Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan kuumikset

Vierailija
17.08.2024 |

Miksi kuumimmat ja kunnollisimmat miehet löytyy aina työpaikalta ja eihän siellä nyt voi alkaa pokailemaan ketään. En kohtaa mun maun mukaisia miehiä missään muualla.

t. kilttis, N32

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne vaan nouseekin sieltä paremmin esiin kun tutustuu työnteon lomassa. Mun vieressä kans yks herkku, nam! Salaa kuolaan.

Vierailija
2/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika meillä! Hottis hopeakettu, urheilullinen, poikamainen ja hauskat jutut. Kostuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne vaan nouseekin sieltä paremmin esiin kun tutustuu työnteon lomassa. Mun vieressä kans yks herkku, nam! Salaa kuolaan.

Joo, varmasti vaikuttaa. Mut alan kohta epäilemään että mun työpaikalle valitaan työntekijät pärstä- ja kroppakertoimen mukaan, sellaisia namupaloja siellä on. 😂😂

-ap

Vierailija
4/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin työpaikalla voi pokailla. Meillä ainakin on niin härskit jutut kahvihuoneessa, että oksat pois. Todella kuumia misuja ja ovat aivan messissä näissä jutuissa. Mahtava työporukka ja mahtava henki.

Vierailija
5/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon miettinyt samaa. Ottaisin riemusta kiljuen kumppanikseni melkein kenet tahansa heistä. Tinderissä taas tulee vastaan tuhansia naamoja eikä heistä kiinnosta yksikään, ei edes treffien jälkeen.

Vierailija
6/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv ei ainakaan meidän työpaikalla ole kuumia miehiä nähtykään. Naisvaltainen ala ja kaksi reppanaukkoa, tosin kummatkin jostain käsittämättömästä syystä naimisissa. Hirveitä tankkeja molemmat ja molemmilla rumat parrat. En koskisi pitkällä tikullakaan.

Vierailija
7/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi ei voi? 

Vierailija
8/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi ei voi? 

Siksi että kiinnostus olisi varmaan yksipuolista ja en halua saattaa ketään työpaikallaan kiusalliseen tilanteeseen. Ja ennenkaikkea en mä ikinä lähesty miehiä pokaamismielessä, vaikka mieli joskus tekisi. Oon liian ujo siihen. Tosta olisi suurella todennäköisyydellä vain harmia ja vaarantaisin oman mielenterveyden ku miettisin mitä muut ajattelee :D

-ap

Vierailija
9/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helv ei ainakaan meidän työpaikalla ole kuumia miehiä nähtykään. Naisvaltainen ala ja kaksi reppanaukkoa, tosin kummatkin jostain käsittämättömästä syystä naimisissa. Hirveitä tankkeja molemmat ja molemmilla rumat parrat. En koskisi pitkällä tikullakaan.

Jostain syystä kuulostaa, että ne ukot ei taida olla se työpaikan ongelma. Ja lisäksi luulen, että heidän parisuhteensa ovat onnellisemmat

Vierailija
10/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla (naisvaltainen ala) on pari-kolme oikeasti komeaa miestä. Tiedän, että heidän peräänsä kuolaa muutama muu nainen myös. Eivät ole poikia enää, mutta eivät vielä pappaiässä myöskään. 

Itse en uskalla mitään lähentymistä tehdä. Pelottaa, että tulee pakit ja jotain menee kollegiaalisesti sen myötä pilalle. 

Itselläni on edessä syksyllä ensimmäiset pikkujoulut tässä työpaikassa, joten siellähän sen sitten näkee, mikä on meininki. Ketkä flirttailee kenenkin kanssa?

Vierailija
11/11 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla (naisvaltainen ala) on pari-kolme oikeasti komeaa miestä. Tiedän, että heidän peräänsä kuolaa muutama muu nainen myös. Eivät ole poikia enää, mutta eivät vielä pappaiässä myöskään. 

Itse en uskalla mitään lähentymistä tehdä. Pelottaa, että tulee pakit ja jotain menee kollegiaalisesti sen myötä pilalle. 

Itselläni on edessä syksyllä ensimmäiset pikkujoulut tässä työpaikassa, joten siellähän sen sitten näkee, mikä on meininki. Ketkä flirttailee kenenkin kanssa?

Sama, ekat pikkujoulut loppuvuodesta. Mut en missään nimessä flirttailisi muiden nähden jossain pikkujouluissa. Kuten sanoin tässä keskustelussa aiemmin, en edes koskaan lähesty miehiä, mut jos niin kävisi, niin tekisin sen aivan ehdottomasti kahden kesken poissa muisen katseilta ja korvilta. Jos tieto leviäisi eteenpäin, niin tietäisin ainakin että ei ollut mun tyyppinen mies sitten :D Herrasmies osaa antaa pakit hienotunteisesti.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi