Miksi miehille ei kelpaa tavallinen, normaali ja "tylsä" nainen?
Mitä miehet haluavat? Jännitystä, vauhtia ja vaarallisia tilanteita?
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on se tavallinen, normaali ja tylsä nainen? Kuulostaisi kumppanina aivan erinomaiselta, ja varsinkin jos ei olisi mitään traumoja, vääriä käsityksiä itsestään, eikä muitakaan luonnehäiriöitä.
Minä olen joskus koittanut etsiä sellaista, mutta jostain syystä niitä ei oikein tahdo löytyä mistään.
Muutaman vuoden etsinnän jälkeen lopetin sellaisen etsimisen. Mutta olis toki ihan mielenkiintoista kohdata sellainen.
T: se tavismiesMitä tarkoitat, että ei saa olla traumoja. Eli jos kuulet, että minulla on ollut lapsuus väkivaltaisessa alkoholistikodissa niin se on heti hei hei. Kun ihmisenä taas olen rauhallinen ja vakaa tyyppi ja etsin ja arvostan vakaata elämää. Niin minut tuomittaisiin asiassa jolle en ole itse voinut mitään.
Terapian olen käynyt, mutta se ei poista sitä faktaa e
TIetääkö Luojan kiitos -vaimosi deittailustasi?
Vierailija kirjoitti:
Minä justiinsa haluisin ihan tuiki tavallisen harmaa varpusen eikä tarvii olla paratiisilintunen. Muttei ilmeisesti meikämanne oo naisille kelvannut, niin sen takia yksin.
Lakkaa sanomasta meikämanne ja nimittelemästä naisia harmaavarpusiksi, niin ehkä sit alkaa tärpätä.
Jos "tylsä" nainen tarkoittaa aloitekyvytöntä ja keskustelutaidotonta naista, niin miksi itse kuvittelet, ettei sellainen nainen "kelpaa"?
Jos parisuhteessa kuitenkin viettää toisen kanssa vapaa-ajasta yleensä suurimman osan, niin kai se nyt on päivänselvää, että sen toisen kanssa pitää viihtyä. Pätee tietysti myös toiseen suuntaan.
Kunhan harrastaisi liikuntaa ja treenaisi kanssani, niin olisi ok. Isot naiset eivät nappaa.
Itse harrastan mm. kuntosalitreeniä; tunnin tehokas treeni 4 kertaa viikossa talviaikaan. Kesäaikaan juoksulenkit ja pyöräily.
M38
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tämmöisen 'normaalin naisen' löytää kun tuntuu olevan naisten kanssa aina semmoista draamaa?
Mitä mitä? Kirjoitat deittailusta, et deittaile...
Ja viittaat lopuksi vaimoon. Hm.