Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille ei kelpaa tavallinen, normaali ja "tylsä" nainen?

Vierailija
07.01.2023 |

Mitä miehet haluavat? Jännitystä, vauhtia ja vaarallisia tilanteita?

Kommentit (206)

Vierailija
121/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on se tavallinen, normaali ja tylsä nainen? Kuulostaisi kumppanina aivan erinomaiselta, ja varsinkin jos ei olisi mitään traumoja, vääriä käsityksiä itsestään, eikä muitakaan luonnehäiriöitä.

Minä olen joskus koittanut etsiä sellaista, mutta jostain syystä niitä ei oikein tahdo löytyä mistään.

Muutaman vuoden etsinnän jälkeen lopetin sellaisen etsimisen. Mutta olis toki ihan mielenkiintoista kohdata sellainen.

T: se tavismies

Vaikea on löytää ainakaan minua. En roiku deittisaiteilla. Viihdyn kotona jsxmuuten olen töissä. Toki ulkoilen metsässä ja käyn kaupassa. Tilaisuuksia törmätä minuun on vähän.

Vierailija
122/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä on tylsää kun nainen tekee vain kotitöitä, käy salilla ja lenkillä, lukee kirjoja ja käyttää aikaansa yhteiskunnallisten asioiden pohtimiseen. Ei mitään draamaa, ei jännää. Ei tapahdu mitään erikoista sellaisen ihmisen elämässä. Ei mies kestä sitä.

Onhan tämä ironista huumoria? Kun tosielämässä naiset ajat... tuntevat juuri noin, että pitää olla draamaa, ylä-, ja alamäkiä. Kun taas miehille kuvaamasi nainen olisi unelma.

Missä näitä miehiä on? Nuo tavalliset, normaalit ja tylsät miehetkin odottaa naiselta jotain omituista äksöniä ja temperamenttista luonnetta sekä isoa kaveri- ja tuttavapiiriä vaikka itse viihtyvät paremmin kotona (tai lenkkipolulla, luonnossa) ja ovat introverttejä.

Sitten kun nainen on samanlainen niin nainen onkin tylsä (ja outo).

Onko sinut muka aina dumpattu noiden syiden takia, vai keksitkö ihan päästäsi? Kyllä itse tuollaisena kuvailemanasi miehenä kelpaa ihan samanlainen nainen luonteeltaan, eikä tuollainen kuvailemassi sosiaalinen, laajan kaveripiirin omaava duracellpupu. Toki luonnetta sopii olla, ettei ole sellainen perässävedettävä jees-nainen, joka pelkää sanoa mielipiteensä ja mukautuu muiden tahdon mukaisesti.

No kyllä se aika selväksi tulee kun mies ihan ääneen ihmettelee miksi käyn "vaan" lenkillä enkä ryhmäjumpissa kavereiden kanssa. Ja mies siis ei itsekään käynyt esim pelaamassa mitään höntsäfutista kavereiden kanssa vaan nimenomaan lenkillä. Yksin.

Yksi taasen moitiskeli olevan kummallista kun en ole kokoaikaa suuna päänä kuten naisilla on tapana. Hän ei siis itsekään ollut mikään moottoriturpa.

Tuo perässävedettävyys tuskin innostaa ketään mutta toisaalta se itselliseen elämään tottunut kyllä harvemmin sellainen onkaan. Enemmänkin taitaa olla niin, että etenkin miehille pitää esittää sitä naurettavaa kylmää-kuumaa-teatteria ja sellainen mutkaton ja johdonmukainen suhtautuminen toiseen onkin ihan no-no ja mukamas merkki jostain kynnysmattoilusta.

Ne tylsät ja tavalliset miehetkin tuntuu kaipaavan draamaa ja oikkuja.

Miksi ette käyneet lenkillä yhdessä? Loistava tapa viettää aikaa yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juulianna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Älä unohda korkeakoulutusta ja yli 50k vuosituloja. Lisäksi naisen tulee tehdä miehelle lapset ja elättää nämä samalla kun hoitaa myös kotityöt, puunaa itseään 24/7 ja tyydyttää miehensä pyyteettä makuuhuoneen puolella.

Jos viittaat siihen ketjuun, missä 1(yksi) mies vaati tinderprofiilissa kkoulutus ja 50k vuosituloja, niin olen täällä lukenut lukuisia ketjuja, joissa kkoulutetut naiset vaativat mieheltä vähintään samaa koulutus- ja tulotasoa kuin itsellään, yhtenä vähimmäisvaatimuksena pariutumiselle. Lisäksi suurinta osaa miehistä ei todellakaan kiinnosta naisen koulutus tai tulotaso, kun taas suurimalle osalle naisista se on vaatimus.

Älä puhu muiden miesten puolesta. En ole aikuisiällä tavannut yhtäkään miestä, jolle koulutuksellani ja elintasollani ei olisi ollut merkitystä.

Onhan sillä merkitystä, toki. Mutta pääsääntöisesti miehille on aika se ja sama onko nainen esim. sairaanhoitaja vai lääkäri. Riittää että nainen on hyvännäköinen ja hänellä on joku ammatti.

Kun taas monille naisille miehen ammatin tuoma status on hyvinkin tärkeä asia kumppanin valinnassa.

Miehet ovat vain häveliäämpiä sen suhteen, etteivät viitsi sanoa ääneen, että heilläkin on odotuksia naisten suhteen. Lääkäri tms kohtuupalkainen yliopistokoulutettu olisi ok, mutta lähihoitajan kanssa en kyllä alkaisi perhettä perustamaan. Naisilla on voimakas sosiaalinen paine kouluttautua ja enemmistö käy korkeakoulun, joten se osa, joka ei kouluja käy, ei ole monestikaan penaalin terävimpiä kyniä.

Enemmistö naisista käy korkeakoulun. Älähän jauha pjaskaa. :D Suurin osa naisista kuin miehistä on duunareita ja jokaista heitä tarvitaan. Se, että ei ole mahdollisimman korkeasti koulutettu ei tarkoita sitä, että olisi tyhmä. Sun asenteellinen kirjoitus kertoo kaiken oleellisen sun omasta älystä ja tuskin olet itse kovinkaan korkeasti koulutettu vaan haluat vain trollata.

Tilastokeskuksen mukaan korkea-asteen tutkinnon on suorittanut yli 50 % naisista ikäryhmissä 35-54. Enemmistö korkeakouluopiskelijoista ja sieltä valmistuvista on naisia; suhdeluku on noin 60:40.

Olen riittävän koulutettu vetämään omaa tutkimusryhmääni.

Vierailija
124/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä on tylsää kun nainen tekee vain kotitöitä, käy salilla ja lenkillä, lukee kirjoja ja käyttää aikaansa yhteiskunnallisten asioiden pohtimiseen. Ei mitään draamaa, ei jännää. Ei tapahdu mitään erikoista sellaisen ihmisen elämässä. Ei mies kestä sitä.

Onhan tämä ironista huumoria? Kun tosielämässä naiset ajat... tuntevat juuri noin, että pitää olla draamaa, ylä-, ja alamäkiä. Kun taas miehille kuvaamasi nainen olisi unelma.

Missä näitä miehiä on? Nuo tavalliset, normaalit ja tylsät miehetkin odottaa naiselta jotain omituista äksöniä ja temperamenttista luonnetta sekä isoa kaveri- ja tuttavapiiriä vaikka itse viihtyvät paremmin kotona (tai lenkkipolulla, luonnossa) ja ovat introverttejä.

Onko sinut muka aina dumpattu noiden syiden takia, vai keksitkö ihan päästäsi? Kyllä itse tuollaisena kuvailemanasi miehenä kelpaa ihan samanlainen nainen luonteeltaan, eikä tuollainen kuvailemassi sosiaalinen, laajan kaveripiirin omaava duracellpupu. Toki luonnetta sopii olla, ettei ole sellainen perässävedettävä jees-nainen, joka pelkää sanoa mielipiteensä ja mukautuu muiden tahdon mukaisesti.

No kyllä se aika selväksi tulee kun mies ihan ääneen ihmettelee miksi käyn "vaan" lenkillä enkä ryhmäjumpissa kavereiden kanssa. Ja mies siis ei itsekään käynyt esim pelaamassa mitään höntsäfutista kavereiden kanssa vaan nimenomaan lenkillä. Yksin.

Yksi taasen moitiskeli olevan kummallista kun en ole kokoaikaa suuna päänä kuten naisilla on tapana. Hän ei siis itsekään ollut mikään moottoriturpa.

Tuo perässävedettävyys tuskin innostaa ketään mutta toisaalta se itselliseen elämään tottunut kyllä harvemmin sellainen onkaan. Enemmänkin taitaa olla niin, että etenkin miehille pitää esittää sitä naurettavaa kylmää-kuumaa-teatteria ja sellainen mutkaton ja johdonmukainen suhtautuminen toiseen onkin ihan no-no ja mukamas merkki jostain kynnysmattoilusta.

Kai sitä saa asioita kysyä, ilman että niistä tarvitsee nokkinsa ottaa. Se ei kuitenkaan varmaan ollut eronne syy, että et käynyt kavereiden kanssa ryhmäjumpassa.

Ja epäilen että toisen tyypin kohdalla eronne syy ei myöskään ollut se, että et ollut suuna päänä kokoajan.

Itseä ei kiinnosta, vaikka puoliso viihtyisi yksin tekemässä asioita eikä todellakaan kiinnosta moottoriturvat, vaikka keskustelusta tykkäänkin.

Vierailija
125/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmista naisista kuoriutuu alun jälkeen sellainen määräilevä besserwisseri-justiina, että ei hyvää päivää...

Ja toiseksi syyksi että useimpiin naisiin on vaikea tutustua. Tarpeeksi monta ghostausta takana niin alkaa usko ja luottamus horjua ihmisiin.

Oon se nainen joka nosti aikanaan miehen suosta. Opetin kädestä pitäen arjen hallintaa, työnhakua ja kodin ylläpitoa. Ero tuli. Miesten omasta suusta kuulee toiveena hissillä yläkerrokseen vievästä naisesta. Tuohdutaan ettei näin käy. Mies kuin mies kykenisi vallan mainiosti nousemaan suosta. Naista kaivataan kavereiden takia. Kaverien antana hyväksyntä nostaa itsetuntoa.

Jos olet tällä hetkellä roskakasan keskellä elävä syrjäytynyt mieshenkilö. Älä oleta toisen ihmisen tuovan onnea. Sun pitää itse löytää ne avaimet millä elämä muuttuu mielekkääksi.

Aloita pienestä. Amazon Audible trialilla (peru ajoissa) self-help kirjoista, Youtube tutoriaali videoista. Laita Toriin annetaan osastolle ilmoitus ylimääräisistä tavaroista jotka voi noutaa ulko-oven edestä. Laita lisämaininta vain nouto sekä osoite tiedustelut. Et vastaa turhan jaarittelijoille.

Vierailija
126/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Älä unohda korkeakoulutusta ja yli 50k vuosituloja. Lisäksi naisen tulee tehdä miehelle lapset ja elättää nämä samalla kun hoitaa myös kotityöt, puunaa itseään 24/7 ja tyydyttää miehensä pyyteettä makuuhuoneen puolella.

Jos viittaat siihen ketjuun, missä 1(yksi) mies vaati tinderprofiilissa kkoulutus ja 50k vuosituloja, niin olen täällä lukenut lukuisia ketjuja, joissa kkoulutetut naiset vaativat mieheltä vähintään samaa koulutus- ja tulotasoa kuin itsellään, yhtenä vähimmäisvaatimuksena pariutumiselle. Lisäksi suurinta osaa miehistä ei todellakaan kiinnosta naisen koulutus tai tulotaso, kun taas suurimalle osalle naisista se on vaatimus.

Älä puhu muiden miesten puolesta. En ole aikuisiällä tavannut yhtäkään miestä, jolle koulutuksellani ja elintasollani ei olisi ollut merkitystä.

Sehän kuule varmaan riippuu aivan siitä ketä miehiä juuri sinä olet tapaillut. Tietysti jos on korkeakouluja käynyt, niin varmaan on enemmän valinnanvaraakin miehenä, kun naiset sitä tutkintopaperia niin arvostavat.

Ei se aivan noinkaan mene. Paljon naisia deittailleena asiat joista paljon puhutaan tulevat esille erittäin harvoin. Koulutus, pituus, munan koko jne. Työ nyt tietysti, mutta harvalle merkitsee koulutus, miehen pituus, jos nainen ei ole 180cm niin eipä juuri merkitse, munan koko, kukaan ei sitä kysy.

T: amis, 167cm, töissä tehtaassa, muna 11cm. Naimisissa, kolme lasta, uusi omakotitalo, pari vanhaa farmari volvoa ja koira. Mulle olis tarjolla niitä tavallisia naisia vaikka kuinka.

Kun lyhyt ja pienimunainen amis kertoo pariutuneensa onnellisesti, ei varmaankaan mene kauaa kun täällä valistetaan, että olet vain hyväksikäyttettävä maksueunukki, ellei sitten suoraan syytetä valehtelusta. Todellisuus täällä ja tuolla ulkona ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
127/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle liiallinen tavanomaisuus ja henkinen keskinkertaisuus naisessa on pahinta myrkkyä parisuhdemielessä. En toki halua arvaamatona tai luonnehäiriöistä  tyttöystävää. Haluan mahdollisuuden silloin tällöin käytäviin, syväluotaaviin, älyllisiin keskusteluihin. Haluan, että voin yhdessä kumppanini kanssa tehdä ja kokea uusia asioita. Haluan hänen olevan sellainen, että en aina pysty ennakoimaan hänen mielipidettään (tai jopa sanojaan) näistä uusista kokemuksista. Voimme sitten vertailla , miten ne koimme  ja näimme -samaa mieltä niistä ei tarvitse olla. pääasia, että mielipide löytyy, ja sen mielipiteen  pystyy sanoittamaan ja  perustelemaan. Haluan hänen tuntevan intohimoa elämää ja sen ilmiöitä kohtaan. 

Mikään edellä olevasta ei sulje pois sitä, etteikö lauantai-iltaa voisi viettää sohvalla käpertyneenä sylikkäin romanttisen hömppäkomedian äärellä. Henkisen kapasiteetin puute sen sijaan sulkee pois suuuren osan epäkonventionaalisista tavoita viettää se lauantai-ilta.

Rakastan analysoivaa keskustelua yhteiskunnan ilmiöistä, elokuvista jne..

En tosin aiheista joihin en ole yhtään perehtynyt. Meikeistä, irtoripsistä ym en tiedä hölkäsenpöläystä vaikka nainen olen. Eikä minulle myydä käytettyä autoa sen värillä. Paljon enemmän kiinnostaa miten autoa on huollettu, onko siinä ruostetta, kuinka auto pelittää, onko heti edessä isoja remppoja.

Naiskavereiden kanssa keskustelun aiheet on myös monipuolisia. En oikein viihdy ulkonäköseikkoihin juuttuvien kanssa.

Vierailija
128/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös suurimmalla osalla ole sellainen? Päivätyö, sisustusta, jumppaa, lapsia, ok-talo?

Lapsia on nykyisin vain vähemmistöllä. Ja lapsettomilla ei useinkaan ole omakotitaloa.

Viidesosalla 40-vuotiaista ei ole lapsia, ja siihen on laskettu mukaan lapsia haluamattomat lapselliset....

Velat ovat edelleenkin uniikkeja lumihiutaleita.

Siis lapsia haluavat lapsettomat.

Vierailija
129/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös suurimmalla osalla ole sellainen? Päivätyö, sisustusta, jumppaa, lapsia, ok-talo?

Itse pitäisin paljon enemmän naisesta, jolla ei olisi lapsia eikä ok-taloa. En välitä sisustushulluista myöskään. Päivätyö on hyvä olla ja jumppa ok.

Mutta suurin osa miehistä tuntuu nimenomaan haluavan naisen joka on tuollainen etenkin lisämaterian hamstraaja joka tahtoo aina lisää ja jotain mitä ei vielä ole sekä marisee alvariinsa. Sisustus on aina ihan vääränlainen vaikka se vaihtuisi kaksi kertaa vuodessa seinien väriä myöten, neliöitä on aina liian vähän eli muutosta haaveillaan jatkuvasti, auto on vääränlainen, jumppa on vääränlainen, prse on vääränlainen, lapsia on väärä määrä tai lapsiluku ei olekaan täynnä vaikka on jo se yksi iltatähtikin tehtynä..

Mulle-kaikkea-heti-lisää-mä-tahdon-katsokaa-kaikki-mua-miks-muilla-on-sitä-ja-tätä-yhyy on se naistyyppi joka miehiä eniten ensin viehättää. Ja myöhemmin vaan v!tuttaa.

Kauanko olet ollut sinkkuna? Alkaa jo näkyä vahvasti tuo katkeruus miehiä kohtaan.

Täh? Tuossahan vaan kuvattiin se elämäntyyli jollaiseen se tylsä tavismieskin herkästi ajautuu, kun ei kelpuuta puolisokseen itsensä kaltaista tylsää tavisnaista vaan haluaa sitä actionia ja draamaa jossa mikään ei ikinä ole riittävän hyvin.

Aikansahan sitä jaksaa ja se on kivaa vaihtelua, mutta loppuelämän ajan? 

Noita vastaavanlaisia kilpailunhaluisia miehiähän on myös, joille ikinä mikään ei ole riittävästi ja aina pitää olla aiempaa parempaa eli kalliimpaa autoa, kännykkää, telkkaria jne ja aina pitää olla menossa ja tekemässä sitä tai tätä ja etenkin päästä näyttämään muille kuinka van minäpä se olin siellä ja mullapa se on uusin puhelin.

Tylsä tavisnainen tosin ymmärtää yleensä ihan itsekin, ettei tuollaisen elämäntapa-tyytymättömän ja materiaan mieltyneen sähköjäniksen kanssa tule yhteiselämästä yhtään mitään eikä siksi sellaisesta edes haaveile.

Eikä näissä edellämainituissa ihmisissä siis mitään vikaa ole koska toisilleenhan nuo on ihan perfect match. Näille se tylsä tavis on pelkkä riippa joille aikansa kelpaa (tylsä nainen) mahdollistamaan ja (tylsä mies) kustantamaan näitä loppumattomia mielitekoja. Sitten se ero tulee viimeistään 35-45-vuotiaana.

Vierailija
130/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle liiallinen tavanomaisuus ja henkinen keskinkertaisuus naisessa on pahinta myrkkyä parisuhdemielessä. En toki halua arvaamatona tai luonnehäiriöistä  tyttöystävää. Haluan mahdollisuuden silloin tällöin käytäviin, syväluotaaviin, älyllisiin keskusteluihin. Haluan, että voin yhdessä kumppanini kanssa tehdä ja kokea uusia asioita. Haluan hänen olevan sellainen, että en aina pysty ennakoimaan hänen mielipidettään (tai jopa sanojaan) näistä uusista kokemuksista. Voimme sitten vertailla , miten ne koimme  ja näimme -samaa mieltä niistä ei tarvitse olla. pääasia, että mielipide löytyy, ja sen mielipiteen  pystyy sanoittamaan ja  perustelemaan. Haluan hänen tuntevan intohimoa elämää ja sen ilmiöitä kohtaan. 

Mikään edellä olevasta ei sulje pois sitä, etteikö lauantai-iltaa voisi viettää sohvalla käpertyneenä sylikkäin romanttisen hömppäkomedian äärellä. Henkisen kapasiteetin puute sen sijaan sulkee pois suuuren osan epäkonventionaalisista tavoita viettää se lauantai-ilta.

En tosin aiheista joihin en ole yhtään perehtynyt. Meikeistä, irtoripsistä ym en tiedä hölkäsenpöläystä vaikka nainen olen. Eikä minulle myydä käytettyä autoa sen värillä. Paljon enemmän kiinnostaa miten autoa on huollettu, onko siinä ruostetta, kuinka auto pelittää, onko heti edessä isoja remppoja.

Naiskavereiden kanssa keskustelun aiheet on myös monipuolisia. En oikein viihdy ulkonäköseikkoihin juuttuvien kanssa.

Naiselta kyllä puheissa odotetaan keskustelutaitoa ja kiinnostusta ihan muihin asioihin kuin hömppään, mutta sitten kun nainen osaakin vaihtaa autoonsa renkaat sekä avata ja putsata lavuaarin hajulukon niin tuota joo..

Vierailija
131/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselta kyllä puheissa odotetaan keskustelutaitoa ja kiinnostusta ihan muihin asioihin kuin hömppään, mutta sitten kun nainen osaakin vaihtaa autoonsa renkaat sekä avata ja putsata lavuaarin hajulukon niin tuota joo..

Tietysti osaan naisena vaihtaa auton renkaat, putsata hajulukot, putsata viemärikaivot jne. Ne eivät ole mitään rakettitiedettä. Monta muutakin juttua osaan. Olen menestyksekkäästi pitänyt yllä omakotitaloa jossa asun.

Vierailija
132/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut paljon kysyntää, enkä voi mitenkään kuvailla itseäni tavalliseksi. En ole koskaan tavannut ihmistä, joka olisi edes lähelle samanlainen kuin minä. Toisaalta en tarjoa myöskään jännitystä, vauhtia ja vaarallisia tilanteita.

Olen todella outo persoona, ääri-introvertti, ujo ja sosiaalisesti kömpelö taiteilijatyyppi. Ujoudesta huolimatta mulla on asioista hyvin vahvojakin mielipiteitä. Ehkä nämä piirteet ulkonäkööni yhdistettynä herättävät monien miesten kiinnostuksen.

Vierailija
133/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyys ei ole este seurustelulle vaan se, ettei olla samalla aaltopituudella.

Helvettiä se olisi, jos mentisiin vain toisen ehdoilla.

Vierailija
134/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehen kehityskaari?

Sinkkumies: naisen tuloilla ei ole minulle mitään merkitystä kun valitsen kumppania

Mies kumppanin valittuaan: naisen tulee maksaa vähintään puolet yhteisistä menoista omista tuloistaan riippumatta

Mies vääjäämättömän eron jälkeen: minähän en mitään elatusmaksuja maksa

Suututettu mies ei ole yhteistyöhaluinen.

Vierailija
135/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tahtoo naisen jolla on joko kaksisuuntainan mielialahäiriö tai epävakaa persoonallisuushäiriö.

On todistettu jo monta kertaa. He tuntuvat oikein haluavan sellaisen epätasaisen parisuhteen jossa nainen menee välillä sekaisin. 

Hmm, ehkä miehissäkin on näitä jotka haluavat "pelastaa" jonkun. Yleensä se ei pidemmän päälle kuitenkaan onnistu.

Tylsässä ja tavallisessa naisessa ei ole mitään vikaa, mutta ei myöskään mitään yhteen ajavaa voimaa, kuten tuo pelastaja/pelastettava asetelma. Toki kyseessä voi olla myös hyväksikäyttö. Mutta usein näissä sekaisin olevien suhteissa ei ota selvää kumpi on se todellinen hyväksikäyttäjä.

Vierailija
136/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tahtoo naisen jolla on joko kaksisuuntainan mielialahäiriö tai epävakaa persoonallisuushäiriö.

On todistettu jo monta kertaa. He tuntuvat oikein haluavan sellaisen epätasaisen parisuhteen jossa nainen menee välillä sekaisin. 

Joo, joku ihmeen hoivavietti kyseessä.

Haluavat olla niitä prinssejä pelastamassa neitoa hädässä.

Vierailija
137/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä saa asioita kysyä, ilman että niistä tarvitsee nokkinsa ottaa. Se ei kuitenkaan varmaan ollut eronne syy, että et käynyt kavereiden kanssa ryhmäjumpassa.

Ja epäilen että toisen tyypin kohdalla eronne syy ei myöskään ollut se, että et ollut suuna päänä kokoajan.

Itseä ei kiinnosta, vaikka puoliso viihtyisi yksin tekemässä asioita eikä todellakaan kiinnosta moottoriturvat, vaikka keskustelusta tykkäänkin.

Niin no, kummassakin tapauksessahan se nimenomaan oli mies joka otti nokkiinsa siitä etten harrastanut hänen odottamiaan "norminaisten" lajeja tai en ollut oletustensa mukainen "norminainen" jolta ei suunvuoroa saa.

Vierailija
138/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavaliset tylsät naiset eivät harrasta kiihkeää seksiä, joten tässä varmaan suurin syy. Tavalliset seksuaalisesti aktiiviset naiset kelpaavat kyllä.

Eiköhän jokainen ole seksuaalisesti aktiivinen, omien rajojensa puitteissa, kun kohtaa sen oikean kumppanin. Että olisi aktiivinen kenen kanssa tahansa, riippumatta seksin laadusta? Tuskin löytyy.

Vierailija
139/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti osaan naisena vaihtaa auton renkaat, putsata hajulukot, putsata viemärikaivot jne. Ne eivät ole mitään rakettitiedettä. Monta muutakin juttua osaan. Olen menestyksekkäästi pitänyt yllä omakotitaloa jossa asun.

Totta kai osaat kuten suurin osa naisista. Monille miehillehän tuo osaaminen on ylläri eikä useimmiten edes mieluinen.

Vierailija
140/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette käyneet lenkillä yhdessä? Loistava tapa viettää aikaa yhdessä.

Ei me ehditty kun mies pettyi harrastamiini lajeihin sekä sosiaalisen elämäni laajuuteen jo tokilla treffeillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän