Mikä on elämäsi suurin virhe jonka olet tehnyt?
Itselläni se että irtisanouduin 48 vuotiaana tyhjän päälle työpaikasta jossa minua kiusattiin ja rankasti. Olisi vaan pitänyt enemmän purra hammasta ja jatkaa.
Nyt on kaikki mennyttä. Työ, rahat, terveys ja kohta mies ja kotikin.
Kommentit (174)
Opiskeleminen, koska se ei auttanut työnhaussa mitenkään.
Että menin vihille liian vähällä tutustumisella nuorena. Onneksi en kerennyt tekemään lapsia.. Nyt sinkku ja pysyn sinkkuna, sen siitä opin.
Voi, niitä on niin monta.
Lähdin kävelemään menestyneestä rock-yhtyeestä (hyvin kauan sitten)
En jaksanut käydä lukiota loppuun.
Ostin prätkän velaksi kasarin lopussa.
Siinä vasta aivan alkuun.
En äänestänyt oikeaa puoluetta eli perussuomalaisia.
Viiltelin nuoruudessa, ja nyt aikuisena jäljet käsissä kaduttaa.
Huonot opiskeluvalinnat. Korkeakouluun olisi pitänyt hakea ja mennä nuorena. Ei tarvitsisi nyt elää kädestä suuhun matalapalkkahommassa, joka ei kiinnosta yhtään. Pienituloisuus karsinut myös potentiaalisia kumppaniehdokkaita aikalailla pois ja yksinään saa elämäänsä elää.
Muutin pois asunnosta jossa olin onnellinen ja se sijaitsi paikalla joka oli minulle juuri se paikka minkä tunsin oikeasti kodiksi. Kaipaan sinne yhä reilun 20 vuoden jälkeen.
Kyllä se lapsiin ja äitiyteen jotenkin liittyy. En ole siinä taitava.
Monia. Vakavin virhe varmaan itselleni väärä ja kaiken lisäksi tosi huonosti työllistävä yliopistokoulutus.
Lähes jokainen eletty päivä sen jälkeen kun täytin 17. Nyt ikää 33 ja yhä odotan sitä päivää kun helpottaa.
Muutin pikkukylään jonka koulussa lapseni ei saanut kavereita ja tuli pahasti kiusatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Avioero.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Ostin vuonna 2012 vegepizzan perinteisen pepperonin sijaan. Olen vieläkin vähän rikki siitä. En tiedä toivunko koskaan. Mutta nuorena piti päästä hulluttelemaan.
Tää oli oikeesti traaginen, olen pahoillani :( Tsemppiä ja kaikkea hyvää kuitenkin tulevaan!
En hankkinut ajoissa lapsia.