^~^~^TOUKOTOIVEET VKO35^~^~^
Heippa kaikille!
Hyppään tänne ketjuun jonon jatkoksi kun eilen sain heittä hyvästit huhtivauva-haaveelle, Pitkään kyllä kroppa piti mua piinassa kun kierto venyi lukemiin 38 saakka vaikka normaalisti on niin tarkat menkat. Mutta eilen sitten tuli lopullinen varmistus että empä ole raskaana en.
No, katse kohti tulevaa ja mahdollista toukovauvaa ;)
Jännää muuten että täällä on jo ensimmäiset plussanneet (VALTAVASTI onnitteluja heille!!) ja itselläni just vasta menkat alkoi. Tuolla laskurilla tsekkasin että LA olisi sitten vihoviimeinen toukokuun päivä eli 31.5 jos hyvin käy.
Peukkuja meille kaikille!!
Terkuin Mannaryyni kp 2 / 30
Kommentit (56)
Täällähän on tapahtunut vaikka mitä! Onnea vaan hirveästi kaikille plussanneille ja ovista odottaville! Pahoittelut taas niille joille täti saapunut visiitille!
Itse en ole tuonne dotuspuolelle vielä uskaltanut mennä. Ei sitä oiken tajua, että on tärpännyt ja kun ei varsinkaan ole mitään oireita. No masua kipristelee aina välillä ja hiukan väsyneempi olen kun normaalisti ja yöllä herään vessaan...mutta ei mitään muuta mainitsemisen arvoista. Tämä nyt on vaan tätä odottelua ja toisaalta toivoisi, että jotain oireita tulisi, niin tuntuisi edes joltakin.
AngaT: Vois olla ihan kiva idea perustaa uusi pino tuonne ja olis kiva kun on vanhoja "tuttuja" kenen kanssa voi vaihdella kuulumisia. Keksi vaan joku hyvä nimi, niin tullaan sitten sinne kirjoittelemaan..tai kuka nyt pinon haluaa aloittaa.
Täytyypi tässä taas jatkella töitä...
Murunen82
rv 4 + 5
Vielä on hienosti täti ymmärtänyt pysyä kaukana, kp tänään on jo 29:) Testin tekoa en ole edes ajatellut vielä, mutta varmaan sitten joskus ensi viikolla. Oireina edelleen samat: pisuhätä vähän väliä (todella ärsyttävää), pahaolo lähes koko ajan (yök), masu normaali (ei siis turvotusta edelleenkään), tisut turvonneet ja vihastunut en ole vieläkään (olisi varma merkki tädintulosta)
Tsemppiä kaikille kiertoon, piinailuun, testien tekoon ja masun kasvatukseen!
CelesteSebastian 29/~28
CelesteSebastian, sulla on kyllä tosi lupaavat oireet! Masu mulla alkoi turpoamaan vasta vasta tällä viikolla, eli mulla se ei ainakaan ihan ekoihin raskausoireisiin kuulunut.
AngaT - täällä Tampereella äitiysneuvolaan kehotetaan ottamaan yhteyttä "vasta" raskauden 7.-9. viikoilla, joten mun täytyy ainakin kolmisen viikkoa vielä odottaa, ennen kuin ekan ajan pääsen sinne varaamaan. Kävin kurkkaamassa odotus-puolelle, mutta vielä ei kukaan ollut toukokuisille omaa pinoa aloittanut. Itse en sitä ainakaan nyt ehdi aloittamaan ja kone on nyt niiiiin hidas, etten meinannut edes tänne päästä :( Jos sinä, Murunen tai Pikku-Ruu (oliko muita?) joku ehtisitte sen aloittamaan, niin minä ainakin innokkaana sinne lupaan kirjoitella! :D
Plussatuulia toivotellen, Miimi (4+3)
Taas on paljon iloisia uutisia täällä :x
Onnea ja vauvaliimaa!
Harmittelut kaikille teille joilla meikäläisen ohella "piina" vaan jatkuu.
).( Kp 31/28-32. Testasin negan eli tätiä odotellaan. Nyyh...
Terkuin Ramona
tein tänään testin, kun joitakin oireeksi viittavia tuntemuksia ollut, mutta negaa näytti apteekin omalla. Ei kai sitä sitten kuin tätiä oottelemaan ja turhat toiveet tästä kierrosta sivuun. Ekassa raskaudessa näillä kiertopäivillä pamahti testiin heti selkeä plussa.
Tosin ei sitä niin pettynyt vielä pidä olla, kun ensimmäinen yrityskerta vasta, mutta kyllähän sitä aina kovasti oottaa :)
Mut roikutaanpa täällä kunnes toisin täti todistaa :D
Jos minäkin vaihteeksi jotain kirjoittelisin. Täällä menossa kp 30/28 Ja mua vaivaa epätietoisuus, olen nyt testaillut kp 26 eka kerran sain todella herkällä testillä vahvan viivanpaikabn jossa ehkä väriäkin, kp 28 pregentillä samanlaisen, kp 29 aconilla viivan paikka ja tänään apteekin omalla selvä viivanpaikka,nyt kävin ostaan clearbluen katsellaan perjantaina sillä,jos täti pysyy poissa.
Paljon onnea kaikille plussanneille ja halit tippuneille.
Tari kp 30/28 10 Tjot kierto
Pitkästä aikaa minäkin ehdin koneen äärelle... Tervetuloa kaikille uusille ja isosti onnea kaikille plussanneille! Täällä on piinaava piinaviikko meneillään. "Oireena" runsas valkovuoto ja yö-pissaaminen. Välillä kuvittelen mahanipistyksiä. Toivon todella, että täti pysyy poissa ja näin ollen rohkenen testaamaan tilanteen viimeistään ensi viikon lopulla.
Plussatuulia kaikille!
Tuulekas yk2
Kuukautisten pitäisi alkaa vasta viikonloppuna, mutta rinnat on niin samantuntuiset kuin edellisissä raskauksissa, että tein malttamattomana mammaks.fin testin päivällä töiden jälkeen. Tätä just en ole ikinä tajunnut! Miksi pitää tehdä testi ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa... Tiedän olevani hätäinen pölvästi!
Mutta siis testissä oli kuin olikin haalean haalean punainen viiva viiden minuutin odottelun jälkeen! Nyt siis jännittää viikonloppuun, kun ajattelin hakea ihan "oikean" testin apteekista. Miestä vähän varoittelin, että voi olla testauksen paikka... Aika upeeta, jos ekasta kierrosta tärppää, tosin kaksi ensimmäistäkin raskautta ovat saaneet helposti alkunsa.
Peukut pystyssä kaikille ja tsempit kesäkuisiin matkaajille!
Jännityksestä tärisevä Kiskis
Varsinainen piinapino nyt! Lukeudun jonon jatkoksi piinailemaan, tätiä ei vielä näy.. Testaan huomenna aamulla, katotaan kuinka käy...
Kiskisillä on kanssa jännä tilanne, toivottavasti se viiva siitä vahvistuu!!
Eilen oli aamu- ja iltapäivän kauhea etova oli, joka helpotti iltaan mennessä.. Nyt herätessä se iski taas!! Mutta toisaalta tuo valkovuodon vähyys saa miettimään, ettei varmaan oo onnistunut...
Kysymys: Onko tuo runsas valkovuoto kaikissa raskauksissa??
Paljon, paljon plussia kaikille!!=)
Sofi kp 30/28-37
Olen tainnut osata harhauttaa tädin kerrankin oikein kunnolla;) Oireet edelleen samat eikä menkkaoireita ole edelleenkään ilmaantunut. Ihme!
Peukutuksia viivan saaneille että vahvistuisivat!
Sekä onnea jo masua kasvattaville!
Ja piiitttkkäää pinnaa meille piinailijoille!
Sofi: Harmikseni en muista kuinka tuon liman kanssa oli raskauden aikana.. mutta tällä sivulla oli että ovikseen jälkeen olisi aivan kuivaa jonkun aikaa kunnes limat lisääntyisivät vähitellen ennen menkkoja.
Kohta billings " Valkovuoto lopahtaa heti ovulaation mentyä ohi ja lisääntyy taas ennen kuukautisia."
http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.php
Mutta kertokaahan te jo raskautuneet onko limaa vai ei? :D
Aloitin pinon tuonne odotuspuolelle, jos sinne joku eksyis :)
AngaT
Mulla ainakin valkovuoto lisääntyi huomattavasti, mutta ei sitä mitenkään superpaljoa tullut, huomattavasti enemmän kuitenkin. Imetyksen lopettelin kolmisen viikkoa sitten ja siihen asti vuotoa ei tullut melki ollenkaan, joten siihen nähden lisääntyi kyllä selvästi. Tulipas sekava vastaus ;)
Miimi
Paljon onnea plussanneille!!
Mulla on eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen. Tein negatiivisen raskaustestin kp28 ja eilen kp 34 tein toisen testin, johon tuli tositosi haalea viiva. Mitähän tämä oikein on? Pikkaisen on viluinen olo ja menee kylmiä väreitä....On vaikea uskoa, että tärppäisi ekasta. Piinaavaa! Ajattelin testata uudestaan lauantaina (jos hermo pitää siihen saakka :D).
Tsemppiä muille piinailijoille!
En ole tänään koskenutkaan testeihin...tai siis olen varmistanut niitä plussatestejä, että varmasti näyttää plussa enkä vaan kuvittele :) Eli kyllä mä kai nyt uskon, että olen raskaana. Neuvolaan en nyt vielä kuitenkaan soittanut...soitan tieten ensi viikolla...Jos muutosta tilanteeseen ei tule. Mä täällä jo oottelen, että alkais se oksetusolo, niin tietäis, että tuolla masussa jotain elämää on...sitten, kun se alkaa, niin sit toivon taas, että menis pois...:)
PItäisköhän meidän harkita pinon perustamista tuonne odotuspuolelle, vai miten täällä on käytännöt yleensä menneet? Milläs nimellä meitä toukokuussa 2009 synnyttäviä voisi siellä kutsua?
AngaT kp 31/28? tai ehkä nyt voin jo laittaa 4+2 :)
Täällä kp 29/29-32 ja jännityksessä ollaan. kp 22 vihloi koko päivän massua munasarjojen kohdalta, sitten ei mitään tuntemuksia.
Viime yönä ja tänään ollut kummallisen vetistä valkovuotoa, mitä ei koskaan ennen aikaisemmin. Onkohan joku tulehdus vai tietääkö kukaan, voiko se olla raskausoire?
HOPE-a: En ole vielä testannu, en oo vielä ees hommannu testejä.. Toi kierto on kuitenkin heitelly noin, että ei uskalla.. Menee vaan hermot jos viikon testailee ja sitten se täti tuleekin viikon perästä..
Mä en jotenkaan usko raskautumiseen, syynä lähinnä niukka valkkari...Eikös runsas valkovuoto oo merkki raskautumisesta, ja se täällä puuttuu..
Tänäänkin on kyllä kamala etova olo, mutta saattaa johtua siitäkin, että kuulin kovasti stressaavia asioita lähipiiristä ja oon aina ollut kova stressaamaan mahalla.. Tätä stressiä kyllä viimeseksi kaipasin...=/
Pötkö: Tiedän tunteen myös... Jaksuja!! JOs jotain positiivista, niin ainakin sulla on kierto tasaantunut...
Onnea kovasti muille plussan metsästykseen!!=)
Sofi kp 29/28-37 yk 4