Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muiden 50-vuotiaiden elämä?

Vierailija
07.01.2023 |

Olen yksinäinen ja masentunut.

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en. Mulla on perhe ympärillä, hyvä työpaikka ja elämä mallillaan.

Vierailija
2/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51v mies ja elämä eletty. Valmis poistumaan täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees nykyisin. Kaukosuhde on, mutta viihdyn mainiosti yksinkin.

Parempia aikoja ap:lle.

M50

Vierailija
4/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo enemmän viinaa niin ei masenna.

Vierailija
5/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta elämää elän tällä hetkellä. Lapset lentäneet pesästä ja mies lähtenyt nuoremman naisen perään.

Aikaa ja rahaa matkustella ja kuntoilla. Olen ihan säpäkässä kunnossakin vielä ja terve, joten ei valittamista.

Vierailija
6/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten menee hyvin, mutta olen lihonut.

Vierailija
7/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yli 50-vuotiaita edes on? Ei mitään hyötyä kenellekään. Työelämässä saikuttavat ja haukkuvat nuorempiaan, lapsistaan ja iäkkäistä vanhemmistaan eivät välitä. Pois tästä maailmasta kustannuksia aiheuttamasta niin kaikki hyötyvät.

Vierailija
8/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yli 50-vuotiaita edes on? Ei mitään hyötyä kenellekään. Työelämässä saikuttavat ja haukkuvat nuorempiaan, lapsistaan ja iäkkäistä vanhemmistaan eivät välitä. Pois tästä maailmasta kustannuksia aiheuttamasta niin kaikki hyötyvät.

Ei päde tuntemiini ihmisiin.

Vierailija
9/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikärasismia parhaimmillaan

Vierailija
10/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin valmis poistumaan ja olem myöskin 51 vuotias mies.

Vierailija
11/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut sairaslomalla päivääkään viimeiseen neljään vuoteen. Sen sijaan pikkulasten vanhemmat saikuttaa kokoajan.

Vierailija
12/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää aikaa, lapset isoja joten aikaa itselle töiden jälkeen. Nautin isoäiteydestä., käyn kulttuuririennoissa, harrastan työväenooistossa, kuulun aktiiviseen yhdistykseen, tapailen muutamia vanhoja ystäviä ja sukulaisia, nautin pienistä asioista kuten hyvästä kirjasta, koiralenkeistä jne Kaiken tämän ihan itselleni luonut itselleni sopivaksi.

Vierailija
13/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikärasismia parhaimmillaan

Totuus kuitenkin on että yli 50-vuotiaista on pelkkiä kustannuksia yhteiskunnalle.

Vierailija
14/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista kun olet itse 50v.

Vierailija
15/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä M53 ja sama. Mutta ajattelin kitkuttaa siihen asti jos/kun sairastun pahasti, sitten poistun omaehtoisesti näyttämöltä.

Vierailija
16/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä tässä... Viihdyn kyllä hyvin itsekseni, joten perheettömyys ei haittaa. Olen hyvässä työssä ja jotain jaksan vielä harrastaakin, mutta sairaudet rajoittavat todella paljon. Pitkät kävelylenkit tyssäävät yleensä varttiin, kun jalkaa tai selkää alkaa särkeä sietämättömästi. 

Viimeisin lomamatkani oli ankein ikinä. En puhunut juuri kenellekään viikkoon (yritin, mutta se tuntui aiheuttavan lähinnä kiusaantumista), enkä päässyt kolotusteni vuoksi liikkumaan kovin kauas hotellilta. Paikka oli niin pieni, ettei julkisia ollut. En ehkä viitsi enää matkustaa mihinkään, kun en saa matkoistani enää mitään irti. Minusta on oikeasti tullut näkymätön kremppainen vanha täti!

Tässäkö tämä nyt sitten oli? Kauhistuttaa tulevaisuus. Mahdollisesti seuraavat 40 vuotta tätä! Toivottavasti saan edes jatkaa töissä mahdollisimman pitkään.

Vierailija
17/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja hyvässä kunnossa. Urheilen joka päivä. Minulla on oma yritys. Rouva 51v.

Vierailija
18/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut sairaslomalla päivääkään viimeiseen neljään vuoteen. Sen sijaan pikkulasten vanhemmat saikuttaa kokoajan.

Just näin.Meidän ikäset aina töissä ja nää pikkulasten vanhemmat,ei ole yhtään täyttä viikkoa töissä!

Vierailija
19/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 38v ja tuntuu, että olen 50v.

Perhe(4lasta ja mies) ja työ on, mutta ei ystäviä,ei kroppaa, naama vaan vanhenee. Jatkuvasti mietin,kuin olisi ihanaa olla taas 20v ja elämä edessä.

Nyt mietin vain päivien päättämistä

Vierailija
20/134 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei ole niin yksinkertainen. Mutta oma elämä on pieni ja kapea. Mutta itsehän sitä voisi laajentaa jos viitsisi ja jaksaisi. Tyydyn vähään enkä jaksa jyrätä elämässä mitään sen kummempaa. En pidä itseäni sen kummempana. Ei ole mitään kunnianhimoa oikeastaan mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän