Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joutui eristyskoppiin Iso Omenassa koska halusi maksaa käteisellä

Vierailija
14.01.2023 |

Aivan käsittämätöntä väkivaltaa Ison Omenan vartijoiden toimesta tässäkin tapauksessa. Tuossa kauppakeskuksessa en kyllä jatkossa asioi.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e78b5e74-adc2-4f37-a99c-c9e42c5d7389

Kommentit (648)

Vierailija
61/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita ja vähä-älyisiä ulostekasoja nuo vartijat selvästi huomattavilta osin. Kai se on herkästi kuvattava kaikki vartijoiden toiminta, koska poliisi nyt yrittää joka tapauksessa aina suojella noita. Uhreilla on sitten edes vähän jtn toivoa saada oikeutta. Ja itse pitänee liikkua vain toisen ihmisen kanssa kaikkialla missä on vartijoita, että varmasti ainakin kuvataan se, jos päättävät hyökätä minun kimppuuni.

Vierailija
62/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan koskaan pysähdy kuuntelemaan ja ymmärtämään mitä asiakas sanoo?! Ei tuota voi ymmärtää, ei normijärkeen käy tuollainen käytös vartijoilta. Äkkiä soveltuvuustestit noille öykkäreille. Miten hemmetissä kauppakeskuksen yrittäjät eivät puutu asiaan? Vartijathan vievät heiltä asiakkaat ja leivän suusta.

Perus suurinosa miehistä tollasia apina aivoja jotka suuttuvat naisen nähdessään. Hienoa että vartijoissa riittää näitä.

Miesvihainen kommentti.

Faktaa se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit ovat entisiä stevareita suurin osa, suojelevat kavereitaan.

Vierailija
64/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko, että tuo nainen kertoo koko totuuden?

Tai että se ei oo esim.huutanu vihasesti sille pysäköintipatelle että minä maksan käteisellä.

Ei kukaan kerro koskaan sellasta versiota missä myöntäis itse toimineensa väärin.

Varmasti on käyttänyt kipakkaa kieltä kun yksinkertaista asiaa ei saa hoidettua, mutta ei asiakaspalvelijalta saisi mennä käämit noin herkästi.

Vierailija
65/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö taustalta Ohisalon tai Sanna Marinin käskytys? Toivottavasti asia tutkitaan ja hallitus joutuu vastuuseen , jos on toiminut aktiivisesti tässä tapauksessa. Muutenki hallituksen toimet pitää tutkia!

Tutkia kyllä pitäs.

Vierailija
66/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ V*TTUA?! :D

(Ihana tuolla aikaisemmin kommentti, jossa maininta, että tämä nainen sentään jäi henkiin kertomaan tarinansa asioituaan Isossa Omenassa.)

Nyt ei enää voi kuin nauraa, jotta ei itkisi.

Vierailija
67/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai että se ei oo esim.huutanu vihasesti sille pysäköintipatelle että minä maksan käteisellä.

Ei kukaan kerro koskaan sellasta versiota missä myöntäis itse toimineensa väärin.

Varmasti on käyttänyt kipakkaa kieltä kun yksinkertaista asiaa ei saa hoidettua, mutta ei asiakaspalvelijalta saisi mennä käämit noin herkästi.

Mut ku todennäkösesti se pysäkkipate on sen takia soittanu vartijat että se nainen huutaa sille ja on agressiivinen eikä siks että se yrittää maksaa käteisellä.

Vierailija
68/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä jää ainoaksi tapaukseksi 2 viikkoa sitten mun kohdalla alkoi piippamaan hälytin ja myyjän kanssa sitä selvitettiin ja sanoi ettei epäile mua mut joutuu kutsumaan vartijan,vartija mitään sanomatta penkoi mun laukkua ja käänti ylösalaisin,piippauksen syyksi paljastui kuitti ja siinä sitten vartija ja myyjä keskenään et höh kuitti siis voi piipata,ei anteeksipyyntöä tai mitään. Tuo oli vielä lievää verrattuna siihen mitä muita juttuja kuullut.

Vierailija
69/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo  yksi nainen kuolee, jos 4-5 satakiloista miestä painaa maahan. Ei luulisi olevan ydinfysiikkaa tämä.

Vierailija
70/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut ku todennäkösesti se pysäkkipate on sen takia soittanu vartijat että se nainen huutaa sille ja on agressiivinen eikä siks että se yrittää maksaa käteisellä.

Luultavasti soittanut, koska ei ole osannut hoitaa tilannetta ja on siirtänyt selvittelyvastuun vartijoille. Jotka sitten pienellä komiikalla veti homman koppiin.

Vierailija
71/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä jää ainoaksi tapaukseksi 2 viikkoa sitten mun kohdalla alkoi piippamaan hälytin ja myyjän kanssa sitä selvitettiin ja sanoi ettei epäile mua mut joutuu kutsumaan vartijan,vartija mitään sanomatta penkoi mun laukkua ja käänti ylösalaisin,piippauksen syyksi paljastui kuitti ja siinä sitten vartija ja myyjä keskenään et höh kuitti siis voi piipata,ei anteeksipyyntöä tai mitään. Tuo oli vielä lievää verrattuna siihen mitä muita juttuja kuullut.

Tarviiko lentokentän turvatarkastuksessa sun mielestä turvatarkastajien pyytää anteeks aina ku asiakkaalla ei ookaan pommia tai rynnäkkökivääriä laukussa

Vierailija
72/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko lentokentän turvatarkastuksessa sun mielestä turvatarkastajien pyytää anteeks aina ku asiakkaalla ei ookaan pommia tai rynnäkkökivääriä laukussa

Tarviiko sun aina olla noin typerä?

Vierailija
73/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisi tapahtunut, jos naisella ei olisi ollut kortille tuojaa tai jos ei olisi omistanut korttia ollenkaan.

Mitä tapahtuu, jos ajan parkkihalliin ja mulla ei ole korttia, vaan olen varautunut maksamaan rahalla?

Vierailija
74/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin keksitty juttu, autoa saa pitää hallissa vaikka viikon, ja maksaa lähtiessä. Yhtäkkiä autoa ei saanut pitää 10min? Mitään "pysäköinninvalvojaa" ei myöskään kauppakeskuksessa ole.

Vierailija
75/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin jäi epäilys että, mitenkä asiat nyt sitten oikeasti tapahtui.

Ja se että piti väkisin taluttaa ulos, pistää miettimään, eikös poislähtö ollut sen naisen alkuperäinen tarkoituskin.

Tuossahan olis voinut mennä ulos odottaa että omainen tuo sen maksukortin, mennä takas maksamaan.

Kyllä olet pönttö! Olisiko päästetty ulos maksamatta?

Vierailija
76/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä siellä Ompussa on se kiinniottokoppi eli onko sinne pitkäkin matka, jos sattuu tulemaan vartijoiden uhriksi?

Vierailija
77/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta olis pitänyt valittaa kauppaeskukselle, ei tehdä rikosilmoitusta. Eihän poliisi vartiointia ole kauppakeskukseen järjestänyt.

Vierailija
78/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos se taas se sama lentoemo.

2019?

Naiset taitaa naiseutensa varjolla olevan kovia rähjäämään. Yrittävät niinko etuoikeutta, mua pitää kohdella toisin kun oon politiikkokin.

Itse en tuossakaan tilanteessa rähjäisi vaan hoitaisin aikuisesti tilanteen.

Miten parkkihallista poistutaan autolla toista kautta kuin puomien kautta?

Mikä ihmeen parkkihallin valvoja?

Asuin aikanaan tuon ostarin vieressä, lukemattomia kertoja tuolla pysäköinyt mutten kertaakaan ole mitään parkkivalvojaa siellä nähnyt.

tämä, ompussa vuosia asioineena en muista myöskään mitään valvojakoppia parkkihallissa. Lisäksi siellä oli silloin todella löysät pysäköintiajat( pitkä ilmaisosuus). Toi tarina kuulostaa kyllä nyt semmoiselta että unta on nähty tai toinen skenaario että tärkeä kaupunginvaltuutettu vetänyt vähän eiksä tiedä kuka mä olen settiä jo sille kuvitteelliselle valvojalle ja jatkanut samalla asenteella vartijoita kohtaan ja ilmeisesti se 10-15 min ylimääräinen pysäköintimaksu( olisi mennyt venaamaan autoon sitä puolisoa tms) oli täällä se dealbreaker. yks-kaks vain tartuttiin kiinni ja raahattiin koppiin :D c´mon. 

Vierailija
79/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin jäi epäilys että, mitenkä asiat nyt sitten oikeasti tapahtui.

Ja se että piti väkisin taluttaa ulos, pistää miettimään, eikös poislähtö ollut sen naisen alkuperäinen tarkoituskin.

Tuossahan olis voinut mennä ulos odottaa että omainen tuo sen maksukortin, mennä takas maksamaan.

Kyllä olet pönttö! Olisiko päästetty ulos maksamatta?

Ilman autoaan, kyllä. Sitä varten se halli on, että auto odottaa siellä, kun vapaa ihminen vapaassa maassa kulkee vapaasti ympäriinsä.

Ohis

Vierailija
80/648 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän