Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on elämäsi suurin virhe jonka olet tehnyt?

Vierailija
13.01.2023 |

Itselläni se että irtisanouduin 48 vuotiaana tyhjän päälle työpaikasta jossa minua kiusattiin ja rankasti. Olisi vaan pitänyt enemmän purra hammasta ja jatkaa.
Nyt on kaikki mennyttä. Työ, rahat, terveys ja kohta mies ja kotikin.

Kommentit (242)

Vierailija
201/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaminen jonkun ihmisen mieliksi, 2 kertaa, tää ihminen lisäksi itse muuttanut sen jälkeen pois kun itse muuttanut perässä. Se että en ole rohkeampi, jos olisin, olisin välttynyt monilta pettymyksiltä ja mielipahalta. 

Vierailija
202/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopisto, avioliitto, lapsenteko, asuntolaina, eli kaikki ns. hyvän elämän tunnusmerkit. Toisaalta miten yhteiskunnan paineita vastaan olisi osannut taistella nuorena ja kypsymättömänä... 

Tää on vuodelta 2023 mut itse sanoisin että helposti,, mitä väliä sillä mitä muut ajattelee, pahinta mitä ihminen voi tehdä on tehdä asioita muiden ihmisten mieliksi, siinä kärsit sinä, ei ne muut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vuonna 2009 luin lehdestä, että on esitelty Bitcoin-niminen kryptovaluutta, jota voi louhia tai ostaa. Minulla oli vain työläppäri, johon ei saanut asentaa louhintaohjelmaa, joten katsoin miten niitä voi ostaa. Päätin siis ostaa 100 eurolla ja pistää levyn kaappiin vähintään 10 vuodeksi. Sivusto näytti super-epäluotettavalta, joten en uskaltanutkaan ostaa. Sitä on tullut harmiteltua ehkä muutamankin kerran. Jos olisin ostanut, niin se levy olisi tallessa koskemattomana tällä hetkellä tavaroissa, jotka jätin vanhempieni luokse kun muutin muualle pian tuon jälkeen. En ole koskenut niihin kertaakaan.

Jos ja jos. Jossittelu on aina mukavaa. Ja turhaa. Suurin osa kryptoihin hurahtaneista ei rikastunut. Eikä rikastu. Sama kuin lotossa. Rahojen menetys on aina todennäköisintä.

Menevät samaan lankaan kuin rakkaushuijareiden uhrit. Varmaan joo joku öljypohatta vinku Intiasta onkin palavasti rakastunut sinuun yhden kuvan perusteella

Vierailija
204/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen antanut parisuhteille liian suuren osan elämässä.

Olis voinut olla aika paljon helpompaa, jos olisin ollut enemmän yksin.

Vierailija
205/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin liikaa toisten neuvoja. Olisi pitänyt olla itsekkäämpi ja ajatella omaa parasta. Monta hyvää tilaisuutta jäi käyttämättä. Nyt vasta, yli 60v., osaan pitää puoleni. 

Vierailija
206/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ylipäätään naimisiin, miksi, en ymmärrä vieläkään.

Onneks ex löysi uuden! Pääsin eroon!

Vierailija
207/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopisto, avioliitto, lapsenteko, asuntolaina, eli kaikki ns. hyvän elämän tunnusmerkit. Toisaalta miten yhteiskunnan paineita vastaan olisi osannut taistella nuorena ja kypsymättömänä... 

Tää on vuodelta 2023 mut itse sanoisin että helposti,, mitä väliä sillä mitä muut ajattelee, pahinta mitä ihminen voi tehdä on tehdä asioita muiden ihmisten mieliksi, siinä kärsit sinä, ei ne muut. 

Tosta on muuten toinenkin vaihtoehto. Ne muut pistää sut kärsimään, koska et tee niin kuin muut...

Vierailija
208/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten ole tehnyt jo ajat sitten itsemurhaa. 

Vierailija
209/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TE KAIKKI JOTKA ÄÄNESTITTE PERSEET HALLITUKSEEN JA KOKOOMUKSEN SE OLI TEIDÄN  ELÄMÄNNE MUNAUS.

Hae apua kommunisti. Te tarvitte lobotomiaa. 

Sinulle olisi riittänyt ihan peruskoulu...

Vierailija
210/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää että kerran olen äänestänyt persuja. Häpeän sitä syvästi loppuelämäni. Onneksi tältä alueelta ei mennyt yhtään heidän ehdokastaan läpi.

Onni onnettomuudessa, sanotaan

Vierailija
211/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmannen lapsen tekeminen. En olisi halunnut alunperinkään, mutta mies halusi.

Kolmas lapsi täälläkin kaduttaa. Mutta äiskä halus vielä yhden ja iskä halus edes yhden. Ja täällä ollaan...

No kukas sinä v.ttu sitte oot?

"Luke, I am your father!"

Vierailija
212/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danderemonk_Tomi kirjoitti:

En kertonut kokemastani kiusaamisesta koulutusjärjestelmässämme, kunnes tulin täysi-ikäiseksi. Olin salannut omat traumani ja vääryydet muilta.

No mulla ne muut (siis varmaan jokaikinen) tiesivät että olen koulukiusattu. Syy siihen vaan olin minä itse. Siis heidän mielestään.

Vierailija
213/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosta on muuten toinenkin vaihtoehto. Ne muut pistää sut kärsimään, koska et tee niin kuin muut...

Joo samaa mieltä, koski asia sit työpaikassa tapahtunutta, poliittisia mielipiteitä tms. 

Vierailija
214/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin vääriin ihmisiin.

Vierailija
215/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin kiva ne lapset joiden äiti katuu lasten synnyttämistä, luuleeko nämä äidit ja isät ettei se lapsi vaistoa että on ei toivottu lapsi??? Muttaqun ne muutqin niin mekin myös!! Hups kaduttaa!!! Antakaa jo lapsi vauvana vaikka adoptioon kerta inhottaa!!! 

Vierailija
216/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on eri lähtökohdat elämään. Eli jos joku on sulle helppoa niin ei se tarkoita että se on kaikille helppoa.

Sinulle on siunaantunut ympäristötekijät jotka vahvisti sussa tota että pystyt tekeen mitä haluat ja jopa siis olet tietoinen mitä sinä itse haluat! Ei kaikki edes ole kosketuksissa omiin haluihin ja toiveisiin esimerkiksi vaikka siksi että vanhemmat on jotenkin vahingossa tai tahallaan kasvattaneet lapsesta kaiken lapsen oman tahdon pois ja näin lapsesta on kasvanut pelkkä onneton ihmisten miellyttäjä.

Vierailija
217/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiin luottaminen. Sittemmin otin käyttöön protokollan, että miehen täytyy olla platoninen ystäväni ja kumppanini ja hyvä sellainen, ja lisäksi hyvä ihminen, vähintään 6kk ennen kuin edes harkitsen romanssia. Yksikään mies ei ole päässyt toistaiseksi kahta päivää pidemmälle, edes omat sukulaiseni :) 

Vierailija
218/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkin kiva ne lapset joiden äiti katuu lasten synnyttämistä, luuleeko nämä äidit ja isät ettei se lapsi vaistoa että on ei toivottu lapsi??? Muttaqun ne muutqin niin mekin myös!! Hups kaduttaa!!! Antakaa jo lapsi vauvana vaikka adoptioon kerta inhottaa!!! 

Ei se varsinaisesti ole naisten vika miten paljon naisille valehdellaan synnyttämisestä ja äitiydestä. Ja lisäksi nyky-yhteiskunnassa ollaan tuhottu kaikki mikä loisi terveen ja hyvinvoivan suhteen lapsen ja äidin välille, siinä on välissä nimittäin monta r aiskaajaa ja lapsen omijaa. Luonnossa on vain emo ja poikanen.

Jos jotakuta lasta harmittaa yhteiskunnan säännöt ja lieveilmiöt niin valitukset tulee osoittaa lainsäädäntöön ja palveluihin, ei sen yksittäisiin uhreihin. Se äitikin on mitä todennäköisimmin uhri.

Vierailija
219/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adoptioperheet syynätään tosi tarkkaan, joten joo, monelle lapselle, joka syntynyt rakkaudettomaan ongelmaperheeseen, parempi vaihtoehto olis ollut adoptio.

Vierailija
220/242 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että väsyin enkä jaksanut enää yrittää ja lamaannuin. nyt on olen kognitiivisestikin jo rappeutunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä