Mitä lauletaan siinä mainoksessa, missä pomo hoilaa fläppitaulun vieressä...
Mul on teille vii-sii-ooo jne. Mutta ne kaikki sanat, miten menee?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon teidän ceo
Alkaa kait noin
Ok eli toimitusjohtaja. Ja sitten se visio ei oo ihan iisiä... En vain saa niistä kaikista selvää.
Kiitos!
Ap
Se biisi sopii paremmin 9 euron turhuuksiin. Mullon teille vii sii ou...
Mä oon teidän CEO
Mul on teille visio
Ei se iisii oo
Vierailija kirjoitti:
Mä oon teidän CEO
Mul on teille visio
Ei se iisii oo
Kiitos!
Minä ainakin tykkäisin jos pomo yrittäisi jotain noin persoonallista lähestymistapaa. Mutta nämä alaiset lähtevät kävelemään... :)
Ap
Aivan saatanan ärsyttävä mainos. Jos olisin Oikotie, vaihtaisin mainostoimistoa samantien.
Hyvä mainos ja muutaman kerran jäänyt se biisi soimaan päähänkin kun lähtenyt asioille.
No , siis hyvä mainos se on. Ehkä kaikki ei ymmärrä pointtia? Tuosta tulee juurikin mieleen ne hym. mielenkiintoiset pomot ym. Saatikia työpaikkojen omituiset "mukamas! hauskat tyky/kättely/piirileikki jne. duubat. Kaikkea on tullut nähtyä:)
Paras mainos pitkään aikaan, jaksaa naurattaa joka kerta! Parasta on ne kollegat, erityisesti se nainen joka lähtee vaan lakonisesti pois. Biisikin on niin tarttuva, että olen herännyt yöllä se päässä soiden. Ymmärrän, että jakaa mielipiteitä, mutta tuommoisessa pöhinäkonttorissa joskus itsekin työskennelleenä uppoa.
Mua naurattaa aina, kun se tulee telkusta. Välillä tulee sitten elävässä elämässä näitä "mä oon teidän CEO" hetkiä, niin taas naurattaa.
Mä oon teidän ceo
Alkaa kait noin