Naiset hukkuvat matcheihin - miehet eivät saa ketään
Nettideittailu on kääntynyt nopeasti sellaiseksi, että se on helppoa lähinnä naisille. Nainen kuin nainen saa monta matchia per päivä, ehkä jopa kymmeniä, ja ongelmaksi jää lähinnä se että kenelle näistä komistuksista sitten juttelee.
Miehillä tarina on päinvastainen. Miehen tehtävä on saada edes yksikin nainen kiinnostumaan ja tehdä kaikkensa että hän ei hyppää seuraavaan ukkoon - mikä on vaikeaa, kun suurin osa käyttäjistä on miehiä ja jokainen heistä lupailee Kuun taivaalta. Naisten profiilitekstit ovatkin usein vaatimuksia, tyyliin "haluan ison miehen", "jos et omista autoa swaippaa vasemmalle" siinä missä miesten profiilitekstit ovat tarjouksia "hei! olen rehti työssäkäyvä mies", "minulla on oma talo ja auto" jne. Miesten profiileissa ei ole vaatimuksia naisen ulkonäön tai muunkaan suhteen, mutta nainen saa vaatia isoa miestä.
Kaikesta tästä huolimatta, minä kuitenkin löysin hiljattain naisen deittiappista. Vaihdettiin ihan rehellisesti kokemuksia siitä. Hän sanoi että oli ensimmäistä päivää siellä kun löysi minut. Myönsin, että minulla oli swaippausta takana jo 10 kuukautta. Hän kertoi, että sai hirveästi matcheja vaikka oli vain yhden päivän siellä. Puhuin tästä miespuoliselle kaverilleni ja hän kertoi samaa tarinaa: hänen naisensa oli ollut 15 minuuttia deittipalvelussa kun he tapasivat, mies oli ollut siellä 3 vuotta.
Tästä ei puhuta, eikä siitä saa puhua, mutta se on totta. Netti on tehnyt deittailusta epätasa-arvoista.
Väitän, että miesten pariutuminen tulee vaikeutumaan vuosittain ja kohta meillä on puolet kansan miehistä peräkammarin poikina, kun he eivät yksinkertaisesti saa deittiappista enää ketään.
Kommentit (652)
Vierailija kirjoitti:
Mikäli tämä oletus "100% miehistä swaippaa kaikki naiset oikealle" pitää paikkansa, niin naisten kannattaisi ottaa tuo Tinder gold, jolla voi laittaa asetuksen, että Tinder näyttää naisen kortin vain miehille, joista tämä on itse tykännyt. Goldin hinta on melko pieni siitä vaivasta, että pitää kahlata tuhansia profiileita viikossa tai edes kuukaudessa löytääkseen jotain mielenkiintoista.
Tai ei maksa mitään ja aina oikealle swaipatessa saa matchin. Ei edes katso tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli tämä oletus "100% miehistä swaippaa kaikki naiset oikealle" pitää paikkansa, niin naisten kannattaisi ottaa tuo Tinder gold, jolla voi laittaa asetuksen, että Tinder näyttää naisen kortin vain miehille, joista tämä on itse tykännyt. Goldin hinta on melko pieni siitä vaivasta, että pitää kahlata tuhansia profiileita viikossa tai edes kuukaudessa löytääkseen jotain mielenkiintoista.
Tän on pakko olla jotain naisten logiikkaa
Tai sitten tinder suomen uus mainos
Tein tinder profiilin, ja sain viikossa yli 7000 tykkäystä. Aikamoinen homma lähteä perkaamaan noita tykkäyksiä.
N46
Vierailija kirjoitti:
Miksi tinder keskusteluissa aina tuntuu olevan asenne se että miehet on surkeita luusereita jotka kaikki on pitkäaikaistyöttömiä juoppoja hakemassa seksiä ja naiset taas upeita uranaisia ja maailman hoteimpia missejä.
Normaalissa elämässä huomannut että miesten mielestä naiset ovat VÄHINTÄÄN kiinnostavia ja usein jopa haluttavia ja naisten mielestä miehet ovat ENINTÄÄN harmittomia mutta usein ällöttäviä.
Enemmistö miehistä on ällöttäviä, ainakin mun mielestä. Ja se pieni vähemmistö miehistä jotka eivät ole, ovat niin haluttuja naisten keskuudessa, ettei ainakaan mun naamalla ja vartalolla ole mitään mahdollisuuksia niistä miehistä kilpailla.
Vierailija kirjoitti:
Tein tinder profiilin, ja sain viikossa yli 7000 tykkäystä. Aikamoinen homma lähteä perkaamaan noita tykkäyksiä.
N46
Oliko kaikki matchit naisilta?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se maksaa jotain yli 30€ kk?
Minulla on miehenä liikaa matcheja. En sanoisi, että "hukun" niihin, mutta olen tarpeeksi valikoiva, että suurin osa noista on tapauksia, joita voisin jopa tavata livenä. Mutta tulee sellainen runsaudenpula, ettei meinaa tehdä mieli tavata juuri ketään. Vähän ironista.
Naiset saavat enemmän matcheja koska kelpuuttavat kaiken mikä liikkuu.
Meillä miehillä on erilaiset kriteerit ,eikä ihan kuka tahansa kelpaakkaan.
Näin se vaan menee..
Naiset haluavat vain top 20% miehistä, kuten tutkimukset kerta toisensa jälkeen osoittavat. Tietenkin käytännössä naiset joutuvat yleensä tyytymään johonkin muuhun, mutta noissa sovelluksissa todellinen asianlaita tulee ilmi, koska siellä voi olla kuin lapsi karkkikaupassa, ja miehiä on aina enemmän kuin naisia, ja suurin osa noista miehistä on todella epätoivoisia. Sanottakoon siis, että tietenkin myös miehet haluavat vain parhaita naisia, mutta biologia sanelee, ettei tämä ole suurimmalle osalle mahdollista, joten miehet ovat tottuneempia torjutuksi tulemiseen ja vähempään tyytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tinder keskusteluissa aina tuntuu olevan asenne se että miehet on surkeita luusereita jotka kaikki on pitkäaikaistyöttömiä juoppoja hakemassa seksiä ja naiset taas upeita uranaisia ja maailman hoteimpia missejä.
Normaalissa elämässä huomannut että miesten mielestä naiset ovat VÄHINTÄÄN kiinnostavia ja usein jopa haluttavia ja naisten mielestä miehet ovat ENINTÄÄN harmittomia mutta usein ällöttäviä.
Enemmistö miehistä on ällöttäviä, ainakin mun mielestä. Ja se pieni vähemmistö miehistä jotka eivät ole, ovat niin haluttuja naisten keskuudessa, ettei ainakaan mun naamalla ja vartalolla ole mitään mahdollisuuksia niistä miehistä kilpailla.
Tässäpä naisten "dilemma" pähkinänkuoressa. :D
Vierailija kirjoitti:
N46
Ilmeisesti et ole yyhhoo, se vaikuttaa tykkäyspointseihin aika radikaalisti.
Naiset voisivat laittaa profiiliinsa aina varoitus merkiksi yyhhoo , niin ei kuluttaisi turhaan miesten aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos miehenä menee sanomaan että suurin osa naisista olisi vaikka typeriä kanoja, niin heti syytettäisiin että vihaan naisia. Toisinpäin kyse on vaan "totuudesta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta
Totta kai naiset ovat tekopyhiä asian suhteen. Olen itse aika komea ja ilmeisesti muutenkin "haluttava" mies, joten pääsen lähietäisyydeltä tarkastelemaan näitä tilanteita, ja voin sanoa, että kyyti on kylmää vähemmän viehättäville miehille. Naiset laukovat asioita aika suoraan. Esimerkiksi kerran olin treffeillä erään naisen kanssa, joka heti pyysi minua jäämään yöksi, vaikken itse ollut sellaista suunnitellut. Hän kertoi swaippaavansa oikealle vain kerran kahdesta sadasta miehestä. Tämä toki vain suuntaa antava luku varmasti, mutta lienee tarpeeksi kuvaava. Karua.
Vierailija kirjoitti:
N46
Sanos muuta. Mä sain 18403 :D En jaksanut edes aloittaa vaan poistin koko roskan.
N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asenne ihan perseeeeestä, siksi sinulla ei ole mahdollisuuksia. Pokkana kehtaat väittää, että "halutut miehet" on pinnallisia.
Mietitkö taas yhtään mitä suustasi päästät? Sun ainoa ongelma on tuo asenneongelma sitä kun vähän korjaat niin voit saada kiinnostusta aikaan.
Naiset hukkuvat matcheihin, miehet eivät saa ketään 🤣🤣🤣 niin mikä siellä matchin takana on, nainenko? Ovatko siis lesboja. Mistä nämä aloitukset aiheesta tulevat. Kyllä minä ainakin saan tinderissä paljonkin tykkäyksiä naisilta. M38
Sama se on miehelläkin. Sadasta matchistä alle kymmenen kun vois kiinnostaa ja loput on "invoja" niistä kymmenestä loppujen lopuksi 2-3 kelvollista joista 1 peräti samasta kaupungista , mutta sitäkin on jo joku kavereista käynyt polkasemassa.
Tää on niin tätäpäivää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun heteronainen pariutuu, niin pariutuu myös mies. Aika tasa-arvoista minusta.
No jaa, jos toinen joutuu tyytymään kasaan höyryävää wt-paskaa tai olemaan ilman ja toinen saa normaalin sporttisen ja hyvin toimeen tulevan puolison niin onhan siinä jonkinmoinen epäsuhta.
Logiikkavirhe. Yleensä ihmiset ovat aika samankaltaisia ja heillä on yhteiset arvot ja mielenkiinnon kohteet sekä intohimo ja halu toisiinsa.
On sun ikioma ongelmasi, jos teoriassakaan "tyydyt" sillä verukkeella, että kunhan nyt joku reikä on. Mutta Jussi Halla-ahohan taisi tehdä näin Hillansa suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on miehenä liikaa matcheja. En sanoisi, että "hukun" niihin, mutta olen tarpeeksi valikoiva, että suurin osa noista on tapauksia, joita voisin jopa tavata livenä. Mutta tulee sellainen runsaudenpula, ettei meinaa tehdä mieli tavata juuri ketään. Vähän ironista.
BS
M52