Onko sinulla ollut silmäkipua koronaa sairastaessasi?
Silmäkipua ei tavallisessa flunssassa ole ollut. Onko teillä koronan sairastaneilla ollut silmäkipua yhtenä oireena?
Kommentit (11)
Oli! Luulin, että olin vaan tuijottanut liikaa ruutuja, mutta se olikin koronan eka oire.
Vierailija wrote:
Oli! Luulin, että olin vaan tuijottanut liikaa ruutuja, mutta se olikin koronan eka oire.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. ap
Silmätulehdus tulee monelle koronan sairastaneelle jälkitautina. Minusta pahempi on tinnitus. Silmätulehdus paranee yleensä itsestään, mutta voi pyytää lääkäriltä antibioottitippoja.
Vierailija wrote:
Silmätulehdus tulee monelle koronan sairastaneelle jälkitautina. Minusta pahempi on tinnitus. Silmätulehdus paranee yleensä itsestään, mutta voi pyytää lääkäriltä antibioottitippoja.
Kyse ei ole silmätulehduksesta, vaan ensimmäisten päivien oireista. Kova paineen tunne ja kipu silmissä laantui samaa tahtia kun päänsärkykin alkoi helpottamaan. ap
Mulla ei ollut. Ainoat oireet oli tosi lievä nuha, joka kesti 3 päivää. Tämä syksyllä 2020. Aloin kyllä heti ottamaan troppeja, esim. imeskeltävää sinkkiä, auringonhattua, c-vitamiinia, saunoin, söin valkosipulia ja hunajaa. Miehellä samanlainen korona yhtäaikaa. Nuorillemme ei tarttunut, vaikka ei varottu yhtään. Sen jälkeen ei olla sairastettu mitään.
Nyt kyllä monella on jotain silmäoireita, mutta ei heillä koronaa ole. Yhdellä ystävällä oli tukos silmässä, meni näkö, mutta onneksi palautui. Mistähän tuokin johtuu? Tuntuu, että ihmiset on koko ajan sairaana nykyään.
Ei ollut koronaa ei rättiä suun edessä, ei piikkejä, paitsi oli lapsena se peli.
Ei ollut, mutta keuhkokuumeen ensioire oli voimakas silmäkipu ja valon aristus.
Ei mutta muuten kyllä. Tietynlainen migreeni.