Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
9001/46129 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mutta....( no mitä?).

"ylimyksillelle tasolle"

I love you people!

Yritit varmaan siteerata minua, mutta persiilleen meni ;D Ja loppuun peruskouluenkkua perään ;D 

Peruskouluenkkukin näyttää olevan vaikeata ketjulaisille. Aina pitää jostakin valittaa. Losers.

Mutta huomasitko vieläkään että ivallinen siteeraus oli ihan pielessä? Alunperin ylimykselliselle, joka oli ihan oikea muoto, oli muuntunut muotoon ylimyksillelle? Ja se sitten huvitti tätä enkunkäyttäjää, vaikkei itse osannut edes lukea...

You are the Queen of Nitpickers.

Signs of Nitpicking:  Fussing over minor, unimportant things. Accusing the other person of having flaws and faults. Having excessively high expectations. Being needlessly self-critical.Jan 2, 2023

Hail to the Queen.

Vierailija
9002/46129 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mutta....( no mitä?).

"ylimyksillelle tasolle"

I love you people!

Yritit varmaan siteerata minua, mutta persiilleen meni ;D Ja loppuun peruskouluenkkua perään ;D 

Peruskouluenkkukin näyttää olevan vaikeata ketjulaisille. Aina pitää jostakin valittaa. Losers.

Mutta huomasitko vieläkään että ivallinen siteeraus oli ihan pielessä? Alunperin ylimykselliselle, joka oli ihan oikea muoto, oli muuntunut muotoon ylimyksillelle? Ja se sitten huvitti tätä enkunkäyttäjää, vaikkei itse osannut edes lukea...

Ei se "huomannut", kun täytyy yrittää esittää, että on hoono soomi, kun asuu Kontul.. eiku  Amerikassa.

Aaakkosvajakkikin voimaantui! Nyt alkaa taas se entinen meno.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9003/46129 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen meno alkoi jo, kun ääkkösetön saapui paikalle. Jatkaa "testaamistaan" ja alkeellista englannin opetustaan, suomalaisella palstalla ;D Muille ei uskalla mennä, kun ei kielitaito riitä. Yhtä tympeä näykkijä on kuin ennenkin.

Vierailija
9004/46129 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Entinen meno alkoi jo, kun ääkkösetön saapui paikalle. Jatkaa "testaamistaan" ja alkeellista englannin opetustaan, suomalaisella palstalla ;D Muille ei uskalla mennä, kun ei kielitaito riitä. Yhtä tympeä näykkijä on kuin ennenkin.

Juuri näin, aina saa myös keskustelun tyrehtymään epäoleellisuuksiin tarttumisellaan.

Vierailija
9005/46129 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mene koko lanka umpisolmuun näiden kahden jankkaaja-näykkijän takia. Yritetään me muut pitää yllä aiheeseen liittyvää keskustelua!

Vierailija
9006/46129 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt keksi mitään ihmeempää keskusteltavaa, mutta muistellaan vaikka sitä, miten vuonna 2016 Megsun ja Harryn halloween-juhlinta keskeytyi siihen, kun Harrylle soitettiin, että heidän suhteensa paljastetaan pian lehdistössä. Kukakohan oli paljastanut? Kuka oli otattanut itsestään liudan valokuvia halloween-asuissa Eugenien kanssa, joita myöhemmin voisi hyödyntää Netflixin rakkaustarinassa?

Vierailija
9007/46129 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Toivottavasti ei mene koko lanka umpisolmuun näiden kahden jankkaaja-näykkijän takia. Yritetään me muut pitää yllä aiheeseen liittyvää keskustelua!

Älä ammu viestintuojaa. Ääkkösetön se varsinainen jankkaajahäirikkö on, menee henkilökohtaisuuksiin ja ohi aiheen.

Vierailija
9008/46129 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi People-lehden kuvista näkyy, etteivät Megsu ja Harry poseeraa pelkästään Eugenien ja Jackin kanssa neljästään. Halloween-bileet olivat Toronton Soho Housessa ja paikalla näkyy myös Megsun takapiru Markus Anderson...

Vierailija
9009/46129 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry kertoi Sparessa ihan täpinöissään siitä, miten Meghan oli salakuljettanut hänet huoneeseensa Lontoon Soho Housessa ja aamulla oli joutunut piiloutumaan peiton alle, kun Soho Housen varapomo oli pelmahtanut paikalle. Joo, oli varmaan juuri tuo Markus Anderson, joka kyllä takuuvarmasti tiesi, kuka siellä peiton alla piileksii. Megsu ja Markus ovat molemmat hengenheimolaisia ja tavoitteena on hyötyä tyhmistä rikkaista.

Vierailija
9010/46129 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mutta....( no mitä?).

"ylimyksillelle tasolle"

I love you people!

I can do bassackwards English for you too. Expect you to answer with a brilliant retort.

Miksei teistä väkättäjistä ja arvostelijoista kukaan vastaa tuohon ylivoimaisella yliopistoenglannillanne? Mikä pidättelee?

Vierailija
9011/46129 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mutta....( no mitä?).

"ylimyksillelle tasolle"

I love you people!

I can do bassackwards English for you too. Expect you to answer with a brilliant retort.

Miksei teistä väkättäjistä ja arvostelijoista kukaan vastaa tuohon ylivoimaisella yliopistoenglannillanne? Mikä pidättelee?

Se, että se ei kuulu ketjun aiheeseen millään tavalla. Perustakaa itse joku, mielellään englanninkielinen ketju, jossa arvostelette ja repostelette toistenne kielitaitoa.

Vierailija
9012/46129 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mutta....( no mitä?).

"ylimyksillelle tasolle"

I love you people!

Joku kopsailee kollokvialismeja englanninkielisten nettipalstoilta ja tiputtelee niitä sitten tänne. Mitäpä rakentavaa tuohon jaksaisi sanoa.

t. FM, englannin kielen kääntäminen ja tulkkaus

Vierailija
9013/46129 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää, kun yksi ja sama jankuttaja kinastelee itsensä kanssa illasta toiseen. Kielellä leikittelykään ei enää onnistu. Oletko jo käyttänyt parhaat vitsisi?

Vierailija
9014/46129 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mutta....( no mitä?).

"ylimyksillelle tasolle"

I love you people!

Joku kopsailee kollokvialismeja englanninkielisten nettipalstoilta ja tiputtelee niitä sitten tänne. Mitäpä rakentavaa tuohon jaksaisi sanoa.

Et sitten mitään parempaa keksinyt? Pretty inane.

Vierailija
9015/46129 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

mutta....( no mitä?).

"ylimyksillelle tasolle"

I love you people!

Nyt tarvitaan sinun apuasi kääntämään Iltasanomille "I've looked up to him" suomeksi. Se ei ole " olen katsonut häntä ylospäin" vaan "olen ihaillut häntä".

Vierailija
9016/46129 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noin yksinkertaiseen perusenkkuun sentään maisteria tarvita? ;D eri

Vierailija
9017/46129 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään enää asiaa ketjun aiheesta vai siirretäänkö tämä aiheen "kielinokittelun luulotautisia mestareita" -otsikon alle?  

Nimim. kyllästynyt 

Vierailija
9018/46129 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko kenelläkään enää asiaa ketjun aiheesta vai siirretäänkö tämä aiheen "kielinokittelun luulotautisia mestareita" -otsikon alle?  

Nimim. kyllästynyt 

Pyydä ääkkösetöntä ja muita palstaa väkisellä englanninkieliseksi vääntäviltä jos lopettaisivat.

Vierailija
9019/46129 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän minä tässä juuri pyydän. 

Vierailija
9020/46129 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin, mitä Harry ja Megsu keksivät, kun Charles ja Camilla ovat lähdössä pian Keniaan. Nyt selvisi: Harry on nimitetty African Parksin johtokuntaan. Elefanttijuttuja siis. Ollut puljun presidenttinä jo 2016 lähtien. Linssiluteet.

Ketju on lukittu.