Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
11961/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Meghanin synnytykseen perehtynyt, mutta noin yleisesti: Vesiammeessa voi olla mielin määrin ennen epiduraalia. Ja eikös Katekin kotiutunut parin tunnin sisällä synnytyksestä.

Entäs epiduraalin jälkeen, kuten Meghan Harryn mukaan?

Vierailija
11962/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa eniten se keskenmennyt sikiö, joka sairaalasta annettiin pariskunnan käteen ja jonka he sittemmin kahdestaan hautasivat itkuvirsin höystettynä puun alle. Siis kaikki toimijat toimivat vastoin osavaltion lakeja. 🤔

Noin äkkiä googlaten alle 20-viikkoisen sikiön jäänteet saa Kaliforniassa haudata yksityiselle maalle jos paikallisviranomaiset sen sallivat. Tämä siis googlaten, varmaan palstan amerikkalaiset osaavat kertoa tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11963/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa eniten se keskenmennyt sikiö, joka sairaalasta annettiin pariskunnan käteen ja jonka he sittemmin kahdestaan hautasivat itkuvirsin höystettynä puun alle. Siis kaikki toimijat toimivat vastoin osavaltion lakeja. 🤔

Nopeasti raskautui vanhahko synnyttäjä, keskenmeno heinäkuussa 2020 ja Lilibet syntyi 4.6.2021.

Vierailija
11964/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut paikalla muualla kuin omassa synnytyksessäsi? 

Minä olen paikalla ihan tässä juuri nyt. Mitenkäs sinun laitasi? 

Ihan täällä ollaan. Olen aito ja alkuperäinen, toisin kuin kalifornian kakrut. 

Oletko nyt ihan varma? Voihan se olla että sinunkin äitisi söi synnytyksessä ja olet siis oikeasti olematon. 

Ei ehtinyt. Minä tulin maailmaan alle kymmenessä minuutissa. Ei tarvinnut äidin tanssia käytävillä eikä isää edes päästetty silloin synnytykseen, koska siihen aikaan katsottiin, että se homma ei miehille mitenkään kuulu. Ja Harryn höyrypäisten löpinöiden jälkeen olen sitä mieltä, etteivät ne kuulu ny

Harry on kyllä aikamoinen influensseri elämässäsi, jos olet kieltämässä miesten osallistumisen synnytyksiin hänen esimerkkinsä nojalla.

Vierailija
11965/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle huomautetaan aina joka pilkun ja pisteen puuttumisesta, nyt on sinun vuorosi: Kalifornia kirjoitetaan isolla Koolla. Ettas tiedat senkin ulkosuomalainen.

Vierailija
11966/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuosta Sussexien lasten tuotteistamisesta ole paljonkaan haittaa niin kauan kuin heitä ei edes ulkonäöltä kukaan tunnista.

Toista se on heidän serkuillaan, jotka tunnistetaan kaikkialla maailmassa ja jotka reippaina menevät julkisuuteen aina kun vanhempansa ovat mokanneet. Olipa isä unohtanut naisten jalkapallon loppuottelun tai äiti joutunut rasismisyytösten kohteeksi, tulevat pikku tuotteet aina vilkuttamaan. 

Se on tietysti meghanistin korkein toive ja rukousten kohde, mutta ei toteudu. Sen sijaan Omid Scobien kummallinen naamavärkki kyllä jää mieliin, vaikka sen kirjoittamat tekstit unohtuvatkin. 

Vierailija
11967/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain näyttää kytevän totaalinen Kateviha, mutta se, että siihen yhdistyy vielä tuollainen kuvottava Katen lapsi -vihakin, on jo aika hämmästyttävää.

Ja yhä oudommaksi tämä muuttuu, kun netti on pullollaan kuvia esim. ilkikurisesta ja kieltä näyttävästä Harrysta pikkupoikana. Aikuisuuteen asti on ollut lapsellinen ja muiden huolehdittavissa ja holhottavissa, täysin holtiton.

Joten eiköhän 5-vuotia lapsi ole vielä aika normaali, kun kiukuttelee, hassuttelee tai ei alistu nöyränä istumaan hiljaa jne?

Ohis. On lapsia, jotka osaavat istua ilvehtimättä, mutta se ei välttämättä ole merkki siitä, että he "alistuisivat nöyränä istumaan hiljaa". Joillakin on luonnostaan taito ymmärtää, milloin pelleillään ja milloin ei.

Sitä en sano, etteikö Louis olisi ihan tavallinen pik

Riippuu lapsen luonteesta. Ymmärrys istua paikoillaan tulee kaikille aikanaan. Mutta pienelle Louisille näköjään palstavihaajien mukaan ei, koska hänelle on täällä jo diagnosoitu kirjainyhdistelmäkin. Ammattitaidolla?

Lisäksi hän on kuopus, ja vanhempien sisarusten varjossa ei ole kivaa olla, kun kaikki vain kyselevät Georgelta mitä kuuluu, oot jo iso poika, ja katsovat ylöspäin. Charlotte ainoana tyttönä taas sitten on suloinen prinsessa.

Pienin jää usein huomiotta, heti kun kasvaa ulos ihastellusta vauva-ajasta ja suloisesta pulleaposkisesta taaperosta. Poika kaipaa huomiota ja saattaa vaikka olla temperamenttisempi tapaus.

Ruotsin Leonorekin näyttää rauhoittuneen ja on nykyään ihan tavallisen ja normaalin oloinen ikäisekseen. Olisi ihan kiva juttu, jos Walesienkin poika saisi kasvaa rauhassa, ilman palstasolvaamista.

Niin olisi. Niin kuin kaikki lapset, myös Sussexien. 

Vierailija
11968/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainetta ja palkintoja satelee. Nyt Hollywood Reporter on valinnut Harryn ja Megsun vuoden 2023 surkimuksiksi.

https://www.mirror.co.uk/3am/us-celebrity-news/harry-meghan-brutally-br…

Jee, nyt meni voitto oikeaan osoitteeseen! 

Eikä tällä kertaa edes tarvinnut ostaa.

Kylla suomalaisnaiset ovat ilkeita. Itse eivat saa ostamallakaan.

Vierailija
11969/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti raskautui vanhahko synnyttäjä, keskenmeno heinäkuussa 2020 ja Lilibet syntyi 4.6.2021.

Keskenmenon jälkeen raskautuu useinkin nopeasti, onhan jo todistettu että koneisto toimii. Eikä ainakaan minun lähipiirissäni ole ollenkaan tavatonta, että nelikymppinen raskautuu luomuna parissa kuukaudessa. Meghanilla varmasti on ollut kaikki lääketieteellinenkin apu saatavilla tarvittaessa.

Vierailija
11970/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle huomautetaan aina joka pilkun ja pisteen puuttumisesta, nyt on sinun vuorosi: Kalifornia kirjoitetaan isolla Koolla. Ettas tiedat senkin ulkosuomalainen. 

Ihan sisäsuomalainen, vaikkakin rannikolla syntynyt, kasvanut ja asunut. Tahallani jätin pois ison kirjaimen, koska ne kakrut eivät pieninä isoa ansaitse, mutta olisi se voinut typokin olla. 

Aika pienestä se sinunkin hermosi kiristyy. Voi voi. Ja joulukin pian jo tulee, ei nyt vielä kannata flipata peruukkia. Parin viikon päästä vasta. 

Vierailija
11971/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry hävisi oikeusjutun.

Vierailija
11972/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuosta Sussexien lasten tuotteistamisesta ole paljonkaan haittaa niin kauan kuin heitä ei edes ulkonäöltä kukaan tunnista.

Toista se on heidän serkuillaan, jotka tunnistetaan kaikkialla maailmassa ja jotka reippaina menevät julkisuuteen aina kun vanhempansa ovat mokanneet. Olipa isä unohtanut naisten jalkapallon loppuottelun tai äiti joutunut rasismisyytösten kohteeksi, tulevat pikku tuotteet aina vilkuttamaan. 

Se on tietysti meghanistin korkein toive ja rukousten kohde, mutta ei toteudu. Sen sijaan Omid Scobien kummallinen naamavärkki kyllä jää mieliin, vaikka sen kirjoittamat tekstit unohtuvatkin. 

Kuinka moni on niitä edes lukenut?

Vierailija
11973/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin äkkiä googlaten alle 20-viikkoisen sikiön jäänteet saa Kaliforniassa haudata yksityiselle maalle jos paikallisviranomaiset sen sallivat. Tämä siis googlaten, varmaan palstan amerikkalaiset osaavat kertoa tarkemmin. 

Mutta oliko se yksityistä maata missä se puu oli ettei puisto? Ja sairaalasta antoivat sikiön ihan kätöseen? Minä muistan kommentteja paikallisilta sairaanhoitajilta, jotka olivat pöyristyneitä väitöksistä, että noin olisi menetelty, sillä se olisi vastoin lakia. Mutta tietenkin, Harryhän oli kuninkaallinen ja niinhän se vaan maahankin asumaan pääsi, vaikka huumehemmo onkin. Toisille on aina eri lait kun toisille. 🙄

Vierailija
11974/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan amerikkalaisille on sanottu etta suomalaisia ei tarvitse opastaa eika neuvoa. Ovat joka asian ekspertteja.

Vierailija
11975/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä päsmäri mieti av-mammojen yleissivistystä, et ole pätevä siihen. Joka päivä täällä saat nenillesi, etkä ota mistään opiksesi. 

Laita sitten lapsesi Camp Pendeltonin leirille niin voidaan pelata muutama chukka pooloa Beverly Hillsin Polo Clubilla ja sitten lounastaa Polo Loungessa. See ya there!

No öyh. Wikittelet aivan wäärää henkilöä.

Kerrataanpa vielä. Kyseessä on Camp Pendleton, ei Pendelton. Huomaa oikeinkirjoitus. Luulit kai alunperin, että Harry ja Markle kävivät tutustumassa koko Camp Pendletoniin, mutta kun he kävivät istahtamassa vain yhdessä huoneessa, jossa heille esiteltiin Camp Pendletonin henkilökunnan ja veteraanien lapsille tarkoitetun leirin toimintaa. Eli lastenleiriä. Paikalle kutsutut teinit eivät näytt

Camp Pendleton nimettiin MGen.Pendletonin mukaan. Puheessa se lausutaan Pendelton.

Vierailija
11976/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Meghanin synnytykseen perehtynyt, mutta noin yleisesti: Vesiammeessa voi olla mielin määrin ennen epiduraalia. Ja eikös Katekin kotiutunut parin tunnin sisällä synnytyksestä.

Entäs epiduraalin jälkeen, kuten Meghan Harryn mukaan?

No, minä olen syntynyt suunnitellulla keisarinleikkauksella humalassa. En ihan heti usko että humalassa olevia kuuluu nukuttaa ja leikata minkään maan lakien mukaan, ellei se ole täysin pakollista. Joku epiduraali ja vesiallas kuulostavat mitättömältä.

Vierailija
11977/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sisäsuomalainen, vaikkakin rannikolla syntynyt, kasvanut ja asunut. Tahallani jätin pois ison kirjaimen, koska ne kakrut eivät pieninä isoa ansaitse, mutta olisi se voinut typokin olla. 

Aika pienestä se sinunkin hermosi kiristyy. Voi voi. Ja joulukin pian jo tulee, ei nyt vielä

Ei pienesta kiristy, mutta kun vuodesta toiseen nama kejutollot huomauttelevat aakkosistani niin kylla se vanhaksi kay. Eivatka ressukat opi vaikka kuinka selittaisi.

Vierailija
11978/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan amerikkalaisille on sanottu etta suomalaisia ei tarvitse opastaa eika neuvoa. Ovat joka asian ekspertteja.

Tässä ketjussa ei ole yhtään amerikkalaista. Kaikki ovat supisuomalaisia, vaikka joillakin voi olla erivärinen passi.

Vierailija
11979/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry joutuu taas ulkoruokintaan, kun Megsulle selviää, että vahingonkorvauksia tuli maksettavaksi 50 000 puntaa. Alkajaisiksi.

Vierailija
11980/46129 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry joutuu taas ulkoruokintaan, kun Megsulle selviää, että vahingonkorvauksia tuli maksettavaksi 50 000 puntaa. Alkajaisiksi.

eikös sillä ole jo se oma kämppäkin kun ovat jo eronneet? Aavella jo osoitekin tiedettiin😂

Ketju on lukittu.