Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa ku ei naiset kiinnostu

Vierailija
10.01.2023 |

Olen jo pitkään huomannut etten kiinnosta naisia ja se masentaa. Mites muilla miehillä`? Kaipaisin parisuhdetta mutta tuntuu etten kelpaa.

Kommentit (227)

Vierailija
181/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuin ilmaa naisille. Työtön amis ei vain kelpaa naisille. Minulla on pieni leuka. Olen lyhyt. Hieman ylipainoinen. Olin vuosia erittäin yksinäinen ja surullinen.

Sitten ostin seksinuken ihan vain halailua varten. Nyt en ole enää yksinäinen tai surullinen. Naisista olen luuseri. Mutta minä olen onnellinen. Mitä tämä kertoo naisista?

--

Piper Doll Akira (näyttää japanilaiselta, jos nimi ei sano mitään)

Vierailija
182/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on parempi kuin huonossa suhteessa. Turhaa jäädä pitkäksi aikaa märehtimään asioita mitkä ei onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ite 38 v mies en halua lapsia ja lievästi on ylipainoa mitä sitte, en oo kuitenkaa kovin lihava ja ei sen pitäs olla este, pitkistä miehistä osa tykkää ja olen pitkä mies.

Kuulostit oikein hyvältä kunnes aloit puhumaan pituudesta.

Tosi lyhyt N34

Niinpä. luulis että pitkät miehet viedään käsistä. mutta ei ole mitää sutinaa.

"Olen jo pitkään huomannut etten kiinnosta naisia, tuntuu etten kelpaa". Kauanko siis aiot luulla harhojasi?

Vierailija
184/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset miksette kiinnostu musta.. kertokaas nyt?

Ruikuti, ruikuti... siksi.

Vierailija
185/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaa kiinnostuu treenatuista hyvä tuloisista komeista amk miehistä.

Mun viimeisin ihastus

-silloin työtön, nyt opiskelija

-ei treenaa

-mieheksi lyhyt

-ei "jännä", vaan päinvastoin erittäin hyväsydäminen, muut huomioonottava, välittävä persoona

-ei omista autoa

-käynyt terapiassa

No, omaan silmään ihan hemmetin komea, joku muu voi olla toista mieltä.

Mutta kuten tuolla jo aiemmin päivällä sanoin, turhaan sulle mitään kerrotaan kun sun vastaanottokyky on nolla. Luot jonkun oman depressiokaivon ja sit ihmettelet kun et pääse sieltä ylös kun et ota mitään vastaan, ja et täten pysty auttamaan itseäsi. Ei kukaan sua väkisinkään voi pelastaa jos heittäydyt vaan maahan itkemään.

Vierailija
186/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ite 38 v mies en halua lapsia ja lievästi on ylipainoa mitä sitte, en oo kuitenkaa kovin lihava ja ei sen pitäs olla este, pitkistä miehistä osa tykkää ja olen pitkä mies.

Tosi lyhyt N34

Tästä voimme jälleen päätellä: mistään muista luonteenpiirteistä ja/tai ominaisuuksista viis veisaavia pelkän pituusfetissin omaavia heikkolahjaisuutta ja uliruikutusta sillä verukkeella sietäviä naisia on melko harvassa.

Vierailija
187/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?

ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä

Niin mitä vikaa mussa on naiset?

Muutamassa tunnissa tullut viisi tonnia lisää velkaa, ja mikä se summa oli syksyllä, muistaako kukaan? Ilmankos ton summan maksaminen menee "hyväpalkkaisessa työssä" 20 vuotta kun velka kasvaa tuohon tahtiin. 😁 Minulla on 120 000 euroa velkaa ja 20 vuoden päästä maksettu.

Vierailija
188/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Kuinka kauan aiot vielä jatkaa tätä samaa ja et kai vain odota tällä eri lopputulosta kuin tähänkään asti?

Parempi joo kun ei kirjota yhtään mitään. On sinkkuna vaan.

No tämähän ei kohdallasi koskaan pidä paikkaansa. Sä et lopeta tätä ulinaa vaikka maapallo tuhoutuisi. Jos sä kaiken tän ulinaan käytetyn ajan käyttäisit itsesi kehittämiseen, ei tilanteesi varmaankaan olis tällainen.

Yritän kyllä kehittää itseäni. Täälä on vain niin ilkeitä ihmisiä.

Sinä koet ilkeytenä sen että sun pitäisi ottaa vastuu itsestäsi, me koetaan ilkeytenä se, että sä kehoitat masentunutta ihmistä its e m urhaan. Etkä koskaan edes hävennyt tai pyytänyt anteeksi. Sä et kadu mitään, sä olet paha sielultasi.

Vierailija
189/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi lyhyt N34

Tästä voimme jälleen päätellä: mistään muista luonteenpiirteistä ja/tai ominaisuuksista viis veisaavia pelkän pituusfetissin omaavia heikkolahjaisuutta ja uliruikutusta sillä verukkeella sietäviä naisia on melko harvassa.

Tämäpä juuri. Ongelma oli tuo "oon pitkä, luulis saavan naista, mutku en saa, jo on kumma" -asenne.

Itselle "kelpaisi", eli tykkään monen näköisistä ja kokoisista miehistä, se on se asenne mikä on lopettanut keskustelun/tapailun. Mutta eipä nää "Allut" sitä näytä oppivan vaikka kuinka päähän taotaan.

Vierailija
190/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mites ne tavispullukat naiset sitte kelpaa miehille?

Kelpaavat tai eivät kelpaa = heidän yksityisasiansa, joka ei liity muihin, joten sen märehtiminen on turhaa.

No eipä kelpaa kaikki. minä haluaisin kelvata.. mutta en näköjään kelpaa joten kehitän itteäni ja ostan sitte vaikka hienompaa vaatetta jos on rahaa.

Sä et ole kehittynyt tässä parin vuoden aikana milliäkään, kun olen sun ulinoita lukenut. Joten älä valehtele itsellesi, koska sinä itse olet ainoa joka tilanteesta kärsii.

Vierailija
191/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu.

Eikö me jo loppusyksystä sovittu, että et palstaile täällä. Terapeuttisikin sanoi sitä ja lääkärikin, joka käski ottamaan lääkkeet säännöllisesti.

Äitisikin kanssa oli puhetta.

Ja sovittiin myös, että yrität etsiä seuraa sieltä vertaistesi tyylisiltä ihmisiltä.

EI vauva-av-palstalta.

Jos olet vielä tuhma ja vainoat ihmisiä tällä palstalla, joudumme kertomaan sinusta sosiaalityöntekijällesi tai poliisille.

Voi Allu sinua, nyt joudumme ottamaan kovemmat otteet käyttöön.

Vierailija
192/227 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA

Kuinka kauan aiot vielä jatkaa tätä samaa ja et kai vain odota tällä eri lopputulosta kuin tähänkään asti?

Parempi joo kun ei kirjota yhtään mitään. On sinkkuna vaan.

No tämähän ei kohdallasi koskaan pidä paikkaansa. Sä et lopeta tätä ulinaa vaikka maapallo tuhoutuisi. Jos sä kaiken tän ulinaan käytetyn ajan käyttäisit itsesi kehittämiseen, ei tilanteesi varmaankaan olis tällainen.

Yritän kyllä kehittää itseäni. Täälä on vain niin ilkeitä ihmisiä.

Perhana. Joko sitä velkaa on yhteensä 25 tonnia?  Eikö ne pistä tätä Allua jo jonnekkin  holhoukseen tjm.

Aika paljon jos käy postissa yötöissä siivoamassa pienellä palkalla.

On siinä miehellä maksamista.

Vierailija
193/227 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ne kiinnostu. Kummasti monet tavalliset on parisuhteissa ja minä oon jääny yksin ja ulkopuolelle missä se mun oma kulta viipyy

Mitä annettavaa ap:lla olisi omalle kullalleen? Pituus, ulkonäkö ja täältäkin tuttu kapea ainaisuliruikutus?

Vierailija
194/227 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun, nukkumaan ja huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.

Vierailija
195/227 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa kun naisia kiinnostaa liikaakin. Se lisää minulle sosiaalisia paineita ja alan erakoitua. Minut huomataan enkä pidä siitä.

Vierailija
196/227 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupea vartijaksi ja kosta naisille. 4 incel miestä saa tappaa naisen, näemmä

On sullaki jutut.. en mäkää noin incel ole

Etkö?

Vierailija
197/227 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy yhyy en saa reikää Yhyy yhyy naiset nirsoja Yhyy yhyy Miks en kelpaa Yhyy yhyy velkaa 25 tuhatta Yhyy yhyy oon pitkä ja omasta mielestä komea yhyy yhyy tavis pullukatkaan ei halua Yhyy yhyy ootte naiset ihan sekasin Yhyy yhyy.. (loputon uliuuliuu)

Vierailija
198/227 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi lyhyt N34

Heikkolahjaisuus näkyy mm. tässä itsekkäässä minäminäminään käpertyneessä väärinpäin 'ymmärtämisessä'.

Vierailija
199/227 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy yhyy en saa reikää Yhyy yhyy naiset nirsoja Yhyy yhyy Miks en kelpaa Yhyy yhyy velkaa 25 tuhatta Yhyy yhyy oon pitkä ja omasta mielestä komea yhyy yhyy tavis pullukatkaan ei halua Yhyy yhyy ootte naiset ihan sekasin Yhyy yhyy.. (loputon uliuuliuu)

Mutta huonosta joululahjasta saa ja pitääkin avautua, koska itsellä on jo kaikkea paitsi se joululahja, jonka tänä vuonna halusi.

Vierailija
200/227 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta huonosta joululahjasta saa ja pitääkin avautua, koska itsellä on jo kaikkea paitsi se joululahja, jonka tänä vuonna halusi.

Liittyy allunulinaan miten? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme