Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille ei kelpaa tavallinen, normaali ja "tylsä" nainen?

Vierailija
07.01.2023 |

Mitä miehet haluavat? Jännitystä, vauhtia ja vaarallisia tilanteita?

Kommentit (206)

Vierailija
141/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle liiallinen tavanomaisuus ja henkinen keskinkertaisuus naisessa on pahinta myrkkyä parisuhdemielessä. En toki halua arvaamatona tai luonnehäiriöistä  tyttöystävää. Haluan mahdollisuuden silloin tällöin käytäviin, syväluotaaviin, älyllisiin keskusteluihin. Haluan, että voin yhdessä kumppanini kanssa tehdä ja kokea uusia asioita. Haluan hänen olevan sellainen, että en aina pysty ennakoimaan hänen mielipidettään (tai jopa sanojaan) näistä uusista kokemuksista. Voimme sitten vertailla , miten ne koimme  ja näimme -samaa mieltä niistä ei tarvitse olla. pääasia, että mielipide löytyy, ja sen mielipiteen  pystyy sanoittamaan ja  perustelemaan. Haluan hänen tuntevan intohimoa elämää ja sen ilmiöitä kohtaan. 

Mikään edellä olevasta ei sulje pois sitä, etteikö lauantai-iltaa voisi viettää sohvalla käpertyneenä sylikkäin romanttisen hömppäkomedian äärellä. Henkisen kapasiteetin puute sen sijaan sulkee pois suuuren osan epäkonventionaalisista tavoita viettää se lauantai-ilta.

Rakastan analysoivaa keskustelua yhteiskunnan ilmiöistä, elokuvista jne..

En tosin aiheista joihin en ole yhtään perehtynyt. Meikeistä, irtoripsistä ym en tiedä hölkäsenpöläystä vaikka nainen olen. Eikä minulle myydä käytettyä autoa sen värillä. Paljon enemmän kiinnostaa miten autoa on huollettu, onko siinä ruostetta, kuinka auto pelittää, onko heti edessä isoja remppoja.

Naiskavereiden kanssa keskustelun aiheet on myös monipuolisia. En oikein viihdy ulkonäköseikkoihin juuttuvien kanssa.

Naiselta kyllä puheissa odotetaan keskustelutaitoa ja kiinnostusta ihan muihin asioihin kuin hömppään, mutta sitten kun nainen osaakin vaihtaa autoonsa renkaat sekä avata ja putsata lavuaarin hajulukon niin tuota joo..

Odotan aika pitkälti samoja asioita kaikilta ihmisuhteiltani. Keskustelutaitoisia fiksuja ihmisiä, jotka osaavat hoitaa omat asiansa, eivätkä soita minua apuun pikku syistä. Autan kuitenkin mielelläni, muuttoapuna olen viimeaikoina lähinnä ollut.

Tietty toiselle sukupuolelle, on muitakin toiveita, mitä omat kaverit eivät riitä täyttämään.

Vierailija
142/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle liiallinen tavanomaisuus ja henkinen keskinkertaisuus naisessa on pahinta myrkkyä parisuhdemielessä. En toki halua arvaamatona tai luonnehäiriöistä  tyttöystävää. Haluan mahdollisuuden silloin tällöin käytäviin, syväluotaaviin, älyllisiin keskusteluihin. Haluan, että voin yhdessä kumppanini kanssa tehdä ja kokea uusia asioita. Haluan hänen olevan sellainen, että en aina pysty ennakoimaan hänen mielipidettään (tai jopa sanojaan) näistä uusista kokemuksista. Voimme sitten vertailla , miten ne koimme  ja näimme -samaa mieltä niistä ei tarvitse olla. pääasia, että mielipide löytyy, ja sen mielipiteen  pystyy sanoittamaan ja  perustelemaan. Haluan hänen tuntevan intohimoa elämää ja sen ilmiöitä kohtaan. 

Mikään edellä olevasta ei sulje pois sitä, etteikö lauantai-iltaa voisi viettää sohvalla käpertyneenä sylikkäin romanttisen hömppäkomedian äärellä. Henkisen kapasiteetin puute sen sijaan sulkee pois suuuren osan epäkonventionaalisista tavoita viettää se lauantai-ilta.

En tosin aiheista joihin en ole yhtään perehtynyt. Meikeistä, irtoripsistä ym en tiedä hölkäsenpöläystä vaikka nainen olen. Eikä minulle myydä käytettyä autoa sen värillä. Paljon enemmän kiinnostaa miten autoa on huollettu, onko siinä ruostetta, kuinka auto pelittää, onko heti edessä isoja remppoja.

Naiskavereiden kanssa keskustelun aiheet on myös monipuolisia. En oikein viihdy ulkonäköseikkoihin juuttuvien kanssa.

Minusta tällainen nainen on nimenomaan normaali nainen. Kaikki kaverini ja sukulaisnaiseni ovat juuri tuollaisia. Ehkä vastakkainen näkemys on melko stereotyyppinen, perustuu sellaisen henkilön ennakkoluuloihin, joka ei tunne montaakaan naista tosielämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä on tylsää kun nainen tekee vain kotitöitä, käy salilla ja lenkillä, lukee kirjoja ja käyttää aikaansa yhteiskunnallisten asioiden pohtimiseen. Ei mitään draamaa, ei jännää. Ei tapahdu mitään erikoista sellaisen ihmisen elämässä. Ei mies kestä sitä.

Onhan tämä ironista huumoria? Kun tosielämässä naiset ajat... tuntevat juuri noin, että pitää olla draamaa, ylä-, ja alamäkiä. Kun taas miehille kuvaamasi nainen olisi unelma.

Missä näitä miehiä on? Nuo tavalliset, normaalit ja tylsät miehetkin odottaa naiselta jotain omituista äksöniä ja temperamenttista luonnetta sekä isoa kaveri- ja tuttavapiiriä vaikka itse viihtyvät paremmin kotona (tai lenkkipolulla, luonnossa) ja ovat introverttejä.

Sitten kun nainen on samanlainen niin nainen onkin tylsä (ja outo).

Onko sinut muka aina dumpattu noiden syiden takia, vai keksitkö ihan päästäsi? Kyllä itse tuollaisena kuvailemanasi miehenä kelpaa ihan samanlainen nainen luonteeltaan, eikä tuollainen kuvailemassi sosiaalinen, laajan kaveripiirin omaava duracellpupu. Toki luonnetta sopii olla, ettei ole sellainen perässävedettävä jees-nainen, joka pelkää sanoa mielipiteensä ja mukautuu muiden tahdon mukaisesti.

No kyllä se aika selväksi tulee kun mies ihan ääneen ihmettelee miksi käyn "vaan" lenkillä enkä ryhmäjumpissa kavereiden kanssa. Ja mies siis ei itsekään käynyt esim pelaamassa mitään höntsäfutista kavereiden kanssa vaan nimenomaan lenkillä. Yksin.

Yksi taasen moitiskeli olevan kummallista kun en ole kokoaikaa suuna päänä kuten naisilla on tapana. Hän ei siis itsekään ollut mikään moottoriturpa.

Tuo perässävedettävyys tuskin innostaa ketään mutta toisaalta se itselliseen elämään tottunut kyllä harvemmin sellainen onkaan. Enemmänkin taitaa olla niin, että etenkin miehille pitää esittää sitä naurettavaa kylmää-kuumaa-teatteria ja sellainen mutkaton ja johdonmukainen suhtautuminen toiseen onkin ihan no-no ja mukamas merkki jostain kynnysmattoilusta.

Ne tylsät ja tavalliset miehetkin tuntuu kaipaavan draamaa ja oikkuja.

Miksi ette käyneet lenkillä yhdessä? Loistava tapa viettää aikaa yhdessä.

Ei me ehditty kun mies pettyi harrastamiini lajeihin sekä sosiaalisen elämäni laajuuteen jo tokilla treffeillä. 

Ok, ymmärrän. Minä kävin monillakin lenkkitreffeillä naisen kanssa, joka alkuun vaikutti erakolta, mutta ihan normaalit sosiaaliset ympyrät hänelläkin lopulta oli. Muista syistä johtuen ei vain kyennyt tavata ystäviään kovin usein.

Vierailija
144/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa selvästi ylipainoinenkin nainen, jos vain esim kasvot ovat tyyppiäni, sekä omaa oikeanlaista huumorintajua ja täyspäisiä ajatuksia päässään muutoinkin. Nämäkin naiset vaan etsii itseään hoikempia hyvän tulotason omaavia miehiä.

Vierailija
145/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselta kyllä puheissa odotetaan keskustelutaitoa ja kiinnostusta ihan muihin asioihin kuin hömppään, mutta sitten kun nainen osaakin vaihtaa autoonsa renkaat sekä avata ja putsata lavuaarin hajulukon niin tuota joo..

Tietysti osaan naisena vaihtaa auton renkaat, putsata hajulukot, putsata viemärikaivot jne. Ne eivät ole mitään rakettitiedettä. Monta muutakin juttua osaan. Olen menestyksekkäästi pitänyt yllä omakotitaloa jossa asun.

Totta kai osaat kuten suurin osa naisista. Monille miehillehän tuo osaaminen on ylläri eikä useimmiten edes mieluinen.

Vai on ylläri, kyllä nuo ovat niitä perus asioita. Minä mies. Omasta mielestäni hyvin tavallinen, on ollut vakituinen työsuhde siitä asti kun täytin 20 vuotta, on lapsia koska ikää on 36, on uusi omakotitalo vaikka vain amis, jopa usein komeaksi kehuttu. Älyllisesti en mielestäni ihan pohjasakkaa, ei ole koskaan ensimmäisenä mielessä seksi, tärkeitä asioita ovat tietysti fyysinen vetovoima, samankaltaisuus, ulospäinsuuntautuneisuus, avarakatseisuus ja myös suvaitsevaisuus, haluan keskustella avoimesti kaikesta ja halu kokeilla kaikkea uutta ja kehittyä. Minun ei ole vaikea saada treffikumppaneita, kyllä niitä hyviäkin on, mutta melkein puolet ovat sellaisia "olen työtön, pitkällä sairaslomalla, olen eläkkeellä koska vaikea masennus. Sitten on niitä jotka heti lyttäävät että no ei tuollaisia miehiä ole olemassakaan, kaikki miehet ovat sikoja". Aivan rehellisesti naiset onko minulle sopiva nainen se eläkeläinen mielenterveysongelmainen? Eikö sillä ole mitään merkitystä että minulla on aika hyvin palikat kasassa ja olen kiinni elämässäni, jonka haluan jakaa jonkun suht samanlaisen kanssa. Mitä se samanlainen voisi olla? Ehkä joku hoitsu, voi olla myös lapsia, haluaa elämältä ennenkaikkea kunnon parisuhteen, rakkautta, huomioimista, yhdessä tekemistä, lähtee vaikka kanssani päiväksi laskettelemaan ja välillä syömään hyvin ja seurustelemaan. Elättää itsensä kuten minäkin.

Vierailija
146/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi, koska se on yhtä mielenkiintoista kuin se, että tuijottaisi harmaata seinää koko lopun elämäänsä.

Vierailija
147/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juulianna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Älä unohda korkeakoulutusta ja yli 50k vuosituloja. Lisäksi naisen tulee tehdä miehelle lapset ja elättää nämä samalla kun hoitaa myös kotityöt, puunaa itseään 24/7 ja tyydyttää miehensä pyyteettä makuuhuoneen puolella.

Jos viittaat siihen ketjuun, missä 1(yksi) mies vaati tinderprofiilissa kkoulutus ja 50k vuosituloja, niin olen täällä lukenut lukuisia ketjuja, joissa kkoulutetut naiset vaativat mieheltä vähintään samaa koulutus- ja tulotasoa kuin itsellään, yhtenä vähimmäisvaatimuksena pariutumiselle. Lisäksi suurinta osaa miehistä ei todellakaan kiinnosta naisen koulutus tai tulotaso, kun taas suurimalle osalle naisista se on vaatimus.

Älä puhu muiden miesten puolesta. En ole aikuisiällä tavannut yhtäkään miestä, jolle koulutuksellani ja elintasollani ei olisi ollut merkitystä.

Onhan sillä merkitystä, toki. Mutta pääsääntöisesti miehille on aika se ja sama onko nainen esim. sairaanhoitaja vai lääkäri. Riittää että nainen on hyvännäköinen ja hänellä on joku ammatti.

Kun taas monille naisille miehen ammatin tuoma status on hyvinkin tärkeä asia kumppanin valinnassa.

Miehet ovat vain häveliäämpiä sen suhteen, etteivät viitsi sanoa ääneen, että heilläkin on odotuksia naisten suhteen. Lääkäri tms kohtuupalkainen yliopistokoulutettu olisi ok, mutta lähihoitajan kanssa en kyllä alkaisi perhettä perustamaan. Naisilla on voimakas sosiaalinen paine kouluttautua ja enemmistö käy korkeakoulun, joten se osa, joka ei kouluja käy, ei ole monestikaan penaalin terävimpiä kyniä.

Enemmistö naisista käy korkeakoulun. Älähän jauha pjaskaa. :D Suurin osa naisista kuin miehistä on duunareita ja jokaista heitä tarvitaan. Se, että ei ole mahdollisimman korkeasti koulutettu ei tarkoita sitä, että olisi tyhmä. Sun asenteellinen kirjoitus kertoo kaiken oleellisen sun omasta älystä ja tuskin olet itse kovinkaan korkeasti koulutettu vaan haluat vain trollata.

Tilastokeskuksen mukaan korkea-asteen tutkinnon on suorittanut yli 50 % naisista ikäryhmissä 35-54. Enemmistö korkeakouluopiskelijoista ja sieltä valmistuvista on naisia; suhdeluku on noin 60:40.

Olen riittävän koulutettu vetämään omaa tutkimusryhmääni.

Juu juu aivan varmasti olet.

Vierailija
148/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on se tavallinen, normaali ja tylsä nainen? Kuulostaisi kumppanina aivan erinomaiselta, ja varsinkin jos ei olisi mitään traumoja, vääriä käsityksiä itsestään, eikä muitakaan luonnehäiriöitä.

Minä olen joskus koittanut etsiä sellaista, mutta jostain syystä niitä ei oikein tahdo löytyä mistään.

Muutaman vuoden etsinnän jälkeen lopetin sellaisen etsimisen. Mutta olis toki ihan mielenkiintoista kohdata sellainen.

T: se tavismies

Vaikea on löytää ainakaan minua. En roiku deittisaiteilla. Viihdyn kotona jsxmuuten olen töissä. Toki ulkoilen metsässä ja käyn kaupassa. Tilaisuuksia törmätä minuun on vähän.

Joo, itselläni on just sama homma. Ei kiinnosta mitkään tinderit yms. Arkipäivät menee työssä ja muuten vapaa-aika harrastuksissa, lenkillä ja muuta touhutessa. Siinähän se kohtaamis ongelma just on.

T: tuon ylemmän tekstin kirjoittaja

Vierailija
149/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juulianna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Älä unohda korkeakoulutusta ja yli 50k vuosituloja. Lisäksi naisen tulee tehdä miehelle lapset ja elättää nämä samalla kun hoitaa myös kotityöt, puunaa itseään 24/7 ja tyydyttää miehensä pyyteettä makuuhuoneen puolella.

Jos viittaat siihen ketjuun, missä 1(yksi) mies vaati tinderprofiilissa kkoulutus ja 50k vuosituloja, niin olen täällä lukenut lukuisia ketjuja, joissa kkoulutetut naiset vaativat mieheltä vähintään samaa koulutus- ja tulotasoa kuin itsellään, yhtenä vähimmäisvaatimuksena pariutumiselle. Lisäksi suurinta osaa miehistä ei todellakaan kiinnosta naisen koulutus tai tulotaso, kun taas suurimalle osalle naisista se on vaatimus.

Älä puhu muiden miesten puolesta. En ole aikuisiällä tavannut yhtäkään miestä, jolle koulutuksellani ja elintasollani ei olisi ollut merkitystä.

Onhan sillä merkitystä, toki. Mutta pääsääntöisesti miehille on aika se ja sama onko nainen esim. sairaanhoitaja vai lääkäri. Riittää että nainen on hyvännäköinen ja hänellä on joku ammatti.

Kun taas monille naisille miehen ammatin tuoma status on hyvinkin tärkeä asia kumppanin valinnassa.

Miehet ovat vain häveliäämpiä sen suhteen, etteivät viitsi sanoa ääneen, että heilläkin on odotuksia naisten suhteen. Lääkäri tms kohtuupalkainen yliopistokoulutettu olisi ok, mutta lähihoitajan kanssa en kyllä alkaisi perhettä perustamaan. Naisilla on voimakas sosiaalinen paine kouluttautua ja enemmistö käy korkeakoulun, joten se osa, joka ei kouluja käy, ei ole monestikaan penaalin terävimpiä kyniä.

Enemmistö naisista käy korkeakoulun. Älähän jauha pjaskaa. :D Suurin osa naisista kuin miehistä on duunareita ja jokaista heitä tarvitaan. Se, että ei ole mahdollisimman korkeasti koulutettu ei tarkoita sitä, että olisi tyhmä. Sun asenteellinen kirjoitus kertoo kaiken oleellisen sun omasta älystä ja tuskin olet itse kovinkaan korkeasti koulutettu vaan haluat vain trollata.

Tilastokeskuksen mukaan korkea-asteen tutkinnon on suorittanut yli 50 % naisista ikäryhmissä 35-54. Enemmistö korkeakouluopiskelijoista ja sieltä valmistuvista on naisia; suhdeluku on noin 60:40.

Olen riittävän koulutettu vetämään omaa tutkimusryhmääni.

Juu juu aivan varmasti olet.

Tiukkaa ad hominemia tulee, mutta ei faktaa?

Vierailija
150/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen nainen osaa nimenomaan keskustella ja haastaa puolisoa sopivasti.

Vierailija
151/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun työskentelin kuumalla linjalla useimpien haaveena oli kotirouva. Linjalta käytiin hakemassa lohtua sinkkuuteen. Haavekuvan toivottiin olevan sydämellinen. Seksuaalinen mieltymys edusti monilla vaniljaa. Kuumalinja on tänäkin päivänä hirmu suosittu. Välttämättä kaikilla ei löydy aikaa tai varoja fyysisen naisen "pitoon".

Vierailija
152/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle normaali nainen tarkoittaa terveelllisillä elämäntavoilla varustettua, liikuntaa harrastavaa, ei-ahmimishäiriöistä henkilöä, jolla on normaali kylläisyyden tunne.

M37

Vierailija
153/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on se tavallinen, normaali ja tylsä nainen? Kuulostaisi kumppanina aivan erinomaiselta, ja varsinkin jos ei olisi mitään traumoja, vääriä käsityksiä itsestään, eikä muitakaan luonnehäiriöitä.

Minä olen joskus koittanut etsiä sellaista, mutta jostain syystä niitä ei oikein tahdo löytyä mistään.

Muutaman vuoden etsinnän jälkeen lopetin sellaisen etsimisen. Mutta olis toki ihan mielenkiintoista kohdata sellainen.

Mitä tarkoitat, että ei saa olla traumoja. Eli jos kuulet, että minulla on ollut lapsuus väkivaltaisessa alkoholistikodissa niin se on heti hei hei. Kun ihmisenä taas olen rauhallinen ja vakaa tyyppi ja etsin ja arvostan vakaata elämää. Niin minut tuomittaisiin asiassa jolle en ole itse voinut mitään.

Terapian olen käynyt, mutta se ei poista sitä faktaa että mulla oli traumaattinen lapsuus.

Vierailija
154/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa kyllä. Itse en ole normaali. Kiltti kyllä olen.

Vierailija
155/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaat sarjapettäjälle.

Vierailija
156/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat, että ei saa olla traumoja. Eli jos kuulet, että minulla on ollut lapsuus väkivaltaisessa alkoholistikodissa niin se on heti hei hei. Kun ihmisenä taas olen rauhallinen ja vakaa tyyppi ja etsin ja arvostan vakaata elämää. Niin minut tuomittaisiin asiassa jolle en ole itse voinut mitään.

Terapian olen käynyt, mutta se ei poista sitä faktaa että mulla oli traumaattinen lapsuus.

Jokainen saa toisaalta valikoita puolinsa haluamillaan kriteereillä. Vai ajatteletko, että transeksuaaleista kieltäytyvät ovat rasisteja?

Vierailija
157/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua enää mitään mt-vikaista jännää naista. Sellainen rauhallinen ja looginen nainen olisi unelma, joka ei saisi yhtäkkiä järjettömiä ideoita jotka impulsiivisesti toteuttaa heti sen kummempia miettimättä.

Onhan näitä, mutta todella harvassa. Esim jos on selvä poliittinen kanta, luulisi että sen kykenee perustelemaan ihan tiedoilla, mutta todella moni ei kykene minkäänlaiseen perusteluun.

Vierailija
158/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin. Ei pelottanut, vaikka toinen kirjoitti että "arkipäivät menee töistä palautumiseen ja viikonloput sitten viikolla tekemättömien asioiden hoitamiseen". Neljät treffit, jokaisen jälkeen olo oli kuin olisi syönyt lautallisen ei-mitään. Totesin, että ei ole minun juttuni. Toinen yritys, nainen on työtön ja asuu äitinsä kanssa, ikää noin 25-vuotta, reilusti ylipainoinen. Puheenaiheeksi löytyy lähinnä se, että hänellä on menkat. Tulee mieleen vanha sanonta "parempi yksin kuin tylsässä seurassa". Kolmas yritys, tämänkertainen on sairauslomalla, en ala utelemaan syitä ekoilla treffeillä. Hänestä välittyy vahvasti Asperger-piirteet. Ei ole oikein mitään yhteistä, toista ei oikein mikään kiinnosta, ulkonäkökään ei sytytä. Totean itselleni, että minut on varmaankin luotu elämään yksin sitten.

Vierailija
159/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa toisaalta valikoita puolinsa haluamillaan kriteereillä. Vai ajatteletko, että transeksuaaleista kieltäytyvät ovat rasisteja?

En ajattele. Voin kai todeta, että minä en sille mahda mitään, jos jotkut ovat niin yksioikoisia kuin tuo mies, jolle kommentoin.

Sama

Vierailija
160/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös suurimmalla osalla ole sellainen? Päivätyö, sisustusta, jumppaa, lapsia, ok-talo?

Lapsia on nykyisin vain vähemmistöllä. Ja lapsettomilla ei useinkaan ole omakotitaloa.

2/3:lla naisista on lapsia Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi