Hain juuri Temu paketin nämä kiinalaiset villasukat ovat hienoja
Hienot värit ja laadukkaasta villasekoitteesta selvästi kudottu. Eikä mitään harvaa vaan tiiviistä laadukasta kudontaa. Ja kolme paria noista sain ilmaiseksi! 5/5
Kommentit (55)
Ei ole kyllä villaa nähnytkään.
Katsopa vaikka tuoteselosteesta/lapusta..
Ai niin. Niissä ei ole niitä
Onko ihan 100-prosenttista polyakryylia?
Onko Huoris lopulta ymmärtänyt villasukkien ihanuuden, vaikka vuosikausia niitä haukkunut ja ivannut!
Temusta joutuu tilaamaan, kun on ensin haukkunut kaikki sukulaisnaiset pataluhaksi naisvihassaan.
"Hain juuri Temu paketin nämä keskitysleirillä uighur mummojen kutomat villasukat ovat hienoja"
Huutista mammojen teemu-psykoosille :D
Vierailija kirjoitti:
Onko Huoris lopulta ymmärtänyt villasukkien ihanuuden, vaikka vuosikausia niitä haukkunut ja ivannut!
Temusta joutuu tilaamaan, kun on ensin haukkunut kaikki sukulaisnaiset pataluhaksi naisvihassaan.
Kuka tämä huoris on? Ja miten hän liittyy villasukkiin? Eilen tai toissapäivänä tulit minun viestiä kommentoimaan ja nimitit minua huorikseksi ja en tajunnut yhtään miten minä olisin joku hu*ra tms!?
Muistitko avata pahvilaatikon ulkona ja viedä heti roskikseen, ettei tule paperitoukkia tai muita ylimääräisiä kotieläimiä mukana? Tein tämän toimenpiteen ihan vasta eilen Saksasta tulleelle suurelle pahvilaatikolle. Avasin autohallissa pakkauksen ja vein sieltä suoraan pahvikeräysroskikseen
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan mutta tunnistan kyllä laadukkaan villasekoitelangan. Mutta katkerat alapeukuttakaa vaan kun kukaan ei osta rumia sukkianne.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä huoris on? Ja miten hän liittyy villasukkiin? Eilen tai toissapäivänä tulit minun viestiä kommentoimaan ja nimitit minua huorikseksi ja en tajunnut yhtään miten minä olisin joku hu*ra tms!?
Täytyy ymmärtää että palstalla paljon mm skitsofrenikkoja, kuten tuo joka näkee huoriksia kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan mutta tunnistan kyllä laadukkaan villasekoitelangan. Mutta katkerat alapeukuttakaa vaan kun kukaan ei osta rumia sukkianne.
ap
Sä et ole laadukasta villasekoitelankaa nähnytkään, jos kuvittelet, että niissä Temun sukissa on sellaista käytetty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
🥱
Kasvatettu kidutettujen lampaiden villasta, ja sukat neuloi vankileirillä olevat etniset mummot joiden reumapahkurat avautuivat aina joka tehdyn silmukan jälkeen. Kivut veivät mummojen yöunet ja lammas keitettiin öljyssä elävältä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Väitätkö ap, ettei suomalaiset osaa kutoa kauniita sukkia. Se on paksu vale. Mikä saa sinut tänne edes tuollaista aloitusta kirjoittamaan? Sinun mielestäsikö suomalaisten pitäisi tilata nyt sukkansa Kiinasta eikä suosia suomalaista? Kuitenkin valitat sinäkin rahattomuuttasi ja köyhyyttäsi, mutta mitään et sen eteen tekisi, että tilanne Suomessa paranisi, vaan rikastutat kiinalaisia firmoja, joissa työsuojelua ei tunneta. Suomessa sitä työntekijät kuitenkin vaativat joka nurkan takana. Pitäisikö Suomessakin mennä Kiinan tasolle, niin saisitte ostettua Suomestakin sitä halparoinaa halvalla? Te, jotka Temua suositte, älkää missään nimessä valittako kuinka on kaikki Suomessa niin kallista. Mitä vähemmän ostatte, sen kalliimpaa se on. Se on teidän oma vika!
Varaudu sitten kaikenlaisiin ihottumiin ja muihin iho-oireisiin.
Teen sukkani itse ja ei ne niin halvaksi tule. Sehän on se juttu että kunnon villalanka maksaa. Tosin en ostaisi sukkia keneltäkään. Maalaan myös tauluni itse.
Mää ostin superhalpoja hammasvälin puhdistus tikkuja. Sata kertaa laadukkaampia, kuin yliopiston apteekista ostetut. Yksi tikku kestää monta kuukautta. Yliopiston apteekista ostetut ei kestä kuin pari käyttökertaa.
Win-win. Me Temuttajat juhlimme, länkyttäjät länkyttävät. ;-)
Varmaankaan ketään tai mitään ei riistetä tässä tuotantoketjussa.