Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa ku ei naiset kiinnostu

Vierailija
10.01.2023 |

Olen jo pitkään huomannut etten kiinnosta naisia ja se masentaa. Mites muilla miehillä`? Kaipaisin parisuhdetta mutta tuntuu etten kelpaa.

Kommentit (227)

Vierailija
161/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä

Niin mitä vikaa mussa on naiset?

Kuinka kauan aiot vielä jatkaa tätä samaa ja et kai vain odota tällä eri lopputulosta kuin tähänkään asti?

Parempi joo kun ei kirjota yhtään mitään. On sinkkuna vaan.

No tämähän ei kohdallasi koskaan pidä paikkaansa. Sä et lopeta tätä ulinaa vaikka maapallo tuhoutuisi. Jos sä kaiken tän ulinaan käytetyn ajan käyttäisit itsesi kehittämiseen, ei tilanteesi varmaankaan olis tällainen.

Yritän kyllä kehittää itseäni. Täälä on vain niin ilkeitä ihmisiä.

Heikkolahjaisella valitettavasti se itsensä kehittäminenkin on rajallista ja kun et vastaavaa kelpuuta niin ei auta.

en oo kovin incel sori vaan mulla on enempi kielellisiä häiriöitä en ole siis kehitysvammainen enkä heikkolahjainen. Käyn terapiassa ja hyvä palkkaisessa työssä mikä on normaali! Oletko sä ihan kaheli?

Vierailija
162/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Kuinka kauan aiot vielä jatkaa tätä samaa ja et kai vain odota tällä eri lopputulosta kuin tähänkään asti?

Parempi joo kun ei kirjota yhtään mitään. On sinkkuna vaan.

No tämähän ei kohdallasi koskaan pidä paikkaansa. Sä et lopeta tätä ulinaa vaikka maapallo tuhoutuisi. Jos sä kaiken tän ulinaan käytetyn ajan käyttäisit itsesi kehittämiseen, ei tilanteesi varmaankaan olis tällainen.

Yritän kyllä kehittää itseäni. Täälä on vain niin ilkeitä ihmisiä.

Heikkolahjaisella valitettavasti se itsensä kehittäminenkin on rajallista ja kun et vastaavaa kelpuuta niin ei auta.

Eiköhän tää ketju taas riittäny, hyvää elämää sullekki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei kiinnostu -> et ole naisten mielestä kiinnostava. Siihen ei auta eikä liity ohiulinasi muista ihmisistä.

Vierailija
164/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites "Mites muilla miehillä?" -jankkaus auttaa juuri ap:n tapauksessa, oli muilla sitten miten tahansa?

Vierailija
165/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun taso ei ole mitään, ihan sama, en halua niistä instababeja jotka tienaa 4000 e kk. ei kiinnosta.

Vierailija
166/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun taso ei riitä tavalliseen nättiin niin oon sitte mieluiten yksin.

Vierailija
167/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mites ne tavispullukat naiset sitte kelpaa miehille?

Vierailija
168/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taannoin juttua ja nainen ylipainonen valitteli ettei miestä vain löydy mistään. en tiedä onko jo löytänyt. Mutta ei löydä lievästi ylipainonenkaa.

Vierailija
169/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaavat tai eivät kelpaa = heidän yksityisasiansa, joka ei liity muihin, joten sen märehtiminen on turhaa.

Vierailija
170/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies kaipaa joskus myös seksiseuraaki eikä aina maksalla. en maksa enää penniäkään mulle riitti.

Vierailija
171/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaavat tai eivät kelpaa = heidän yksityisasiansa, joka ei liity muihin, joten sen märehtiminen on turhaa.

No eipä kelpaa kaikki. minä haluaisin kelvata.. mutta en näköjään kelpaa joten kehitän itteäni ja ostan sitte vaikka hienompaa vaatetta jos on rahaa.

Vierailija
172/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu tinderissä osumia en ole kertaakaa saanut vaikka monta päivää ollut jo profiili ei vain taso riitä noille ei sitte mitenkään.

Vierailija
173/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ne kiinnostu. Kummasti monet tavalliset on parisuhteissa ja minä oon jääny yksin ja ulkopuolelle missä se mun oma kulta viipyy

Vierailija
174/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaa olla ku ei kerta kelpaa.. keskityn muihin juttuihin.

Vierailija
175/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ite 38 v mies en halua lapsia ja lievästi on ylipainoa mitä sitte, en oo kuitenkaa kovin lihava ja ei sen pitäs olla este, pitkistä miehistä osa tykkää ja olen pitkä mies.

Kuulostit oikein hyvältä kunnes aloit puhumaan pituudesta.

Tosi lyhyt N34

Vierailija
176/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli taannoin juttua ja nainen ylipainonen valitteli ettei miestä vain löydy mistään. en tiedä onko jo löytänyt. Mutta ei löydä lievästi ylipainonenkaa.

Yritä nyt jo takoa nuppiisi että muiden saaminen/saamattomuus ei juuri sinun saamattomuuttasi kumoa/estä.

Vierailija
177/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?

ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA

Siinä tuli Allun klassinen räyhääminen! Sama joka ketjussa minkä tekee. Tässä yhdessä viestissä kiteytettynä Allun ajatukset. Mikään ei ole muuttunut eikä muutu. On se hienoa.

Vierailija
178/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ite 38 v mies en halua lapsia ja lievästi on ylipainoa mitä sitte, en oo kuitenkaa kovin lihava ja ei sen pitäs olla este, pitkistä miehistä osa tykkää ja olen pitkä mies.

Kuulostit oikein hyvältä kunnes aloit puhumaan pituudesta.

Tosi lyhyt N34

Niinpä. luulis että pitkät miehet viedään käsistä. mutta ei ole mitää sutinaa.

Vierailija
179/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä kelpaa kaikki. minä haluaisin kelvata.. mutta en näköjään kelpaa joten kehitän itteäni ja ostan sitte vaikka hienompaa vaatetta jos on rahaa.

Pikkulapsikin oppii että aina ei saa tikkaria tai kaikkea haluamaansa vaikka kuinka uliulikiukutellen haluaisi.

Vierailija
180/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muita miehiä kiinnosta toisten itselleen merkityksettömien (=kaikki muut miehet) Allujen saamattomuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi