Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille ei kelpaa tavallinen, normaali ja "tylsä" nainen?

Vierailija
07.01.2023 |

Mitä miehet haluavat? Jännitystä, vauhtia ja vaarallisia tilanteita?

Kommentit (206)

Vierailija
181/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös suurimmalla osalla ole sellainen? Päivätyö, sisustusta, jumppaa, lapsia, ok-talo?

Lapsia on nykyisin vain vähemmistöllä. Ja lapsettomilla ei useinkaan ole omakotitaloa.

Nykyään varmaan monellakin lapsettomalla on omakotitalo. Itsellänikin oli, mutta sitten kyllästyin ja lähdin keskuslämmityksen pariin. Nyt olen taas alkanut taloja katselemaan Oikotieltä, josko lähtisi taas "naapurivapaaseen" asumismuotoon 🙂

Vierailija
182/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä on tylsää kun nainen tekee vain kotitöitä, käy salilla ja lenkillä, lukee kirjoja ja käyttää aikaansa yhteiskunnallisten asioiden pohtimiseen. Ei mitään draamaa, ei jännää. Ei tapahdu mitään erikoista sellaisen ihmisen elämässä. Ei mies kestä sitä.

Onhan tämä ironista huumoria? Kun tosielämässä naiset ajat... tuntevat juuri noin, että pitää olla draamaa, ylä-, ja alamäkiä. Kun taas miehille kuvaamasi nainen olisi unelma.

Missä näitä miehiä on? Nuo tavalliset, normaalit ja tylsät miehetkin odottaa naiselta jotain omituista äksöniä ja temperamenttista luonnetta sekä isoa kaveri- ja tuttavapiiriä vaikka itse viihtyvät paremmin kotona (tai lenkkipolulla, luonnossa) ja ovat introverttejä.

Sitten kun nainen on samanlainen niin nainen onkin tylsä (ja outo).

Onko sinut muka aina dumpattu noiden syiden takia, vai keksitkö ihan päästäsi? Kyllä itse tuollaisena kuvailemanasi miehenä kelpaa ihan samanlainen nainen luonteeltaan, eikä tuollainen kuvailemassi sosiaalinen, laajan kaveripiirin omaava duracellpupu. Toki luonnetta sopii olla, ettei ole sellainen perässävedettävä jees-nainen, joka pelkää sanoa mielipiteensä ja mukautuu muiden tahdon mukaisesti.

No kyllä se aika selväksi tulee kun mies ihan ääneen ihmettelee miksi käyn "vaan" lenkillä enkä ryhmäjumpissa kavereiden kanssa. Ja mies siis ei itsekään käynyt esim pelaamassa mitään höntsäfutista kavereiden kanssa vaan nimenomaan lenkillä. Yksin.

Yksi taasen moitiskeli olevan kummallista kun en ole kokoaikaa suuna päänä kuten naisilla on tapana. Hän ei siis itsekään ollut mikään moottoriturpa.

Tuo perässävedettävyys tuskin innostaa ketään mutta toisaalta se itselliseen elämään tottunut kyllä harvemmin sellainen onkaan. Enemmänkin taitaa olla niin, että etenkin miehille pitää esittää sitä naurettavaa kylmää-kuumaa-teatteria ja sellainen mutkaton ja johdonmukainen suhtautuminen toiseen onkin ihan no-no ja mukamas merkki jostain kynnysmattoilusta.

Ne tylsät ja tavalliset miehetkin tuntuu kaipaavan draamaa ja oikkuja.

Miksi ette käyneet lenkillä yhdessä? Loistava tapa viettää aikaa yhdessä.

Ei me ehditty kun mies pettyi harrastamiini lajeihin sekä sosiaalisen elämäni laajuuteen jo tokilla treffeillä. 

Ok, ymmärrän. Minä kävin monillakin lenkkitreffeillä naisen kanssa, joka alkuun vaikutti erakolta, mutta ihan normaalit sosiaaliset ympyrät hänelläkin lopulta oli. Muista syistä johtuen ei vain kyennyt tavata ystäviään kovin usein.

Onneksi on 2 lasta niin ei välttämättä tarvitse miestä. Voin olla yksin ja levätä viikonloput, pestä pyykkiä, tehdä käsitöitä, katsoa telkkaria jne. Viikolla näen töissä työkavereita.

Nykyään myydään dildoja, niillä ei ole seksitautejakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tylsälle naiselle ei kelpaa tylsä mies?

Vierailija
184/206 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mitä nyt on tylsä.

Olen tavallinen nainen, ja vaikkei naisten mielipidettä kysyttykään niin ihan tavallinen ja tasapainoinen mies minut on elämäänsä valinnut. Välillä on erimielisyyksiä, kuten suhteissa usein on, mutta ei mitään draamaa. Kai me ollaan sitten tylsiä.

Vierailija
185/206 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta en minä ainakaan haluaa tylsää miestä, mitä ihmettä minä sellaisella tekisin? Haluan miehen, jonka kanssa on mielenkiintoisia keskusteluja ja paljon uusia elämyksiä. Ei toki vaaratilanteita, mutta ei kyllä mitään harmaata arkeakaan, jossa jokainen päivä on samanlainen kuin se edellinen.

Vierailija
186/206 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tylsälle naiselle ei kelpaa tylsä mies?

Kyllä kelpaa, minäkin tunnen monta tylsää pariskuntaa.

Vierailija
187/206 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siihen elämään yleensä yritetä lisätä asioita ja ihmisiä, jotka tekevät siitä kiinnostavamman eikä entistä tylsemmän? 

Vierailija
188/206 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä on tylsää kun nainen tekee vain kotitöitä, käy salilla ja lenkillä, lukee kirjoja ja käyttää aikaansa yhteiskunnallisten asioiden pohtimiseen. Ei mitään draamaa, ei jännää. Ei tapahdu mitään erikoista sellaisen ihmisen elämässä. Ei mies kestä sitä.

Onhan tämä ironista huumoria? Kun tosielämässä naiset ajat... tuntevat juuri noin, että pitää olla draamaa, ylä-, ja alamäkiä. Kun taas miehille kuvaamasi nainen olisi unelma.

Missä näitä miehiä on? Nuo tavalliset, normaalit ja tylsät miehetkin odottaa naiselta jotain omituista äksöniä ja temperamenttista luonnetta sekä isoa kaveri- ja tuttavapiiriä vaikka itse viihtyvät paremmin kotona (tai lenkkipolulla, luonnossa) ja ovat introverttejä.

Onko sinut muka aina dumpattu noiden syiden takia, vai keksitkö ihan päästäsi? Kyllä itse tuollaisena kuvailemanasi miehenä kelpaa ihan samanlainen nainen luonteeltaan, eikä tuollainen kuvailemassi sosiaalinen, laajan kaveripiirin omaava duracellpupu. Toki luonnetta sopii olla, ettei ole sellainen perässävedettävä jees-nainen, joka pelkää sanoa mielipiteensä ja mukautuu muiden tahdon mukaisesti.

No kyllä se aika selväksi tulee kun mies ihan ääneen ihmettelee miksi käyn "vaan" lenkillä enkä ryhmäjumpissa kavereiden kanssa. Ja mies siis ei itsekään käynyt esim pelaamassa mitään höntsäfutista kavereiden kanssa vaan nimenomaan lenkillä. Yksin.

Yksi taasen moitiskeli olevan kummallista kun en ole kokoaikaa suuna päänä kuten naisilla on tapana. Hän ei siis itsekään ollut mikään moottoriturpa.

Tuo perässävedettävyys tuskin innostaa ketään mutta toisaalta se itselliseen elämään tottunut kyllä harvemmin sellainen onkaan. Enemmänkin taitaa olla niin, että etenkin miehille pitää esittää sitä naurettavaa kylmää-kuumaa-teatteria ja sellainen mutkaton ja johdonmukainen suhtautuminen toiseen onkin ihan no-no ja mukamas merkki jostain kynnysmattoilusta.

Tuo on muuten jännä kuinka usein miehillä on vaatimuksia tai no, ainakin kuvitelmia ja haaveita naisen "normaaleista" harrastuksista. Siis se, että on niitä harrastuksia ei vielä riitä vaan niiden pitäisi vielä olla tietynlaisia jotta ne kelpaisi miehelle ja nainen olisi oikeanlainen.

Ja tämä siis sen lisäksi, että nämä viininlipittelyt, matkustelut, sisustamiset jne on jo lähtökohtaisesti vääriä vapaa-ajanviettotapoja ja harrastuksia.

Vierailija
189/206 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on muuten jännä kuinka usein miehillä on vaatimuksia tai no, ainakin kuvitelmia ja haaveita naisen "normaaleista" harrastuksista. Siis se, että on niitä harrastuksia ei vielä riitä vaan niiden pitäisi vielä olla tietynlaisia jotta ne kelpaisi miehelle ja nainen olisi oikeanlainen.

Ja tämä siis sen lisäksi, että nämä viininlipittelyt, matkustelut, sisustamiset jne on jo lähtökohtaisesti vääriä vapaa-ajanviettotapoja ja harrastuksia.

Mun mies rakastaa matkustelua, itse asiassa lähestulkoon kaikki tuntemani miehet tykkäävät matkustella ja juovat kyllä ihan sitä viiniäkin ja osallistuvat myös kodin sisustuspäätöksiin ihan siinä missä se nainenkin.

Vierailija
190/206 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä justiinsa haluisin ihan tuiki tavallisen harmaa varpusen eikä tarvii olla paratiisilintunen. Muttei ilmeisesti meikämanne oo naisille kelvannut, niin sen takia yksin.

Vierailija
191/206 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on tavallisia, normaaleja ja ehkä sitten tylsiäkin ja heillä on tavalliset, normaalit yhtä tylsät kumppanit.

Vierailija
192/206 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on projektio. Kyllä kelpaa, mutta naisille ei tavallinen tylsä mies. 

Vierailija
193/206 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta en minä ainakaan haluaa tylsää miestä, mitä ihmettä minä sellaisella tekisin? Haluan miehen, jonka kanssa on mielenkiintoisia keskusteluja ja paljon uusia elämyksiä. Ei toki vaaratilanteita, mutta ei kyllä mitään harmaata arkeakaan, jossa jokainen päivä on samanlainen kuin se edellinen.

Nimenomaan naisten tulisi oppia arvostamaan sopivasti tylsää miestä. Heti vaan ulos ekasta nipistyksestä,arvotavaran rikkomisesta (jota ei maksa), keppostelusta ja muusta henkisestä/fyysisestä väkivallasta. Ukon saa jättää hääpäivänäkin, jos länttää kakun naamalle.

Vierailija
194/206 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on projektio. Kyllä kelpaa, mutta naisille ei tavallinen tylsä mies. 

Noin se menee joo.

Vierailija
195/206 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tinderissä tekstinä missä kerroin olevani ihan tavallinen, huumorintajuinen ja rauhallinen kaveri.

Ihan hyvin pääsi treffeille tavallisten naisten kanssa

Vierailija
196/206 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista normaalia, tylsää "kotikissaa" minä etsin kun itsekin olen sellainen - viihdyn kotona, harrastukset on yhden ihmisen juttuja sisätiloissa, pidän ruuanlaitosta ja leipomisesta.

Ei sillä, että bunkkeroidun täysin kotiin sisälle, mutta ei minua niin kiinnosta toimia kodin ulkopuolella. Pidän kyllä kävelylenkeistä, välillä on mukava käydä ulkona syömässä jne.

Kai se mitä kaipaan eniten on vaan rauhallinen, jaettu hiljaiselo jonkun kanssa. Saisi rakastaa jotakuta, halailla, silittää, jutella niitä näitä, ottaa torkut toinen sylissä jne.

No, ehkä joskus vielä.

Vierailija
197/206 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista normaalia, tylsää "kotikissaa" minä etsin kun itsekin olen sellainen - viihdyn kotona, harrastukset on yhden ihmisen juttuja sisätiloissa, pidän ruuanlaitosta ja leipomisesta.

Ei sillä, että bunkkeroidun täysin kotiin sisälle, mutta ei minua niin kiinnosta toimia kodin ulkopuolella. Pidän kyllä kävelylenkeistä, välillä on mukava käydä ulkona syömässä jne.

Kai se mitä kaipaan eniten on vaan rauhallinen, jaettu hiljaiselo jonkun kanssa. Saisi rakastaa jotakuta, halailla, silittää, jutella niitä näitä, ottaa torkut toinen sylissä jne.

No, ehkä joskus vielä.

Kyllä sun pitäis olla vähän jännittävämpi, että saat tavisnaisen vatsanpohjan kutisemaan.

Vierailija
198/206 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä joskus vielä.

Kyllä sun pitäis olla vähän jännittävämpi, että saat tavisnaisen vatsanpohjan kutisemaan.

Enpä vaan ole. Hyvä sitten, voi unohtaa mokomat haaveet.

On se kätevää, että naiset ovat parviäly, kun yhdeltä kysyy niin hän voi vastata kaikkien naisten puolesta.

Vierailija
199/206 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tämmöisen 'normaalin naisen' löytää kun tuntuu olevan naisten kanssa aina semmoista draamaa?

Vierailija
200/206 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mies joka hakee naista, joka osoittaisi kiinnostusta itseeni. Mielummin nainen on itseäni hiukan nuorempi kuin vanhempi.

Kummiskin lähestyminen on vaikeaa, kun ei tiedä onko nainen tippaakaan kiinnostunut itsestäni.

Hirmu yllätys- nuorempi  nainen🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi