^~^~^TOUKOTOIVEET VKO35^~^~^
Heippa kaikille!
Hyppään tänne ketjuun jonon jatkoksi kun eilen sain heittä hyvästit huhtivauva-haaveelle, Pitkään kyllä kroppa piti mua piinassa kun kierto venyi lukemiin 38 saakka vaikka normaalisti on niin tarkat menkat. Mutta eilen sitten tuli lopullinen varmistus että empä ole raskaana en.
No, katse kohti tulevaa ja mahdollista toukovauvaa ;)
Jännää muuten että täällä on jo ensimmäiset plussanneet (VALTAVASTI onnitteluja heille!!) ja itselläni just vasta menkat alkoi. Tuolla laskurilla tsekkasin että LA olisi sitten vihoviimeinen toukokuun päivä eli 31.5 jos hyvin käy.
Peukkuja meille kaikille!!
Terkuin Mannaryyni kp 2 / 30
Kommentit (56)
Täti tuli kylään ja toivotti tervemenoa kesäkuisiin.
Ei vielä tärppiä, mutta vastahan se oli ensimmäinen yrityskerta. Ei viitsi sen takia alkaa liikaa harmitella.
Kovasti plussatuulia lopuille mahdollisille toukokuisille ja onnittelut jo plussanneille!
Mul meni tää kierto täysin taustailijana ku on ollu pikkase haipakkaa. Ollaa oltu paljo liikentees ja oon ainoostaa välil pikasesti käyny lukees kuulumiset.
Onnea kaikille plussanneille, myös haamuille! Ja pitkää pinnaa piinailijoille!Tädin yllättämille tsemppiä uuteen kiertoon!
Itellä oili ajoittui etelän reissun yhteyteen. Se myös tikuttamalla löytyi (tikutin eka kerran). Kahdestaan ku reissussa oltii nii lakanoita kyl varsin ahkerasti heiluteltii oli oilia tai ei B-) Viime yönä ois pitäny tädin tulla mut eipä ole näkyny. Ei havaittavissa mitää raskausoireta mut eipä esikoisenkaa aikana tullu ku vasta viikolla 6+. Tänää hätähousuna jo testasin apteekin omalla testillä ja haamu tuli Nyt sitte ollaan varovaisen iloisia asiasta. Täytyy ens viikolla testailla uudelleen. :D
Palaillaan...
Täällä onki ollu ja on edelleen tosi jännät paikat monella. Ja lisää plussiakin oli taas tullu, joten oikeen paljon onnitteluja kaikille heille:) Ja tietty pahoittelut kesäkuisiin tippuneille:(
Tosi monella on jo ihan loppukierto meneillään. Täällä ei taida montaakaan toukokuumeilijaa enää n. viikon päästä olla.
ON: Päädyin kokeilemaan toiseen kertaan (viime kierrossa siis kokeilin ekaa kertaa) ovistikkuja ja tuli haalee viiva tänään. Täytyypä nyt sitte jatkaa tikuttelua, jospa se viiva siitä vahvistuis. Saispahan sitte tietää tarkemman oviksen ajankohdan...Ovista siis täällä ootellaan. Ja kertokaahan viisaammat vielä, mitä se haalee viiva ovistestissä oikeestaan merkkaa? Siis tarkotan lähinnä, että voiko haalee viiva tulla missä vaiheessa kiertoa tahansa?
Eikun tsemppiä taas tämän hetken piinailijoille ja toivottavasti hyvin alkanu plussapino kasvaisi entisestään:)
Neppe kp 8/24-29, yk4
Kierto ei ole vieläkään vaihtunut. Vitsit kun jo jännittää! Ihan pian on jo kp32!! Huomenna lisää kuulumisia taas!
Onnea uusille plussanneille! Onnea oviksen etsijille!Tsemppiä uusiin kiertoon toukokuun kelkasta pudonneille! Ja pitkää pinnaa meille piinailijoille! Tää alkaa olemaan jo todellinen piinapenkki, itsekkin jo piinaillut pian yli viikon!
Hienoa,että tänne on näyttänyt tulevan varsinainen plussa aalto :)
ON: Hitsi, kun meinasin jo lopua toivosta tässä kierrossa oviksen suhteen. Alkukierrosta tuli vain haaleita haamuja ja sitten nekin hävisivät kuin tuhka tuuleen. Päätin kuitenkin käyttää tikut loppuun asti ja kuinkas ollakaan tänään ilmestyi kaksi saman vahvuista viivaa! Täytyy varmaan jatkaa miehen kanssa tuota hyvin alkanutta pupuilua vielä muutama päivä ahkerasti :)
Kohta alkaa sitten täälläkin se kuuluisa piinailu :D
Syksyistä viikonloppua kaikille!
Tinzu kp17/28-30?
Täällä edelleen vaan kierto jatkuu, tänään jo huimat kp 32:) Aivan mieletöntä jos on tärpännyt. Vilutusta tullut uudeksi oireeksi ja tänään hämärää vatsan nipistelyä ylämasussa, ei siis ollenkaan alhaalla jonne täti kipuilisi jos kipuilee. Mulla siis hyvin harvoin edes tädistä mitään kipua. Hieman huimausta myös ollut, mutta mistä sitä tietää taas mikä johtuu mistäkin.. Niin ja limoja jonkun verran edelleen, ei mitään hirmumäärää kuin oviksen aikoihin, mutta ei todellaakaan mitään kuivaakaan. Ota näistä nyt sitten taas selvää;)
CelesteSebastian 32/~28
Lueskelin teidän pinoa ja ajattelin liittyä joukon jatkoksi, vaikka en oikeastaan kuumeile ollenkaan :D Kierto on ollut kesimäärin 31 päivää ja tänään on menossa kp 33... Oloja on vaikka muille jakaa; väsyttää, rinnat on turvoksissa, kohtu nippailee ja muutamana päivänä on ollut todella huono olo.
CelesteSebastian: sulla on kyllä niin hyvän kuuloiset oireet, että ihmettelen, jos sulle ei testiin plussa tule :D Kuulostaa nimittäin niin hyviltä nuo oireilut. Pidän sulle todellakin peukkuja!
Muille piinailijoille paljon kärsivällisyyttä ja tietenkin plussapeukutuksia :)
-E-
Pahoittelut joille täti on saapunut. :( Tsemppiä ensi kiertoon!
ON: Aika kovia menkkakipuja tänään kp 21/26-30 ja kohdun nipukka on tullut alas. :( Voi himputti... Mutta miksi jo näin aikaisin?? Ihmettelen vaan. Taitaa toivo toukovauvastakin mennä ohi... ? :( Nyt tosi on n. 6 päviää oviskesta, mutta en usko että on kiinnittymiskipuakaan kun on tullut finnejä ja iho rasvainen kun ennen menkkoja ja tuo kohdun nipukka... No, ei auta kun odottaa ensi lauantaihin jolloin täti tulee jos on tullakseen.
Tsemppiä kaikille!
Keskiviikkoisen haamun jälkeen tein uuden testin ja se oli muuttunut selväksi viivaksi. Olen 30 + ja syönyt pillereitä putkeen monta vuotta. Ihan uskomatonta!
Peukutusta kaikille!
Terkkuja kaikille!
Ja Onnea Kabukille Plussasta! Joko oireita on pukannut?
Täällä kp 33. Eilen oli pakko mennä saunaan kun oli niin vilu, auttoi hetkeksi ja taas on vilu.. Masu edelleen normaali eikä turvonnut kun pitäisi jo tässä vaiheessa olla jos täti tulisi. Pissihätä on vähän väliä. Tisut turpeat, paha olo hetkittäin, mutta ei onneksi täyspäiväisesti. Huimausta ja limaa tulee jonkun verran. Pakko se taitaa olla jo ensiviikolla testata jos kierto vaan jatkuu..
CelesteSebastian 33/~28
Onnea Kabukille plussasta :)
CelesteSebastian: Hurja noita sun oireita :D Tuon on jo pakko olla sitä itseään!
MammaMia: Normaalistihan luteaalivaihe on 10-16 päivää.. alkion hedelmöittymisestä kiinnittymiseen menee muistaakseni ainakin se 5 päivää eli lyhyemmälläkin luteaalivaiheella voi tulla raskaaksi. Sitten en kyllä tiedä miten on, jos se on alle tuon 10 päivää.
(.) Oma napa on turvonnut, ihan vain herkuttelun takia.. mikä on kyllä täysin normaalia mulle ennen tädin tuloa. Tuntuu, että silloin olen pohjaton kuilu! Toisaalta tuon esikoisen raskaudessa mulla oli kaikki klassiset pms-oireet.. siis aivan kiukuttelua myöten. Sen oireen muistan myös, että nännit olivat hirveän herkät ja arat. Tosin se tuli muistaakseni paljon sen jälkeen, kun tädin olisi pitänyt tulla.
No, oireita ei sitten tänään minkäänlaisia. Eilen oli kovia menkkamaisia kipuiluja ja olinkin aivan varma, että nyt täti tulee, mutta eipä tuota vielä näy. Rinnat on hieman turvoksissa, mutta ei mitenkään erityisen. Testaamaan alan vasta, kun kiertopäiviä on yli 40.
Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille!
-e-
Onnea plussajahtiin kaikille toukokuisille!!
Meitsi poistuu "lievän" vit*****ksen kanssa kesäkuulle...
Sofi
CelesteSebastia: pidät meitä aika jännityksessä :) Lupaavalta kyllä kuulostaa!
Mulla on ollut jo taudinkuvaan sopivia oireita; viluttaa, rinnat on arat ja ajoittain pahanolontunteita.
Harmi Sofi121, että et ehtinyt toukokuisten kelkkaan. Tsemppiä uuteen yritykseen!
Onnea plussanneille ja pahoittelut kesäkuulle tippuneille, sinne minäkin jouduin.Joten plussaonnena kaikille!
t.HOPE-a ja yk 12 alkoi
Tänään aamulla sain tikkuun 2 viivaa, jee :D Hieman vaaleampi se oli kuin kontrolliviiva, mutta ihan selvä plussa mielestäni! Huomen aamulla teen vielä uuden ja sitten olisikin soittoaika gynelle.
Eli kp 30/28?, clomeilla toinen kierto, vuosi yritystä takana.
Hei kaikille!Olen aivan täpinöissäni täällä,juuri tein raskaustestin ja sen perusteella meille olisi tulossa toukovauva jonka la olisi 16.5:)))
Mies tulee kohta kotiin ja en tiedä kuinka päin tässä olisin...
Kolmas lapsi olisi nyt siis tämä ihme,meillä esikoinen täyttää marraskuussa 6v ja nuorimmainen samassa kuussa 5v.
Aivan ihanaa jos kaikki nyt vain hyvin menee,kovin toivottu on kolmonen:)
Terolut keltarauhashormoneja ehdin syödä kaksi kuuria kun minulla todettu rakkulaiset munasarjat ja kierto oli usein yli100pvä...
Nopeasti noilla hormoneilla tilanne korjaantui ja minun akneihonikin näyttää jo paljon paremmalta!:) Rintoja kivistää,muuten vointi hyvä.Väsymystä on mulla ollut jo pitkään noiden hormonijuttujen takia. Mutta palailen asiaan,mukavaa oli teille jakaa uutiset ensimmäisenä!!!hiphiphei:)
Paljon onnea kaikille jo plussanneille ja toiveissa oleville!
Anne
En olekkaan pitkään aikaan käynyt täällä lukemassa. Hienoa, että joillekin tulee niitä plussiakin.
Mulla alkoi taas uusi kierto, mutta pysyin toukokuisissa. En ole katsonut mikä olisi la, mutta loppukuusta. Jotenkin ei enää usko plussaan, joten on vähän sellainen olo, että mikään ei kiinnosta. Yksi kierto on nyt syöty terolutteja ja kestikin inhimilliset 25 päivää. Nyt pitäisi ehkä taas yrittää löytää sitä ovista, kun kiertokin on tasattu. Toimiikohan se sylkitesti ollenkaan. Vaikka ei mulla ole kyllä ovista ollutkaan. Toivottavasti nyt alkaisi löytymään.
Masentaahan tämä. Turhauttavaa vain odottaa, vaikka en usko, että se ovis sieltä itsestään tulee. Gyne sanoi, että jos nämä terot ei nyt auta, niin seuraavaksi miehen pitäisi mennä simppatestiin. Ei halua minulle clomeja antaa, kun suuri kaksosriski toissynnyttäjällä. Onneksi on jo yksi (kiukutteleva uhmaikäinen) niin ei tunnu niin pahalta tämä odottaminen :)
T. Pötkö kp 8-25/37 yritystä 02/08 alkaen
Täällä hätäisenä testattu negaa, noh olo onkin sellainen,että täti sieltä saapuu :(( Nyt taas masentaa, kun tätä yritystä ollut kohta vuoden.Mutta ei auta kuin jatkaa yrittämistä ja toivoa, että vielä tärppää.
Pötkölle jaksuja, tiedän tunteen!!
Sofi: Joko testasit uudestaan?
Entä Celestesebastia, joko testasit? Sulla on niin hyvät oireet.
Mukavaa loppuviikkoa kaikille.
t.HOPE-a kp 25/26-29 yk 11
Tulin heittämään hyvästit toukotoiveiden listalle :(
Aamukuuden testi negaa ja ei mennyt kuin reilu tunti niin menkat alkoivat :(
Ärsyttää lähinnä tämä kierron sekoaminen, näin käy joka ikinen kerta kun aletaan vauvaa kuumeilla ja yrittää, kun ei-yrityksen aikoina on niin mukavasti pysynyt kierrot 27-28vrk ja oviksenkin pystynyt laskemaan melkeinpä vuorokauden tarkkuudella, mutta nyt heittää kierrot niin metsään että ovis voi olla milloin vaan viikon sisällä :( Kyllähän tää masentaa, mutta yritän pitää mielessä että on monia, monia muita joilla mennyt todella paljon kiertoja tärpittä. Minkäs sille mielelleen voi kuitenkaan :( Ja ihmetyttää myös kun ilmeisesti oikein tuon oviksen ymmärsin viimeksikin ja pupuiltiin ahkeraan päivittäin, mutta siltikin meni harakoille :(
Eipä auta, joudun hyppäämään nyt kesäkuisiin jos pinoa jo on.
Plussaonnea tänne silti kaikille joilla ei varmuutta vielä ole!
*helene kp.1/24-28*
Nyt se plussa pumpsahti Clearbluenkin ruutuun! Mies tokaisi, että huh huh, mutta hymy huulilla! Toukovauvaa odotellaan ja varovaisesti iloitaan... :) Toivottavasti saadaan muitakin plussia viikonlopun aikana. Te olette muuten ainoita, jotka miehen lisäksi tietää - ja vielä pitkään aikaan. Vanhempien lasten takia täytyy pitää salaisuus ainakin np-ultraan asti. :)