Mistä luulet että muut ovat sinulle kateellisia?
Minä luulen että muut ovat kateellisia asunnosta. Meillä omistusasunto Etelä-Helsingissä arvostetussa osoitteessa.
Kommentit (139)
mutta kysymys olikin nimenomaan mistä "luulet" ihmisten olevan kateellisia sinulle...
Minä luulen, että jotkut ovat kateellisia minulle iloisesta luonteestani. Hymyilen aina ja olen erittäin positiivinen ihminen ja siksi myös pidetty. Ja iloisuuteni on aitoa, ei teeskenneltyä, osaan vain nauttia elämästä vastoinkäymisistä huolimatta.
Perinteisesti suomalaiset kadehtivat toisiaan materiaalisista asioista mutta mulla ei ole ole mitään sellaista mistä kannattaisi olla kateellinen.
Eri juttu sitten on, että joku lapseton voi esimerkiksi kadehtia kolmea lastani. Asiat on suhteellisia.
mutta kysymys olikin nimenomaan mistä "luulet" ihmisten olevan kateellisia sinulle...
Tämä on subjektiivinen kysymys, mistä itse luulee että muut ovat kateellisia (vaikka voi hyvin olla ettei kukaan oikeasti ole).
-ap
ehkä sitten siitä. Vastaavasti olen kuitenkin kaikkien palstalaisten syvästi hyljeksimä läski, joten kateelliset voivat olla myös vahingoniloisia.
-erinomainen parisuhde
-terve, iloinen ja hyväkäytöksinen lapsi
-asunto Helsingin Käpylässä
-mulla on hoikka X-vartalo (rinnat 70 D, vyötärö 65) ilman kitudiettiä tai hillitöntä kuntoilua
-hyvät ja erittäin läheiset suhtete omiin vanhempiin ja miehen perheeseen
-lapsellamme on osallistuvat isovanhemmat
Sitten on varmaan jotain yksittäisiä pikkuasioita mistä joku voi olla katelelinen esim. joku hyvä kirppislöytö, matka jne.
Mulle ei oo kukaan kateellinen, luulen niin. Meilläkin on asunto Etelä-Helsingissä hyvässä osoitteessa, mutta en usko kenenkään sitä kadehtivan.
Mun sisällä kyllä välillä läikähtää kateuden katkera kalkki. Pakko myöntää. Toivottavasi ei näy ulospäin. Ainakin yritän pitää suun supussa, etten tule sanoneeksi mitään kateellista.
Mulle ei oo kukaan kateellinen, luulen niin. Meilläkin on asunto Etelä-Helsingissä hyvässä osoitteessa, mutta en usko kenenkään sitä kadehtivan.
Mun sisällä kyllä välillä läikähtää kateuden katkera kalkki. Pakko myöntää. Toivottavasi ei näy ulospäin. Ainakin yritän pitää suun supussa, etten tule sanoneeksi mitään kateellista.
toisia ihmisiä eniten? :=)
Kauniista lapsistani, komeasta miehestäni, asuinalueestani, autostani, työpaikastani, palkastani.. näitähän riittää. Todellisuudessa kukaan tuskin kauheasti viitsii mua kadehtia kun olen kaiken lisäksi niin äärettömän mukava ja sympaattinen ihminen. :)
t. Onnellinen kuuden lapsen äiti
jota meille tuli , kun muutimme yhteen.
Harvalla on varaa laittaa asunnon sisutukseen ja kodinkoneisiin ja elektroniikkaan ja autoon niin kuin meillä yhtäkkiä. Esim. designsohvamme maksoi 5 000e.
Joku saattaa kahdehtia myös rohkeuttani siitä, miten minä elän.
Minä luulen että muut ovat kateellisia asunnosta. Meillä omistusasunto Etelä-Helsingissä arvostetussa osoitteessa.
mutta ei mistään muusta, en usko.
ettei ystävistäni kukaan oikeasti kadehdi minua. Usein saan kyllä kuulla leikkimielistä kadehtimista siitä, miten ihana ja karismaattinen mies minulla on :)
Kauniista ja hyvakaytoksisita tyttaristani ja hyvasta parisuhteestani.
Ulospain naytetaan varmaan aika taydelliselta perheelta, vaikka kylla meillakin ne omat ongelmat ja kipupaikat on - todellakin. Vaikka kaikenkaikkiaan hyvin meneekin.
Aineellisesti ei poiketa ympäröivästä yhteisöstä (ylempi akateeminen keskiluokka) mutta ollaan tahatta lapsettomia.
Ainoa asia, mistä melle kannattaisi olla kateellinen, on meidän perheen ja sukujen henkinen pääoma, monisukupolvinen sivistys. Myös oma rikas kokemus- ja mielikuvitusmaailmani ja syvä historiantuntemus minun ja mieheni yhteisenä harrastuksena yhdistettynä matkailuun ja viiniharrastukseen voisivat olla sellaisia asioita.
Kuitenkin, useimpien kapasiteetti tai kiinnostus ei tällaisiin riitä tai he eivät niitä edes havaitse, joten eivät myöskään kadehdi.
Itse en ole katellinen kenellekään. Joku voisi sanoa että lapsista olen, mutta se ei pidä paikkaansa. Eihän kenelläkään muulla ole minun lapsiani, niitä kun ei ole olemassa. Tuskani lapsettomuudesta on kosmista tyhjyyden tuskaa eikä ilmene kateutena.
muutamatkin ovat sanoneet "kadehtivansa" meidän 3 lasta. Puhun melko keksituloisista ihmisitä, jotka haluavat myös asua kivasti täällä Hgissä ja me on nippanappa tuohon pystytty. Ns. hyvä osoite meillä myös, vaikkei asumus kovin kummoinen.
Lohdutan heitä kertomalla yhden lapselle lukuisista allergioista, jotka määrittävät kovasti arkeamme tällä hetkellä. Tämän jälkeen moni suorastaan kavahtaa, ettei ole tajunnut miten ihanaa on, kun on ns. terveet lapset. Eikä meidän muksu ole edes sairas, arki vaan vähän haasteellisempaa.
Ja itse kadehdin heitä joilla enemmän rahaa ;)
mutta kun töiden lomassa on vaan niin kiva salaa tulla tänne rentoutumaan ja tulee hosuttua..
mä en myöskään usko, että meille on kukaan mistään kateellinen. Taloudellisesti asiat on hyvin, mutta yksi lapsista on kuollut.
Monet kyllä sanoo, että on kateellisia, kun ajan prätkää, mutta en usko, että ovat sillä tavalla OIKEASTI kateellisia, ehkä enemmänkin niin, että moottoripyöräily saattaa hetkittäin tuntua kivalta ajatukselta.
Mulla on asiat hyvin, mutta ei se itsestään ole tullut.