Onko muita, jotka välttelevät ihastustaan
Kommentit (10)
Kai se on joku itsesuojeluvaisto että tajuaa kehen on mahikset ja kehen ei. Ihan normaalia on, ei syytä huoleen.
Mulla on ollut aina tuo syy, miksi olen vetäytynyt ja jättäytynyt lopulta yksin. Eipä tuolla enää väliä ole, kun ikääkin jo 40.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän myös ihastunut sinuun?
En tiedä, ehkä on muuten vaan ystävällinen. Toivoisin että olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene nolaamaan itseäsi. Ei jää kun paha mieli. Kyllä sen väkisinkin vaistoaa onko toinen oikeasti ihastunut vai vaan ystävällinen.
Mä taas toimin toisin. Hakeudun ihastukseni seuraan ja yritän vitsailla ja juttelen paljon, mikä on hyvin epätavallista käytöstä koska olen introvertti. Tiedän ettei minulla ole tosin mitään mahiksia ihastukseeni, joten haaveiluksi jää
Vierailija kirjoitti:
Mä taas toimin toisin. Hakeudun ihastukseni seuraan ja yritän vitsailla ja juttelen paljon, mikä on hyvin epätavallista käytöstä koska olen introvertti. Tiedän ettei minulla ole tosin mitään mahiksia ihastukseeni, joten haaveiluksi jää
Vau. Olisinpa yhtä rohkea. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene nolaamaan itseäsi. Ei jää kun paha mieli. Kyllä sen väkisinkin vaistoaa onko toinen oikeasti ihastunut vai vaan ystävällinen.
No en tietenkään mene. Vaikka kortit näyttäisivät aavistuksen kiinnostuksen puolelle. Minusta kyllä vaikea erottaa.
Menee vain juttelemaan, sillähän se selviää.
No ei, mutta pitäis ehkä taas vähän vältellä 😅