Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Meghan kirjoittamassa nyt paljastuskirjaa ajastaan hovissa.
Kysymys: Kuinka monta paljastuskirjaa voi kirjoittaa ennen kuin ihmiset kyllästyvät lopullisesti?
Vierailija wrote:
Ihan upeeta, että se pitkä ketju on spämmätty pariskunnasta. Kävin siellä viimeksi kesällä ja muutaman kerran sitä ennen. Totesin silloin, että olen satunnaisesti postaamassa ( kuten olin) ja sain oitis haukut, että olet täällä jatkuvasti ym ym...? Viestini olivat muuta kuin vallallaolevat ( muut ilkeitä haukkuja solvauksia jne) joten ärsytin solvaajia. No, tässä olen tasan enää kertaa. Eli nyt pitäisi solvata ja sorsia Harrya?? No way.
Jospa kommentoit sen mukaan, mitä sulla on tänne asiaa? Voit myös miettiä niitä Harryn solvauksia samalla. Kun ne on katsos Harryn sanomisia ja tekemisiä, joista täällä puhutaan. Provoilijat erikseen, ne voi kiertää kaukaa.
Mielestäni on loukkaavaa Keniaa kohtaan, että Harry yrittää viedä huomiota pois valtiovierailulta. Charles sentään ymmärtää, että 60 vuotta sitten Kenia itsenäistyi. Iso-Britannian lippu laskettiin pois salosta ja Kenian lippu nostettiin tilalle.
Vierailija wrote:
Aina silloin tällöin julkisuudessa putkahtelee eksperttejä, jotka harmittelevat sitä, etteivät Sussexit ymmärtäneet, kuinka vaikutusvaltaisia he olisivat voineet olla Kansainyhteisössä. Juttu on vaan niin, että Megsua ei amerikkalaisena kiinnosta yhtään mikään kansainyhteisö. Megsu halusi vaan pitkän kalliin hunnun, jossa tärkein oli oma "Flower". Afrikassa halusi käydä esiintymässä Dianana ja myöhemmin Etelä-Afrikassa Archieta näyttämässä. Myöhemmät Nigeria-intoilut johtuivat siitä, että olisi halunnut poseeraamaan nigerialaissyntyisten Marvel-tähtien kanssa. Megsun ainoa tavoite elämässään on ollut pääsy rikkaaksi Hollywood-tähdeksi.
Juuri näin. Hoviin meneminen oli mitä mainioin suunnitelma, jotta saisi miljoonia sieltä kasapäin, mutta ei mennyt kuten piti, vaan mukaan tarttui vain ammattitaidoton ja mielenterveysongelmainen prinssi, joka ei miljardööri ollutkaan.
Nyt on sitten sinnillä koetettava mennä suunnitelma b:n tai c:n mukaan, mikä milloinkin näyttää hyvältä ja tuottoisalta. Aina sieltä on joku taho haksahtanut sopimuksen tekemään, mutta vaihtoehdot käyvät vähiin, kun nuo eivät viitsi tehdä mitään asian hyväksi, vaan luulevat, että pelkkä titteli, aukinainen lärvi ja allekirjoitus riittää. Pariskunta on jo niin nähty.
Vierailija wrote:
Ihan upeeta, että se pitkä ketju on spämmätty pariskunnasta. Kävin siellä viimeksi kesällä ja muutaman kerran sitä ennen. Totesin silloin, että olen satunnaisesti postaamassa ( kuten olin) ja sain oitis haukut, että olet täällä jatkuvasti ym ym...? Viestini olivat muuta kuin vallallaolevat ( muut ilkeitä haukkuja solvauksia jne) joten ärsytin solvaajia. No, tässä olen tasan enää kertaa. Eli nyt pitäisi solvata ja sorsia Harrya?? No way.
Miten sinä huomasit, ettei sitä jättiketjua enää ollut? Lakkasiko kirjanmerkkisi toimimasta, vai eikö hakusanoilla enää löytynyt?
Vierailija wrote:
Kysymys: Kuinka monta paljastuskirjaa voi kirjoittaa ennen kuin ihmiset kyllästyvät lopullisesti?
Voi myös kysyä miksi ihmeessä heidän elämänsä kiinnostaa jopa suomalaisia ja eritoten av: n palstailijoita? Luulis, ettei pätkääkään kun ovat tuntemattomia ja heidän edesottamuksensa ei liikauta kenenkään suomalaisen elämää, eikä vaikuta mihinkään.
Mitä Holyheadissa tapahtui, se jääköön sinne.
Vierailija wrote:
Vuoden vitsikirja se tulee olemaan, niin kuin ukkonsakin kirja oli.
Markle ei käynyt kuin piipahtamassa hovissa joten ei ole tosiasioita paljon kirjoitettavana.
Valheita täynnä oleva kirja mutta minkäs sille mahtaa kun ei muuta osaa eikä ole.
En usko, että Megsu on kirjoittamassa mitään kirjaa. Hän on pelkuri, joka "antaa ymmärtää" mutta ei itse sano mitään suoraan. Oprahinkin laittoi lausumaan r-syytökset. Myöhemmin Harry väitti kirkkain silmin, ettei Megsu ole mitään sanonut.
Kuukauden kuluttua tulee taas Omid Scobien "kirjoittamana" Megsun sanelut.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Voi myös kysyä miksi ihmeessä heidän elämänsä kiinnostaa jopa suomalaisia ja eritoten av: n palstailijoita? Luulis, ettei pätkääkään kun ovat tuntemattomia ja heidän edesottamuksensa ei liikauta kenenkään suomalaisen elämää, eikä vaikuta mihinkään.
Miksi meidän mielipiteemme palstalla liikauttaa ja vaikuttaa sinun elämääsi? Sivuuta hyvä ihminen meidät ja keskity itseäsi kiinnostaviin asioihin :)
Kuinka moni mielestäsi tuntee yleensäkin yleisöpalstoilla kommenttiensa kohteena olevia julkkiksia?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jospa kommentoit sen mukaan, mitä sulla on tänne asiaa? Voit myös miettiä niitä Harryn solvauksia samalla. Kun ne on katsos Harryn sanomisia ja tekemisiä, joista täällä puhutaan. Provoilijat erikseen, ne voi kiertää kaukaa.
Olen minäkin lukenut kirjan ja odotin tosiaan sensaatiota ja karmeita haukkumista ja solvaamista häneltä, mut hämmästyin kun sellaisia ei ollutkaan. Melko tavanomaista purkausta, kenen suusta tahansa. Ja kirjan piti olla hirveä paljastuskirja joka pysäyttää kenet tahansa kammottavuudessaan. - eri-
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kiinnostavaa on Harryn rimpuileminen kuningashuoneen ulko-ovella. Hovista on ennenkin lähdetty, mutta vasta Harry on kaupallistanut lähtönsä ja mustannut oman maineensa yrittämällä mustata muiden. Tuollaista törppöilyä voi seurata pelkästään Britannian historiaan liittyvänä pikkuseikkana tai eräänlaisena Wipeout-tositeeveenä.
Harry ja Meghan ovat kuin kaksi törmäystestinukkea. Aika ajoin on mielenkiintoista nähdä, millaisessa kaaressa he lentävät kotteronsa tuulilasin läpi. Jokaisen törmäyksen he ovat suunnitelleet itse, mutta mikään ei ole mennyt niin kuin he olisivat halunneet. On se komediaa, tahallinen itsensä kolhiminen.
Ei ole mitään ihmettelemistä siinä, että vilkkaalla keskustelupalstalla on ketju myös Harrysta, yhdestä brittihovin mustasta lampaasta. Erikoista kuitenkin on se, miten usein ja sitkeästi keskusteluun osallistuu kirjoittajia, joita aihe ei kiinnosta vähääkään.
Vierailija wrote:
Harryn suunnitelmissa kesällä taisi olla vaan mennä Archien kanssa Afrikkaan filmaamaan dokumenttia Netflixille. Nyt on junaillut itsensä African Parksin johtokuntaan (board of directors) juuri, kun isä on menossa Keniaan. Eivät osaa Megsun kanssa elää omaa itsenäistä elämää vaan kaikessa tekemisessään pyrkivät vain kiusaamaan kuninkaallisia ja hyötymään siitä.
Itse asiassa Harry oli ennen samaisten African Parksien presidentti ja nyt hänet on alennettu pelkäksi johtokunnan jäseneksi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vuoden vitsikirja se tulee olemaan, niin kuin ukkonsakin kirja oli.
Markle ei käynyt kuin piipahtamassa hovissa joten ei ole tosiasioita paljon kirjoitettavana.
Valheita täynnä oleva kirja mutta minkäs sille mahtaa kun ei muuta osaa eikä ole.
Jospa se tulee olemaan tällä kertaa "Meghanin näkemys kaikesta"? Alkaa jo valmiiksi haiskahtaa uhriutumiselta ja rsismivihjailuilta. Kuningatar E on kuollut, enää ei tarvitse varoa sanojaan. Kirja täynnä Megsun kuvia, Givenchyä ja Dioria. Just Harry takakannessa.
Vierailija wrote:
Palstalta hävisi uudistuksessa paljon muitakin pitkiä ketjuja, ei pelkästään Harry&Meghan-ketju. Ei mitään tekemistä "solvausten" kanssa.
Vieläkö tulet ilmoittelemaan tulemisistasi ja menemisistäsi? Vai jäikö jo tähän?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olen minäkin lukenut kirjan ja odotin tosiaan sensaatiota ja karmeita haukkumista ja solvaamista häneltä, mut hämmä
Kukin katsoo omalta kannaltaan mikä on loukkaavaa. Omasta mielestäni ei ollut mitään syytä koko kirjalle.
Lisäksi Harryn kerrotaan pantanneen niitä pahimpia juttuja, jotta ei suututa kuningatarta, siis Elisabetia. Hovi tätä kirjahanketta ei silti kuitenkaan tainnut hyvällä katsoa.
Mutta mutta....kirja on luettu ja uudet tuulet puhaltavat, oisko Harryn nyt syytä antaa sukulaistensa vaan olla ja keskittyä tulevaisuuteensa. Sovintoa kun ei taida olla näköpiirissä. Huhut Meghanin kirjasta aiheuttavat myötähäpeää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Palstalta hävisi uudistuksessa paljon muitakin pitkiä ketjuja, ei pelkästään Harry&Meghan-ketju. Ei mitään tekemistä "solvausten" kanssa.
Vieläkö tulet ilmoittelemaan tulemisistasi ja menemisistäsi? Vai jäikö jo tähän?
Tulee varmasti. Kasvimaa ja -huone ovat talvella kiinni, joten aikaa riittää kurkkailuun. Ihan siis vaan ihmettelyn vuoksi, että ketä oikein kiinnostaa tuntemattomat.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Millaista ihmistä kiinnostaa kenenkään " vierailu" palstalla? Ei mua ainakaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Harryn suunnitelmissa kesällä taisi olla vaan mennä Archien kanssa Afrikkaan filmaamaan dokumenttia Netflixille. Nyt on junaillut itsensä African Parksin johtokuntaan (board of directors) juuri, kun isä on menossa Keniaan. Eivät osaa Megsun kanssa elää omaa itsenäistä elämää vaan kaikessa tekemisessään pyrkivät vain kiusaamaan kuninkaallisia ja hyötymään siitä.
Itse asiassa Harry oli ennen samaisten African Parksien presidentti ja nyt hänet on alennettu pelkäksi johtokunnan jäseneksi.
"President" oli pelkkä edustusrooli. "Board of directors" suo hänelle käytännön asioiden vaikutusvaltaa, vaikka tuskin hän sitä käyttää. Saipahan nimitysuutisen Kenian valtiovierailun oheen.
Charlesin ja Camillan valtiovierailu Keniaan on nyt alkanut. Kivasti ovat huomioineet lipun värit: punaisella matolla Charles sinisessä puvussa ja Camilla valkoisessa.