Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulkitset, jos deitti ei halua nähdä kahvilassa?

Vierailija
09.01.2023 |

On kuulemma huono puhumaan asioistaan kahvilassa. Kävelyllä käyminen sensijaan olisi ok.

Kommentit (328)

Vierailija
181/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ainakaan millekään ensimmäisille, enkä toisillekaan deiteille menis "kävelylle". Kyllä pitää useampi kerta tavata julkisella paikalla, jos ventovieraasta on kyse. Ehkä olen vainoharhainen mutta vähän voi lähteä mielikuvitus laukalle, et miksi haluaa kävelylle, eikä ns. ihmisten ilmoille... mitä se aikoo tehdä.

Mulla kävelytreffit ovat aina olleet ihmisten ilmoilla. Käytännössä kiertelyä kaupungin kaduilla.

Vierailija
182/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa voi olla hankala puhua henkilökohtaisista asioista. On kokemusta treffeistä, joissa viereisen pöydän teinitytöt alkoivat oikein kyylätä, kun huomasivat, että treffeillä ollaan. Ei varsinaisesti tehnyt mieli kertoa mitään kovin henkilökohtaista siinä. Lisäksi paikasta ja ajankohdasta riippuen kahvilassa voi olla liikaa hälinää, joka vaikeuttaa keskustelua.

Siis miten henkiökohtaisia asioita te siellä ensimmäisillä deiteillä oikein puhutte? Ei kai kukaan puhu esim. lapsuuden traumoistaan tai seksimieltymyksistään heti alkuun?

Itseasiassa olen seksiseuraa hakiessa puhunut juurikin seksimieltymyksistä ekoilla treffeillä.

Eli kahvilassa tapaaminen karsii hyvin pois miehet, jotka etsivät ainoastaan seksiseuraa ja sitä parempi syy tavata kahvilassa. Jos pelkästään seksiseuraa haet niin se tosin varmaan kannattaa tehdä selväksi jo treffejä sopiessa niin ette haaskaa kummankaan aikaa jos se toinen etsiikin jotain vakavampaa. Samalla voitte sitten yhdessä sopia tarpeeksi suojaisan paikan missä voitte puhua anaaliseksistä ja BDSM:stä. Meille normaalia treffiseuraa etsiville kahvila on ihan kiva paikka tavata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ainakaan millekään ensimmäisille, enkä toisillekaan deiteille menis "kävelylle". Kyllä pitää useampi kerta tavata julkisella paikalla, jos ventovieraasta on kyse. Ehkä olen vainoharhainen mutta vähän voi lähteä mielikuvitus laukalle, et miksi haluaa kävelylle, eikä ns. ihmisten ilmoille... mitä se aikoo tehdä.

Mulla kävelytreffit ovat aina olleet ihmisten ilmoilla. Käytännössä kiertelyä kaupungin kaduilla.

Jap, ihmisten ilmoilla ja ihmisten aikaan. Joku lauantai klo 10 niin samalla näkee kykeneekö se/hän heräämään niin "aikaisin"...

Vierailija
184/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Mä en ymmärrä, ketä aikuista, tervettä ihmistä ahdistaa kahvilassa/ravintolassa käynti? Ahdistaako heitä muutkin julkiset paikat, kuten leffateatterit, kuntosalit, kauppakeskukset?

Ei nyt varsinaisesti ahdista, mutta eivät nekään mitään mukavia paikkoja ole. Varsinkaan silloin, kun on paljon ihmisiä liikkeellä. Pyrin ajoittamaan menoni niin, etten ole pahimpina ruuhka-aikoina liikkeellä.

Kahvila on helvetti maan päällä silloin, kun se on tupaten täynnä.

Tottakai pitää sen verran ennakoida etukäteen, että ei mene ahtaaseen kahvilaan pahimpaan ruuhka-aikaan. Hieman paremmissa kahviloissa voi myös varata pöydän jos tietää, että ajankohta on ruuhkainen. 

Vierailija
185/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen miksi ihmeessä ne treffit pitää aina sopia paikkaan jossa on ahdistava ilmapiiri ja hankala jutella avoimesti. Kahvila on juuri sellainen. Vai onko se hyvä että siellä hiljaa istutaan ja odotellaan että päästään tilaan jossa voidaan keskustella sitten minkälainen kumppani on?

Mikä siitä kahvilan ilmapiiristä tekee niin ahdistavan? 

En mä ainakaan pysty keskustelemaan sillä tavalla tosi avoimesti ja luontevasti aiheesta kuin aiheesta oudon ihmisen kanssa ympäristössä jossa ei ole tarpeeksi tilaa hengittää. Tosi helposti sellaisia tärkeitä asioita jäisi puhumatta, eikä musta sais ollenkaan sellaista kuvaa mitä oikeasti olen. Sitten kun kumppanin jo tuntee, tilanne on eri. Ehkä olen alkuun tosi ujo ja hiljainen, mutta nopeasti siitä vapaudun ja olenkin jopa tosi hyvä keskustelija.

Vierailija
186/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Kahvilatreffit on usein paljon kiusallisemmat kuin kävely.

Mitä kiusallista on kahvilassa. Mitä jos sataa tai ulkona on todella kylmä, menettekö silloinkin kävelylle? 

Vierailija
187/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan normaalia. Minkä takia treffien pitäs olla kahvilassa?

Treffien ei tietenkään ole pakko olla kahvilassa, mutta ei ole normaalia että pelkää kahviloita.

Vierailija
188/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa voi olla hankala puhua henkilökohtaisista asioista. On kokemusta treffeistä, joissa viereisen pöydän teinitytöt alkoivat oikein kyylätä, kun huomasivat, että treffeillä ollaan. Ei varsinaisesti tehnyt mieli kertoa mitään kovin henkilökohtaista siinä. Lisäksi paikasta ja ajankohdasta riippuen kahvilassa voi olla liikaa hälinää, joka vaikeuttaa keskustelua.

Siis miten henkiökohtaisia asioita te siellä ensimmäisillä deiteillä oikein puhutte? Ei kai kukaan puhu esim. lapsuuden traumoistaan tai seksimieltymyksistään heti alkuun?

Itseasiassa olen seksiseuraa hakiessa puhunut juurikin seksimieltymyksistä ekoilla treffeillä.

Eli kahvilassa tapaaminen karsii hyvin pois miehet, jotka etsivät ainoastaan seksiseuraa ja sitä parempi syy tavata kahvilassa. Jos pelkästään seksiseuraa haet niin se tosin varmaan kannattaa tehdä selväksi jo treffejä sopiessa niin ette haaskaa kummankaan aikaa jos se toinen etsiikin jotain vakavampaa. Samalla voitte sitten yhdessä sopia tarpeeksi suojaisan paikan missä voitte puhua anaaliseksistä ja BDSM:stä. Meille normaalia treffiseuraa etsiville kahvila on ihan kiva paikka tavata.

Asia on täsmälleen päinvastoin. Komeat sarjadeittaajat käyvät kahviloissa naisten kanssa mielellään ja vielä maksavat naisenkin laskut. Heille se kannattaa, koska tuloksia tulee melkein joka treffeillä. Sen sijaan miehiä, jotka eivät käy treffeillä kuin harvoin, kahvilatreffit alkavat korpeamaan, koska ikinä ei ole kemiaa naisen puolelta. Tämä johtuu heidän vaatimattomammasta ulkonäöstä ja treffausrutiinin puutteesta.

Vierailija
189/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä mitään seksiä etsi. Naista jonka kanssa jutella ja jos juttu luistaa ja oikeasti on samankaltainen kumppani niin valmis etenemään. Mutta kahvila on huono paikka jutella mistään kunnolla. Mies

Vierailija
190/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen miksi ihmeessä ne treffit pitää aina sopia paikkaan jossa on ahdistava ilmapiiri ja hankala jutella avoimesti. Kahvila on juuri sellainen. Vai onko se hyvä että siellä hiljaa istutaan ja odotellaan että päästään tilaan jossa voidaan keskustella sitten minkälainen kumppani on?

Mikä siitä kahvilan ilmapiiristä tekee niin ahdistavan? 

En mä ainakaan pysty keskustelemaan sillä tavalla tosi avoimesti ja luontevasti aiheesta kuin aiheesta oudon ihmisen kanssa ympäristössä jossa ei ole tarpeeksi tilaa hengittää. Tosi helposti sellaisia tärkeitä asioita jäisi puhumatta, eikä musta sais ollenkaan sellaista kuvaa mitä oikeasti olen. Sitten kun kumppanin jo tuntee, tilanne on eri. Ehkä olen alkuun tosi ujo ja hiljainen, mutta nopeasti siitä vapaudun ja olenkin jopa tosi hyvä keskustelija.

Kahviloissa yleensä on sen verran musiikkia ja muita taustaääniä, että ei ne sun keskustelut kuulu sinne naapuripöytään, mutta kuitenkin tarpeeksi hiljaista että pystytte hyvin keskustelemaan keskenänne toisin kun jossain meluisessa baarissa.

Vierailija
191/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lähtenyt kahvilan terassitreffeiltä pitkälle kaupunkikävelylle, kun yhteistä juttua riitti ja sää suosi.

Jos ei vartin vertaa kehtaa näyttäytyä yhdessä julkisella paikalla tai muutamaa kolikkoa sijoittaa kahviin tai teehen, on suurella todennäköisyydellä niin pihi, ahdistunut tai tosiaan varattu, etten halua tavata.

Vierailija
192/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Kahvilatreffit on usein paljon kiusallisemmat kuin kävely.

Mitä kiusallista on kahvilassa. Mitä jos sataa tai ulkona on todella kylmä, menettekö silloinkin kävelylle? 

Kävelytreffit kauppakeskuksessa?

Vierailija
193/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Olen työskennellyt kahvilassa ja parikin kertaa tylsänä hetkenä kuunnellut taustalla ensitreffikeskusteluja. Ovat varsin viihdyttäviä. Ihmiset kertovat tuollaisessakin ympäristössä käsittämättömän henkilökohtaisia asioita, joita ei kyllä itselleni tulisi mieleenkään kertoa.

Vierailija
194/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy, miksi ehdotan useimmiten kävelydeittiä enkä halua jotain ostari/dinner/kahvideittiä, on että moni Tinder-prinsessa on paljastunut kasvotusten 15 kiloa tanakammaksi, aika erinäköiseksi, sillä on karseita tatuointeja tai puhuu kuin merimies, tai sillä on möreä ääni. Sitten voin vain todeta, että "lapsi on kipeä ja pitää hakea tarhasta" (no ei ole tarhamuksua) - ja molemmat tietää mistä kana pissii. Adios, Tinderella! Mutta jos molemmilla jatkuu mielenkiinto niin sitten siitä kävelyltä kahville tai dinnerille tms.

Vierailija
195/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia on täsmälleen päinvastoin. Komeat sarjadeittaajat käyvät kahviloissa naisten kanssa mielellään ja vielä maksavat naisenkin laskut. Heille se kannattaa, koska tuloksia tulee melkein joka treffeillä. Sen sijaan miehiä, jotka eivät käy treffeillä kuin harvoin, kahvilatreffit alkavat korpeamaan, koska ikinä ei ole kemiaa naisen puolelta. Tämä johtuu heidän vaatimattomammasta ulkonäöstä ja treffausrutiinin puutteesta.

"Ikinä ei ole kemiaa naisten puolelta" - tämä viittaa siihen, että treffejä olisi ollut paljon

"tämä johtuu treffausrutiinin puuttesta" - kuinka se treffausrutiini voi puuttua, jos kuitenkin käy koko ajan treffeillä

Vierailija
196/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Olen työskennellyt kahvilassa ja parikin kertaa tylsänä hetkenä kuunnellut taustalla ensitreffikeskusteluja. Ovat varsin viihdyttäviä. Ihmiset kertovat tuollaisessakin ympäristössä käsittämättömän henkilökohtaisia asioita, joita ei kyllä itselleni tulisi mieleenkään kertoa.

Riippuu hyvin paljolti millaisessa kahvilassa käy. On niitä hiljaisia kahviloita, joissa pöydät ovat vieri vieressä niin toki sellaisissa kuulee mitä toiset puhuu. Ja sitten on niitä väljempiä kahviloita missä musiikkia ja muidenkin ihmisten puhetta niin ei niissä kyllä kuule mitään. 

Vierailija
197/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Mä en ymmärrä, ketä aikuista, tervettä ihmistä ahdistaa kahvilassa/ravintolassa käynti? Ahdistaako heitä muutkin julkiset paikat, kuten leffateatterit, kuntosalit, kauppakeskukset?

Heitä ahdistaa se rahan törsääminen hömppään.

No sellainen mies ei varmaan haluaisi naista, jonka kanssa yhdessä käydään leffassa, ostarilla, maksullisissa harrastuksissa, matkoille, Woltataan ruokaa kotiin jne, eikö totta? Eli jos nainen haluaa elämältään muutakin kuin kotona istumista ja ilmaisia harrastuksia, tuollainen mies ei ole hänelle sopiva.

Leffassa käynti ok, maksulliset harrastukset ok, matkustus ok, mutta kahvilassa käynti ja ruoan wolttaaminen ei ole hyvä idea. Mieluummin tekee itse terveellistä ruokaa hyvistä raaka-aineista. Syön terveellisesti koska treenaan paljon ja en halua syödä leivoksia kahvilassa muuten kuin erikoistapauksessa.

Vierailija
198/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Heitä ahdistaa se rahan törsääminen hömppään.

No sellainen mies ei varmaan haluaisi naista, jonka kanssa yhdessä käydään leffassa, ostarilla, maksullisissa harrastuksissa, matkoille, Woltataan ruokaa kotiin jne, eikö totta? Eli jos nainen haluaa elämältään muutakin kuin kotona istumista ja ilmaisia harrastuksia, tuollainen mies ei ole hänelle sopiva.

Leffassa käynti ok, maksulliset harrastukset ok, matkustus ok, mutta kahvilassa käynti ja ruoan wolttaaminen ei ole hyvä idea. Mieluummin tekee itse terveellistä ruokaa hyvistä raaka-aineista. Syön terveellisesti koska treenaan paljon ja en halua syödä leivoksia kahvilassa muuten kuin erikoistapauksessa.

Kahviloissa saa myös esim. salaatteja. Myös woltilla saa ihan terveellistäkin ruokaa. Me ollaan woltattu usein esim. thai -ruokaa tai intialaista kasvisruokaa.

199/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan miehiä, jotka eivät käy treffeillä kuin harvoin, kahvilatreffit alkavat korpeamaan, koska ikinä ei ole kemiaa naisen puolelta. Tämä johtuu heidän vaatimattomammasta ulkonäöstä ja treffausrutiinin puutteesta.

Toisaalta, jos joku pääsee harvoin treffeille ja ei ole treffausrutiineja, niin silloin niitä kannattaa harjoitella käymällä nimenomaan kahvilassa tai ravintolassa treffeillä.

Vierailija
200/328 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran tilanne, että kaksi miestä ehdotti ensitreffejä samalle päivälle. Toinen ehdotti ravintolaa ja toinen viiniä miehen kotona. Mitään en ole katunut elämässäni niin paljon kuin sitä, että valitsin ravintolamiehen. 

Koskaan ei pidä mennä ensitreffeille kenenkään kotiin. Todennäköisesti vältyit raiskaukselta.

Vaikka oikeastihan nämä viestit tulevat kotitreffiagendaa levittävältä Tinder-mieheltä, jonka mielestä naiset ovat hänelle velkaa seksiä kotiin kannettuna.

Olen oikeasti nainen. Tuo kotitreffejä ehdottanut mies oli kiva, vähän boheemi reppureissaajamies, ja tuo toinen sitten oli melkeinpä vastakohta, sellainen sliipattu. 

En usko että kotitreffimies olisi tehnyt mitään pahaa. Kertoi jo etukäteen jännittävänsä ja haluavansa ottaa rauhassa. Ravintolamies oli itseään korostava, päällekäyvä ällötys, jota selvästi kismitti kun ei päässyt ekana iltana sänkyyn eikä näin ollen rahoilleen vastinetta. Mies siis halusi itse tarjota ruokani.

Eli teet johtopäätöksen siitä, että kahvilatreffit ovat huono idea koska tapasit yhden inhottavan miehen kahvilassa ja yksi kotitreffejä ehdottanut mies, jota kuitenkaan et edes ole tavannut oli mukavampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi