Nainen joutui eristyskoppiin Iso Omenassa koska halusi maksaa käteisellä
Aivan käsittämätöntä väkivaltaa Ison Omenan vartijoiden toimesta tässäkin tapauksessa. Tuossa kauppakeskuksessa en kyllä jatkossa asioi.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e78b5e74-adc2-4f37-a99c-c9e42c5d7389
Kommentit (648)
Vierailija kirjoitti:
Onkos se taas se sama lentoemo.
2019?
Naiset taitaa naiseutensa varjolla olevan kovia rähjäämään. Yrittävät niinko etuoikeutta, mua pitää kohdella toisin kun oon politiikkokin.
Itse en tuossakaan tilanteessa rähjäisi vaan hoitaisin aikuisesti tilanteen.Miten parkkihallista poistutaan autolla toista kautta kuin puomien kautta?
"Itse en tuossakaan tilanteessa rähjäisi vaan hoitaisin aikuisesti tilanteen."
Niin ja joutuisit putkaan. Kertoisit eteenpäin ja olisit syyllinen. Netissä joku kertoisi, miten käyttäydyit typerästi ja korostaisi, että itse osaisi paremmin.
Joillakin miehillä on käsittämätön viha noin 30-50 vuotiaita naisia kohtaan.
Tämmöistä tämä nykyään on ja kun vaadin puhua esimehen kanssa, niin aletaan vain uhkailemaan vartijoilla.
Vaikka sairaskohtauksen saisin, niin silti ei saa asiallista palvelua.
Erinomainen tapa hoitaa PR:ää ja lisätä myyntivolyymiä, Omppu (tai sitten ei). Yleensä on tapana houkutella asiakkaita, mutta Omppu se onkin kehittänyt näköjään ihan oman strategian.
Miehenä alkaa hävettää lukea tällaisia juttuja. Eikö vartijoilla ole mitään soveltuvuustestejä, kun heitä palkataan?
Vierailija kirjoitti:
Saman olen huomannut. Onkohan jokin kouluaikainen trauma? Opettajien enemmistö on tuonikäisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Parkkihallin valvoja koki olonsa turvattomaksi. Kuulostaa todella uskottavalta että joku selittää että halusin vain maksaa käteisellä ja siitä hyvästä jouduin koppiin. Joku draamakuningatar on järjestänyt kohtauksen ja siksi vartija paikalle.
Ja tuollainen draamakohtaus ei olisi päätynyt nettiin, lehtiin ja joka paikkaan? Niin juuri.
Huomaatteko? Taas syytetään heti uhria. Ihan heti. Ei ihme, ettei kukaan uskalla puhua.
Vierailija kirjoitti:
Ja että poliisit pyytää syytöntä poistumaan toista kautta, etteivät vartijat kilahda. Siis onko poliiseilla ollut jo tieto, että käyttävät väkivaltaa vai mitä ihmettä??
Ja miksi auto ei voinut olla parkissa 10 minuuttia lisää? Mitä jos kaupasta olisi vain unohtanut jotakin ja kipaissut hakemassa? Vai onko joku lippu jo tulostettu ulos? Eikö silloin valvojan olisi pitänyt vain auttaa?
Voi hemmetti. Tästä eteenpäin pelottaa kaikki valvojat, vartijat ja jopa poliisi. Lääkäreitä onkin saanut jo pelätä pitkään.
Kun ihminen saa valtaa toiseen ihmiseen.... suurin osa käyttää sitä väärin. Vallan mukana tulee vastuu ja kyllähän me naiset tiedetään minkäänlaisia " vastuunkantajia " miehet ovat, työssä ja vapaalla 😊.
Vierailija kirjoitti:
Ja että poliisit pyytää syytöntä poistumaan toista kautta, etteivät vartijat kilahda. Siis onko poliiseilla ollut jo tieto, että käyttävät väkivaltaa vai mitä ihmettä??
Ja miksi auto ei voinut olla parkissa 10 minuuttia lisää? Mitä jos kaupasta olisi vain unohtanut jotakin ja kipaissut hakemassa? Vai onko joku lippu jo tulostettu ulos? Eikö silloin valvojan olisi pitänyt vain auttaa?
Voi hemmetti. Tästä eteenpäin pelottaa kaikki valvojat, vartijat ja jopa poliisi. Lääkäreitä onkin saanut jo pelätä pitkään.
Miten autolla mennään toista kautta ulos?
Luultavasti poliisit käski poistua ja lopettaa rähjääminen tai vievät laitokselle. Nainen olisi palannut rähisemään vartijoille.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan koskaan pysähdy kuuntelemaan ja ymmärtämään mitä asiakas sanoo?! Ei tuota voi ymmärtää, ei normijärkeen käy tuollainen käytös vartijoilta. Äkkiä soveltuvuustestit noille öykkäreille. Miten hemmetissä kauppakeskuksen yrittäjät eivät puutu asiaan? Vartijathan vievät heiltä asiakkaat ja leivän suusta.
Voi oikeasti kysyä, miten matala ÄO parkkihallin valvojalla ja paikalle tulleilla vartijoilla on ollut. Täytyy olla matala. Itse en ole kohdannut onneksi samaa, mutta olen huomannut, että matalapalkka-aloilla työskentelee ihmisiä, jotka kilahtavat herkästi, jos asiat eivät mene ihan nappiin - siis jos tapahtuu jotain yllättävää. He eivät osaa toimia ja hermostuvat herkästi.
Vierailija kirjoitti:
En tuon vuoksi enää mene mieslääkäreiden vastaanotolle. Kaikki sujui hyvin kun olin parikymppinen mutta nyt keski-iässä kohtelu on kalseaa. Sama perussairaus ollut käyntien syynä koko ajan.
Herkästi tuntuvat käyvän kiinni ihmisiin tuolla. Olisi hyvä saada tästä asiasta kommentti kauppakeskuksen johtajalta. Siis tästä, ettei pysäköintiä voinut maksaa käteisellä.
Jos poliisit pyytää poistumaan toista kautta etteivät vartijat "pimahda" niin jostainhan tuo kertoo! Naisvihaa, vihanhallinta ongelmia?
Pelottavaa että kauppakeskuksen turvallisuudesta vastaavat tuollaiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2019?
Naiset taitaa naiseutensa varjolla olevan kovia rähjäämään. Yrittävät niinko etuoikeutta, mua pitää kohdella toisin kun oon politiikkokin.
Itse en tuossakaan tilanteessa rähjäisi vaan hoitaisin aikuisesti tilanteen.Miten parkkihallista poistutaan autolla toista kautta kuin puomien kautta?
"Itse en tuossakaan tilanteessa rähjäisi vaan hoitaisin aikuisesti tilanteen."
Niin ja joutuisit putkaan. Kertoisit eteenpäin ja olisit syyllinen. Netissä joku kertoisi, miten käyttäydyit typerästi ja korostaisi, että itse osaisi paremmin.
Sulle kans siis pulmatilanteesta selviäminen on rähinän nostaminen että joudut rauhoittumsan koppiin?
Sana aikuinen käyttäytyminen vierasta.
Vierailija kirjoitti:
2019?
Mikä ihmeen parkkihallin valvoja?
Asuin aikanaan tuon ostarin vieressä, lukemattomia kertoja tuolla pysäköinyt mutten kertaakaan ole mitään parkkivalvojaa siellä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä ihan absurdilta :D Mutta oli tuo vartijat hälyttänyt parkkihallin valvojakin todellinen pönttö :D
Hän nyt *unohti* kertoa että hän käyttäytyi kaikkea muuta kuin asiallisesti valvojaa kohtaan. Se valvoja ei voi käteistä ottaa vastaan kun käteiskassaa ei ole. Luulisi ex-valtuutetun tajuavan että kyse olisi ollut pimeänä maksamisesta jos olisi suostunut.
En ymmärrä miksi ketään pitäisi laittaa koppiin sen vuoksi, ettei saa parkkimaksua heti maksettua. Siellähän se mittari pyörii koko ajan, kun auto on parkkihallissa. Kai tuo nainen olisi halutessaan voinut vaikka jatkaa ostoksiaan. Mihin vartioita tarvittiin ylipäätään? Aika käsittämätön juttu.
Ilmeisesti meno on isossa omenassa sellaista, että ei osata suomen kieltä ja ihminen pahoinpidellään ensin vartijoiden toimesta ja vasta sitten kysytään, että mitä asia koski?
Pitäisikö näille vartijoille tehdä ensin palikkatestit, sitten suomen kielen ja kuullun ymmärryskoe ja sitten vasta aloitetaan vartijaopinnot?
Ilmeisesti vartijaksi pääsee kuka tahansa väkivaltarikollinen tai joku jannu, jolla on cv:ssä vain kokemusta räiskintäpelien pelaamisesta.
Ei millään tavalla edistä asiaa haukkua miehiä ihan noin yleisesti. Suurin osa suomalaisista miehistä on fiksuja ja asiallisesti käyttäytyviä. Mutta tosiasia on myös se, että naisvihaa esiintyy ja se purkautuu ajoittain pahimmalla mahdollisella tavalla.
Tässäkään ei tiedetä kuin toisen osapuolen kertoma. Vangeista 99 % on syyttömiä. Jos siis heiltä kysytään.