Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Harry ei ole enää prinssi vaan herttua.
Kuningattarella oli huumoria kun antoi arvonimeksi kapea kirkko ja typerys.Dumbarton on hindiksi typerys ja siksi arvonimi oli pitkään käyttämättä.
Jotain lähdettä noille merkityksille? Meinaat että Kuningatar Elisabet olisi tietentahtoen nöyryyttänyt omaa lähisukulaistaan? Hänellä on ollut ihan liian hyvät käytöstavat ja tyyli tuollaiseen "huumoriin" (vaikka pojanpojallaan ei välttämättä ole) ja ennenkaikkea ei ollut noin pikkusieluinen mitä väität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä Carolelle että hänen juonensa on paljastanut. Willsistä saa sen kuvan että on tossun alla.
Elisabet ei hirveästi kiinnittänyt Caroleen huomiota. Mutta nyt huomaa että Charles ei paljoa arvosta bosslady Middletonia.
Ehkä kuitenkin enemmän kuin persaukista hörhödoriaa.
Kerro nyt vahan yksityiskohtaisemmin Dorian rahavaroista kun luulet tietavasi. Middletoneilla ei ole muuta kuin miljoonavelat niskassa nykyisin.
Ahneilla Middletoneilla paskainen loppu.
Luuletko, ettei heillä ole suojattua omaisuutta? Verojakin on muuten makseltu valtioll
Eikö sinulla ole yhtään empatiaa niitä muita yrittäjiä kohtaan, joille Middletonit eivät maksaneet velkojaan? Siellä on monta rehtiä ja kovasti töitä tehnyttä ihmistä ahdingossa nyt.
Vierailija kirjoitti:
The Windsor Castle palosta huhuttiin pitkään henkilökunnan piirissä että palon sytyttäjä oli Harry joka potki lampun nurin. 🤔
Minä veikkaan kyllä että se oli William. Molemmat pojat olivat Etonissa palon syttyessä, joten aika potkun se on vaatinut, oli kumpi oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry ei ole enää prinssi vaan herttua.
Kuningattarella oli huumoria kun antoi arvonimeksi kapea kirkko ja typerys.Dumbarton on hindiksi typerys ja siksi arvonimi oli pitkään käyttämättä.
Onko Harrylta otettu prinssiys pois? Sehän on hänen syntymäoikeutena tullut titteli.
The Duke of Sussex is the younger son of The King and Diana, Princess of Wales.
The Duke of Sussex's official titles are The Duke of Sussex, Earl of Dumbarton and Baron Kilkeel
https://www.royal.uk/the-duke-of-sussex
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Windsor Castle palosta huhuttiin pitkään henkilökunnan piirissä että palon sytyttäjä oli Harry joka potki lampun nurin. 🤔
Minä veikkaan kyllä että se oli William. Molemmat pojat olivat Etonissa palon syttyessä, joten aika potkun se on vaatinut, oli kumpi oli.
Palo tapahtui 1992 ja Harry ei ollut Etonissa. Harry oli Ludgrovessa ja oli alituisesti ongelmissa. Hänen ei ollut perjantaina koulussa koska Diana..
Katella on hyväntekeväisyystyöt ja hovin edustaminen plus kaikki siihen liittyvä, kuten juuri miehensä tukeminen, lapset, perhe, harrastukset, ystävät ja mitä kaikkea. Elisabetin palkitsema ja kunnioittama. Charlesin ja muidenkin hovin jäsenten kanssa tulee kuulemma hienosti toimeen. Ja näkyyhän se ulospäinkin.
Mitään skandaaleja ei ole aiheuttanut, mistään ei oikein päästä ns. sanomaan, on jopa kaunis ja tyylikäs, fiksuine käytöksineen. Opinnot löytyy. Miksi hänestä täytyy joka päivä jauhaa? Mistä tuo hänen kimppuunsa käyminen oikein johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Katella on hyväntekeväisyystyöt ja hovin edustaminen plus kaikki siihen liittyvä, kuten juuri miehensä tukeminen, lapset, perhe, harrastukset, ystävät ja mitä kaikkea. Elisabetin palkitsema ja kunnioittama. Charlesin ja muidenkin hovin jäsenten kanssa tulee kuulemma hienosti toimeen. Ja näkyyhän se ulospäinkin.
Mitään skandaaleja ei ole aiheuttanut, mistään ei oikein päästä ns. sanomaan, on jopa kaunis ja tyylikäs, fiksuine käytöksineen. Opinnot löytyy. Miksi hänestä täytyy joka päivä jauhaa? Mistä tuo hänen kimppuunsa käyminen oikein johtuu?
Hyvä kysymys. Miksi jauhaa hänestä. Miksi siis itse vedit aiheen esiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin pistää Walesin prinssi ja Sussexin herttua samalle viivalle ja katsoa kumpi potkaisee lampun pitemmälle. Eri päivinä toki ettei tulisi pojille tappelua ja jompikumpi potkaise tyhjää. Siten olisi Windsorin linnan palon syy selvitetty. Ei joka poika Etonista käsin potkaise lamppua linnan sisään.
En kyllä sulkisi pois mamma Middletonia. Hänkin kuitenkin oli ja on berkshireläinen, eli periaatteessa potkuetäisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Kate tuskin on edes syypää Windsorin linnan paloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen omaa kommenttianiko ei mitään hänestä ollut kirjoitettuko? No mutta hyvä, että loppuu tähän, ei tarvitse sinunkaan jankuttaa Katesta sitten mitään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen omaa kommenttianiko ei mitään hänestä ollut kirjoitettuko? No mutta hyvä, että loppuu tähän, ei tarvitse sinunkaan jankut
Missään en väittänyt etteikö aikaisemmin ole puhuttu hänestä. Ihmettelin vain että miksi itse mahdollistat asian joka sinua tuntuu häiritsevän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palo tapahtui 1992 ja Harry ei ollut Etonissa. Harry oli Ludgrovessa ja oli alituisesti ongelmissa. Hänen ei ollut perjantaina koulussa koska Diana..
Entäs jos se sitten olikin Diana joka sytytti sen palon?
En taida olla minä, joka mahdollistan, vai mitä, jos joku aiempi kirjoittaa hänestä? Tällaista kutsutaan dialogiksi, eli vastaan, kun joku häntä näyttää joka päivä noin kovasti solvaavana koko ajan.
Kun kysyn miksi, ei vastausta tule, vaan kaltaisesi kommentoivat juuri tuollaiseen tapaan, kuten nyt sinä teet. "Miksi mahdollistat kun sinua häiritsee"? Ja minä taas sitten kysyisin, että miksi jankutatte ja itse mahdollistatte, kun noin kovasti häiritsee?
Mutta näin Meghanin ihailijat juuri toimivat. Jos Meghanin laihtumista ihmetellään, on vastaus Katen vartalon haukkuminen. Eli odottelen täällä selitystä miksi hänestä pitää jankata, kun ei ole edes aiheena. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä sitten kysymään sama kysymys siltä, joka kommentoi klo 9.41, ole hyvä. Ja ei ollut minun kommenttini se. Seuraa ketjun kulkua, jotta osaat syytellä oikeita henkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Diana ei olisi tuottanut kuningattarelle niin suurta tuskaa ja hän vahingoitti itseään ennen kuin muita. Harry oli lähetetty koulusta aikaisin linnaan jossa Andrew olisi pitänyt vahtia häntä, kunnes William ja Diana olisivat saapuneet viikonlopun viettoon linnaan. Harry käyttäytyi todella usein huonosti koulussa ja hänet lähettiin usein kotiin lapun kera.
Vierailija kirjoitti:
En taida olla minä, joka mahdollistan, vai mitä, jos joku aiempi kirjoittaa hänestä? Tällaista kutsutaan dialogiksi, eli vastaan, kun joku häntä näyttää joka päivä noin kovasti solvaavana koko ajan.
Kun kysyn miksi, ei vastausta tule, vaan kaltaisesi kommentoivat juuri tuollaiseen tapaan, kuten nyt sinä teet. "Miksi mahdollistat kun sinua häiritsee"? Ja minä taas sitten kysyisin, että miksi jankutatte ja itse mahdollistatte, kun noin kovasti häiritsee?
Mutta näin Meghanin ihailijat juuri toimivat. Jos Meghanin laihtumista ihmetellään, on vastaus Katen vartalon haukkuminen. Eli odottelen täällä selitystä miksi hänestä pitää jankata, kun ei ole edes aiheena. Kiitos.
Mutta juuri noinhan asiat vain pitkittyvät (Katesta puhuminen jatkuu ja jatkuu) kun asiaan aina joku tarttuu. Ja vaikka ei hänestä puhuttaisikaan niin joku fiksuna kysyy että miksi hänestä puhutaan. Ja taaaas mennään ja taaaaaas joku ärtyy kun siitä puhutaan. Älä provosoidu, älä kommentoi niin jutut siitä vähenee.
Ja muuten. Olen kirjoittanut tänään kommentit 13413 (Katen saavutuksista omana itsenään) ja 13419 (lähde sille että Kuningatar olisi "huumorilla" antanut arvonimiä), mitä veikkaat olenko niiden perusteella "Meghanin ihailija"?
Joskus pari päivää sitten kirjoitin että olisi hyvä muistaa se, että kaikki eri mieltä olevat tai joiden kirjoitus ei edusta omia näkemyksiä, ei ole automaattisesti "meghanfani", mitä täällä aina heitellään. Tosiaan, aikuisten pitäisi pystyä käymään dialogia asiallisesti myös asioista joista on eri mieltä eikä automaattisesti alkaa nimittelemään tai alkaa laittamaan heille sanoja suuhun.
Hyvinvointialueen työntekijä kuluttaa työpäivänsä vauvapalstalla. Siirrettiin chattipalveluun kun oli epäselvyyksiä potilaiden lääkkeissä..
Vierailija kirjoitti:
Hyvinvointialueen työntekijä kuluttaa työpäivänsä vauvapalstalla. Siirrettiin chattipalveluun kun oli epäselvyyksiä potilaiden lääkkeissä..
Tervetuloa mukaan vaan! Sovit hyvin porukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Diana ei olisi tuottanut kuningattarelle niin suurta tuskaa ja hän vahingoitti itseään ennen kuin muita. Harry oli lähetetty koulusta aikaisin linnaan jossa Andrew olisi pitänyt vahtia
Ymmärtäisin vielä, että Harry lähetettäisiin lapun kera kotiin. Mutta sitä en ymmärrä, miksi hänet lähetettäisiin Windsorin linnaan, joka ei ollut hänen kotinsa ja jonka isäntä ja emäntä eivät olleet edes paikalla. Puhumattakaan siitä että miten nannyilla ja henkivartijoilla ympäröity poika olisi pistetty yksinään johonkin linnaan Andrewin vahdittavaksi.
Tämä on taas näitä barbieleikkejä: tää Andrew niinkun vahtis tätä.
Miksi tätä ei poistateta? Poistatettiinhan sekin huhu, että palon olisi sytyttänyt mamma Middleton, vahingossa tietenkin.