Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tulkitset, jos deitti ei halua nähdä kahvilassa?

Vierailija
09.01.2023 |

On kuulemma huono puhumaan asioistaan kahvilassa. Kävelyllä käyminen sensijaan olisi ok.

Kommentit (328)

Vierailija
1/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Kahvilatreffit on usein paljon kiusallisemmat kuin kävely.

Vierailija
2/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä julkinen parkkipaikka pihassa, josta kumpikin voi paeta äkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin. Kahvilat on niin ankeita ensitreffipaikkoja. Toisille tai kolmansille esim. museon yhteydessä OK. Kahvilan laadulla ei ole tässä tapauksessa mitään merkitystä. 

Vierailija
4/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi tai varaton. Onkohan se toki kallista, jos jokaiset treffit on kahvilassa. Halvempaa silti kuin mennä syömään.

Vierailija
5/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut miehestä, joka ei pysty olemaan kahvilassa.

Vierailija
6/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan normaalia. Minkä takia treffien pitäs olla kahvilassa?

Vierailija
7/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
8/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin. Kahvilat on niin ankeita ensitreffipaikkoja. Toisille tai kolmansille esim. museon yhteydessä OK. Kahvilan laadulla ei ole tässä tapauksessa mitään merkitystä. 

Olen täsmälleen samaa mieltä, että myöhemmin kahvilla tai syömässä käynti on ihan hyvä idea mutta ei ekalla.

t. viesti 1

Vierailija
9/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän kävelylle mielummin kun sillä karsin läskit pois. Ne haluaa vaan viinerille ja minä hoikan naisen.

Vierailija
10/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Kahvilatreffit on usein paljon kiusallisemmat kuin kävely.

Tämä. Kahvilassa joutuu olemaan naamatusten toisen kanssa mikä voi tuntua ahdistavalta, eikä tilanteesta poistuminen myöskään käy yhtä helposti kuin kävelytreffeillä. Lisäksi ympärillä on aina enemmän tai vähemmän hälinää, ja joku voi kuunnella mitä keskustelette. Ainakaan itse en haluaisi kertoa itsestäni toiselle tilanteessa, jossa joku ulkopuolinen voi kuulla.

Ja itse en suoraan sanottuna ymmärrä, mikä kahviloissa ylipäätään vetää ihmisiä puoleensa. Menen vain olosuhteiden pakosta. Jos mies ehdottaa kahvilatreffejä, se on hyvä merkki siitä, ettemme ole samalla taajuudella.

Vierailija
11/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kykenisi puolestaan puhumaan kävelytreffeillä. Sitten varmaan jäisi treffit välistä.

Vierailija
12/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyllä voi olla helpompi olla rennosti, kuin pöydässä vastakkain istumassa. Ensimmäinen tapaaminen kuitenkin on monille vähän jännittävä juttu, niin mieluiten sitä tekee jotain rennompaa. Tokilla treffeillä voi sitten mennä kahvilaan.

Vierailija
13/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koskaan kahvilassa, koska niissä riistetään nuoria työntekijöitä. Naiset juo siellä pikkusormi pystyssä kahvia ja nuoret tarjoilijat tuovat sitä asiakkaalle itku kurkussa.

Vierailija
14/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. 

Liikkuessa aivot ovat rennossa liikkeessä. Samaa ohjetta suositellaan koirillekin, jotka tulevat uuteen ympäristöön - vie lenkille. 

Paikallaan kyylättävänä oleminen ja elämäntarinoiden pölöttäminen ei ole 4 euron kahvin väärtiä, päälle mahanpurut vaivaannuttavasta monen tunnin ns pakkopullakahvittelusta.

Itse kiinnitän huomiota miehen ideointiin treffien suhteen. 

Vierailija
15/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydän kävelylle mielummin kun sillä karsin läskit pois. Ne haluaa vaan viinerille ja minä hoikan naisen.

Hyvä tapa karsia kaltaisesi tökeröt mänttitrollukka- mollukat pois.

Vierailija
16/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kykenisi puolestaan puhumaan kävelytreffeillä. Sitten varmaan jäisi treffit välistä.

Et pysty nostamaan jalkaa ja avaamaan suuta yhtäaikaisesti? Mikä se sellainen vamma/sairaus on? Ylipaino?

Vierailija
17/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kyllästyin lopulta sinkkuna kahvilatreffeihin, ne ovat kiusallisia ja jäykkiä. Aloin kåydä kävelytreffeillä. Aviomieheni kanssa kävimme ekat treffit 3 h kävelyllä. Epäilen että juttu ei olisi luistanut kahvilassa yhtä hyvin, eikä meistä olisi tullut paria ollenkaan. Kävelyllä on rentoa.

Vierailija
18/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen mielummin treffeille vaikka kävelylle ja sen jälkeen, jos siltä tuntuu, kahvilaan kupilliselle.

Haluan tutustua ihmiseen, hänen luonteeseensa, mielenkiinnon kohteeseensa, ajatuksiinsa jne. ja pieni virkistävä kävelylenkki on mitä loistavin paikka keskustella ja tutustua.

Vierailija
19/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pysty nostamaan jalkaa ja avaamaan suuta yhtäaikaisesti? Mikä se sellainen vamma/sairaus on? Ylipaino?

Eli sinun argumentoinnin taso on tätä luokkaa?

Vierailija
20/328 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvila voi tosiaan olla kiusallinen. Itse olen käynyt kävelytreffeillä, mutta silloin oli toukokuu ja kivat kelit. Nyt talvella vähän hankalampi. Sitten oon käynyt treffeillä baarissa. Otettiin yhdet.. tai mies joi kaksi. Aluksi oli kiusallista, mutta kemiat kohtas niin aika nopeesti jo naurettiin yhdessä. Loppuillasta päädyttiin miehen luokse kattomaan leffaa.