Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille ei kelpaa tavallinen, normaali ja "tylsä" nainen?

Vierailija
07.01.2023 |

Mitä miehet haluavat? Jännitystä, vauhtia ja vaarallisia tilanteita?

Kommentit (206)

Vierailija
101/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehen kehityskaari?

Sinkkumies: naisen tuloilla ei ole minulle mitään merkitystä kun valitsen kumppania

Mies kumppanin valittuaan: naisen tulee maksaa vähintään puolet yhteisistä menoista omista tuloistaan riippumatta

Mies vääjäämättömän eron jälkeen: minähän en mitään elatusmaksuja maksa

Vierailija
102/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se juttu on nääs se että nää hullut naiset on niitä joilta saa vastakaikuakin. Itsekään en muita netistä tunnu löytävän kun ne jotka ei vastaile taitaa sitten olla niitä rauhallisia naisia.

Saman huomannut, ainoat jotka vastaa tuntuu olevan niitä mt-tapauksia. Alan jo vähän epäillä, että löytyykö netistä edes muita kuin mt-potilaita. Itsellä ei ole päihde- eikä mt-ongelmaa, lähinnä sellasta ujoutta lähestyä naisia oikeassa elämässä selvinpäin, siksi netti on luontevin paikka jään rikkomiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo ottanut. Tavallinen vittumainen akka se tuossa pyörii, ainakin 50kg on ylipainoa ja mä hoikahko. Pimppiä on kyllä antanut monena päivänä peräkkäin taas vaikka yli kymmenen vuotta ollaan yhdessä taisteltu ja tänäänkin aion tuon kanssa painia. Muuten ei kyllä tuota kestäis, mutta kiva pimppi ja onhan se yhteinen koti ja lapset.

Vierailija
104/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies: naisen tuloilla ei ole minulle mitään merkitystä kun valitsen kumppania

Mies kumppanin valittuaan: naisen tulee maksaa vähintään puolet yhteisistä menoista omista tuloistaan riippumatta

Niin, jos sitä tahtoo tahallaan väärinymmärtää, niin onnistuuhan se. Voi sieltä täältä valita yksittäisen mielipiteen ja muovata siitä kaikkia palstan miehiä koskevan stereotypian.

Vierailija
105/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Älä unohda korkeakoulutusta ja yli 50k vuosituloja. Lisäksi naisen tulee tehdä miehelle lapset ja elättää nämä samalla kun hoitaa myös kotityöt, puunaa itseään 24/7 ja tyydyttää miehensä pyyteettä makuuhuoneen puolella.

Jos viittaat siihen ketjuun, missä 1(yksi) mies vaati tinderprofiilissa kkoulutus ja 50k vuosituloja, niin olen täällä lukenut lukuisia ketjuja, joissa kkoulutetut naiset vaativat mieheltä vähintään samaa koulutus- ja tulotasoa kuin itsellään, yhtenä vähimmäisvaatimuksena pariutumiselle. Lisäksi suurinta osaa miehistä ei todellakaan kiinnosta naisen koulutus tai tulotaso, kun taas suurimalle osalle naisista se on vaatimus.

Älä puhu muiden miesten puolesta. En ole aikuisiällä tavannut yhtäkään miestä, jolle koulutuksellani ja elintasollani ei olisi ollut merkitystä.

Onhan sillä merkitystä, toki. Mutta pääsääntöisesti miehille on aika se ja sama onko nainen esim. sairaanhoitaja vai lääkäri. Riittää että nainen on hyvännäköinen ja hänellä on joku ammatti.

Kun taas monille naisille miehen ammatin tuoma status on hyvinkin tärkeä asia kumppanin valinnassa.

Miehet ovat vain häveliäämpiä sen suhteen, etteivät viitsi sanoa ääneen, että heilläkin on odotuksia naisten suhteen. Lääkäri tms kohtuupalkainen yliopistokoulutettu olisi ok, mutta lähihoitajan kanssa en kyllä alkaisi perhettä perustamaan. Naisilla on voimakas sosiaalinen paine kouluttautua ja enemmistö käy korkeakoulun, joten se osa, joka ei kouluja käy, ei ole monestikaan penaalin terävimpiä kyniä.

Jopas tuossa on melkoinen logiikka. Silloin siis on "penaalin terävimpiä" kun vaan menee massan mukana, mutta itsenäisiä ja omannäköisiä päätöksiä tekevä nainen taasen ei.

Vierailija
106/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös suurimmalla osalla ole sellainen? Päivätyö, sisustusta, jumppaa, lapsia, ok-talo?

Itse pitäisin paljon enemmän naisesta, jolla ei olisi lapsia eikä ok-taloa. En välitä sisustushulluista myöskään. Päivätyö on hyvä olla ja jumppa ok.

Mutta suurin osa miehistä tuntuu nimenomaan haluavan naisen joka on tuollainen etenkin lisämaterian hamstraaja joka tahtoo aina lisää ja jotain mitä ei vielä ole sekä marisee alvariinsa. Sisustus on aina ihan vääränlainen vaikka se vaihtuisi kaksi kertaa vuodessa seinien väriä myöten, neliöitä on aina liian vähän eli muutosta haaveillaan jatkuvasti, auto on vääränlainen, jumppa on vääränlainen, prse on vääränlainen, lapsia on väärä määrä tai lapsiluku ei olekaan täynnä vaikka on jo se yksi iltatähtikin tehtynä..

Mulle-kaikkea-heti-lisää-mä-tahdon-katsokaa-kaikki-mua-miks-muilla-on-sitä-ja-tätä-yhyy on se naistyyppi joka miehiä eniten ensin viehättää. Ja myöhemmin vaan v!tuttaa.

Kauanko olet ollut sinkkuna? Alkaa jo näkyä vahvasti tuo katkeruus miehiä kohtaan.

Vierailija
107/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos sitä tahtoo tahallaan väärinymmärtää, niin onnistuuhan se. Voi sieltä täältä valita yksittäisen mielipiteen ja muovata siitä kaikkia palstan miehiä koskevan stereotypian.

Tuo ei ole väärinymmärrys vaan totuus. Muutama poikkeus ei muuta tuota tosiasiaa, että miehet ovat tuollaisia.

Vierailija
108/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Älä unohda korkeakoulutusta ja yli 50k vuosituloja. Lisäksi naisen tulee tehdä miehelle lapset ja elättää nämä samalla kun hoitaa myös kotityöt, puunaa itseään 24/7 ja tyydyttää miehensä pyyteettä makuuhuoneen puolella.

Jos viittaat siihen ketjuun, missä 1(yksi) mies vaati tinderprofiilissa kkoulutus ja 50k vuosituloja, niin olen täällä lukenut lukuisia ketjuja, joissa kkoulutetut naiset vaativat mieheltä vähintään samaa koulutus- ja tulotasoa kuin itsellään, yhtenä vähimmäisvaatimuksena pariutumiselle. Lisäksi suurinta osaa miehistä ei todellakaan kiinnosta naisen koulutus tai tulotaso, kun taas suurimalle osalle naisista se on vaatimus.

Älä puhu muiden miesten puolesta. En ole aikuisiällä tavannut yhtäkään miestä, jolle koulutuksellani ja elintasollani ei olisi ollut merkitystä.

Sehän kuule varmaan riippuu aivan siitä ketä miehiä juuri sinä olet tapaillut. Tietysti jos on korkeakouluja käynyt, niin varmaan on enemmän valinnanvaraakin miehenä, kun naiset sitä tutkintopaperia niin arvostavat.

Vierailija
109/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään monet viihtyy niin hyvin itsekseen, joten jotkut eivät edes halua kumppania.

Säästyypä parisuhdeongelmilta. Ai että olis mukava kyllä. Kahden liitossa kun on kaksi näkemystä asioista.

Vierailija
110/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tussu is a hell of a drug.

Järki palaa päähän vasta tuossa 2-3 vaiheiden välillä kun lapset ja asuntolaina on jo pujotettu silmukkana kaulaan.

Vierailija
111/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole väärinymmärrys vaan totuus. Muutama poikkeus ei muuta tuota tosiasiaa, että miehet ovat tuollaisia.

Se että on muutama tuollainen muutama poikkeus, ei tee siitä siitä tosiasiaa, että miehet eivät ole tuollaisia.

Vierailija
112/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokin sinkku naisten kompastuskiveksi muodostuu lista runkkkaus. Listaa luodessa unohdetaan oma minuus. Kuka sinä olet? Ei treffeille saavuta tsekkauslistan kanssa

Vierailija
113/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä on tylsää kun nainen tekee vain kotitöitä, käy salilla ja lenkillä, lukee kirjoja ja käyttää aikaansa yhteiskunnallisten asioiden pohtimiseen. Ei mitään draamaa, ei jännää. Ei tapahdu mitään erikoista sellaisen ihmisen elämässä. Ei mies kestä sitä.

Miten löydän tällaisen naisen?

Rosebrides.com ,käytä search toimintoa

Vierailija
114/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle liiallinen tavanomaisuus ja henkinen keskinkertaisuus naisessa on pahinta myrkkyä parisuhdemielessä. En toki halua arvaamatona tai luonnehäiriöistä  tyttöystävää. Haluan mahdollisuuden silloin tällöin käytäviin, syväluotaaviin, älyllisiin keskusteluihin. Haluan, että voin yhdessä kumppanini kanssa tehdä ja kokea uusia asioita. Haluan hänen olevan sellainen, että en aina pysty ennakoimaan hänen mielipidettään (tai jopa sanojaan) näistä uusista kokemuksista. Voimme sitten vertailla , miten ne koimme  ja näimme -samaa mieltä niistä ei tarvitse olla. pääasia, että mielipide löytyy, ja sen mielipiteen  pystyy sanoittamaan ja  perustelemaan. Haluan hänen tuntevan intohimoa elämää ja sen ilmiöitä kohtaan. 

Mikään edellä olevasta ei sulje pois sitä, etteikö lauantai-iltaa voisi viettää sohvalla käpertyneenä sylikkäin romanttisen hömppäkomedian äärellä. Henkisen kapasiteetin puute sen sijaan sulkee pois suuuren osan epäkonventionaalisista tavoita viettää se lauantai-ilta.

Vierailija
115/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Jos se olisi vain yhden mielipide, aihetta ei olisi käsitelty 32 sivun verran.

Mies saa toki haluta ihan mitä ikinä itse keksii. Kunhan ei sitten valita kun ei löydy.

Kanat ne nyt tykkää kaakattaa asiasta kuin asiasta, kun tulee paha mieli jostain yksittäisestä asiasta. Ei se siitä mitään yleistä totuutta tee. Mutta siinä toki olen samaa mieltä, että kyllä jokainen saa haluta ihan mitä tahansa. En itsekään huolisi ihmistä, jonka kanssa en voi keskustella samalla aaltopituudella, jolla ei ole samanlaiset tulevaisuudensuunnitelma, jonka ulkonäkö ei viehätä, jolla on huono hygienia ja käytöstavat. Ja siinä on muuten ne ainoat vaatimukset, silti on vaikea löytää naisseuraa, joka täyttäisi vaatimukset.

Kuvailemasi naistyyppi etsii ehkä kaltaistaan. Naisia kanoiksi nimittelevä ei ehkä heille kelpaa.

Niin, ja tosiaankin, huumorintajuinenkin vielä pitäisi olla. Siat ne tykkää röhkiä ja kanat kotkottaa, ei pidä pienistä pahastua. Naiset ne on vaan yleensä hyvin herkkänahkaisia, sialla sentään on paksu nahka.

Tyypillistä sian käytöstähän tuo onkin. "Vitsi se vaan oli, miten sulla ei ole mitään huumorintajua, röhröh". Sillä voikin sitten oikeuttaa kaiken sikailun.

Joko emakot ovat porsineet?

Vierailija
116/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä on tylsää kun nainen tekee vain kotitöitä, käy salilla ja lenkillä, lukee kirjoja ja käyttää aikaansa yhteiskunnallisten asioiden pohtimiseen. Ei mitään draamaa, ei jännää. Ei tapahdu mitään erikoista sellaisen ihmisen elämässä. Ei mies kestä sitä.

Onhan tämä ironista huumoria? Kun tosielämässä naiset ajat... tuntevat juuri noin, että pitää olla draamaa, ylä-, ja alamäkiä. Kun taas miehille kuvaamasi nainen olisi unelma.

Missä näitä miehiä on? Nuo tavalliset, normaalit ja tylsät miehetkin odottaa naiselta jotain omituista äksöniä ja temperamenttista luonnetta sekä isoa kaveri- ja tuttavapiiriä vaikka itse viihtyvät paremmin kotona (tai lenkkipolulla, luonnossa) ja ovat introverttejä.

Sitten kun nainen on samanlainen niin nainen onkin tylsä (ja outo).

Onko sinut muka aina dumpattu noiden syiden takia, vai keksitkö ihan päästäsi? Kyllä itse tuollaisena kuvailemanasi miehenä kelpaa ihan samanlainen nainen luonteeltaan, eikä tuollainen kuvailemassi sosiaalinen, laajan kaveripiirin omaava duracellpupu. Toki luonnetta sopii olla, ettei ole sellainen perässävedettävä jees-nainen, joka pelkää sanoa mielipiteensä ja mukautuu muiden tahdon mukaisesti.

No kyllä se aika selväksi tulee kun mies ihan ääneen ihmettelee miksi käyn "vaan" lenkillä enkä ryhmäjumpissa kavereiden kanssa. Ja mies siis ei itsekään käynyt esim pelaamassa mitään höntsäfutista kavereiden kanssa vaan nimenomaan lenkillä. Yksin.

Yksi taasen moitiskeli olevan kummallista kun en ole kokoaikaa suuna päänä kuten naisilla on tapana. Hän ei siis itsekään ollut mikään moottoriturpa.

Tuo perässävedettävyys tuskin innostaa ketään mutta toisaalta se itselliseen elämään tottunut kyllä harvemmin sellainen onkaan. Enemmänkin taitaa olla niin, että etenkin miehille pitää esittää sitä naurettavaa kylmää-kuumaa-teatteria ja sellainen mutkaton ja johdonmukainen suhtautuminen toiseen onkin ihan no-no ja mukamas merkki jostain kynnysmattoilusta.

Ne tylsät ja tavalliset miehetkin tuntuu kaipaavan draamaa ja oikkuja.

Vierailija
117/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistä naisista on ylitarjontaa ja mitä mä tekisin tylsällä puolisolla, ulkonäkö ei niin tärkeä,mutta tylsä ei saa olla.

Vierailija
118/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iät ja ajat miehet ovat pariutuneet kouluttamattomien naisten kanssa. Vasta viimeisen 50v aikana naisetkin ovat alkaneet kouluttautumaan ja he taas eivät ole pariutuneet yleisesti ottaen kouluttamattomien miesten kanssa.

Vierailija
119/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ihmeessä olet edelleen naimaton  ;)

Vierailija
120/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22v bikinifitness

Sehän kuule varmaan riippuu aivan siitä ketä miehiä juuri sinä olet tapaillut. Tietysti jos on korkeakouluja käynyt, niin varmaan on enemmän valinnanvaraakin miehenä, kun naiset sitä tutkintopaperia niin arvostavat.

Ei se aivan noinkaan mene. Paljon naisia deittailleena asiat joista paljon puhutaan tulevat esille erittäin harvoin. Koulutus, pituus, munan koko jne. Työ nyt tietysti, mutta harvalle merkitsee koulutus, miehen pituus, jos nainen ei ole 180cm niin eipä juuri merkitse, munan koko, kukaan ei sitä kysy.

T: amis, 167cm, töissä tehtaassa, muna 11cm. Naimisissa, kolme lasta, uusi omakotitalo, pari vanhaa farmari volvoa ja koira. Mulle olis tarjolla niitä tavallisia naisia vaikka kuinka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän