kp 23/28? voiko tuntea jo raskausoireet?
Clomifeneillä siis mennään toista kiertoa. Epäsäännölliset vuodot on aina ollut, joten en tuosta kierron pituudesta niin tiedä.
Nyt kuitenkin rinnat on ihan älyttömän kipeät ja turvonneet, maha kummallinen, olen paljon normaalia väsyneempi ja viluinen. Alavatsalta vihloo niin vietävästi melkei aina kun esim. yskäsen.
Voiko nämä olla jo niitä oireita, vai mielikuvituksen tuotteita?
Kommentit (9)
Juuri näihin aikoihinhan se alkio on jo kiinnittynyt, jos oletetaan että ovulaatio on 14 päivää kk alkamista, ja kiinnittyminen tapahtuu viimeistään viikon kuluessa hedelmöittymisestä.
Minä ainakin henk.koht arvasin tärpänneen juuri tuosta vihlaisusta kun aivastin tai yskäisin! Niitä ei normaalisti tule. Muutenkin minulla myös kipeytyivät rinnat sivuilta jo noilla samoilla päivillä kuin sinulla, ja oikeassa olin. Nyt odotetaan ja viikkoja kasassa 12+4. Odotan kyllä kaksosia että sillä saattaa olla vaikutusta asiaan kun on tuplahormonit ;)
Toivotaan että olisi sinun kohdallasi myös hyvä merkki ja vauva tulossa! Ilmoittele sitten kuinka kävi!
Toivotaan parasta, että olis noita raskautumisoireita ;) Ja kaksosraskaushan olis aika mahdollista varmaan mullakin, kun noita Clomeja on tullut syötyä 2/pv.
Voiko noista Clomeista tulla näin myöhään vielä sivuvaikutuksia? Kuurin aikaan kärsin kovasta hikoilusta ja päänsärystä.
Nyt vaan kun saisin näppini pidettyä erossa noista kaapissa olevista raskaustesteistä ensi maanantaihin asti, jolloin ajattelin kyllä jo testata.
Eli tänään aamulla tein sitten testin 30/28? Testissä näkyi aivan selvä viiva, vaikkakin kontrolliviivaa haaleampi, mutta minusta se oli kyllä selvä plussa. Voi vitsi, nyt kun vain pysyisi kyydissä, ihan kokonaan en uskalla vielä ilakoida. Katson testin huomen aamulla uudestaan.
Paljon paljon onnea!!! Kyllä plussa on aina plussa!! Oli pakko tulla heti lukemaan kun huomasin että tää ketju oli pompannut ylöspäin ;)
Eli kertaatko meidän kaikkien uteliaitten toiveilijoiden iloksi raskausoireesi?
:-) :-)
noin viikon päästä oletetusta ovulaatiosta alkoi suunnaton väsymys, jota kesti viikon päivät. Olisin voinut nukkua koko ajan. Rinnat kipeytyivät ja turposivat ja tulivat "silkkisen" tuntuisiksi. Minulla rinnat kipeytyy normaalistikkin ennen menkkoja, mutta tämä oli erilaista. Kylmä oli myös koko ajan, suihkussakin oli kauheaa olla, kun olin niin jäässä. Sekä sitten oli nuo vihlaisukivut alavatsalla molemmin puolin (joita on muuten vieläkin). Vielä ei mitään oireita enempää ole ilmaantunut, niitä odotellessa :)
rv 6+1
tuntui oireita jo kp 30/35. Vahvat ovulaatiokivut mulla oli kp 21. Siitä viiden päivän kuluttua tuntui mahassa pistelyä, niinkuin joku olisi tökkinyt sukkapuikolla sisäpuolelta. Ajattelin jo silloin, että voisiko olla kiinnittymisestä johtuvaa..
Eilen, kp 30/35 palelin koko päivän ja lisäksi oli voimakasta etomista. Kaikki hajut tuntuivat voimakkailta. Ai niin, ja esim. yskäistessä tai aivastaessa tuntui alavatsalla reipäisykipuja. Tein sitten iltapäivällä aconin herkän (10IU/ml) testin ja vahva haamuhan sieltä tuli! Ja toinen tänä aamuna. Ekassa raskaudessa (jonka tulos täyttää lokakuussa vuoden) mulla ei ollut minkäänlaisia oireita ennen plussaa.
Nyt sitten vaan venaillaan, että tuleeko menkat vai ei. Yksi kemiallinen raskaus mulla on ollut, joten vielä en uskalla nostaa lippuja salkoon. :)
testissä aikaisintaan mahdollinen plussa? Ajattelin, että jos kuitenkin tekisin jo aikaisemmin, vaikka su testin? Onko ihan turhaa vai näkyykö mahdollisesti jo?
silloin siis 28/28?
Rinnat turvonneet entisestään ja hassun tuntuiset, "silkkiset".
...vaikkakin epatodennakoista, koska voi hyvin olla etta alkio (vaikka olisikin hedelmoittynyt) ei noilla paivilla ole viela kiinnittynyt (joten ei kai oikein oireitakaan voisi olla). Toisaalta itsella tassa juuri alkaneessa raskaudessa oli tuntemuksia _hyvin_ aikaisin, en tosin tieda liittyivatko raskauteen vai vaan vilkkaaseen mielikuvitukseen. ;-) Mulle tuli lahinna mieleen etta olisivatko nuo myos Clomifenien sivuvaikutuksia? Niillahan on (ja pitaakin olla) vaikutusta hormonitoimintaan, joten tuonlaiset sivuvaikutukset kuulostaisivat ihan mahdollisilta.