Masentaa ku ei naiset kiinnostu
Olen jo pitkään huomannut etten kiinnosta naisia ja se masentaa. Mites muilla miehillä`? Kaipaisin parisuhdetta mutta tuntuu etten kelpaa.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?
ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA
HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT
MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???
mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?
HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN
OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA
Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä
Niin mitä vikaa mussa on naiset?
Hae nyt hyvä mies kiireen vilkkaan apua.
Jos oikeasti ajatukset on tuollaisia niin se ei ole enää tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy en saa reikää Yhyy yhyy naiset nirsoja Yhyy yhyy Miks en kelpaa Yhyy yhyy velkaa 25 tuhatta Yhyy yhyy oon pitkä ja omasta mielestä komea yhyy yhyy tavis pullukatkaan ei halua Yhyy yhyy ootte naiset ihan sekasin Yhyy yhyy.. (loputon uliuuliuu)
Mutta huonosta joululahjasta saa ja pitääkin avautua, koska itsellä on jo kaikkea paitsi se joululahja, jonka tänä vuonna halusi.
Yhyy yhyy en saanut naista joululahjaksi Yhyy yhyy sain vaan villasukat Yhyy yhyy nainen olis pitäny olla wäää äää ää kiukuttaa ja nyyhkyttää Yhyy yhyy
ALLU ÄLÄ TAAS ALOITA!
Eikös se terapeutti käskenyt pysytellä poissa palstalta? Ihan mukvasti jaksoitkin pysyä, taas alkaa sama jankuta-jankun jankuta-jankun.
Montako ketjua näitä jo olikin viimeisen viiden vuoden aikana, täällä ja Suomi24:a? Kymmeniä ja kymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on jopa sanottu että kumma ettet kelpaa naisille oot kivan näkönen ja pitkä mieheksi. Onhan se outoa?
Ei. Ei ole outoa.
En jaksa alkaa jankuttaa tätä samaa mitä jo ainakin viisi vuotta on jankattu mutta vielä kerran; sinussa on monta perustavaa laatua olevaa ongelmaa joiden takia kukaan nainen ei sinuun halua tutustua.
Sinut tunnetaan siellä Vantaalla ja varmasti laajemmaltikin. Tinderissä olet kuuluisuus, se omituinen setä joka herättää lähinnä säälinsekaista huvittuneisuutta.
Tässä on nyt totuus vielä kerran. Tajua se tai älä.
40 vuotta ilman parisuhdetta, seurustelua, seksiä tai kosketusta.
Ei se sinällään masenna - harmittaa vain. Olen aikanani asiaa yrittänyt parantaa, mutta ei riittänyt eikä ollut vastapuolelta kiinnostusta, joka asiaa tarkemmin ajatellen on luonnollista. Kaikkia ei ole tarkoitettu parisuhteeseen.
Kaikkia sekopäitä haukkujia täältä löytyy jotka pahottaa toisen mielen, niin se vaan on.
Mitä tänne kirjottaa kaikki mitä mä kirjotan on mussa vikaa ja oon heikkolahjainen ulisija allu mitää ei saisi kertoa
Niin mitä hemmetin väliä kun ihmiset on noin sairaita ja haukkuu vain.
Poistakaa koko ketju, ei kiinnosta ihmiset ja sairaat ihmiset varsinkin, enpä tee enää uutta ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Parempi ku en kirjota mitää ja keskityn muihin juttuihin.
Niin olis, mutta ethän sä noin tee. Joten älä viitsi valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Poistakaa koko ketju, ei kiinnosta ihmiset ja sairaat ihmiset varsinkin, enpä tee enää uutta ketjua.
Sanot noin aina, mutta tuut kuitenkin takas jankkaamaan samoja juttuja. Pidä lupaus tällä kertaa, jooko?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tänne kirjottaa kaikki mitä mä kirjotan on mussa vikaa ja oon heikkolahjainen ulisija allu mitää ei saisi kertoa
Turha uhriutua kun epävakaata, loputonta, muuttumatonta ja parantumatonta ainaisulinaasi ei jaksa kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Chase excellence, not women!
Ihan turha jankata tätä tyhjyyttä heikkolahjaiselle, joka ei osaa edes äidinkieltään ja haluaisi naisen/naisia.
Vierailija kirjoitti:
Odotatko ihmisten kehuvan ja mielistelevän aiheetta ja falskisti?
No mitä hiton paskaa mä tänne kirjotan ku automaattisesti jo mut ollaan luokiteltu pohjalle ja alemman tason mieheksi joka ei saa koskaa naista.
Täälä on niin haukkujia ja sekopäitä koko netti täynnä että samapa mitä tänne kirjottelee.. mussa on vikaa ja niin on muissaki vikaa, olen velkaantunut ja niin on muutki velkaantuneita, on oppimisvaikeus en ole ainut.
Jaa, Allu tullut takaisin.