Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Siinä Meghanin Lontoon reissun jälkisoppaa:
Sehän näitä haaskalintuja juuri harmittaa, kun eivät pääse rääppimään Sussexien lapsia. Pitäisi saada kuvia jotta saisi haukkua.
Siitä Lilin yksivuotiskuvastakin oli täällä täysin mielipuoliset vihapurkaukset, milloin oli ylipainoinen, milloin puutarhurin lapsi, milloin kierot silmät.
Hirvittävää, miten ihmiset puhuvat tuntemattomista lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta! Meghan Markle luuli olevansa jumalallista alkuperää ja katsoi voivansa muuttaa satojen vuosien perinteitä tuosta vaan. No, pilkka on katkerasti osunut omaan nilkkaan ja nyt sitten kiertääkin parkkipaikkoja jossain hevonkuusessa kaukana tiaroista. Mutta on sillä näppärät valkoiset New Balance tossut jalassa sentään! 😂
Mitö hiton vuosisataisia perinteitä? Ei edes Elisabetilla Charlesia synnyttäessä ollut paikalla todistajia, vaan ihan itse valitsemansa lääkäri. William taas oli ensimmäinen kruunuperijä joka syntyi sairaalassa. Kate harkitsi kotisynnytystä mutta valitsi sairaalan.
Meghan sitten lienee kaikista kuninkaallisista kuninkaallisin, kun hänelle ei sallita valinnanvapautta synnytyspaikkansa tai synnytyslääkärinsä suhteen.
No Harry onkin sitten kertonut niistä pippaloista ihan riittävästi julkisuuteen. Ilokaasut, syömiset ja käytävillä tanssaamiset. Ei todellakaan ollut perinteistä! Tulee mieleen ne Etelä-Afrikan kadut, joilla riemukkaasti tanssittiin, kun Harry Meghanin nai.
Vierailija kirjoitti:
Sehän näitä haaskalintuja juuri harmittaa, kun eivät pääse rääppimään Sussexien lapsia. Pitäisi saada kuvia jotta saisi haukkua.
Siitä Lilin yksivuotiskuvastakin oli täällä täysin mielipuoliset vihapurkaukset, milloin oli ylipainoinen, milloin puutarhurin lapsi, milloin kierot silmät.Hirvittävää, miten ihmiset puhuvat tuntemattomista lapsista.
Nii-in. Juuri edellisellä sivulla muuan Louis sai kovaa kohtelua. Eikä Georgea eikä varsinkaan Charlottea tässäkään ketjussa aina ole silkkihansikkain kohdeltu. Hirvittävää, miten ihmiset puhuvat tuntemattomista lapsista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta! Meghan Markle luuli olevansa jumalallista alkuperää ja katsoi voivansa muuttaa satojen vuosien perinteitä tuosta vaan. No, pilkka on katkerasti osunut omaan nilkkaan ja nyt sitten kiertääkin parkkipaikkoja jossain hevonkuusessa kaukana tiaroista. Mutta on sillä näppärät valkoiset New Balance tossut jalassa sentään! 😂
Mitö hiton vuosisataisia perinteitä? Ei edes Elisabetilla Charlesia synnyttäessä ollut paikalla todistajia, vaan ihan itse valitsemansa lääkäri. William taas oli ensimmäinen kruunuperijä joka syntyi sairaalassa. Kate harkitsi kotisynnytystä mutta valitsi sairaalan.
Meghan sitten lienee kaikista kuninkaallisista kuninkaallisin, kun hänelle ei sallita valinnanvapautta synnytyspaikkansa tai synnytyslääkärinsä suhteen.
No Harry onkin sitten kertonut niistä pippalo
Hohhoijaa. Kyllä synnytyksessä on syönyt monikin, minut oikein pakotettiin sairaalassa ruokapöytään päivällisaikaan, kun lapsi syntyi iltakymmeneltä. Ja tunnen kyllä ilokaasua testanneita tukihenkilöitä myös.
Eli ainakaan noilla argumenteilla ei synnytystä olemattomaksi saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä Lilin yksivuotiskuvastakin oli täällä täysin mielipuoliset vihapurkaukset, milloin oli ylipainoinen, milloin puutarhurin lapsi, milloin kierot silmät.Hirvittävää, miten ihmiset puhuvat tuntemattomista lapsista.
Nii-in. Juuri edellisellä sivulla muuan Louis sai kovaa kohtelua. Eikä Georgea eikä varsinkaan Charlottea tässäkään ketjussa aina ole silkkihansikkain kohdeltu. Hirvittävää, miten ihmiset puhuvat tuntemattomista lapsista!
Eli etkö olekin samaa mieltä, että on hyvä asia, että Sussexien lapsilla on yksityisyyttä?
Oletko ollut paikalla muualla kuin omassa synnytyksessäsi?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen paikalla ihan tässä juuri nyt. Mitenkäs sinun laitasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli etkö olekin samaa mieltä, että on hyvä asia, että Sussexien lapsilla on yksityisyyttä?
Mitä yksityisyyttä? Meghan tuotteistaa ne heti kun siitä on hyötyä. Härnää näyttämällä ne osittain tai takaa päin. Niistä ei näkyisi edes sormenkynttä jos ne oikeasti haluttaisiin pitää poissa julkisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain näyttää kytevän totaalinen Kateviha, mutta se, että siihen yhdistyy vielä tuollainen kuvottava Katen lapsi -vihakin, on jo aika hämmästyttävää.
Ja yhä oudommaksi tämä muuttuu, kun netti on pullollaan kuvia esim. ilkikurisesta ja kieltä näyttävästä Harrysta pikkupoikana. Aikuisuuteen asti on ollut lapsellinen ja muiden huolehdittavissa ja holhottavissa, täysin holtiton.
Joten eiköhän 5-vuotia lapsi ole vielä aika normaali, kun kiukuttelee, hassuttelee tai ei alistu nöyränä istumaan hiljaa jne?
Ohis. On lapsia, jotka osaavat istua ilvehtimättä, mutta se ei välttämättä ole merkki siitä, että he "alistuisivat nöyränä istumaan hiljaa". Joillakin on luonnostaan taito ymmärtää, milloin pelleillään ja milloin ei.
Sitä en sano, etteikö Louis olisi ihan tavallinen pikkupoika. Hän vain on sitä lajia, joka ei vielä ja
Riippuu lapsen luonteesta. Ymmärrys istua paikoillaan tulee kaikille aikanaan. Mutta pienelle Louisille näköjään palstavihaajien mukaan ei, koska hänelle on täällä jo diagnosoitu kirjainyhdistelmäkin. Ammattitaidolla?
Lisäksi hän on kuopus, ja vanhempien sisarusten varjossa ei ole kivaa olla, kun kaikki vain kyselevät Georgelta mitä kuuluu, oot jo iso poika, ja katsovat ylöspäin. Charlotte ainoana tyttönä taas sitten on suloinen prinsessa.
Pienin jää usein huomiotta, heti kun kasvaa ulos ihastellusta vauva-ajasta ja suloisesta pulleaposkisesta taaperosta. Poika kaipaa huomiota ja saattaa vaikka olla temperamenttisempi tapaus.
Ruotsin Leonorekin näyttää rauhoittuneen ja on nykyään ihan tavallisen ja normaalin oloinen ikäisekseen. Olisi ihan kiva juttu, jos Walesienkin poika saisi kasvaa rauhassa, ilman palstasolvaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan täällä ollaan. Olen aito ja alkuperäinen, toisin kuin kalifornian kakrut.
Eipä tuosta Sussexien lasten tuotteistamisesta ole paljonkaan haittaa niin kauan kuin heitä ei edes ulkonäöltä kukaan tunnista.
Toista se on heidän serkuillaan, jotka tunnistetaan kaikkialla maailmassa ja jotka reippaina menevät julkisuuteen aina kun vanhempansa ovat mokanneet. Olipa isä unohtanut naisten jalkapallon loppuottelun tai äiti joutunut rasismisyytösten kohteeksi, tulevat pikku tuotteet aina vilkuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ainakaan noilla argumenteilla ei synnytystä olemattomaksi saa.
Entäs epiduraali yhdistettynä vesisynnytykseen? Ja kotiutuminen kaden tunnin kukuttua synnytyksestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt ihan varma? Voihan se olla että sinunkin äitisi söi synnytyksessä ja olet siis oikeasti olematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainetta ja palkintoja satelee. Nyt Hollywood Reporter on valinnut Harryn ja Megsun vuoden 2023 surkimuksiksi.
https://www.mirror.co.uk/3am/us-celebrity-news/harry-meghan-brutally-br…
Jee, nyt meni voitto oikeaan osoitteeseen!
Eikä tällä kertaa edes tarvinnut ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain näyttää kytevän totaalinen Kateviha, mutta se, että siihen yhdistyy vielä tuollainen kuvottava Katen lapsi -vihakin, on jo aika hämmästyttävää.
Ja yhä oudommaksi tämä muuttuu, kun netti on pullollaan kuvia esim. ilkikurisesta ja kieltä näyttävästä Harrysta pikkupoikana. Aikuisuuteen asti on ollut lapsellinen ja muiden huolehdittavissa ja holhottavissa, täysin holtiton.
Joten eiköhän 5-vuotia lapsi ole vielä aika normaali, kun kiukuttelee, hassuttelee tai ei alistu nöyränä istumaan hiljaa jne?
Ohis. On lapsia, jotka osaavat istua ilvehtimättä, mutta se ei välttämättä ole merkki siitä, että he "alistuisivat nöyränä istumaan hiljaa". Joillakin on luonnostaan taito ymmärtää, milloin pelleillään ja milloin ei.
Sitä en sano, etteikö Louis olisi ihan tavallinen pik
Ei se käy, Louisia solvataan täällä, koska hän on Catherinen poika. Meghanisteille siis oivallista riistaa. Sussexien lapsia ei saa kritisoida millään tavalla, ne kun ovat "yksityisiä", mutta Walesien lapsia kyllä, koska Meghankin niitä vihaa. Se antaa suomalaisillekin meghanisteille luvan vihata niin Georgea, Charlottea kuin Louisiakin.
En ole Meghanin synnytykseen perehtynyt, mutta noin yleisesti: Vesiammeessa voi olla mielin määrin ennen epiduraalia. Ja eikös Katekin kotiutunut parin tunnin sisällä synnytyksestä.
Minua kiinnostaa eniten se keskenmennyt sikiö, joka sairaalasta annettiin pariskunnan käteen ja jonka he sittemmin kahdestaan hautasivat itkuvirsin höystettynä puun alle. Siis kaikki toimijat toimivat vastoin osavaltion lakeja. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt ihan varma? Voihan se olla että sinunkin äitisi söi synnytyksessä ja olet siis oikeasti olematon.
Ei ehtinyt. Minä tulin maailmaan alle kymmenessä minuutissa. Ei tarvinnut äidin tanssia käytävillä eikä isää edes päästetty silloin synnytykseen, koska siihen aikaan katsottiin, että se homma ei miehille mitenkään kuulu. Ja Harryn höyrypäisten löpinöiden jälkeen olen sitä mieltä, etteivät ne kuulu nykyisinkään.
Yksityisyys? No, Lilin naama näkyi heti julkisuudessa, kun Meghan pääsi takaisin Kaliforniaan Platinum Jubileen jälkeen. Buuaukset ottivat hermoon ja keksi heti tuotteistaa lapsensa tämän yksivuotispäivänä, että saisi vähän edes huomiota. Munchausen by proxy.