Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suppeaälyinen Meghanfani kuvittelee kirjoittajia mielivaltaisissa ympäristöissä. Missähän se itse kirjoittelee, paskahuussissa?"
Täysin älyvapaa Katefani ei vieläkään ymmärrä että ketjussa ei käydä muiden kirjoittajien kimppuun. ( Toisin kuin Katefaneilla, Meghanfaneilla on sisävessat.)
16 per lärvi vähimmäisvaatimus?
Suppeaälyinen Meghanfani siellä tunnisti oitis itsensä ja hyökkäsi :D Solvaa varmaan esikuviensa tapaan omia läheisiään koko joulun? Ja ihan varmaan pitää olla 16 veskiä per lärvi. Kilisyttelee rihkamakorujaankin, kuin Meghan Charlesilta kuppaamiaan. Kun nää korut ja tiarat on ihanii, ja ennen kaikkea ti
Ja kerrotko vielä miksi Meghanilla ei ole oikeutta ostaa taloa sieltä mistä haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta taas Catherine viettää joulua idyllisessä Sandringhamin residenssissä. Valokuvaaja ottaa pari kuvaa, muokataan kuvia ja julkaistaan pari muokattua tunnelmallista joulukuvaa. Toivottavasti joku osaa muokata niin ettei L näytä joltain 150 cm pitkältä ja G joltain 195 cm pitkältä
Ihan hyvin voi nykyisin käyttää vartalofiltteriä.
Tosin aika luonnollisen näköinen pituusero tuon ikäisille lapsille. Oletteko koskaan kiinnittäneet huomioita prinsessa Estellen ja veljiensä pituuseroon, on huikea nimittäin. Niin se vain voi perheessä mennä ja vaihteleekin kun tulee kasvupyrähdyksiä. Aika naurettava keksintö nämä pituusfiltterit.
Tässä verrattiin Yrjön pituutta valokuvassa ja tosielämässä. Yrjö on valokuvassa - joka on otettu marraskuun alussa - pidempi kuin videossa joka on kuvattu marraskuun puolessavälissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä niin. Huvittavaa sinänsä, kun Katen kadehtijat, jotka kilvan häntä solvaavat, kehuskelevat samalla kuinka William on Rosen pannut ja pettänyt, eli loukkaavat itse Hanburyn kunniaa joidenkin sairaiden juorujen, joiden on tarkoitus vahingoittaa hovia, perusteella. Sitten kuitenkin vaaditaan jokaiseen Meghania koskevaan väitteeseen tarkat faktat :D
Ero on siinä että Kate on itse käytöksellään todistanut Roseen liittyvät huhut tosiksi moneen kertaan. Meghanista puolestaan keksitään joka päivälle muutama uusi valhe ja ihan jokainen liike tuomitaan, oli se sitten mikä tahansa niin väärin on.
Catherin ghostasi ensin Pippa-siskonsa pitkäksi aikaa, sitten Meghanin ja myöhemmin Rosen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän syyttelet Rosea vastoin faktatietoa joksikin patjaksi.
Tässä ketjussa ei paljon faktatiedon perään kannata huudella. "Kuulemma" "huhujen mukaan" jne
Eipä niin. Huvittavaa sinänsä, kun Katen kadehtijat, jotka kilvan häntä solvaavat, kehuskelevat samalla kuinka William on Rosen pannut ja pettänyt, eli loukkaavat itse Hanburyn kunniaa joidenkin sairaiden juorujen, joiden on tarkoitus vahingoittaa hovia, perusteella. Sitten kuitenkin vaaditaan jokaiseen Meghania koskevaan väitteeseen tarkat faktat :D
Ei kai kukaan väittänyt Rosea mistään. Wills on häntä yrittänyt mutta Rose kieltäytynyt. Hänellä on mies joka on aatelissukua monta sataa vuotta taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suppeaälyinen Meghanfani kuvittelee kirjoittajia mielivaltaisissa ympäristöissä. Missähän se itse kirjoittelee, paskahuussissa?"
Täysin älyvapaa Katefani ei vieläkään ymmärrä että ketjussa ei käydä muiden kirjoittajien kimppuun. ( Toisin kuin Katefaneilla, Meghanfaneilla on sisävessat.)
16 per lärvi vähimmäisvaatimus?
Suppeaälyinen Meghanfani siellä tunnisti oitis itsensä ja hyökkäsi :D Solvaa varmaan esikuviensa tapaan omia läheisiään koko joulun? Ja ihan varmaan pitää olla 16 veskiä per lärvi. Kilisyttelee rihkamakorujaankin, kuin Meghan Charlesilta kuppaamiaan. Kun nää korut ja tiarat on ihanii, ja ennen kaikkea tittelit ja miljoonat, mutta monarkia on niin paskaa.&
Se on, katsos, silleen että ne ostaa vessoja joilla on siihen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän syyttelet Rosea vastoin faktatietoa joksikin patjaksi.
Tässä ketjussa ei paljon faktatiedon perään kannata huudella. "Kuulemma" "huhujen mukaan" jne
Ei kai kukaan väittänyt Rosea mistään. Wills on häntä yrittänyt mutta Rose kieltäytynyt. Hänellä on mies joka on aatelissukua monta sataa vuotta taaksepäin.
Lopeta tämä sonnan jauhaminen. Jokainen tietää keneltä tämä valhe on lähtisin ja mikä sen tarkoitus on.
Olet yks yhteen valheen luojan kanssa saastaisine aikoimuksinesi ja epäeeettisine käytöksinesi.
Williamilla on super ihana vaimo ja perhe, ja vieraat ei kiinnosta. Älä projisoi omia likaisia himojasi muihin,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä että Kate on itse käytöksellään todistanut Roseen liittyvät huhut tosiksi moneen kertaan. Meghanista puolestaan keksitään joka päivälle muutama uusi valhe ja ihan jokainen liike tuomitaan, oli se sitten mikä tahansa niin väärin on.
En kyllä ymmärrä ihmistä joka mieluummin ottaisi Williamin kuin Cholomondeleyn markiisin. Markiisi 5/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeinko fakta, joku roti paskakärpänen palvojillakin täytyi olla.
Meghan ei ole ollut avioliitossa eikä mitätöidyssä liitossa valehtelemasi "rikkaan suvun vesan" kanssa. Se on fakta.
On se fakta. Moneen kertaan kerrottu valejutuksi. Mitätöity avioliittokin on toki avioliitto ennen mitätöintiä ja sellaista ei Meghanilla ole ollut.
Voisit muuten siivota kielenkäyttöäsi.
Eri
Sitten ne todisteet esiin ettei ole tapahtunut.
Tiedokai kaikille joita kiinnostaa kuninkaalliset seremonia, historialliset tapahtumat ja oikeat kuninkaalliset.
26.12.2023 klo 18.50 UK aikaa BBC1 lähettää ohjelman liittyen Charlesiin kruunajaisiin ja alkuun kuninkaana niiden jälkeen.
Ohjelma ei ole aiemmin nähtyjen kruunajaisohjelmien toistoa, vaan tässä dokumentissa katsotaan asiaa toisesta näkökulmasta eli sitä mitä ei koskaan nähty TVssä tai raportoitu edes lehdissä. On kuvattu harjoituksia, on kuvattu palatsissa ja sen porttien sisäpuolella lähtöä kruunajaisiin, paluuta jne.
Kannattaa katsoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tää juttu Sussexien uudesta Costa Rican lomasta ilman lapsia on? 🤔
Se oli varmaan se kahvimainos joka oli niin rasittava tehdä, että piti lentää hermolomalle. 😂
Tico Timesin mukaan Sussexit olivat Costa Ricassa 14.-20.12. Piti päästä sademetsään pakoon Endgamen vastaanottoa.
On niillä lapset olleet mukana Costa Ricassa. Lomakuvia TikTokissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä ihmistä joka mieluummin ottaisi Williamin kuin Cholomondeleyn markiisin. Markiisi 5/5.
Sinä ressukka nyt et edes tiedä mitään kummastakaan. Williamin osalta kateutesi sumentaa silmäsi.
Molemmat miehet upeita, ja molemmilla juuri oikea vaimo juuri heille itselleen.
Kulli alkaa seisomaan aika herkästi .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli varmaan se kahvimainos joka oli niin rasittava tehdä, että piti lentää hermolomalle. 😂
Tico Timesin mukaan Sussexit olivat Costa Ricassa 14.-20.12. Piti päästä sademetsään pakoon Endgamen vastaanottoa.
Oliko vatsatyynyt oikeiden vanhempiensa luona tälläkin kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs Cholomondeleyn suvun jäsen (joka käyttää nimen eri versiota) on muuten historioitsijana cornwallilaisessa yliopistossa jonka suojelijoihin kuuluu Cornwallin herttuatar eli kuningatar Camilla. Aika pienet piirit on Englannissa. Tuo historijoitsija on suunnilleen Englannin kuumin mies.
"Ja kerrotko vielä miksi Meghanilla ei ole oikeutta ostaa taloa sieltä mistä haluaa?"
Minun puolestani ostakoon mista tahansa ja kuinka monta tahansa. Nama AV_mammat ovat paattaneet etta Sussexeilta on rahat loppu.
Nyt sitten odottavat kieli pitkalla ja kadet ristissa etta jotain kamalaa tapahtuu ja saavat sitten kuorossa nauraa rakyttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihan Endgame ole Sussexeista ollenkaan vaan monarkian tulevaisuudesta. Hovihan sita sai pelata. Kannattaa lukea.
Kukaan täysipäinen ei osta tuotakaan kirjaa ja elättäisi sillä kuminaamaa ja kaltaisiaan harkleja.
Roisimmat valheet löytyvät mediasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ress
Aika monet jotka on historiaa lukeneet voi tietää paljon Cholmondeleyn suvusta. Siinä olet oikeassa että William ei hirveästi kiinnosta. Hänen esi-isät kiinnostavat paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn ja nönnönnöö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovia mimmejähän ne ovatkin. Siinä jäi omakehun ja ylimyksellisyyden herttuatar kolmanneksi ja häipyi nuolemaan haavojaan. Nyt kunnostautuu solvauskirjojen teossa. Mitä hänestä historiaan jää?
The Bench on solvauskirja? Miksi sitä on markkinoitu lastenkirjana? Joku saatanallinen salaseura taas asialla?
Kuka pisti rasismisyyteet vireille? Harry ei olisi ilman Meghanin suostumusta kirjoittanut tuota solvaustekelettään. Oprah-haastattelussa julkisesti syytteet myös.
Ja Finding freedom -kirjan takaa paljastui itse Meghan, vaikka ensin valehteli ihan jotain muuta. Scobie ei ilman H&M siunausta tuollaisia herjoja kirjoittelisi. Ja Bench on selvä plagiaatti.
Ja kun
Suomessa on käytössä ns. positiivinen syrjintä eli vähemmistöjen harjoitettavaksi osoitettu rotusyrjintä, joten täällä kannattaa syytellä rasismista jo etukäteen. Mitä kovemmin kiljuu, sitä enemmän saa. Jopa viranomaiset kumartavat ja poistuvat takaperin paikalta, kun värivähemmistöön kuuluva alkaa mölistä. Luepa joskus näihin rasismikyselyihin kuuluvat kysymykset ja hämmästy.
Jos vertaa Walesien joulukuvaa esim Ruotsin hovin kuviin niin on Ruotsilla paremmat kuvat. Jotenkin kotikutoisia naapurimaassamme. Englannin kuva vaikuttaa lavastetulta.