Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä vartija asiaa ei saanut sanoa täällä, nyt se on iltalehdessä

Vierailija
10.01.2023 |

Jos sisältö mahtuu ja sallitaan iltalehteen, miten sitä ei sallita tällä palstalla. Ihme touhua.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/afabb961-6b0b-424b-9e2e-ffd7e7e8c236

Kommentit (559)

Vierailija
301/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
302/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa nämä turhat länkytykset.

Sekopää menehtyi.

Näettekö miten te puhutte naisuhrista, vaikka teillä ei ole mitään tietoa? :D Miehet puolustaa ihan aina naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Tämän takia niitä sukunimiänne kritisoidaan. Miehet eivät kannata edes naisen TÄYSIN PERUSTAVANLAATUISIA IHMISOIKEUKSIA, ja sitten te kehtaatte suosia näisten nimiä? Tajuatteko millaisia pässejä olette? Ei miehet ole puolustamassa teitä, he ainoastaan puolustavat vä*ivaltaa ja ta**amista.

Miksette tuomitse tätä naisvihaa? :D Olette ihan raivona miesten puolesta, akatkin tulee aina kertomaan miten miehiä ei saa yleistää ja miten miehet on niin inhimillisiä <3<3<33

EI OLE MIEHET TEIDÄN IHMISYYDESTÄNNE KIINNOSTUNEITA, MISSÄS NE TEIDÄN "NORMAALIT MIEHENNE" OVAT? :D EI oikein näy heitä täällä! Miksi he eivät tuomitse tätä? Häh?

Tän takia nykynaiset eivät hakeudu parisuhteeseen. Eivät tarvitse miestä mihinkään. Hyvät ammatit, ja lapsia saa muutenkin. Tämä antoi itsellenikin vahvistusta elää ilman tikittävää aikapommi. Sitten miehet ihmettelee miksi kaikki miehet ei kelpaa. Esim. Noista vartioista en varmasti huolisi ketään. Aamen.

Totta joka sana. Mies on järkyttävän vaarallinen olento, kun hän saa jopa ammatissa toimiessaan ta**aa muita omien mielihalujen ja oikkujen mukaan. Mies on sairaalloisen vaarallinen susi. Kannattaisi naiset ohjata sitä kritiikkiä vähän miehille ja lopettaa lässytys siitä miten saatte valita kaiken. Kukaan mies ei vapauksianne kannata, tässä se taas nähdään.

Onko sulla elämässäsi mitään muuta tarkoitusta kuin tykittää täällä sadoittain mie svihaviestejä joka päivä aamusta iltaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia lisääntyy entuudestaan naisten päätökset sinkkuna pysymiseen. Ei enää uskalleta ottaa tikittävää aikapommia nurkkiin. Nykynaiset eivät tarvitse elättäjää. Lapsen saa muutenkin. En huolisi noista vartioista yhtäkään miestä. Sitten miehet ulisee kun ei kelpaa. Itse olette käytöksellä ne ja näillä kirjoituksilla antaneet aiheen.

Vierailija
304/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso kävi joskus sen vartijakurssin. Ne vartijakaverit olivat kyllä... Melkoisia. Siis ne, jotka halusivat nimenomaan kenttätyöhön.

Itse en ole tänä päivänäkään kehdannut kertoa tuosta kurssista kenellekään. En vieläkään ymmärrä, mikä aivopieru sekin oli. Hänellä kuitenkin oli jo silloin ihan oikeakin ammatti.

Vartijan koulutuksen olisi kyllä hyvä olla tasokkaampi. Siis paljon.

Vierailija
305/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen vaan jatkuu ja jatkuu tämä mammojen tunteilu tästä asiasta. Kovin ovat ottaneet itseensä kun perseilevään naiseen on koskettu.

"Ja miksi piti neljä miestä olla yhden naisen kimpussa.." No, se on jo moneen kertaan tuotu ilmi miksi piti. Lopettakaa jo tuo ainainen tunnepsykoosi.

Naiseen ei "koskettu", hänet tukahdettiin kuoliaaksi. Jos sinä näet tuon asian hyvällä ammattitaidolla suoritetuksi, olet psykopaatti, jonka olisi syytä hakeutua hoitoon.

t. järjestysmies.

Et ole mikään järjestysmies.

Kyllä minulla näyttää voimassa oleva järjestyksenvalvojakortti edelleen lompakossa olevan. Sinulla on ongelma, järjen vähyys ja se ei valitettavasti ole parannettavissa.

t. järjestysmies.

Löpölöpö

Vierailija
306/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kolme vartijaa, kaksi järjestyksenvalvojaa sekä muutaman sivutoimisen portsarin. Jokaisella heistä on vihanhallintaongelmia. Kaksi heistä on ymmärtänyt hakea apua ongelmaansa.

Vierailija
307/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusmut jotka ei pärjäisi edes amiksessa hakeutuvat 60 tunnin kurssille kun työkkäri painaa.... Tässä on tulos. Koulutusta on lisättävä ja psyykketestit ja taustat.

Vierailija
308/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetusministeri, missä kommenttisi?

Vierailija
309/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän mammoillakin tule vielä vartijoita ikävä, kun näitä roadmaneja alkaa pyöriä vuosi vuodelta enemmän.

Roadmanit eivät sentään ole naistentappajia.

M a t u j a ovat. Uuniin kuuluisivat.

Vierailija
310/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiset doupatut viidenkymmenen pinnan äo:n sikaniskat kelpaisi luonteeltaan kuin kaivokseen Afrikassa töihin, hakulla kiveä takomaan.

Toivottavasti karma on oikukas narttu jokaiselle naisen kuoleman aiheuttaneelle sikaniskalle. Ette tehneet työtänne oikein, ette osaa kun työtänne ei ole ihmisten surmaaminen ja olette siten häpeäksi ammatille.

Vierailija
311/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta ne keksii sellasen idean, että miehet pitäs lukita vankiloihin ihan vain varmuuden vuoksi. Miesviha alkaa olla jo liian pitkällä.

Itse en näin pienikokoisena naisena tajua, miten ihmeessä oon tarvittu neljä miestä yhden naisen "rauhoittamiseen"? Johan siltä menee kylkiluut murskaksi kun vähintään joku 300 kiloa istuu päälle. Varmasti kuollut johonkin sisäiseen verenvuotoon eikä taatusti ole paikat ehjinä.

Jos et tiennyt, on turvallisempaa sekä kiinniotetulle että vartijoille, kun vartijoita on monta, jolloin voidaan ottaa hallintaote, eikä esim pamputtaa ja kaasuttaa, hakata, minkä yksinäinen vartija joutuisi tekemään.

Toisekseen mitä niiden muiden vartijoiden olisi sitten pitänyt tehdä, katsoa vierestä vai?

PELLE olet.

Ne tappoi sen naisen. Väitätkö tosiaan että vartijoiden piti tappaa nainen? Että mitään muuta ei ollut tehtävissä?

Vierailija
312/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kolme vartijaa, kaksi järjestyksenvalvojaa sekä muutaman sivutoimisen portsarin. Jokaisella heistä on vihanhallintaongelmia. Kaksi heistä on ymmärtänyt hakea apua ongelmaansa.

Täyttä valhetta koko viestisi.

Vierailija
313/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkapukuisilla on joskus ylikorostunut itsetunto. Jos en ole tehnyt tai aiheuttanut mitään niin miksi pitäisi minnekään lähteä kenenkään käskystä. Sattuneesta syystä minua luultiin joksikin muuksi ja kun ei millään meinattu uskoa vaan alkoi tuntua että kohta painitaan. Siinä oli aika tiukka tilanne jossa jouduin sanomaan että pidähän näpit poissa vyöltä. Sitten vaksi rauhoittui ja kuunteli puhetta. Asiasta on jo kauan ja olen miettinyt näiden nykytapausten jälkeen mitä olisi tapahtunut jos tilanne olisi mennyt pahemmaksi.

Vierailija
314/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ihmiset eivät koskaan lyö toisiaan. Älkää koskaa lyökö naisia.

Imagine is only people.

Vierailija
315/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso kävi joskus sen vartijakurssin. Ne vartijakaverit olivat kyllä... Melkoisia. Siis ne, jotka halusivat nimenomaan kenttätyöhön.

Itse en ole tänä päivänäkään kehdannut kertoa tuosta kurssista kenellekään. En vieläkään ymmärrä, mikä aivopieru sekin oli. Hänellä kuitenkin oli jo silloin ihan oikeakin ammatti.

Vartijan koulutuksen olisi kyllä hyvä olla tasokkaampi. Siis paljon.

Lisäys, suoritti siis ammattitutkinnon, jota itse kutsuu kurssiksi. Tuli mieleen, että niitä kai on vieläkin kevyempiä koulutuksia olemassa. Tuossakaan ei siis liikoja vaadittu.

Kertoi myös, että kirjalliset osuudet eivät jostain syystä näyttäneet maistuvan osallistujille samoin kuin voimankäyttöharjoitukset. Jännä!

Vierailija
316/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta ne keksii sellasen idean, että miehet pitäs lukita vankiloihin ihan vain varmuuden vuoksi. Miesviha alkaa olla jo liian pitkällä.

Itse en näin pienikokoisena naisena tajua, miten ihmeessä oon tarvittu neljä miestä yhden naisen "rauhoittamiseen"? Johan siltä menee kylkiluut murskaksi kun vähintään joku 300 kiloa istuu päälle. Varmasti kuollut johonkin sisäiseen verenvuotoon eikä taatusti ole paikat ehjinä.

Jos et tiennyt, on turvallisempaa sekä kiinniotetulle että vartijoille, kun vartijoita on monta, jolloin voidaan ottaa hallintaote, eikä esim pamputtaa ja kaasuttaa, hakata, minkä yksinäinen vartija joutuisi tekemään.

Toisekseen mitä niiden muiden vartijoiden olisi sitten pitänyt tehdä, katsoa vierestä vai?

PELLE olet.

Ne tappoi sen naisen. Väitätkö tosiaan että vartijoiden piti tappaa nainen? Että mitään muuta ei ollut tehtävissä?

Itsestäänselvää, että voimankäyttö on ylimitoitettua kun kohteena on aika pienikokoinen nainen. Pitäisin naisen kuolemaa siitä aika selkeänä evidenssinä.

Vierailija
317/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa nämä turhat länkytykset.

Sekopää menehtyi.

Näettekö miten te puhutte naisuhrista, vaikka teillä ei ole mitään tietoa? :D Miehet puolustaa ihan aina naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Tämän takia niitä sukunimiänne kritisoidaan. Miehet eivät kannata edes naisen TÄYSIN PERUSTAVANLAATUISIA IHMISOIKEUKSIA, ja sitten te kehtaatte suosia näisten nimiä? Tajuatteko millaisia pässejä olette? Ei miehet ole puolustamassa teitä, he ainoastaan puolustavat vä*ivaltaa ja ta**amista.

Miksette tuomitse tätä naisvihaa? :D Olette ihan raivona miesten puolesta, akatkin tulee aina kertomaan miten miehiä ei saa yleistää ja miten miehet on niin inhimillisiä <3<3<33

EI OLE MIEHET TEIDÄN IHMISYYDESTÄNNE KIINNOSTUNEITA, MISSÄS NE TEIDÄN "NORMAALIT MIEHENNE" OVAT? :D EI oikein näy heitä täällä! Miksi he eivät tuomitse tätä? Häh?

Tän takia nykynaiset eivät hakeudu parisuhteeseen. Eivät tarvitse miestä mihinkään. Hyvät ammatit, ja lapsia saa muutenkin. Tämä antoi itsellenikin vahvistusta elää ilman tikittävää aikapommi. Sitten miehet ihmettelee miksi kaikki miehet ei kelpaa. Esim. Noista vartioista en varmasti huolisi ketään. Aamen.

Totta joka sana. Mies on järkyttävän vaarallinen olento, kun hän saa jopa ammatissa toimiessaan ta**aa muita omien mielihalujen ja oikkujen mukaan. Mies on sairaalloisen vaarallinen susi. Kannattaisi naiset ohjata sitä kritiikkiä vähän miehille ja lopettaa lässytys siitä miten saatte valita kaiken. Kukaan mies ei vapauksianne kannata, tässä se taas nähdään.

Onko sulla elämässäsi mitään muuta tarkoitusta kuin tykittää täällä sadoittain mie svihaviestejä joka päivä aamusta iltaan?

Lieneenkö sama ihminen? Olen kiinnittänyt huomiota samaan, viestit ovat sairaalloisen vihamielisiä ja pakko-oireisia.

Vierailija
318/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ihminen tietää syvällä sisimmässään, että tässä toimittiin väärin naista kohtaan. Hekin jotka julkisesti yrittävät selitellä asiaa tietävät pohjimmiltaan. Yksikään " asiantuntija" ei saa aivopestyä minua. Käsiraudoissa oleva ihminen juntataan lattiaa vasten. Nainen joka anoi apua ja ettei saa happea. Vain täydellinen " Juudas" selittelee asiaa. Jokainen tietää totuuden.

Poliisit eivät olisi tehneet tuollaista virhettä. Mitä olen seurannut, ovat aika hyviä puheella hoitamaan tuollaisia tilanteita.

Olikohan naisparalla omaisia?

Vierailija
319/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin virhehän tässä nyt oli se, että vartijat koskivat naiseen. Naisille tulee järkytyksenä, että joku voi rajata heidän etuoikeutettua prinsessa-asemaansa noin. Naiset kuvittelevat saavansa tehdä mitä haluavat ilman että siihen on oikeutta puuttua.

Jos tästä jotain positiivista haluaa löytää, niin ehkä tämä on hyvä oppitunti naisille.

Opetus naisille on siis älä mene yksin ostoskeskukseen ja välttele varmuuden vuoksi vartijoita. 

Opetus on, että tekee kuten vartija sanoo, eikä ala vastustamaan.

Että voidaan viedä sivummalle hakattavaksi ja potkittavaksi, kuten olemme vartijoiden kotivideoilta oppineet? Mikä silloin takaa hengen säilymisen?

No, koska ja missä ja miten tarkalleen sinut on hakattu vartijoiden toimesta?

-Vain myymälävaras trollaa täällä vartijoita vastaan, jokainen kunnon kansalainen ymmärtää, ettei tämä koske heitä, koska eivät riko lakia ja sääntöjä.

Vain rikollinen joutuu vartijan kanssa tekemisiin.

Sivuhuomio, jouduin itse tekemisiin vartijan kanssa kerran. Vartijassa ei ollut vika, vaan kaupan kassa oli VARMA että olin varastanut tuotteen Espoon keskuksessa eräässä liikkeessä kun portit hälytti ja kutsu vartijan.  Olin maksanut siis mun ostokset ja portit hälytti, ja pystyttiin lopulta kuitenkin todistamaan että ei ollut mitään. Oli se noloa kun se vartija tuli siihen ja tyhjens mun laukun sisällön siihen kassan viereen :D En uskaltanu mennä enää siihen kauppaan aikoihin :D se myyjä oli niin vihanen muistan sen kyl aina. Kauppaan ei kannata ottaa mitään ylimäärästä mukaan vain pankkikortti ja puhelin :D 

Sama juttu tapahtui mun miehelle Lidlissä. Ei ole käytetty enää kyseistä liikettä.

Vierailija
320/559 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kolme kertaa näitä järkjestysmiehiä/vartijoita naapureina ja jokainen heistä elää osan elämästään punttisalilla massasta päätellen. Kolmas yhdistävä tekijä oli parisuhdeväkivalta. Eivät edes yhtään hävinneet tau hillinneet sitä.

Kerran soitin poliisin naapurin avuksi ja jollain keinolla lihaskimppu sitten sai tietää minun soittaneen ja tuli minua uhkailemaan. Juttelin vuokra-ajan kanssa ja hän neuvoi tekemään ilmoituksen kotirauhan rikkomisesta kun seuraavan kerran tulee aukomaan minulle päätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme