Mistä luulet että muut ovat sinulle kateellisia?
Minä luulen että muut ovat kateellisia asunnosta. Meillä omistusasunto Etelä-Helsingissä arvostetussa osoitteessa.
Kommentit (139)
toiset taas eivät koskaan pääse vaikka miten haluaisivatkin! Toiset tekevät lapsia ja kokevat sen elämän rikkaudeksi kun taas toiset keräävät rahaa, statusta ja luovat uraa ja se on heille elämän rikkautta. Meitä on moneen junaan!
Eläköön kukin tavallaan, sillä tapaa mikä tekee onnelliseksi.
oloa ja kaunista tervettä lasta.
Joo tiedän että noissa ei oo mitään kadehdittavaa mutta mun kaikki kaverit on lapsettomia sinkkuja, suurin osa asuu lähiöissä soluasunnoissa.
niin siitä että mulla on tasa-arvoinen parisuhde, joka tuntuu olevan nykypäivänä yllättävän harvinaista.
Pari naisystävää sanoivatkin, että ovat todella kateellisia, kun mies päätti, että hän ei varpajaisia pidä. Ja ne perustelut..
menee nyt vähän ohi, mutta miksi olet vauvapalstalla? Ihan kiinnostuksesta kysyn... onko täällä paljonkin lapsettomia?
Siitä, että olen lapseton sinkku. Ei tarvitse kuunnella lasten parkumista, vaihtaa paskavaippoja, ei tarvitse antaa miehelle tai riidellä parisuhteen ja lastenhoidon asioista. Voi tulla ja mennä miten haluaa ja koko maailma on vielä valintojen suhteen ihan avoin:) Lisäksi mulla on mahdollisuus kokea vielä se ihanan huumaava---------rakkauden alkuhuuma;)
luultavasti säälivät.
Olen ylipainoinen yksinhuoltaja, kaiken lisäksi lähihoitaja, paremmin palkattu, ei koulutettu, mies vielä jätti.
Hassuinta tässä on että minä en kadehdi niitä säälijöitä, minua kauhistuttaa heidän ydinperhe tai varsinkin uusperhe unelmansa.
Säälijät eivät tiedä että asun tässä isossa talossa ilmaiseksi ja lasten isä maksaa sen lisäksi 1000€ kahdesta lapsestaan elatusmaksua. Ja että minulla on aika ihana rakastaja, joka on ei edes halua muuttaa kanssani yhteen niinkuin en minäkään hänen kanssaan.
Monet ovat sanoneet kadehtivansa ulkonäköäni.
...kaunis, pitkä, paksu tukka ja kaksi tervettä lasta.
Ammatti ok, muttei kadehdittava, korkeakoulutus on kaveripiirissä lähes kaikilla, kauniimpia ja hoikempiakin löytyy ja mies on ok.
Ehkä lapsettomuudesta kärsivät voivat kadehtia lapsia, kuten itse aikanaa lapsettomuushelvetissä kadehdin...
hieno vanha kerrostalokämppä Punavuoresta!
joka tekee perheen eteen paljon.
sanon suoraan jos jokin ärsyttää. Välillä vähän liiankin suoraan. Kälyni kertoi että on kateellinen minulle koska uskallan sanoa apelle suoraan mitä mieltä olen. Muu suku sitten hyssyttelee ja taipuu apen edessä, minä en. Sanomattakin selvää ettei olla apen kanssa ihan parhaita kavereita :D
A6 vm-2005 kaikilla luxsus herkuilla
sanon suoraan jos jokin ärsyttää. Välillä vähän liiankin suoraan. Kälyni kertoi että on kateellinen minulle koska uskallan sanoa apelle suoraan mitä mieltä olen. Muu suku sitten hyssyttelee ja taipuu apen edessä, minä en. Sanomattakin selvää ettei olla apen kanssa ihan parhaita kavereita :D
pikemminkin vaikealta tyypiltä, joka ei jousta tai tee kompromisseja... En todellakaan kadehdi!
Itse tulen kaikkien kanssa toimeen, myös mieheni sukulaisten vaikka he joskus osaavatkin olla ärsyttäviä. En kuitenkaan anna heidän kävellä ylitseni, vaikka heitä kuuntelenkin. Loppupeleissä teemme asiat just niin kuin itse haluamme. Vaatii taitoa luovia siten, että välit pysyvät hyvinä. Siinä olen hyvä ja sitä varmasti moni kadehtii.
No kun minä olen johtaja, hoikka ja miehet tykkää minusta. Varsinkin läskit ovat kauheita.
pikemminkin vaikealta tyypiltä, joka ei jousta tai tee kompromisseja... En todellakaan kadehdi! Itse tulen kaikkien kanssa toimeen, myös mieheni sukulaisten vaikka he joskus osaavatkin olla ärsyttäviä. En kuitenkaan anna heidän kävellä ylitseni, vaikka heitä kuuntelenkin. Loppupeleissä teemme asiat just niin kuin itse haluamme. Vaatii taitoa luovia siten, että välit pysyvät hyvinä. Siinä olen hyvä ja sitä varmasti moni kadehtii.
ja teen kompromisseja. Kaikkien muiden paitsi appeni ja ystäväni miehen kanssa joka on alkoholisti. Olen asiakaspalvelu alalla joten en minäkään nyt ihan mitä sattuu suustani lauo. Mutta epäkohdista huomautan ja jos joku kysyy mitä mieltä olen jostain kerron sen suoraan valehtelematta tai kaunistelematta. On tarpeetonta peitellä omaa mielipidettään, sehän on vähän kuin häpeäisi itseään.
mutta näistä ehkä voisi olla:
2 lasta (täysin puolueettomasti sanottuna erikoisen hienot :D )
ihan kiva omistusasunto
tulevina vuosina suvulta ostamamme omakotitalo
En tiedä mistä muusta. Olen ihan ok näköinen ja ok varakas (no pienipalkkainen mutta toimeentuleva), onnellinen, suht taitava ihminen. Mutta en usko oikeasti, että minulle kukaan on oikeastaan mistään kateellinen - jos nyt ei sitten tuosta talosta joku ole.
Kateus on negatiivinen ja ikava tunne. En itse kadehdi ketaan ja toivon ettei kukaan kadehdi minua.
tahdin osa-aikahoitoavapaalla ollessa, ihanaa lastani ja perhe-elämää yleensä. Mikään noista ei tullut helpolla joten nyt vaan nautin hieman seesteisemmästä ajasta:)
Ja kateuden vaan tiedän kun monet "ystävät" ovat kadonneet elämänmuutosten jälkeen.
jotkut kadehtivat minua näistä, ainakin minulle on sanottu näistä asioista että "kadehdin sinua"
- Rento ja ennakkoluuloton elämänasenne ja taipumus olla murehtimatta
- Ammatti ja työ, joita rakastan ja joita muutkin arvostavat
- Paljon ystäviä
- Ihana äiti, joka hoitaa lapsiamme aina kun tarvitsemme apua
Minulla on kaksi ihanaa lasta, ja mielestäni heistä kaikkien tulisi minua kadehtia, mutta sellaista en ole kuullut ;)
Itse saatan joskus kadehtia ystäviltäni:
- Kaunista ulkonäköä, etenkin hyvää kroppaa, vaikken itsekään kai ihan rumilus ole
- Pitkäaikaista avioliittoa tai parisuhdetta, jossa edelleen on kipinää. Omani on pelkkää kumppanuutta, mitään väristyksiä siinä en enää koe. Seksi on ihan hyvää, mutta ei sellaista kaiken ylittävää intohimoa löydy enää enkä pidä miestäni erityisen vetävänä. Olen silti tyytyväinen, muuten asiat hyvin.
- Isoa, avaraa kotia - omamme on ihanalla paikalla mutta vähän ahdas.
Hyvä sinä, ole ylpeä itsestäsi että jaksat ja sinusta on yksin kasvattamaan lasta.
Mahtavaa että omalla vaivannäölläsi olet saanut hankittua turvaverkon.
Arvostan todella paljon yh-vanhempia !