Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hukkuvat matcheihin - miehet eivät saa ketään

Vierailija
15.01.2023 |

Nettideittailu on kääntynyt nopeasti sellaiseksi, että se on helppoa lähinnä naisille. Nainen kuin nainen saa monta matchia per päivä, ehkä jopa kymmeniä, ja ongelmaksi jää lähinnä se että kenelle näistä komistuksista sitten juttelee.
Miehillä tarina on päinvastainen. Miehen tehtävä on saada edes yksikin nainen kiinnostumaan ja tehdä kaikkensa että hän ei hyppää seuraavaan ukkoon - mikä on vaikeaa, kun suurin osa käyttäjistä on miehiä ja jokainen heistä lupailee Kuun taivaalta. Naisten profiilitekstit ovatkin usein vaatimuksia, tyyliin "haluan ison miehen", "jos et omista autoa swaippaa vasemmalle" siinä missä miesten profiilitekstit ovat tarjouksia "hei! olen rehti työssäkäyvä mies", "minulla on oma talo ja auto" jne. Miesten profiileissa ei ole vaatimuksia naisen ulkonäön tai muunkaan suhteen, mutta nainen saa vaatia isoa miestä.

Kaikesta tästä huolimatta, minä kuitenkin löysin hiljattain naisen deittiappista. Vaihdettiin ihan rehellisesti kokemuksia siitä. Hän sanoi että oli ensimmäistä päivää siellä kun löysi minut. Myönsin, että minulla oli swaippausta takana jo 10 kuukautta. Hän kertoi, että sai hirveästi matcheja vaikka oli vain yhden päivän siellä. Puhuin tästä miespuoliselle kaverilleni ja hän kertoi samaa tarinaa: hänen naisensa oli ollut 15 minuuttia deittipalvelussa kun he tapasivat, mies oli ollut siellä 3 vuotta.
Tästä ei puhuta, eikä siitä saa puhua, mutta se on totta. Netti on tehnyt deittailusta epätasa-arvoista.
Väitän, että miesten pariutuminen tulee vaikeutumaan vuosittain ja kohta meillä on puolet kansan miehistä peräkammarin poikina, kun he eivät yksinkertaisesti saa deittiappista enää ketään.

Kommentit (652)

Vierailija
541/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytin tinderiä hetken, mutta suurin osa naisista oli ylipainoisia,lyhyitä,yksinhuoltajia,työttömiä,kotiäitejä ym wt rumia. Harrastuksena "urheilu" ja silti vtunmoinen läski. Mietin,että mistä näitä rumia naisia pottunokkineen,kynittyine kananprse hiuksineen ja vinoine suineen oikein sikiää.??

Miten on mahdollista, että jopa virossa on nätimpiä naisia? Kehopositiivisuus tosiaankin. Ihra ei siitä kauniimmaksi muutu vaikka miksi kutsutaan. Mitä ihmettä Mies tekee jollain 150 senttisellä talipallolla ?

Haluaisinpa nähdä tämän kirjoittaneen miehen. Suomessa on nimittäin aika vähän  komeita miehiäkin.

Pölhö. Ei minussa oo mitään näkemistä, ihan tavallinen suomalainen 191/97 ruskeasilmäinen Jäppinen. Enkä edes ole tinderissä kun siellä on vaan niitä..no miten se pitää kauniisti sanoa .hmm vähemmän nättejä pygmejä? Tuliko nyt parempi mieli? 

Vierailija
542/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein tinder profiilin, ja sain viikossa yli 7000 tykkäystä. Aikamoinen homma lähteä perkaamaan noita tykkäyksiä.

N46

Ilmeisesti et ole yyhhoo, se vaikuttaa tykkäyspointseihin aika radikaalisti. 

Naiset voisivat laittaa profiiliinsa aina varoitus merkiksi yyhhoo , niin ei kuluttaisi turhaan miesten aikaa. 

Joku kypsään yli 40 vuoden ikään ehtinyt saisi siitä valmiin perheen, kun omat siittiöt on  jo pahasti hapantuneet.

Kun miehet kuulemma haluais lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytin tinderiä hetken, mutta suurin osa naisista oli ylipainoisia,lyhyitä,yksinhuoltajia,työttömiä,kotiäitejä ym wt rumia. Harrastuksena "urheilu" ja silti vtunmoinen läski. Mietin,että mistä näitä rumia naisia pottunokkineen,kynittyine kananprse hiuksineen ja vinoine suineen oikein sikiää.??

Miten on mahdollista, että jopa virossa on nätimpiä naisia? Kehopositiivisuus tosiaankin. Ihra ei siitä kauniimmaksi muutu vaikka miksi kutsutaan. Mitä ihmettä Mies tekee jollain 150 senttisellä talipallolla ?

Haluaisinpa nähdä tämän kirjoittaneen miehen. Suomessa on nimittäin aika vähän  komeita miehiäkin.

Pölhö. Ei minussa oo mitään näkemistä, ihan tavallinen suomalainen 191/97 ruskeasilmäinen Jäppinen. Enkä edes ole tinderissä kun siellä on vaan niitä..no miten se pitää kauniisti s

Tää on just tätä, miehet eivät saa sanoa suoraan asioita koska naisvihaa, mutta naiset kyllä saa sättiä ja mälkättää.

Vierailija
544/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein tinder profiilin, ja sain viikossa yli 7000 tykkäystä. Aikamoinen homma lähteä perkaamaan noita tykkäyksiä.

N46

Naiset voisivat laittaa profiiliinsa aina varoitus merkiksi yyhhoo , niin ei kuluttaisi turhaan miesten aikaa. 

Joku kypsään yli 40 vuoden ikään ehtinyt saisi siitä valmiin perheen, kun omat siittiöt on  jo pahasti hapantuneet.

Jämämies saisi jonkun toisen elämän jämän ? Jännä juttu 😀 kaksi onnellista jämäpalaa saisi toisensa kuin Tauno Ansansa. 

Vierailija
545/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vänisijöille jäi tänään tästä kokopäiväuurastuksesta käteen? Montako naista tapasitte tai sovitte tapaavanne? Veikkaan nollaa.

Veikkasit väärin.

2 olisi ollut oikein.päivällä kävin lounastreffeillä yhden naisen kanssa ja nähdään toisen kerran lauantaina ja 21:00 menen käymään vakkari fwb typyä moikkaamaan. Pitää aina varmistaa ettei jää ns. tyhjän päälle.näin on aina toimittu. Mulla oli melkein puolivuotta ollut uus muija ennen kuin jätin exän. Hullu saa olla, mut ei tyhmä. Pitää vaan osata varmistaa etteivät tiedä toisistaan niin homma toimii.

Juntti-Einarin pelimiesunelmat, osa 28

Vierailija
546/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Silloin kun mä kokeilin, en hukkunut matcheihin eikä nekään ukot (keski-ikäistyvät, osalla ylimääräistä vatsan seudulla, osalla hiusraja karkaamassa, ihan tavallisia ukkoja harrastuksineen töineen) joiden kanssa kirjoittelin mitenkään panostaneet asiaan. Yksiäkään treffejä ei tullut. 

Vierailija
547/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin tinderistä rakkauden. Mätsejä mulla ei ollut paljon koska en ehtinyt käyttää sovellusta kuin muutaman päivän ja olin tietysti aika valikoiva omissa tykkäyksissä. Mäihä mulla tietysti siinä kävi että elämäni mies sattui olemaan siinä pienessä joukossa. Sen verran pitkään olen kuitenkin elänyt, ja sen verran monta miestä tavannut, että tunnistan kyllä ainutlaatuisen kun se vastaan tulee. 

Vierailija
548/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pölhö. Ei minussa oo mitään näkemistä, ihan tavallinen suomalainen 191/97 ruskeasilmäinen Jäppinen. Enkä edes ole tinderissä kun siellä on vaan niitä..no miten se pitää kauniisti s

Heh, meinasinkin kirjoittaa, että miten tällainen mies ei muka löydä seuraa. Sitten klikkasin aiemmat lainaukset auki.:D

Vierailija
549/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Jämämies saisi jonkun toisen elämän jämän ? Jännä juttu 😀 kaksi onnellista jämäpalaa saisi toisensa kuin Tauno Ansansa. 

Jämät sopii toisilleen mutta mistäs sulle löytyis joku.

Vierailija
550/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kumppaneita löytyy paremmin tosielämässä, suosittelen unohtamaan deittiapit.

Vierailija
551/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puolet miehistä jää sinkuiksi, niin käykö kuitenkin niin, että kaikki naiset löytävät suhteen? Ilmeisesti sitten puolet naisista siis on lesboja, jolloin on ymmärrettävää, että eivät anna matchia miehille, eikö?

Millä lailla netti on aiheuttanut tämän tilanteen, eli mistä ne miljoonat matchit naisille tippuvat? Tuleeko ne siis Tinderin algoritmiltä vai mikä taho ne heille antaa?

No eikö siellä tinderissä ole noin 70% miehiä ja loput naisia?

Vierailija
552/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kelpuuta naista joka on ollut Tinderissä ja/tai jolla on tatuointeja. Nämä ovat minun kriteerini, enkä niitä muuta vaikka saisin miljardi euroa. Hahhahhaa.

Vierailija
553/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä jännä ja perustavaa laatua oleva ero sukupuolten välillä. Eli jos nainen ei löydä miestä, ajattelee hän, että vikaa on itsessään. Miehet ajattelevat, että vika on naisissa.

Vierailija
554/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko siellä tinderissä on olla, jos kerran sieltä ei saa kuin mielipahaa? Minusta se kertoo jotenkin epävakaasta luonteesta, jos ei huolehdi itsestään ja mielenterveydestään. Hakkaa vaan päätään seinään ja ihmettelee kun sattuu päähän.

Mä ainakin olen päässyt tutustumaan ihaniin miehiin. On niistä ainakin vähäksi aikaa iloa elämään.

Mä siis olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle.

Voisitko tulla takaisin tinderiin? Minäkin haluaisin antaa sinulle pakit, mutta käytäis vaikka leffassa tai katsomassa jonkun bändin keikka ensin?

*wirn* jokainen tsäänssi on pilattu mahdollisuus.

Näin se vaan menee..

Vierailija
555/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin varatun miehen silmistä. Latasin tinderi tuossa joku aika sitten, aloin oikein järjen kanssa huolella selata. Täytyy sanoa että hyvin vähän löytyi niitä oikeasti fiksuja, luonnollisen kauniita naisia joiden kanssa voisi edes yrittää jotain. Järkyttävä määrä juoppoja, yliluonnolliset kuvat, näitä meikkiapinoita riittää, ei iske. Ei ollut omaa kuvaa siellä, "mustapekka" vähän vauhdikkaalla biolla. Tykkäyksiä ja matcheja tuli. Jollekin laitoin kuvan, vastusta tuli että komee kyllä oot. 

Vierailija
556/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä jännä ja perustavaa laatua oleva ero sukupuolten välillä. Eli jos nainen ei löydä miestä, ajattelee hän, että vikaa on itsessään. Miehet ajattelevat, että vika on naisissa.

Eli olemme kaikki yhdessä sitä mieltä, että vika on aina,korostan AINA, naisissa.

Kerrankin olemme yksimielisiä.

Kiinnitätkö vastauksen? 

Vierailija
557/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nussinu vahingossa ladyboyta Pattayalla pilvessä.

Haittaaks se ?

Vierailija
558/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virolaiset on suomalaisia lihavampia.

Pakottaako joku sinua olemaan kutsumasi talipallon kanssa? 

En pysty käsittämään sitä että pitää käyttää aikansa sellaisten ihmisten katsomiseen ja miettimiseen jotka eivät kiinnosta tai jopa inhottavat. 

Vierailija
559/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nussinu vahingossa ladyboyta Pattayalla pilvessä.

Haittaaks se ?

Ei yhtään

Mä kähmin kännissä ruottin laivalla akkoja.

Vierailija
560/652 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Jämät sopii toisilleen mutta mi

Elämä on tollasta, mää nussin te ootte vaan pusi pusi hommissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän