Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä luulet että muut ovat sinulle kateellisia?

Vierailija
05.07.2010 |

Minä luulen että muut ovat kateellisia asunnosta. Meillä omistusasunto Etelä-Helsingissä arvostetussa osoitteessa.

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että uskallan kokeilla kaikenlaista.

Vierailija
122/139 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalosta. Olen hoikka, pitkähkö ja sopivan treenattu, ja voin syödä melkein mitä vaan lihomatta.

Hiuksista. Ovat tuuheat, vahvat ja hyväkuntoiset, ja kasvavat nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan kateellisuuden aiheiden sillä perusteella miten ihmiset kommentoivat, minkä reaktion xx asia saa heissä aikaan. Äänensävyt ja kehonkieli paljastaa kateellisuuden: 

- mahdollisuuteni matkustella, eli tarkoittaa sitä että minulla on siihen taloudellisesti varaa, vaikka en tee mitään kalliita ja pitkiä reissuja. 

- uusi nykyaikainen / tyylikäs asunto upealla näköalalla, vaikkakin on vain kerrostalokaksio.

- uudehko kiiltävä aina puhdas auto (farkku), vaikka onkin vain hyvinkin keskihintainen tavis merkkinen. 

- joillekin taitaa olla tiukka paikka myös se miten pitkälle olen päässyt työurallani siihen mähen etten ole ylioppilas eikä ylasteen koulumenestyksen perusteella olisi voinut kuvitella (en ehkä itsekään).

Tunnistan tietyissä tutuissani sekunnissa kun tuo kateellisuusmoodi iskee päälle. Eräs itseäni huomattavasti iäkkäämpi tuttuni alkaa kehumaan raivokkaasti ja ylitsevuotavast

Mahtaakohan ap olla enää lukemassa vastauksia kysymykseensä kun aloituksesta on 14 vuotta...

Vierailija
124/139 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan kateellisuuden aiheiden sillä perusteella miten ihmiset kommentoivat, minkä reaktion xx asia saa heissä aikaan. Äänensävyt ja kehonkieli paljastaa kateellisuuden: 

- mahdollisuuteni matkustella, eli tarkoittaa sitä että minulla on siihen taloudellisesti varaa, vaikka en tee mitään kalliita ja pitkiä reissuja. 

- uusi nykyaikainen / tyylikäs asunto upealla näköalalla, vaikkakin on vain kerrostalokaksio.

- uudehko kiiltävä aina puhdas auto (farkku), vaikka onkin vain hyvinkin keskihintainen tavis merkkinen. 

- joillekin taitaa olla tiukka paikka myös se miten pitkälle olen päässyt työurallani siihen mähen etten ole ylioppilas eikä ylasteen koulumenestyksen perusteella olisi voinut kuvitella (en ehkä itsekään).

Tunnistan tietyissä tutuissani sekunnissa kun tuo kateellisuusmoodi iskee päälle. Eräs itseäni huomattavasti iäkkäämpi tu

No mitä hiton väliä (torvi) sillä on. Ei näitä kommentteja pelkästään ap:lle kirjoiteta, vaan keskustellaan ja kommentoidaan yleisestiottaen aiheesta.

"Järki hoi....äly älä jätä" !

Vierailija
125/139 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A6 vm-2005 kaikilla luxsus herkuilla

Ehkä 13 vuotta sitten, nyt kuulostaa nololta 2024.

Vierailija
126/139 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A6 vm-2005 kaikilla luxsus herkuilla

Vanha  rotisko.😁

Vierailija
127/139 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni paljastaa kateellisuutensa joka ikinen kerta samalla tavalla: 

kun puhun jostain mistä hän todennäköisesti kokee jotain alemmuuskompleksia tai tulkitsee minun ihan tavalliset puheeni kehuskeluksi (esim että ostin uudet olohuoneen huonekalut tai olen varannut ulkomaan matkan) ja häntä se ehkä vähän harmittaa koska itsellään ei ole mahdollisuutta. Hän alkaa vuolaasti vähätellä itseään ja kehumaan minua kuinka hänellä ei ja mulla on paremmin. Hän saattaa saman tapaamisen aikana myöhemminkin vähätellä itseään ja elämäntyyliään, ulkonäköään jne... 

Tuohan on ns käänteistä vit... lua. Tekisi mieli sanoa että lopeta nyt, etkö pösilö tajua että minä tajuan tuon sinun typerän käytöksesi ensinnäkin siksi että olen suht noppelaälyinen ja siksi koska toistat samaa kaavaa vuodesta toiseen. Itsensä avoin vähättely ja vertaaminen on käänteistä narsismia. Ole se mikä olet, älä vertaile meitä.

Vierailija
128/139 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja suosio.

Vierailija
129/139 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan kovin monesta asiasta, koska minua on elämä potkinut päähän oikein urakalla, mutta ehkä siitä että olen vielä nelikymppisenäkin aika hyvän näköinen: hoikka, tuuheahiuksinen ja hyväihoinen. Aika monet saman ikäiset ovat jo tätiytyneet. 

Vierailija
130/139 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun puhun jostain mistä hän todennäköisesti kokee jotain alemmuuskompleksia tai tulkitsee minun ihan tavalliset puheeni kehuskeluksi (esim että ostin uudet olohuoneen huonekalut tai olen varannut ulkomaan matkan) ja häntä se ehkä vähän harmittaa koska itsellään ei ole mahdollisuutta. Hän alkaa vuolaasti vähätellä itseään ja kehumaan minua kuinka hänellä ei ja mulla on paremmin. Hän saattaa saman tapaamisen aikana myöhemminkin vähätellä itseään ja elämäntyyliään, ulkonäköään jne... 

Tuohan on ns käänteistä vit... lua. Tekisi mieli sanoa että lopeta nyt, etkö pösilö tajua että minä tajuan tuon sinun typerän käytöksesi ensinnäkin siksi että olen suht noppelaälyinen ja siksi koska toistat samaa kaavaa vuodesta toiseen. Itsensä avoin vähättely ja vertaaminen on käänteistä narsismia. Ole se mikä olet, älä vertaile meitä.<

Vaikutatte muuten tosi hyviltä ystäviltä puolin ja toisin. 

Vierailija
131/139 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siitä että mulla on hyvätuloinen (tai ihan rehellisesti sanottuna rikas) mies joka mahdollistaa mukavan elintason eli oikeastaan voidaan tehdä mitä vaan, rahalla ei niin väliä. Ja ehkä se että muutenkin elämässä menee hyvin, on onnellinen avioliitto, ihana lapsi, menee kokonaisvaltaisen hyvin. 

Vierailija
132/139 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan kovin monesta asiasta, koska minua on elämä potkinut päähän oikein urakalla, mutta ehkä siitä että olen vielä nelikymppisenäkin aika hyvän näköinen: hoikka, tuuheahiuksinen ja hyväihoinen. Aika monet saman ikäiset ovat jo tätiytyneet. 

Mulle on sanottu ihan suoraankin, että "näyttäisinpä mäkin tuolta".

N43

Vierailija
133/139 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leskeneläkkeestä.   Kohtuullisesta terveydestä vanhuksena.

Vierailija
134/139 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat jo muuttaneet pois kotoa, ja minä olen vielä melko nuori. Tappohelteellä uimarannalla ollessani aistin pientä kateutta. Pikkulapsiarki ovat mukavaa jne., mutta se sählinki ja oman ajan puute näkyy monen naamasta.

Vierailija
135/139 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mistään :D

En ole itsekään kateellinen kenellekään. Kaikilla on omat ilonsa ja murheensa.

Näytä aiemmat lainaukset

Piti miettiä pitkään ja ainoa, mikä tuli mieleen, on ehkä se, että teen vain 3-päiväistä työviikkoa. Moni ikäiseni haaveilee jo tulevista eläkepäivistä, mutta syystä tai toisesta ei ole mahdollista ottaa "pehmeää laskua" työelämästä eläkkeelle lyhentämällä työaikaa. 

Vierailija
137/139 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ns käänteistä vit... lua. Tekisi mieli sanoa että lopeta nyt, etkö pösilö tajua että minä tajuan tuon sinun typerän käytöksesi ensinnäkin siksi että olen suht noppelaälyinen ja siksi koska toistat samaa kaavaa vuodesta toiseen. Itsensä avoin vähättely ja vertaaminen on käänteistä narsismia. Ole se mikä olet, älä vertaile meitä.<

Miksi olette edelleen ystäviä? Jos minua noin ärsyttäisi jonkun käytös, en olisi hänen ystävänsä. 

Vierailija
138/139 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalosta. Olen tukeva, keskimittainen ja treenaamaton, ja voin syödä mitä vaan ja lihoan.

Hiuksista. Ovat harvat, heikot ja huonokuntoiset, ja kaljuuntuvat nopeasti.

Vierailija
139/139 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä, onko varsinaisesti kateutta.

Sellaisia ominaisuuksia olen saanut itselleni, että täysin tavallisista lähtökohdista huolimatta olen saanut toteuttaa elämäni haaveet. Nämä asiat ovat monien suuria haaveita. On ilmeisesti kykyä tarttua kaikkiin elämän tarjoamiin mahdollisuuksiin ja on myös paljon sitä realismia mukana.

Minulla on siis aivan tavallinen ammatillinen koulutus, ja sekään ei tässä erityisesti selitä sitä, että kivoja asioita on ollut mahdollista elämässa toteuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi