Mikä on elämäsi suurin virhe jonka olet tehnyt?
Itselläni se että irtisanouduin 48 vuotiaana tyhjän päälle työpaikasta jossa minua kiusattiin ja rankasti. Olisi vaan pitänyt enemmän purra hammasta ja jatkaa.
Nyt on kaikki mennyttä. Työ, rahat, terveys ja kohta mies ja kotikin.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TE KAIKKI JOTKA ÄÄNESTITTE PERSEET HALLITUKSEEN JA KOKOOMUKSEN SE OLI TEIDÄN ELÄMÄNNE MUNAUS.
Noup, sen virheen teki Sannulin valtaan päästäneet. Siellä rakennettiin kaikki kalliit himmelit välittämättä kustannuksista jotka yhä syö kansantaloutta
Himmelit, jotka ovat saaneet käytännössä kaikkien eduskuntapuolueiden siunauksen. Siitä kuitenkin syytät vain yhtä ihmistä.
Luotin liikaa ihmisten hyvyyteen. En luota enää. Älkää tekään luottako liikaa ihmisten hyvyyteen, muistakaa suojella itseänne koko yhteiskunnan osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sanoa suurimmaksi virheeksi edellistä suhdettani, sillä kaikki se väkivalta sai minut löytämään aviomieheni. Ehkä sellaisia asioita katuisi, joihin ei voinut itse vaikuttaa, kuten esimerkiksi koulukiusaamista. Ilman ikäviä kokemuksia voisin olla traumaton, mutta olisinko myös ihmisenä erilainen? Nauttisinko elämästäni enemmän? Siksi en oikein osaa katua mitään. Vaikka olen korkeakoulun keskeyttänyt pitkäaikaistyötön, olen liian tyytyväinen elämääni ehkä juuri kokemusteni takia.
Siksi vastaankin näin pinnallisesti, että suurin virheeni oli ehkä se, kun poistin IRC-gallerian tunnukset tallentamatta kuvia. Niitä olisi kiva katsella näin 15 vuotta myöhemmin.
"Ehkä sellaisia asioita katuisi, joihin ei voinut itse vaikuttaa, kuten esimerkiksi koulukiusaamista."
___
Miten voi jatkua asiaa, jos itse EI OLE voinut vaik
Ihmismieli on täynnä ristiriitoja. Huomaat sen ennemmin tai myöhemmin. Tai et.
Kun vuonna 2009 luin lehdestä, että on esitelty Bitcoin-niminen kryptovaluutta, jota voi louhia tai ostaa. Minulla oli vain työläppäri, johon ei saanut asentaa louhintaohjelmaa, joten katsoin miten niitä voi ostaa. Päätin siis ostaa 100 eurolla ja pistää levyn kaappiin vähintään 10 vuodeksi. Sivusto näytti super-epäluotettavalta, joten en uskaltanutkaan ostaa. Sitä on tullut harmiteltua ehkä muutamankin kerran. Jos olisin ostanut, niin se levy olisi tallessa koskemattomana tällä hetkellä tavaroissa, jotka jätin vanhempieni luokse kun muutin muualle pian tuon jälkeen. En ole koskenut niihin kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuorimman lapsen teko, ei 40 kymppisenä jaksa samalla lailla kun aiemmin. Lapsi on tietenkin rakas mutta en enää lähtisi uudestaan tähän jos voisin valita. Elämä olis aika paljon helpompaa ilman iltatähteä kun vanhemmat ovat jo teinejä. Mutta elämä on valintoja ja niiden kanssa on elettävä.
Miksi päädyit hankkimaan "vielä yhden" noin myöhään?
En päässyt irti väkivaltaisesta suhteesta. Löysin silloin sen oikean rakkauden, mutta mokasin
Vierailija kirjoitti:
TE KAIKKI JOTKA ÄÄNESTITTE PERSEET HALLITUKSEEN JA KOKOOMUKSEN SE OLI TEIDÄN ELÄMÄNNE MUNAUS.
Hae apua kommunisti. Te tarvitte lobotomiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun vuonna 2009 luin lehdestä, että on esitelty Bitcoin-niminen kryptovaluutta, jota voi louhia tai ostaa. Minulla oli vain työläppäri, johon ei saanut asentaa louhintaohjelmaa, joten katsoin miten niitä voi ostaa. Päätin siis ostaa 100 eurolla ja pistää levyn kaappiin vähintään 10 vuodeksi. Sivusto näytti super-epäluotettavalta, joten en uskaltanutkaan ostaa. Sitä on tullut harmiteltua ehkä muutamankin kerran. Jos olisin ostanut, niin se levy olisi tallessa koskemattomana tällä hetkellä tavaroissa, jotka jätin vanhempieni luokse kun muutin muualle pian tuon jälkeen. En ole koskenut niihin kertaakaan.
Jos ja jos. Jossittelu on aina mukavaa. Ja turhaa. Suurin osa kryptoihin hurahtaneista ei rikastunut. Eikä rikastu. Sama kuin lotossa. Rahojen menetys on aina todennäköisintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae apua kommunisti. Te tarvitte lobotomiaa.
Sivusta. Olen realisti. Persut ja Kokoomus olisi pitänyt jättää marginaaliin pysyvästi. Pienpuolueiksi ilman todellista päätösvaltaa. Osaavat vain sotkea asioita.
Sairastuin paniikkihäiriöön jo lapsena. Ei olisi kannattanut. Viisikymppiseksi asti olen sinnitellyt ja aikalailla alkaa olemaan elämä eletty. Sinnikkyydellä olen jotain omaisuutta saanut kerättyä, kun se loppuu taidan lopettaa elämäni. En saa muuta tukea kuin peruspäivärahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin vuonna 2012 vegepizzan perinteisen pepperonin sijaan. Olen vieläkin vähän rikki siitä. En tiedä toivunko koskaan. Mutta nuorena piti päästä hulluttelemaan.
Tää oli oikeesti traaginen, olen pahoillani :( Tsemppiä ja kaikkea hyvää kuitenkin tulevaan!
Itse en ole noin pahaan mokaan sortunut. Onneksi, tarkkana pitää olla nykyään noiden valetuotteiden kanssa.
Parisuhteet miehien kanssa. Olen joutunut elämään kulissielämää, sillä olen tullut todella rankasti kiusatuksi siitä, että olen sateenkaari-ihminen. Olen sitten yrittänyt väkisin olla suhteissa miesten kanssa, mutta eihän niistä ole mitään tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin vuonna 2012 vegepizzan perinteisen pepperonin sijaan. Olen vieläkin vähän rikki siitä. En tiedä toivunko koskaan. Mutta nuorena piti päästä hulluttelemaan.
Tää oli oikeesti traaginen, olen pahoillani :( Tsemppiä ja kaikkea hyvää kuitenkin tulevaan!
Itse en ole noin pahaan mokaan sortunut. Onneksi, tarkkana pitää olla nykyään noiden valetuotteiden kanssa.
Mä ostin jogurttijäätelön, vaikka piti ostaa Kinuskijäätelö. Kyllä minä mieleni pahoitin.
Vieläkään en ole toipunut. Ehkä jokin päivä.
Sivusta kommenttina: ei ollut edes mahdollisuutta. Ja nyt on jo myöhäistä.