Miten tulkitset, jos deitti ei halua nähdä kahvilassa?
On kuulemma huono puhumaan asioistaan kahvilassa. Kävelyllä käyminen sensijaan olisi ok.
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kykenisi puolestaan puhumaan kävelytreffeillä. Sitten varmaan jäisi treffit välistä.
Et pysty nostamaan jalkaa ja avaamaan suuta yhtäaikaisesti? Mikä se sellainen vamma/sairaus on? Ylipaino?
Hei
Miksi kaikkien pitäisi tykätä samasta? Miksi alat vttuilemaan? Siksikö, että joku tekee asiat toisin, kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut miehestä, joka ei pysty olemaan kahvilassa.
Seeking on tota varten. Siellä ei erikseen tarvi mainita maksusta.
Vierailija kirjoitti:
No ihan normaalia. Minkä takia treffien pitäs olla kahvilassa?
No ei ole normaalia olla huono puhumaan asioista kahvilassa. Hyvä vinkki täysjärkisille on vältellä kaikkia, joille on iso merkitys sillä, onko ensitreffit kahvilassa vai kävelyllä. Hyvin helppoja vaihtoehtoja molemmat.
Tärisee kädet helposti jännittäessä, niin hauras täynnä oleva kahvikuppi on pahinta mitä tiedän O_o Onneks kahviloissa en sentään ole pahvikuppeja
Vierailija kirjoitti:
Mua inhottaa kahvilatreffeissä se, jos jossain vieruspöydässä huomataan, että olen ensitreffeillä. Että ongelmansa kullakin.
Ja kahvilan työntekijäkin voi huomata :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kykenisi puolestaan puhumaan kävelytreffeillä. Sitten varmaan jäisi treffit välistä.
Et pysty nostamaan jalkaa ja avaamaan suuta yhtäaikaisesti? Mikä se sellainen vamma/sairaus on? Ylipaino?
Eli sinun argumentoinnin taso on tätä luokkaa?
Kysymys ja argumentti on eri asioita.
En ole argumentoinut mitään, vaan esittänyt kysymyksen.
Onko sulla jotain vikaa ymmärryksessä vai halusitko vaim tuoda esiin sanan jonka merkotystä et edes ymmärrä?
Minä menisi mieluummin sinne kahvilaan. Kokisin sen helpompana. Tykkään käydä lenkillä yms yksin.
Vierailija kirjoitti:
Entä julkinen parkkipaikka pihassa, josta kumpikin voi paeta äkkiä.
Mulla on sellainen pieni koiran elementtitarha, kuljetan sen pakun kontissa aina treffipaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jotain vikaa ymmärryksessä vai halusitko vaim tuoda esiin sanan jonka merkotystä et edes ymmärrä?
Miksi olet näin aggressiivinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et pysty juomaan kahvia ja juttelemaan samaan aikaan? Mikä se sellainen vamma/sairaus on? Tyhmyys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä olet vttuilija.
Jospa hänellä ei ole rahaa? Kaikki maksaa niin paljon kahvilassa ja jos kyse miehestä, niin vieläpä nainen olettaa jotta miehen tulee maksaa koko kahvilareissu.
Itse olen nainen, enkä ikinä käy kahviloissa, siellä kaikki turhan kallista. Kesällä ostan evästä kaupasta ja istun puistonpenkille nauttimaan pullasta/leivästäJädestä tms ja limusta.samalla ihastelen maisemia ja katselen ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
No ihan normaalia. Minkä takia treffien pitäs olla kahvilassa?
Kahvilatreffit on ei-niin-luovan ihmisen ratkaisu. Treffeille mennään yleensä kahvilaan, joten ehdotanpa treffejä kahvilaan.
En etsi mitään ongelmakimppua. Ihan sama, onko syy raha vai kiusaantuneisuus tai se, että muiden ehdotukset eivät vaan käy vaan pitää saada itse päättää. Normaali ihminen pystyy käymään kahvilassa ja epänormaalit ei kiinnosta.
Mun mielestä kävelytreffit on ihan parhaat ensitreffeiksi, voihan sieltä jatkaa kahvilaan jos juttu luistaa.
Kävellessä on helpompi jutella vapautuneesti kun ei tarvitse tuijottaa treffikumppania jatkuvasti, jos puheenaiheet loppuu niin voi vaikka kommentoida maisemia tai vastaantulevaa söpöä koiraa. Eikä tarvitse miettiä kuka maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et pysty juomaan kahvia ja juttelemaan samaan aikaan? Mikä se sellainen vamma/sairaus on? Tyhmyys?
En ole väittänyt etten pystyisi. Kysyin vain mikä estää kävelemisen ja puhumisen samanaikaisesti. En ole kuullut moisesta koskaan aiemmin, joten se oli kiinnostavaa.
Miten mulla tulee ensimmäisenä mieleen, että on varattu. Ei halua tavata julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä menisi mieluummin sinne kahvilaan. Kokisin sen helpompana. Tykkään käydä lenkillä yms yksin.
Eikai siinä ole kyse lenkistä, vaan kävelystä. Silleen, että vähän saa kuvaa toisesta ihmisestä, että tietää haluaako tutustua paremmin. Voi vaikka välillä istuskella penkillä, varsinkin kesällä, ja vaikka syödä jätskiä. Sitten taas jatkaa matkaa. Ei siinä kuntoilusta tarvitse olla kyse.
En pidä kahvista, leivonnaisista, enkä teestä. Sen sijaan pidän luonnosta, raikkaasta ilmasta ja ulkoilusta. Menisin mielummin kävelytreffeille.
Mua inhottaa kahvilatreffeissä se, jos jossain vieruspöydässä huomataan, että olen ensitreffeillä. Että ongelmansa kullakin.