mut ei tyhmä. Pitää vaan osata varmistaa etteivät tiedä toisistaan niin homma toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mitä höpiset ap, kyllä hyville miehille aina on naisia tarjolla, pääsee jopa valkkaamaan.
Rumimpia joutuu jo hätistelemään pois.
Vierailija kirjoitti:
En hukkunut. Matcheja oli alle kymmenen ja vain kahden miehen kanssa sain keskusteluyhteyden. Toinen mies ghostasi ja toisen kanssa kävin treffeillä, joiden jälkeen hän totesi, ettei ole kipinää. Ei enää ikinä Tinderiä mulle.
N42
Hei.. kyllä sä kelpaat 🙂
Sä olet kaikki mikä on
sekunti tunti ja valovuosi
sä olet planeetta
ja maailmankaikkeus
sä olet tuoksu katse ja hipaisu
kosketus huuma ja huokaisu .
M45
Vierailija kirjoitti:
Tykkäyksiä kyllä tulee, mutta miehet jakelevat niitä vähän kaikille. Sitten kun pitäisi keskustella ja hui kauhistus lähteä treffeille jonnekin julkiselle paikalle selvin päin, niin vaikeaksi menee. Syykin on kyllä selvinnyt. Monella ne kuvat ovat vanhoja & käsiteltyjä ja sosiaalisissa taidoissa olisi parannettavaa. Ihan kauheaa ajanhukkaa koko sovellus. Todella vaikea löytää asiallisesti käyttäytyviä ihmisiä. En kaipaa mitään "oot kuuma/kaunis" jne hömppää. Perusasiat selville ja treffeille sovitusti & aikataulussa, mut tää oli vissiin ihan liikaa vaadittu. N40
Tai sitten oot vaan liian..vanha.
Punaliputettu . 🚩🚩🚩🚩🚩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän suomessakin on nättejä naisia. Suomessa vaan tinderiin tuntuu menevän kaikki kauheat tyypit, sitähän naisetkin sanoo. Kai ne hyvännäköiset saa helposti seuraa ilmankin tinderiä. En sitten tiedä miksei muka Virossa saa?
Vai onko ne Virolaiset profiilit maksullisia naisia? Niitähän siellä on todella paljon, joten itseään kannattaa
Mitä vikaa maksullisissa naisissa nyt yht'äkkiä on? Sama satanen menee jokatapauksessa jos treffeille menee. Minä kun en mitään esson baari tyyppisiä treffejä harrasta ollenkaan. Joku tyylitaju sentään pitää olla. Kuka oikeasti vie naisen jonnekin kahvilaan pullakahville??
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen päässyt tutustumaan ihaniin miehiin. On niistä ainakin vähäksi aikaa iloa elämään.
Mä siis olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle.
Yhä edelleen, tykkäys ei ole match
Sulla voi olla vaikka kaikilta maailman tinder käyttäjiltä tykkäis mutta vain joista olet itse tykännyt ovat match. Eli menitkö itse tykkäämään 7000 miehestä?
Onko se noin vaikea joidenkin käsittää ettei niitä tykkäyksiä tarvi perata tai käydä läpi mitenkään. Annat tykkäyksen niille jotka kiinnostaa, jos tulee match niin sillä selvä.