Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
11801/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan, Harry ja heidän sugar-ryhmänsä ei ymmärrä, että Meghanin ja Harryn tekemiset ei muutu muuksi, vaikka yrittävät työntää bussin Meghanin kadehtimia ihmisiä. Jos Meghanin ja Harryn käytös ärsyttää, niin sitä ärsytystä vain lisää tuollaiset hutikohteeseen suunnatut vastaiskut.

Meghanin ja Harryn käytös ärsyttää ja se ei tarkoita, että pitäisi olla Catherinin tai hänen lastensa fanittaja. Siitä Sugar-ryhmän toiminnasta vain huomaa sekin, mitä mielenterveystulosta Meghan ja Harry saa aikaan maailmanlaajuisesti.

Vierailija
11802/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harryn ja Meghanin oireilun myötä olen joutunut tarkistamaan kantaani ihonvärin suhteen. Ennen se oli minulle vain ihonväri, mutta tiedostin myös todellisen rasismin. Nyt Harryn ja Meghanin myötä vaikuttaa enemmän siltä, että rasimikorttia käytetään uhriutumiseen ja sen avulla edetään asemaan, johon älyllinen kapasiteetti ei riittäisi.

Ihonväriin perustuvat kiintiöt olisi aika poistaa ja saman saisi tehdä sukupuolikiintiöille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11803/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harryn ja Meghanin oireilun myötä olen joutunut tarkistamaan kantaani ihonvärin suhteen. Ennen se oli minulle vain ihonväri, mutta tiedostin myös todellisen rasismin. Nyt Harryn ja Meghanin myötä vaikuttaa enemmän siltä, että rasimikorttia käytetään uhriutumiseen ja sen avulla edetään asemaan, johon älyllinen kapasiteetti ei riittäisi.

Ihonväriin perustuvat kiintiöt olisi aika poistaa ja saman saisi tehdä sukupuolikiintiöille.

Juuri näin! Ja tuo toiminta vaikuttaa siten, että ne fiksut, joiden ei todellakaan tarvitsisi uhriutua r-kortilla, joutuvat kyseenalaiseen asemaan ja joutuvat myös todistamaan kahta lujemmin, että eivät edusta M&H -ideologiaa ja toimintamalleja.

Meghan vain huonontaa mustien asemaa. Ei oikeasta rasismista noin ainakaan eroon päästä. Naurettavaksi vain itsensä saattavat ja ajatusmalleja vinouttavat.

Just luin vanhan jutun Mahmoud Al-Fayedin perheestä ja kuinka rakennutti Espoon Lyökkiniemeen ison talon. Talossa "vain 11 kylppäriä", vaikka mies oli miljardööri ja perheessä 6 henkeä. Tässä vaan yksi esimerkki siitä, miten suuruudenhulluus vaikuttaa ihmismieleen. Enkä tarkoita kyseistä edesmennyttä herrasmiestä, joka mm. omisti Harrod's tavaratalon ja paljon muutakin...

Vierailija
11804/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi ollakin Mohammed, korjaan.

Vierailija
11805/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Ja tuo toiminta vaikuttaa siten, että ne fiksut, joiden ei todellakaan tarvitsisi uhriutua r-kortilla, joutuvat kyseenalaiseen asemaan ja joutuvat myös todistamaan kahta lujemmin, että eivät edusta M&H -ideologiaa ja toimintamalleja.

Meghan vain huonontaa mustien asemaa. Ei oikeasta rasismista noin ainakaan eroon päästä. Naurettavaksi vain itsensä saattavat ja ajatusmalleja vinouttavat.

Just l

Juuri tämä on ongelma kaikessa heidän "hyväntekeväisyystyössä".

Heidän myötä ajattelee myös enemmän sitä, mihin hyväntekeväisyyteen lahjoitetut rahat todellisuudessa päätyvät. Helpompi pitää kukkaron nyörit kireällä, vaikka haluaisikin edistää itselle tärkeitä ympäristö- ja hyväntekeväisyyskohteita.

Vierailija
11806/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä nyt esillä sitä oikeaa keskustelua itse asiasta, ja asiallisesti! Mutta eiköhän pian saada taas analyysi Walesin prinsessan ruumiinrakenteesta, meikeistä ja onnettomasta avioliitostaan, kun Meghanin kannattajat saapuvat asiallisina paikalle...

Vierailija
11807/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just l

Sinäkin kirjoitat erittäin puolueellisesti. Al-Fayed RAKENNUTTI itselleen 11 kylpyhuonetta. Sussexit OSTIVAT jo rakennetun talon kaikkine kylpyhuoneineen. Ei niitä nyt millään voi pois karsiakaan.

Tämän ketjun aihe on Harry mutta aina vaan menee St. Catherinen palvonnaksi.

Vierailija
11808/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussexitko eivät löytäneet alueelta vaatimattomampaa "taloa"? Pointti on se, että jos miljardööri pärjää kuuden hengen taloudessa noilla määrillä, niin eikö ole aika suuruudenhullua isin lompakkoloisilla (silloin vielä ainakin Charles reilulla kädellä avitti) ahnehtia reilusti enemmän? Ja ilman mitään varsinaisia meriittejä?

Ne eivät kuulu "parhaaseen a-luokkaan", se tässä nyt ytimenä.

Vierailija
11809/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos taas AV paivan nauruista, halpaa hupia. Sweet dreams, alkaa nyt pyoriskelko unettomina miettimassa onko se ää-vajaa tosiaan ulkomaalainen vai olisiko se tuo naapurin hurumummo.

Love, usalainen.

-- 

Kyllä minulla meni koko yö pyöriessä kun niin kismitti tuo sinun alentuva "love"-heittosi.

Entä sinun yösi? Maltoitko nukkua ollenkaan vai hykertelitkö vain tyytyväisenä omaa nokkeluuttasi fiilistellen?

Mä olin kans ihan hiessä, kun jouduin unetta pyörimään. Olin niin odottanut amerikkalaiseen tapaan noita xox, eli silleen pusuja jne. Niinku Veitolakin laittaa kortteihin yökylässä. Tuo pelkkä love jäi jotenkin valjuksi. Mut ehkä suomalainen Amerikassa on aina vähän jäykempi...

Takaisin koulunpenkille. "Love" ei ole sen enempaa alentuvainen kuin "terv.". XOXO sensijaan on teinimeininkia.

If youre wondering, yes; the emailed "xo" is the very same hugs-and-kisses sentiment of your grade-school Valentine's Day cards. What once was reserved for private-life endearing is now feminizing the workplace, according to the authors. (Forbes)

Vierailija
11810/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ole Catherine nyt aiheena ;D Al-Fayedit olivat Harryn äidin ystäviä ja Dodi kenties rakastettu. Dianan elämäntyylin  ymmärtää, kun on aatelisista piireistä syntyperältään ja valovoimainen sekä aito  hyväntekijä, mutta että poikansa pyristelee vanavedessä, täysin ilman karismaa ja kykyjä.

Vierailija
11811/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos taas AV paivan nauruista, halpaa hupia. Sweet dreams, alkaa nyt pyoriskelko unettomina miettimassa onko se ää-vajaa tosiaan ulkomaalainen vai olisiko se tuo naapurin hurumummo.

Love, usalainen.

-- 

Kyllä minulla meni koko yö pyöriessä kun niin kismitti tuo sinun alentuva "love"-heittosi.

Entä sinun yösi? Maltoitko nukkua ollenkaan vai hykertelitkö vain tyytyväisenä omaa nokkeluuttasi fiilistellen?

Mä olin kans ihan hiessä, kun jouduin unetta pyörimään. Olin niin odottanut amerikkalaiseen tapaan noita xox, eli silleen pusuja jne. Niinku Veitolakin laittaa kortteihin yökylässä. Tuo pelkkä love jäi jotenkin valjuksi. Mut ehkä suomalainen Amerikassa on aina vähän jäykempi...

Ta

Sieltä hän saapuu, valmiina päsmäröimään. Hän tarttuu tarjottuun täkyyn, kuin sika limppuun. Valju ei mielestäni tarkoita alentuvaa. Voisit täpinöissäsi katsoa edes kenelle alat opettaa.

Ja eiköhän 50v täyttänyt Veitolakin tarkoita suukkonsa enemmän huumorimielessä, kuin teineillen ;D

Vierailija
11812/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sussexitko eivät löytäneet alueelta vaatimattomampaa "taloa"? Pointti on se, että jos miljardööri pärjää kuuden hengen taloudessa noilla määrillä, niin eikö ole aika suuruudenhullua isin lompakkoloisilla (silloin vielä ainakin Charles reilulla kädellä avitti) ahnehtia reilusti enemmän? Ja ilman mitään varsinaisia meriittejä?

En usko etta sinakaan menestyisit Montecitossa talonostajana. Pyorahdappas katsomassa ja arvostele sitten.

Vierailija
11813/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä minulla meni koko yö pyöriessä kun niin kismitti tuo sinun alentuva "love"-heittosi.

Entä sinun yösi? Maltoitko nukkua ollenkaan vai hykertelitkö vain tyytyväisenä omaa nokkeluuttasi fiilistellen?" #11797

Jos et tuota kirjoittanut niin miksi tyonnat nenasi sinne minne se ei kuulu., Ja tama numerolle 11810, pakko nain kasityota tehda kun palstan lainauksiin ei voi luottaa.

FYI: en tieda kuka "Veitola" on enka ole vastuussa hanen tekemisistaan.

Vierailija
11814/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko etta sinakaan menestyisit Montecitossa talonostajana. Pyorahdappas katsomassa ja arvostele sitten.

En minä sinne haluakaan. Miksi käyt henkilöön, etkö muuten pysty kommunikoimaan? Ja ihan hyvä ja onnistunut oli meidän asuntokauppa.

On muitakin alueita.

Sen ainakin tiedän, että kannattaa ostaa varojensa ja maksukykynsä mukaan, sekä tietenkin terveellä järjellä, kuin pintaliitää korkeuksiin, joihin ei oikeasti yllä. Nyt sitten riitelevät turvajärjestelyistä. Mitä ne oikein luulevat olevansa, kuten täällä on kysytty jo useampaan kertaan.

Vierailija
11815/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä minulla meni koko yö pyöriessä kun niin kismitti tuo sinun alentuva "love"-heittosi.

Entä sinun yösi? Maltoitko nukkua ollenkaan vai hykertelitkö vain tyytyväisenä omaa nokkeluuttasi fiilistellen?" #11797

Jos et tuota kirjoittanut niin miksi tyonnat nenasi sinne minne se ei kuulu., Ja tama numerolle 11810, pakko nain kasityota tehda kun palstan lainauksiin ei voi luottaa.

Taisit kyllä nyt olla sinä, joka työnsit nokkasi muiden keskusteluun ;D

Vierailija
11816/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä sinne haluakaan. Miksi käyt henkilöön, etkö muuten pysty kommunikoimaan? Ja ihan hyvä ja onnistunut oli meidän asuntokauppa.

On muitakin alueita.

Sen ainakin tiedän, että kannattaa ostaa varojensa ja maksukykynsä mukaan, sekä tietenkin terveellä järjellä

Koita nyt pysya asiassa. Eivat Sussexit ole sanaakaan sanoneet turvajarjestelyista USAssa, ihan itse ovat jarjestaneet ja maksaneet. Harry haluaisi kayda kotimaassaan ja tuoda lapsetkin mutta ei uskalla kun kaikkiin turvajarjestelyihin on sanottu EI. Ei anneta, et maksa itse, et tuo omiasi. Vahille jaa vaihtoehdot.

Vierailija
11817/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muitakin alueita.

Sen ainakin tiedän, että kannattaa ostaa varojensa ja maksuky

"Harry haluaisi kayda kotimaassaan ja tuoda lapsetkin mutta ei uskalla kun kaikkiin turvajarjestelyihin on sanottu EI. Ei anneta, et maksa itse, et tuo omiasi. Vahille jaa vaihtoehdot."

Monet muut rikkaat, kuuluisat ja jopa vihatut julkkikset pystyvät vierailemaan Britanniassa. Kuinka se heiltä onnistuu?

Vierailija
11818/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt viitsi leikkiä fiksumpaa kuin mitä olet. Jos ei  turvajärjestelyjä saa, niin sitten se on siinä. Pysyköön kotonaan, ei sillä ole Britanniassa muutenkaan mitään tekoa. Ei edusta hovia. Pystyy hyvin solvaamaan Montecitosta käsinkin.

Vierailija
11819/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo numeroiminen on huono idea, koska kommentteja poistuu koko ajan. Viimeistään aamulla koko pakka on sekaisin.

Vierailija
11820/46129 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaiken lisaksi parlamentissa tehtaillaan lakimuutosta jotta saadaan vedettya Harrylta ja vaimoltaan tittelit kun joku kirjoitti kahden kuninkaallisen nimen hollanninkieliseen kirjaan. Kirjaan jota Sussexit eivat kirjoittaneet. Vahemmastakin se Imperiumi kaatuu.

Aikuiset miehet!

Ketju on lukittu.